Geloof me, dat kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een hogedrukreiniger zal eerder het gewenste resultaat opleveren.
Persoonlijk heb ik geen ervaring met een depressie, maar ik kan het mij werkelijk niet voorstellen dat iemand langs die troep kan lopen zonder te denken " hm, laat ik de boel maar eens netjes maken".
Een opgeruimd huis is immers een opgeruimde geest.
Sterkte ermee TS.
Dat is voor puin, niet voor opgespaard huisafval.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:38 schreef usernaamvergeten het volgende:
[ afbeelding ]
Puinzakje kopen, laten legen, klaar!
Je had die link gezien waaruit blijkt dat ze per kg moeten betalen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:31 schreef Loll het volgende:
Wat is je probleem vul gewoon op de ophaaldag de andere containers in de buurt probleem opgelost! Slotje
dat had ik nog niet mee gekregen idd gewoon een euro ofzo op de container plakkenn onder de deksel ofzo. Wat een vervelend beleid trouwens in die gemeente.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had die link gezien waaruit blijkt dat ze per kg moeten betalen?
Je maakt geen vrienden met de buren als je hun containers dan vult.
dan zet je hem minder vaak aan de weg? hier betaal ik per leging, staat maar eens in de twee maanden aan de weg of zo...quote:Op zondag 7 juli 2013 01:20 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat mogen ze bij mij ook wel invoeren, in mijn container zit vaak maar een bodempje afval.
Nee, ik betaal gewoon per jaar een vast bedrag aan afvalstoffenheffingquote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan zet je hem minder vaak aan de weg? hier betaal ik per leging, staat maar eens in de twee maanden aan de weg of zo...
nee, gaat vrijwel alleen droog spul in, groenafval gaat op de composthoop.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:31 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee, ik betaal gewoon per jaar een vast bedrag aan afvalstoffenheffing
Container paar maanden laten staan gaat ook stinken of niet ?
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef valentijn101 het volgende:
Net gevonden. Je betaald nl per kilo.
(vrachtwagen registreerd zo de kilo s)
Hmmmzquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?
Dat schijnt verrekte moeilijk te zijn, tegenwoordig. Jaja, 'de generaties worden steeds slimmer'...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je toch google'd kan je niet eens basisschool nederlands vinden zodat je normaal kan spellen ? Nu kom je over als een idioot. Hoe moeilijk is 'tegenwoordige tijd altijd met een T' nou ?
Het is 'googelt'.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan niet het hele topic gelezen, want ze geeft ook ergens aan dat ze die zakken heeft laten liggen in een depressieve periode.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:57 schreef ook_gek het volgende:
Het meest vreemde vind ik nog wel dat je het zelf leuk vind. Ik zal me kapot schamen ipv er zo "leuk" over doen......
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En het is 'ik zou me kapot schamen'.
Ga hier lekker naar toe : http://forum.fok.nl/forum/15quote:
Daar denk ik toch echt anders over.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:04 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
[..]
Ga hier lekker naar toe : http://forum.fok.nl/forum/15
Want je draagt hier werkelijk geen fluit bij.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:24 schreef Lienekien het volgende:
Ok, een serieuze tip. Koop een rol stevige vuilniszakken en stop elke zak in een nieuwe zak. En dan heel goed dichtbinden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:26 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Zoals al eerder vermeld: Hij kwam niet echt in de keuken, dus hij merkte er niet veel van.
[..]
DankjeDat is wel handig
Volgens mij lekt de helft namelijk O.o
Lees je überhaupt wel wat ik quote? Je hebt je advies gegeven en daarmee is de spreekwoordelijke kous af. We weten nu wel dat je enorm goed bent er zeer graag anderen de les leest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar denk ik toch echt anders over.
[..]
Oh ja, dit was jouw briljante bijdrage aan het topic, naast het de les lezen van de leslezer:quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik quote? Je hebt je advies gegeven en daarmee is de spreekwoordelijke kous af. We weten nu wel dat je enorm goed bent er zeer graag anderen de les leest.
De door mij aangehaalde opmerkingen van jou zijn dus overbodig.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Drama om niets dit. Vervuiling van het forum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |