Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:06 schreef StateOfMind het volgende:
Mag bij jullie (TS) dan maar 1 vuilniszak per keer worden buitengezet dan? Zo begrijp ik tenminste uit de OP.
Hmm, hier mag alleen vuilnis worden aangeboden in door de gemeente goedgekeurde zakken (met de gemeentenaam erop). Een rol kost iets van een tientje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.
Je probleem is vooral dat je niet wekelijks (of tweewekelijks) je vuilniszak in de kliko gooit, want als je dat wel zou doen was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een vuilnisbak wat buiten gezet mag worden. Of ja, we betalen hier per kilo, maar ik heb al meegemaakt dat als je zakken naast je container laat staan, dat ze niet meegenomen worden.
Als je maar 1 kliko hebt dan kun je er geen 20 aan de weg zetten, als 1 kliko te weinig is voor het huishouden waar TS deel van uitmaakt, dan moeten ze zorgen dat ze er een kliko bij krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmm, hier mag alleen vuilnis worden aangeboden in door de gemeente goedgekeurde zakken (met de gemeentenaam erop). Een rol kost iets van een tientje.
Maar of je er elke keer 1 of 20 neerzet dat maakt niet uit.
Een matras op de grond als bed is volgens mij ook niet echt bevordelijk voor je gezondheid.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Hierom dus
[..]
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keuken
Oh ja, voor dat iemand er nutteloos commentaar op gaat geven ('Gadver, je sliep in de keuken, tussen het vuilnis' als voorbeeld)
Het bed en de kat zijn pas naderhand (na dat het gepoetst is dus) er in gezet. Dus nee, ik heb niet tussen het vuil geslapen. Dus dat nutteloos commentaar hoeft niet geplaatst te worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind een kliko een stuk prettiger dan losse vuilniszakken, anders moet je vuilniszakken verzamelen tot de ophaaldag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
Dat snap ik ook wel dat als je maar 1 kliko hebt dat je er dan geen 20 aan de weg kunt zetten.
Ik meldde alleen dat het hier, godzijdank, anders gaat.
ophaal dag is 2x per week hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind een kliko een stuk prettiger dan losse vuilniszakken, anders moet je vuilniszakken verzamelen tot de ophaaldag.
amsterdam. wij doen niet aan kliko'squote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een woonwijk met voornamelijk huizen? Of een wijk met flats?
Nee, daar zit je ook met zoveel mensen op een km² dat dat niet gaat werken, ook vanwege het gemiddelde gebrek aan tuinen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
amsterdam. wij doen niet aan kliko's
Waarom denk je dat je welkom bent?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:42 schreef Gieliovd het volgende:
En nu een grote emmer water en chloor, handschoenen aan, mop erin en de godganse keuken dik afsoppen tot je er niet meer kan lopen van de dampen. Van vloer tot plafond en in de kastjes. Dan een spons en alles van binnen en buiten afsoppen.
Dan zou ik er weer durven komen.
De link is al gepost, en bij TS in de gemeente kost een extra kliko extra geld, maar who cares....quote:Op zondag 14 juli 2013 14:55 schreef tiho1 het volgende:
Hier in Zaanstad kun je als je 3 kinderen hebt al een extra kliko aanvragen. De kliko kost niks. Ik neem aan dat je op kan geven dat je een dubbel huishouden hebt en daar dus ook wel recht op hebt. Informeer er eens naar zou ik zeggen. Dit mag namelijk geen reden zijn om de boel zo te laten verslonzen. Ik mag toch aannemen dat je vriend ook twee armen en benen heeft. Ook al is hij kennelijk erg lui kan hij op zijn minst een vuilniszak naar beneden meenemen en erin gooien.
Ik heb de link niet gelezen waarvoor mijn excuus. Maar idd het is geen excuus. Zeker niet van de vriend.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De link is al gepost, en bij TS in de gemeente kost een extra kliko extra geld, maar who cares....
Het "de kliko is vol" excuus is gewoon triest als dat de reden is dat jij nooit je huisvuil zou kunnen weggooien.
Heb jij enig idee van wat een depressie inhoudt? Ja, één van de kenmerken van die ziekte is inderdaad dat je jezelf nergens meer toe kan zetten. Dat is geen onwil, dat is onmacht.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef R2R het volgende:
Ik bespeur een makkelijke uitweg als "de oplossing" voor al je problemen, je doet niks want je bent depressief, en omdat je niks doet ben je depressief. Het is niet dat het zichzelf op gaat lossen als je overal een excuus voor zoekt om niks te hoeven doen. Dus onderneem iets en geef eerst jezelf de schuld als er wat fout gaat. Lukt het niet om jezelf die schop onder je reet te geven, schakel dan hulp in van anderen.
Nee hoor. Dat is geen corruptie. Dat heet gebruik maken van de kansen in het leven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:41 schreef RemcoDelft het volgende:
En Nederland stijgt weer iets op de corruptieladder.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:10 schreef annevrouwtje het volgende:
Foto's van de nieuwe, opgeruimde keuken
Dit dus. Een tweedehands bedombouw met lattenbodem moet via MP wel te scoren zijn, waarschijnlijk zelfs gratis.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:59 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind je bedje wel een beetje zielig ogen, heb je geen lattenbodem en ombouw? Soms kun je die gratis vinden via marktplaats, probeer er een te regelen anders staat zo de schimmel op je matras op zo'n harde vloer. Ik heb ooit vier weken zo geslapen, had mn oude bed weggedaan toen het nieuwe gebracht was en vervolgens bleek het nieuwe bed niet goed geleverd (ontbrak een zijbalk). Tegen de tijd dat het geregeld was stond er dus al schimmel op het matras
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |