Daar heb ik geen behoefte aan...geloof ik (heb nog nooit oranjekoek gegeten)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^ zin in oranjekoek. Friesland is een eindje rijden
Wat liefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen 40625 posts hebben![]()
OT: goed, hij ligt nu op mijn schoot te slapen
goeie ik ga ook even opruimen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
Allemaal mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag verwijderd van facebook. Klinkt als iets kleins en stoms, lucht wel lekker op!
Waarom heb je überhaupt personen in je lijst die je niet mag?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
Allemaal mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag verwijderd van facebook. Klinkt als iets kleins en stoms, lucht wel lekker op!
Geen idee, gewoon van die mensen van school die dan in je lijst zijn gekomen. Maar nu zijn ze allemaal geslaagd dus kan ik ze verwijderen want ik zie ze toch nooit meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt personen in je lijst die je niet mag?
OT, wel okNu nog hopen dat mijn extra km's betaald worden en is dit een leuke werkdag geweest
Wees gerust als ze het niet kwijt konden hadden ze het niet gedaan, jou tijd komt nog wel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:58 schreef Mishu het volgende:
Ik wil iets voor mijn ouders doen maar ik weet niet wat. Ze kopen heel veel dingen voor me en ik kan gewoon nog niks terugdoen. Ik wil dat zij ook geld aan zichzelf uitgeven.
Uiteraard mag ik niks voor hen kopen want dat vinden ze zonde
Klein bosje bloemen of iets dergelijks zullen ze wel waarderen, weet natuurlijk niet of en hoeveel je kunt missenquote:Op woensdag 3 juli 2013 02:58 schreef Mishu het volgende:
Ik wil iets voor mijn ouders doen maar ik weet niet wat. Ze kopen heel veel dingen voor me en ik kan gewoon nog niks terugdoen. Ik wil dat zij ook geld aan zichzelf uitgeven.
Uiteraard mag ik niks voor hen kopen want dat vinden ze zonde
Mjah koop eigenlijk heel vaak wel bloemen voor ze, zo veel dat dat ook niet meer magquote:Op woensdag 3 juli 2013 04:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klein bosje bloemen of iets dergelijks zullen ze wel waarderen, weet natuurlijk niet of en hoeveel je kunt missen
goed begin vd dagquote:
Ach ja, ik maak het mezelf weer eens onnodig moeilijkquote:
Als het voor het eerst is hoop ik wel dat er stiekem toch iemand bij is. De piloot bijvoorbeeld.quote:
If it doesn't go right, go left.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, had ik gepost ofniet?
Ja jammer, shit loopt stomweg niet.
Awesome prestatie!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Superrrr blijjjjj jaaadoor naar tweede jaarrrrr jaa
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk weer een positief bericht van jou. Goed, hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Was nog een lekker uurtje trainenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Awesome prestatie!
Ot: lekker gewerkt. Hoop dat ik straks de energie bij elkaar vind om te sporten
Jezelf quotenquote:
In KLB ook en daar kom ik geregeldquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wou het zelf erbij zetten, maar dacht: "dat soort opmerkingen maken ze alleen in ONZ"[ afbeelding ]
P.s. Ik ben/was niet aan het hallucineren zoals sommigen blijken te denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trein vol emoties vandaag is weer tot rust gekomen, al was die trein vandaag niet eens zo vervelend...love @ life, met alles wat voorbij komt...
2 uur lang in de auto met jaren oude, teruggevonden cdtjs vol vergeten muzieken van
naar
naar
naar
naar
en weer terug...van een enorme, surrealistische file met wandelende mensen op de snelweg naar een crematiestoet naar huppelende koeien in de wei....van een hoofd vol gedachten naar 'met de handen in de aarde van een moestuin' en 'andere aardse klusjes' en met familie...welkom voeten op de aarde!
![]()
Dus!quote:
Jij durftquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
P.s. Ik ben/was niet aan het hallucineren zoals sommigen blijken te denken![]()
![]()
Die kilometerslange file stond er vandaag écht (bij Utrecht), waardoor er mensen hun auto uitstapten en gewoon met buren kletspraatjes aangingen (en dat zag er gek en surrealistisch uit!)
. Gelukkig reed ik de andere kant op
. De rest was ook gewoon onderweg te aanschouwen, paste mooi bij mijn wisselende stemming veroorzaakt door die oude muziek cdtjes
.
[..]
Dus!![]()
Waarom zou ik het niet durven?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor studie ga je doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef Andromache het volgende:
wel okee. verrast. beetje gejaagd. over een maand woon ik geheel ergens anders en over twee maanden begin ik eindelijk met een masterstudie.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef Andromache het volgende:
wel okee. verrast. beetje gejaagd. over een maand woon ik geheel ergens anders en over twee maanden begin ik eindelijk met een masterstudie.
Nou gezellig toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:21 schreef xuryah het volgende:
Een beetje zenuwachtig!
Ik ga straks onverwachts met een vriendin die ik al 8 jaar niet gezien heb lunchen!
Heel gezellig maar ook een beetje eng haha :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By the light of the moon! *poof*
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:25 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Nou gezellig toch?
Ja is ook heel gezellig! Maar altijd "spannend" om iemand na zo'n lange tijd weer te zien :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja is ook heel gezellig! Maar altijd "spannend" om iemand na zo'n lange tijd weer te zien :p
Sja.. allebei naar de middelbare school.. eigen weg enzo. Erg jammer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Daar heb je wel een puntPuur uit intresse; Hoe kan het dat je haar 8 jaar niet hebt gezien?
Dat is kennelijk een hobby? Mensen 8 jaar niet zien en dan weer afspreken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef xuryah het volgende:
Maar altijd "spannend" om iemand na zo'n lange tijd weer te zien :p
Oh, dat is inderdaad jammer, succes en veel plezier!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Sja.. allebei naar de middelbare school.. eigen weg enzo. Erg jammer.
Een hobby? Wtf..quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is kennelijk een hobby? Mensen 8 jaar niet zien en dan weer afspreken?
Thanks!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad jammer, succes en veel plezier!
ai ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
3.8 gehaald. Man dat had ik echt niet verwacht
NIET BETALEN.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:05 schreef xuryah het volgende:
Ik voel me kut.
Heb een boete gekregen van een site waar ik bij werk (die dus de hele boel bedriegt, klanten en werknemers) die helemaal onterecht is.
Ze beweren van alles, wat dus allemaal niet waar is.
Geen zin om te betalen, maar ze blijven vervelend doen.
Helaas denk ik dat ik de boete maar moet gaan betalen, om hogere bedragen te voorkomen.
Hoe achterlijk is dat? :s
De lunch met de vriendin van vroeger was trouwens wel heel gezellig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Leuk op mijn vrije dag nog even terug voor een nietszeggende vergadering
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Eindelijk weer een positief bericht van jou. Goed, hoor!
quote:
Uh vreemd verhaal, gewoon oplichting?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wil ik ook niet.
Maar heb vervelende dingen over ze gelezen..
Ja het zijn sowieso oplichters..quote:
Even een modje vragen, aangifte doen bij de politie kan dat niet? Ze weten toch niet waar je woont ofwel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja het zijn sowieso oplichters..
En ik weet nu niet zo goed wat ik er tegen kan doen.
Het gaat dan niet om een hoge boete, maar het is toch erg vervelend.
Ik zou graag de site hier willen zetten met een waarschuwing voor iedereen. Maar dat mag vast niet?
Ze hebben al mn gegevens helaas..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even een modje vragen, aangifte doen bij de politie kan dat niet? Ze weten toch niet waar je woont ofwel?
Vage shit ja, zou zeggen wgr ofzo misschien kunnen ze je daar helpen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ze hebben al mn gegevens helaas..
Het is een tussenbedrijf die bemiddeld tussen zorgvragers en zorgbieders.
Ik werk dus voor dat bedrijf en maak schoon bij mensen thuis..
Nu hebben ze mij een boete gegeven omdat ik helaas moet stoppen in september, omdat het dan niet meer past door mn studie en stage.
Zij beweren dat ik alleen een zorgaanvraag mag accepteren als ik minimaal een jaar kan werken daar. Dat staat dus nergens op de site. Heb niet eens een contract hoeven tekenen.
Ook las ik net dat ze van alles beweren naar de zorgvragers toe, maar niks daarvan waar is..
Super vaag allemaal.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja degene reageert pas als ik zeg niet boos te zijn ? Waarom zijn kerels zo ontzettend vaag![]()
Iemand negeren omdat je bang bent dat die boos is , helpt in mijn geval vaak echt niet , ik word dan alleen maar bozer.
Is dit weer een geval van mannenlogica die ik totaal niet snap ??
Bestel foeyonghay looool Xdddd!quote:
Lolllll xD XDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bestel foeyonghay looool Xdddd!
Sorry, flauw
Ot: uitgeslapen, klaar voor een drukke dag
Wie wel, maar ze moeten alleen niet gaan pretenderen dat ze zogenaamd niks van mannen snappen. Iedereen snapt mannen, gewoon omdat we zo simpel zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:39 schreef Royco1 het volgende:
Zwaar klote, ik snap echt helemaal niks meer van vrouwen.
Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef thetalkingchair het volgende:
Opgefokt. Zoveel dingen die ik nog moet doen voor ik op vakantie ga.
Barcelona! Ik ga maandag. Ik heb echt super veel zin hoor, maar ik ik moet echt nog van alles doen voor ik ga. M'n eigen verjaardag vieren, verjaardag van anderen, koffers pakken en een dagje weg. Ik wil me gewoon rustig kunnen voorbereiden weetje.quote:
Nou, ik snap best als ze mij af en toe ook niet snappen, maar sommige dingen probeer ik inderdaad simpel te houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:12 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Wie wel, maar ze moeten alleen niet gaan pretenderen dat ze zogenaamd niks van mannen snappen. Iedereen snapt mannen, gewoon omdat we zo simpel zijn.
Héél erg moe...quote:
Waar werk je nu als wat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef ArnosL het volgende:
Goed, ik heb het best wel getroffen qua eerste werkgever blijkt
dat ja ..quote:
Heel veel plezier! En let je goed op hem?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef _Dido_ het volgende:
Goed! Zit lekker in Rome en het is hier briljant weer. Dadelijk nog even lekker borrelen, woei!
wij zijn uitverkoren en moeten het kwaad gaan bestrijden! Trek snel je latex superheldenpakje aan!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Waarom kan ik nou niet gewoon uitslapen... gister ook maar 4 uur geslapen...
Ohjaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij zijn uitverkoren en moeten het kwaad gaan bestrijden! Trek snel je latex superheldenpakje aan!![]()
OT: moe.
Moe? Mooi, dan kan ik iig ongestoord slechte dingen doen nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij zijn uitverkoren en moeten het kwaad gaan bestrijden! Trek snel je latex superheldenpakje aan!![]()
En nu lekker Fok!ken in de baas z'n tijd!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdomme mn wekker een uur te laat gezet... Weer te laat op mn werkik moet op gaan passen
Nee, zit in de busquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu lekker Fok!ken in de baas z'n tijd!![]()
OT: bijna weekend
Kom dan mee naar buitenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hahahaha xd hosselkoning maakt mopjes
Geniet ervan man!quote:
Ik ben verder tot niks in staat hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naaaaiiiis, enjoy!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniet ervan man!
Dat doe ik ook. Errrrug goed. Omringd door negers op Trinidad. Morgen congres en erna vet feest waar iedereen elkaar schijnt te overgooien met poeder, verf en andere kutzooi...
Oeh lekker! Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naaaaiiiis, enjoy!twee dagen lang het volgende hier:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
Teen gestotenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Drank al weer op?
OT: best wel ok.
Welke wijn? Zal wel lekker smaken ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:34 schreef HosselKoning het volgende:
Net voor 10 euro 5 flessen wijn gekocht. Koopje toch ?
Nooit van gehoord. Maar dat zou ik weleens willen zienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik vind dat ik een goed pak nodig heb.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Zelfde hier, toch te druk gemaakt vandaag, ik zweet me kapot (niet door de warmte) en voel me weer kut. Geestelijk en lichamelijk.
Zullen we dat eens niet doen, zuipschuitje van me?quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
Gisteren wel een topdag gehad met een heleboel mensen, dat pakt niemand me meer af
Je hebt der vermoord?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Wat ik voor jou voel is iets speciaals. Dit is de eerste keer dat ik echte liefde ervaar. Dat gevoel dat ik voor altijd onvoorwaardelijk voor je zou gaan. Zonder enige twijfel. Niet voor niks heb ik er 8 maanden ALLES aan gedaan om bij je te kunnen zijn.
Zo kut dat de eerste keer dat ik DAT gevoel ervaar, het niet wederzijds is. Ik wou dat ik de eerste keer liefde had mogen ervaren bij iemand bij wie dat wel zo was.
Want volgens mij, als dat gevoel dat ik heb, als je dat terugkrijgt van iemand…. Volgens mij is dat serieus het beste gevoel ooit. De gedachte dat het ooit wederzijds zou worden…. ik heb nog nooit ZO graag iets gewild in mijn leven.
Die gedachte liet mij als een junk achter je aan lopen. Iedere vorm van genegenheid die ik van je kreeg, hoe klein hij ook was, was als een shot heroïne voor me. Ik wilde het zo graag dat ik ieder signaal dat het nooit zo ver zou gaan komen volkomen negeerde. Ik was blind.
Helaas mocht dat niet zo zijn en ipv het mooiste gevoel ooit, ervaar ik de ultieme tegenhanger, de pijn die er bij komt kijken als dat niet het geval is. En dat is hoe ik me op dit moment voel.
Het enige voordeel is dat ik nu écht geen hoop meer heb dat het goed gaat komen. Na 3 pogingen heb ik er ook geen zin meer in. Geen zin meer om er voor te vechten, geen vertrouwen meer. Het heeft me zo ontzettend veel energie gekost allemaal, ik ben nu gewoon leeg.
Ik heb altijd al geweten dat wij elkaar niet gelukkig kunnen maken maar ik kon en kan het simpelweg niet accepteren.
Nu kan ik je langzaam laten gaan, langzaam wennen aan een leven zonder je, en er definitief een streep onder zetten..... denk ikIk mis je!!!!
Rose? Valt me tegen voor een hosselkoning!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ventisquero clasico merlot rose. Net m'n eerst glas op
Ahquote:
Ja flikker wijn,maar heb niks andersquote:Op zondag 7 juli 2013 09:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Rose? Valt me tegen voor een hosselkoning!
Ik heb gisteren 5 verschillende wijnen geprobeerd incl rose. Zijn niet allemaal opgegaan trouwens.
Wajoo met diegene die jij in dat topic hebt gehosseld?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef HosselKoning het volgende:
Zit nu met een rode roos in de trein richting een fokster.
Heb je een liefje?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kun je ook eens vertellen hoe je je voelt? In plaats van je constante wartaal en dit soort verhalen.
Edit: om zelf niet de plank mis te slaan: ik heb een fantastisch weekend gehad en voel me heerlijk
Zolang je je maar vermaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:01 schreef HosselKoning het volgende:
[..]
Ik heb dronken de aivd opgebeld en mijn grote fok liefde vind me een kneus en ik ben blut en ik heb dit weekend weer te veel gezopen en geen hossels gezet en mijn kat krijgt staar en gefaald met pokeren en heb al een week vliegen in huis en kan sleutel niet weer vinden waardoor ik opgesloten ben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:37 schreef Karina het volgende:
Kut en![]()
Ik hoor net op het werk dat er WEER mensen zijn ontslagen afgelopen vrijdag, o.a. een collega waar ik vrij veel contact mee had, echt een totale verrassingEn het is superstress hier
Dankjewelquote:Op maandag 8 juli 2013 08:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]Karina, daarnaast sterkte toegewenst met het kut voelen als we iets kunnen betekenen voor je om je op te beuren laat het weten.
Brrrr kantoren.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelJe mag komen helpen hier op kantoor
Scheelt in ieder geval een hoop stress.
Dat jaquote:
Overduidelijk de stress dus ja. Wat weer tot genoeg andere problemen leiden kan.Meer dan medeleven(niet medelijden) kan ik niet echt doen. Tja of een bommelding maar misschien beter van niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jaHet is echt kut nu hier, teveel werk, opeens weer ontslagen (niet uit mijn team, die drukte heeft weer andere oorzaken).
Maar ja ik moet me niet aanstellen, er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Overduidelijk de stress dus ja. Wat weer tot genoeg andere problemen leiden kan.Meer dan medeleven(niet medelijden) kan ik niet echt doen. Tja of een bommelding maar misschien beter van niet.
Ah iets wat ik ook vaak zei. Voor jou momenteel is dit wel iets ergs en wat stress oplevert. Dus niet bagatelliseren. En ook niet schuldig voelen om je beklag erover te doen..quote:Op maandag 8 juli 2013 09:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ja ik moet me niet aanstellen, er zijn ergere dingen.
Tja ik hoor net nog een naam van een bekende die eruit is gegooidquote:Op maandag 8 juli 2013 09:04 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ah iets wat ik ook vaak zei. Voor jou momenteel is dit wel iets ergs en wat stress oplevert. Dus niet bagatelliseren. En ook niet schuldig voelen om je beklag erover te doen..
Aw spijtig, virtuele knuffel. Bang dat je zelf ook eruit gegooid kan worden of heb je inmiddels zoiets van ik stap liever gewoon op. Vanwege de manier hoe het nu loopt?quote:Op maandag 8 juli 2013 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik hoor net nog een naam van een bekende die eruit is gegooidGaat lekker hier.
Nee ik hoop dat ik er ook uit gegooid word... zelf ontslag nemen is geen optie, dan heb je geen inkomen natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:19 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Aw spijtig, virtuele knuffel. Bang dat je zelf ook eruit gegooid kan worden of heb je inmiddels zoiets van ik stap liever gewoon op. Vanwege de manier hoe het nu loopt?
Ah zo, niet volledig eens met Godtje, Karina gaf aan hoe ze zich voelde. Ik ging daarop in. Kun je zien als sc, maar als je niet meer in mag gaan op hoe iemand zich voelt, wat is dan nog het nut van het topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik hoop dat ik er ook uit gegooid word... zelf ontslag nemen is geen optie, dan heb je geen inkomen natuurlijk.
En sorry Godtje, je hebt gelijk.
ga slaap inhalen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:45 schreef Toekito het volgende:
8 dagen vol gas werken inc 2 nachten is wellicht teveel voor een hartpatiëntben echt compleet naar de klote.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ook nog eens mijn fijnste en dierbare ring kwijtgeraaktKan er ook wel bij.
hij kan beter op mij letten met m'n gekluns de hele tijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Wolken het volgende:
[..]
Heel veel plezier! En let je goed op hem?
Je kan het maar beter snel gehad hebben en achter je laten. Succesquote:Op maandag 8 juli 2013 22:51 schreef Wolken het volgende:
Niet zo best. Morgen een zwaar gesprek waar ik tegenop zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |