Daar heb ik geen behoefte aan...geloof ik (heb nog nooit oranjekoek gegeten)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^ zin in oranjekoek. Friesland is een eindje rijden
Wat liefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen 40625 posts hebben![]()
OT: goed, hij ligt nu op mijn schoot te slapen
goeie ik ga ook even opruimen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
Allemaal mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag verwijderd van facebook. Klinkt als iets kleins en stoms, lucht wel lekker op!
Waarom heb je überhaupt personen in je lijst die je niet mag?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
Allemaal mensen die ik eigenlijk helemaal niet mag verwijderd van facebook. Klinkt als iets kleins en stoms, lucht wel lekker op!
Geen idee, gewoon van die mensen van school die dan in je lijst zijn gekomen. Maar nu zijn ze allemaal geslaagd dus kan ik ze verwijderen want ik zie ze toch nooit meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt personen in je lijst die je niet mag?
OT, wel okNu nog hopen dat mijn extra km's betaald worden en is dit een leuke werkdag geweest
Wees gerust als ze het niet kwijt konden hadden ze het niet gedaan, jou tijd komt nog wel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:58 schreef Mishu het volgende:
Ik wil iets voor mijn ouders doen maar ik weet niet wat. Ze kopen heel veel dingen voor me en ik kan gewoon nog niks terugdoen. Ik wil dat zij ook geld aan zichzelf uitgeven.
Uiteraard mag ik niks voor hen kopen want dat vinden ze zonde
Klein bosje bloemen of iets dergelijks zullen ze wel waarderen, weet natuurlijk niet of en hoeveel je kunt missenquote:Op woensdag 3 juli 2013 02:58 schreef Mishu het volgende:
Ik wil iets voor mijn ouders doen maar ik weet niet wat. Ze kopen heel veel dingen voor me en ik kan gewoon nog niks terugdoen. Ik wil dat zij ook geld aan zichzelf uitgeven.
Uiteraard mag ik niks voor hen kopen want dat vinden ze zonde
Mjah koop eigenlijk heel vaak wel bloemen voor ze, zo veel dat dat ook niet meer magquote:Op woensdag 3 juli 2013 04:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klein bosje bloemen of iets dergelijks zullen ze wel waarderen, weet natuurlijk niet of en hoeveel je kunt missen
goed begin vd dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |