Klopt, ik geef geheel ontopic mijn mening. Zou je ook eens moeten proberen blijft het in ieder subforum van dit forum leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja, dit was jouw briljante bijdrage aan het topic, naast het de les lezen van de leslezer:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Klopt, ik geef geheel ontopic mijn mening. Zou je ook eens moeten proberen blijft het in ieder subforum van dit forum leuk.
Hier betaal ik daar ongeveer 35 euro per maand voorquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb onlangs een leuke deal met wat mensen van de Gemeente weten te regelen die gratis alle huisvuil die ik heb op een bepaalde dag en moment komen ophalen. Kost mij in principe niks als in officieel.
en wat kost het je onofficieel?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb onlangs een leuke deal met wat mensen van de Gemeente weten te regelen die gratis alle huisvuil die ik heb op een bepaalde dag en moment komen ophalen. Kost mij in principe niks als in officieel.
En Nederland stijgt weer iets op de corruptieladder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
in een gemeente waar je per kilo betaalt, zoals waar TS woont, is dat best wel heel erg ontzettend asociaal.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat een topic... Als ik hier (eens per jaar) de boom wat snoei vul ik op de ophaaldag 8 containers van de hele straat... Da's toch niet zo moeilijk te bedenken?
Hierom dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom sjouw je in godsnaam die vuilniszakken helemaal naar boven als je keuken op de begane grond hebt met waarschijnlijk de container er vlak naast
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Fera het volgende:
Of ze nemen het gekookte eten mee om het daar op te eten.
waar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier betaal ik daar ongeveer 35 euro per maand voor
Amsterdam . Zal morgen eens nazoeken.quote:
Lijkt mij een goede tweede stap.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Gieliovd het volgende:
En nu een grote emmer water en chloor, handschoenen aan, mop erin en de godganse keuken dik afsoppen tot je er niet meer kan lopen van de dampen. Van vloer tot plafond en in de kastjes. Dan een spons en alles van binnen en buiten afsoppen.
Dan zou ik er weer durven komen.
HOUDEN ZO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |