Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto hebquote:
Helaas dus wel, vandaar dat ik al zei dat we niet in aanmerking kwamen voor zo een pasjequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Resistor het volgende:
Ik weet niet of ze bij appartementen in de buurt een pasjessyteem hebben op de centrale container voor de deur
Kan altijd in een spoilerquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even makenWeet alleen niet zeker of iemand dat zien wil O.o
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef Copycat het volgende:
Zal lekker ruiken ...
Hebben je schoonouders geen last van je verzamelwoede?
Die komen nooit in de keuken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Het lijkt me een typisch huishouden.quote:
Aparte keukenquote:
Ja, dat zowiezoquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef maily het volgende:
Heb je glas en plastic en papier er al uitgefilterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef karr-1 het volgende:
Hoe kun je het in vredesnaam zover laten komen? Grijpt je vriend dan niet in als het zo uit de hand loopt.
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.
Jep, maar wat ik zover allemaal gevonden heb, was er geen enkel bedrijf wat huisvuil ophaaltquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef iamredleader het volgende:
En een container huren kun je via google wel uitzoeken wat dat gaat kosten
Ja, haal eigenlijk altijd het ontbijt en drinken. Dus vandaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef ursel het volgende:
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Het gaat de komende dagen ook lekker warm worden ... Er zit hopelijk geen vlees in die zakken?
Kun je niet via via een auto (met trekhaak) regelen en dan een aanhangwagen huren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef annevrouwtje het volgende:
Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto heb
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Gadverrrrrrrrrrr,! Waarom heb je niet gewoon eerder opgeruimt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Als het er al 3 maanden staat .... lopen de zakken vanzelf weg/leeg ....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.
quote:Alle afvalstoffen die vrijkomen tijdens het opruimen in en rondom uw bedrijfspand of woning,
...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
*knip*
Doe maar gewoon niet, dat moet jij zelfs weten...
Het is op die foto's gewoon een teringbende. En die zakken staan dus niet in de keuken.quote:
Helaas is het de waarheidquote:
Ik wou dat ik aan het trollen was, maar nee.quote:
Dit is dus wel mijn keuken (helaas)quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
En die zakken staan dus niet in de keuken.
Haha, dan valt het idd minder op. Alleen de stank en de vliegen blijven helaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou ze gewoon goed stapelen in een hoek en dan een oud gordijn eroverheen.
Daar knapt het vast al erg van op.
En dan een geul maken waar het lekwater(de sapjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou ze gewoon goed stapelen in een hoek en dan een oud gordijn eroverheen.
Daar knapt het vast al erg van op.
En dat was al die maanden geen probleem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Haha, dan valt het idd minder op. Alleen de stank en de vliegen blijven helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon af en toe wat chloor overheen spuiten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan een geul maken waar het lekwater(de sapjes) in kan lopen?
Oh jawelquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef annevrouwtje het volgende:
Foto van de andere kant gezien (Het is wel degelijk n keuken)
Zo te zie doen jullie nooit wat in die keuken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Was het niet handiger om gewoon je huisvuil op tijd weg te doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Oh jawelmaar het raam kan enigzins op, om de stank (n beetje) tegen te gaan. En we hebben n vliegen kill spray gehaald, dus we hebben hier n massagraf voor vliegen
Einde van de maand?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef annevrouwtje het volgende:
Maar ! Ik heb net contact gehad met iemand via marktplaats, die aan het einde van de maand de zakken komt halen. Dan zijn ze eindelijk wegEn dan hopen dat het WEL opgeruimd blijft
Klopt. Af en toe (1 keer per 2 weken) krijg ik eht voor elkaar om toch de afwas te doen, maar verder niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Zo te zie doen jullie nooit wat in die keuken!
Einde van de maand. Het is nu 3 juli.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef annevrouwtje het volgende:
Maar ! Ik heb net contact gehad met iemand via marktplaats, die aan het einde van de maand de zakken komt halen. Dan zijn ze eindelijk wegEn dan hopen dat het WEL opgeruimd blijft
Ik zou hulp gaan zoekenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Klopt. Af en toe (1 keer per 2 weken) krijg ik eht voor elkaar om toch de afwas te doen, maar verder niks.
Sorry. Ik houd me in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Copycat het volgende:
Godver Lien, hou er eens mee op! Ik hou geen gras meer over.
Ja, achteraf gezien wel, ja. maar dat lost nu helaas niks meer opquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het niet handiger om gewoon je huisvuil op tijd weg te doen?
Had het ook graag eerder deze maand gehad, maar mijn geld komt pas de 23ste binnen en de goede man vraagt 50euries.Wat toch wel vrij weinig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Einde van de maand. Het is nu 3 juli.
Goeie deal!
Simpel. In de grote keuken van mijn schoonouders (zelfde pand, onderste verdieping. Mijn schoonmoeder kookt voor het hele huishouden)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een smeerkezerij. Hoe kook jij eigenlijk?
Die ruiken het waarschijnlijk al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef Copycat het volgende:
Weten je schoonouders dat je er zo'n gore bende van hebt gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |