Dat is dan weer het voordeel van een vaatwasser... niemand ziet je afwas staan .... als je her er wel eerst inzet...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
bij mij woont de schone vaat soms wel een week in de vaatwasser...
Goeie tip, TS. En haal dan eens goed de bezem door je keuken. Heet sopje... Het ruimt je geest ook even op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Er mogen geen wormen meer uit kruipen
Holy smoke! Haal een winkelkar en loop 5 keer naar de stort. Goed voor de lijn (je krijgt er een strak kontje van), goed tegen de depressie (lichaamsbeweging; altijd goed) en het zal langzaam beter gaan ruiken bij je binnen.
Lekker op je knieen met een borstel en een sopje. Heb je nog dágen plezier van (al was het alleen al omdat je knieen naar de klote gaan)quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:35 schreef Lienekien het volgende:
Goeie tip, TS. En haal dan eens goed de bezem door je keuken. Heet sopje... Het ruimt je geest ook even op.
Ook leuk voor vriendjeliefquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Lekker op je knieen met een borstel en een sopje.
Iemand van marktplaats komt het ophalen....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Zoals gewoonlijk zit iedereen vol kritiek, heel fijn!
TS; PM me even je woonplaats, wellicht kan ik wel helpen.
Ho, ho, ho. Iedereen geeft ook tips!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Eind deze maand ... Dus als deze user een eerdere oplossing heeft ...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef maily het volgende:
Iemand van marktplaats komt het ophalen....
Einde van de maand, voor 50 euro. Klinkt niet echt als de perfecte oplossing in deze situatiequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand van marktplaats komt het ophalen....
Iedereen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ho, ho, ho. Iedereen geeft ook tips!
Voor 55,40 per kuub plus 46,45 voorrijkosten komen ze "overig afval" ook gewoon aan huis ophalen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
TS probeert te bezuinigen op de kosten van het huisvuil?
http://www.sittard-geleen(...)even_afval_en_milieu
Hier beginnen mijn handen ook te jeuken, maar ik vrees dat ik te ver weg woon van TS.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
Flink betalen dan, want die pashouder moet ook per zak afrekenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef ddx het volgende:
Kan je niet gewoon iemand aanspreken bij de appartementen of je (tegen betaling) even z'n afvalpas mag lenen ?
Held !quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef L0we het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |