Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto hebquote:
Helaas dus wel, vandaar dat ik al zei dat we niet in aanmerking kwamen voor zo een pasjequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef Resistor het volgende:
Ik weet niet of ze bij appartementen in de buurt een pasjessyteem hebben op de centrale container voor de deur
Kan altijd in een spoilerquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:18 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Ik zal ze wel even makenWeet alleen niet zeker of iemand dat zien wil O.o
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef Copycat het volgende:
Zal lekker ruiken ...
Hebben je schoonouders geen last van je verzamelwoede?
Die komen nooit in de keuken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Het lijkt me een typisch huishouden.quote:
Aparte keukenquote:
Ja, dat zowiezoquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:26 schreef maily het volgende:
Heb je glas en plastic en papier er al uitgefilterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, die komen nooit in de keuken (gelukkig). maar idd, het ruikt niet echt lekker, vooral niet met het weer nu.
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:33 schreef karr-1 het volgende:
Hoe kun je het in vredesnaam zover laten komen? Grijpt je vriend dan niet in als het zo uit de hand loopt.
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Omdat ook hij nooit de keuken in ging.
Jep, maar wat ik zover allemaal gevonden heb, was er geen enkel bedrijf wat huisvuil ophaaltquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:15 schreef iamredleader het volgende:
En een container huren kun je via google wel uitzoeken wat dat gaat kosten
Ja, haal eigenlijk altijd het ontbijt en drinken. Dus vandaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef ursel het volgende:
Ben jij altijd thuis om het bier te halen dan?
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
Het gaat de komende dagen ook lekker warm worden ... Er zit hopelijk geen vlees in die zakken?
Kun je niet via via een auto (met trekhaak) regelen en dan een aanhangwagen huren?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef annevrouwtje het volgende:
Milieupark toch ? Had moeten vermelden dat ik helaas geen auto heb
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Gadverrrrrrrrrrr,! Waarom heb je niet gewoon eerder opgeruimt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Zal er vast wel inzitten, maar ondertussen zie ik geen verschil meer tussen wat vlees was en wat fruit was
Als het er al 3 maanden staat .... lopen de zakken vanzelf weg/leeg ....quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie je wel als er straks maden uit komen kruipen.
quote:Alle afvalstoffen die vrijkomen tijdens het opruimen in en rondom uw bedrijfspand of woning,
...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
*knip*
Doe maar gewoon niet, dat moet jij zelfs weten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |