SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kesefkesef op 01-07-2013 15:36:00 ]
Fuck man.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden overleden. Kloteziekte is t ;p
knowdatfeelbrah. Heb mijn echte vader nooit gekend.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:58 schreef Pastapipos het volgende:
Thanks![]()
Valt idd niks aan te doen, moet er maar gewoon mee leven. Wel kut dat ik niet echt technische dingen enzo thuis kan bespreken ;p
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag kwam een ex van me ineens de gym inlopen. Ze bombardeerde me direct tot personal trainer. Dus hup, het wicht het squatrek in geduwd.
"Ja dat hoeft niet, daar word ik te gespierd van. Ik wil een platte buik"
"dan ga je maar op de loopband. Ik ga verder met mijn workout."
En jawel, ze zat vrolijk in een machine de abs te trainenGeen hoop voor dat mens. Bekijk het maar
Oh, en dit:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef Awesome_ het volgende:
Jaja, blablabla. Pics van je vriendin ex.
Hey!quote:
Low T m'n reet.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
star_gazer ontpopt zich tot een ware vrouwenvanger. 1001 problems but a low-T manlet aint one.
Yoo! Hoeveel weeg je nou al?quote:
*facepalm*quote:Op maandag 1 juli 2013 15:42 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag kwam een ex van me ineens de gym inlopen. Ze bombardeerde me direct tot personal trainer. Dus hup, het wicht het squatrek in geduwd.
"Ja dat hoeft niet, daar word ik te gespierd van. Ik wil een platte buik"
"dan ga je maar op de loopband. Ik ga verder met mijn workout."
En jawel, ze zat vrolijk in een machine de abs te trainenGeen hoop voor dat mens. Bekijk het maar
Oh, en dit:
[..]
nog meer vrouwen hierquote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
*facepalm*
Ik hoor dit zo vaak in de gym. Sta ik lekker te squatten of te deadliften, zeggen zelfs mannen; 'zo, niet te gespierd worden he?' Ik moet dan altijd uitleggen dat dat niet eens kan, puur omdat ik een vrouw ben.
Strongfat bearmode toch.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ga powerliften dan Beach. Dat is altijd voor mensen die wel liften maar geen zin hebben om te cutten. Die noemen zich dan powerlifter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Pepper Potsquote:Op maandag 1 juli 2013 15:48 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
*facepalm*
Ik hoor dit zo vaak in de gym. Sta ik lekker te squatten of te deadliften, zeggen zelfs mannen; 'zo, niet te gespierd worden he?' Ik moet dan altijd uitleggen dat dat niet eens kan, puur omdat ik een vrouw ben.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Strongfat bearmode toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Y'all a bunch of puppets.
In de bulk maar eens liften in zijn merch shirt![]()
Valt op zich wel mee. Zit al 6 maanden met een vriendinquote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
star_gazer ontpopt zich tot een ware vrouwenvanger. 1001 problems but a low-T manlet aint one.
-->R&Pquote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Zit al 6 maanden met een vriendinMaar daarvoor een jaartje of twee los geweest. Had ik wel verdiend na +-25 jaar zolderkamer-nerd zijn. Het roer is sinds die tijd drastisch omgegaan ja
Moest er even de wereld voor over, maar ik heb zowaar een interessant leven nu.
Ziek geweest en van 81kg naar 76 gegaan. Moet weer beginnen met sporten.quote:
Alleen maar mooi om te lezen, man. Kan prima hier. Wat is de reden dat je ging verhuizen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee. Zit al 6 maanden met een vriendinMaar daarvoor een jaartje of twee los geweest. Had ik wel verdiend na +-25 jaar zolderkamer-nerd zijn. Het roer is sinds die tijd drastisch omgegaan ja
Moest er even de wereld voor over, maar ik heb zowaar een interessant leven nu.
Kan hij daarna direct een 6 maanden abo nemen bij een sportschool.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
V&A / [TK] Mooie Fiat Cinquecento 900s met werk.De Bradmobiel
Kwaliteitstroll is die Braddie wel.
Oh minder, ziek zijn is niet goed voor je eetlust jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziek geweest en van 81kg naar 76 gegaan. Moet weer beginnen met sporten.
Van die 130kg geloof ik niet tho
edit: oh lees net 82kg![]()
hoe lang bende gij?
uiterlijk in bijna nieuwstaat.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Hij heeft geeneens een rbw wat moet die gast met een autoquote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer; was bijna depressief. Aangezien ik verder geen huis of hypotheek had en tot de beslissing was gekomen dat het roer drastisch om moest, ben ik in Australie gaan solliciteren. Ik vond een baan en heb toen de sprong genomen; het was nu of nooit. Het is misschien niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen maar mooi om te lezen, man. Kan prima hier. Wat is de reden dat je ging verhuizen?
Klopt, heel vervelend. En diarree ook. fok alleen zowat onder werktijdquote:Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh minder, ziek zijn is niet goed voor je eetlust jaSnel maar weer beginnen dan he. Minder in de klb sc posten maar gaan sporten
186-188cm weet niet precies
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer. Aangezien ik geen huis of hypotheek had, ben ik toen in Australie gaan solliciteren. Het was nu of nooit. Het is niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.
Abs bij vrouwen vind ik 9/10 toch smerigquote:Op maandag 1 juli 2013 16:01 schreef teun1990 het volgende:
haha nee geen pics van me vriendin natuurlijk, maar om eerlijk te zijn heb ik irl nog nooit een meisje van 18+ met zichtbaar abs gezien
Respect dat je echt direct het roer zo hebt omgegooid.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer; was bijna depressief. Aangezien ik verder geen huis of hypotheek had en tot de beslissing was gekomen dat het roer drastisch om moest, ben ik in Australie gaan solliciteren. Ik vind een baan en heb toen de sprong genomen; het was nu of nooit. Het is misschien niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.
Dankje. Het was eigenlijk een vrij gemakkelijke keuze; ik had een retourvlucht dus als het niks werd kon ik altijd nog terug. Ik ben uiteindelijk inderdaad even terug geweest. Om meer spullen op te halenquote:
2.5 jaar.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Respect dat je echt direct het roer zo hebt omgegooid.Hoe lang woonde je daar nu al?
Soms zou ik het ook wel willen. Maar doen doe ik nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dankje. Het was eigenlijk een vrij gemakkelijke keuze; ik had een retourvlucht dus als het niks werd kon ik altijd nog terug. Ik ben uiteindelijk inderdaad even terug geweest. Om meer spullen op te halen
Het was even lastig voor moeders, maar intussen is die er ook wel aan gewend
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wow man, wat supertof voor je. Hoe ben je zo ineens genesteld geraakt daar? Vrienden in de omgeving, al bekend met het bedrijf..?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dankje. Het was eigenlijk een vrij gemakkelijke keuze; ik had een retourvlucht dus als het niks werd kon ik altijd nog terug. Ik ben uiteindelijk inderdaad even terug geweest. Om meer spullen op te halen
Het was even lastig voor moeders, maar intussen is die er ook wel aan gewend
Mijn pa zegt altijd dat mijn (ex-)buurman dat nog door de straat riep.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms zou ik het ook wel willen. Maar doen doe ik nooit
Ik heb het geluk dat ik werk in een sector (online marketing) waar men wereldwijd schreeuwt om mensen. Het was dus redelijk vlot geregeld. Ik had hier helemaal niemand, maar het barst hier van de immigranten met een vergelijkbaar verhaal, dus vrienden had ik zoquote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow man, wat supertof voor je. Hoe ben je zo ineens genesteld geraakt daar? Vrienden in de omgeving, al bekend met het bedrijf..?
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer; was bijna depressief. Aangezien ik verder geen huis of hypotheek had en tot de beslissing was gekomen dat het roer drastisch om moest, ben ik in Australie gaan solliciteren. Ik vond een baan en heb toen de sprong genomen; het was nu of nooit. Het is misschien niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.
Hoewel ik het prima naar mijn zin heb, sluit ik niet uit dat Australie niet het eindstation is. Een vriend van me uit Ierland is niet lang geleden vertrokken naar Bali. Ook heel rotquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
respect star_gazer![]()
Vriendin van mij ook, stage in Zuid-Afrika, au-pair op de Kaaiman eilanden.... iedereen roept het, zij doet het
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?quote:(mijn vriendin is Japans)
Nee, ze piepen meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
heeft ze ook van die wazige blokjes bij d'r kut?
he getquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
quote:
Ga je haar dan ook in het Spaans vertellen hoe ze een smoothie met haar ass moet maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat piepen zou ik echt niet mee kunnen leven, srs mn piemel krimpt er direct van.
Doe mij maar een latina die in het Spaans gaat praten.
Ja, en dan moet ze ondertussen dingen als "oi papi" zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef seto het volgende:
[..]
Ga je haar dan ook in het Spaans vertellen hoe ze een smoothie met haar ass moet maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
ik wou dat ik die vrouw voor jou kon zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze ondertussen dingen als "oi papi" zeggen
Doen ze niet allemaal. Mijn vriendin is behoorlijk verwesterd in een hoop aspecten. Maar goed, dit is alweer genoeg informatie, schobbejakkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat piepen zou ik echt niet mee kunnen leven, srs mn piemel krimpt er direct van.
Doe mij maar een latina die in het Spaans gaat praten.
Zeker ook al van het begrip feminisme gehoord?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doen ze niet allemaal. Mijn vriendin is behoorlijk verwesterd in een hoop aspecten.
Zo platquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?
haha shitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik wou dat ik die vrouw voor jou kon zijn
no homo
Neuj, ze is nog gewoon liefquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeker ook al van het begrip feminisme gehoord?
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)quote:
Mooi. Knallen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)
Mooi om te zien dat jij op latere leeftijd ook nog goed terecht bent gekomen.
kan je in een golds gym tanktop bij golds trainen tochquote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)
Mooi om te zien dat jij op latere leeftijd ook nog goed terecht bent gekomen.
Braddie, gotta love him.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Mooi dit!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer; was bijna depressief. Aangezien ik verder geen huis of hypotheek had en tot de beslissing was gekomen dat het roer drastisch om moest, ben ik in Australie gaan solliciteren. Ik vond een baan en heb toen de sprong genomen; het was nu of nooit. Het is misschien niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.quote:
Daar staan alle losse aflevering sowieso wel in 720p.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.
True, maar dan moet ik alle seizoenen in losse afleveringen downloaden. Kan mij echt niet voorstellen dat alle seizoenen niet in 720p op nieuwsgroepen staan. Nzbindex en binsearch vind ik ook niet fijn werken. Ik kan wel de DVD versie downloaden. Even kijken hoe dat beeld is.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar staan alle losse aflevering sowieso wel in 720p.
Ik heb seizoen 1 720p in 10uur binnen gehaald.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.
Beter dan je zorgen maken of je wel schoon water hebt, eten hebt of de lokale warlord je kinderen komt ontvoeren.quote:
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:36 schreef seto het volgende:
^first world problems
[ afbeelding ]
zo herkenbaar
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 720p in 10uur binnen gehaald.
Waarom Cali?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Braddie, gotta love him.
[..]
Mooi dit!Ook goede motivatie om harder te werken en te zorgen dat ik binnen vijf jaar in Cali woon.
wat een uitschotquote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
1;43:
"Heb je er voor getrained?"
> "Nee, ik heb van mezelf een bouw"![]()
Niet gewoon altijd ghostpoop hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.
bedoelde meer iedereen in dat filmpjequote:Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Natty?
Of is dit zo'n typische winstrol turk?
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.quote:
Rare Turk. Net zoals deze gast:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
1;43:
"Heb je er voor getrained?"
> "Nee, ik heb van mezelf een bouw"![]()
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.
[..]
Rare Turk. Net zoals deze gast:
Die stem van die neger op het laatst btw.
Dat klopt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.
maakt niet uit manquote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:00 schreef seto het volgende:
[..]
maakt niet uit man
is gwn te langzaam weetj
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
heb je ook episode 2 wacht erop tot ie klappen krijgtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Met dat duimpje omhoog like a bawwsquote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Tranny choked man.quote:
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
True maar kont > tieten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.
Liever gewoon allebei.quote:
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
knowdatfeelbrah. Heb mijn echte vader nooit gekend.
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.
Enigskind. Nu wel een stiefbroer en stiefvader dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?
Prachtig, legt gewoon alles vast, emotie/dominantie/beheersing alles in dezenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Als het niet de eerste keer is weet je waarschijnlijk wanneer hij weer een drinksessie heeft. En weet je waarschijnlijk waar hij het eerst voor gaat. Ik zou de heetste peper die je kan vinden in een recept doen en dat voor in de koelkast zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Ik word er echt schijtziek van, hopelijk binnen 2 maanden weg hier, schoonouders zijn geweldig en prima mee te leven, schoonbroer is een alcholist van 33 zonder opleiding die als bediening in een restaurant werkt en op zijn vrije dagen zich klemzuipt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]wat een teringstreek. Laxeermiddel proeft ie wel denk ik in z'n drinken..
Goede facial aesthetics heeft die gast. Would hit (nohomo)quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
Ik voel jequote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik word er echt schijtziek van, hopelijk binnen 2 maanden weg hier, schoonouders zijn geweldig en prima mee te leven, schoonbroer is een alcholist van 33 zonder opleiding die als bediening in een restaurant werkt en op zijn vrije dagen zich klemzuipt.
itaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede facial aesthetics heeft die gast. Would hit (nohomo)
mwhehee niet letterlijk natuuurrlijk u cheeky bastard uquote:
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedequote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel jeik zou echt kóken van woede. Wonen jullie allemaal in 1 huis??
Dan heb ik ruzie met mijn schoonouders als ik zoiets doe.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck ghost peppers, dat is 1 hap en dan gooi je het weg. Kies iets waar die maanden zo ziek als een hond van is.
Je moet het ook niet vertellen gekkie.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie met mijn schoonouders als ik zoiets doe.
Je moet echt iets vinden wat hij niet direct proeft. Gewoon stukje rauwe kip in doen ofzo of iets met wat schimmel dat ie gewoon echt ziek wordtquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedeHet ergste is nog dat hij 3 doosjes met take out heeft staan in de koelkast en dat niet heeft gegeten. Ik had veel tilapia in de oven gemaakt, gisteren vertelde hij mij nog dat hij niet zo van tilapia houdt en de volgende ochtend heeft hij 4/6 tilapia fillets en bijna al mijn mashed sweet potatoes opgegeten.
Zijn ouders zijn nu een paar dagen aan het strand, ik kwam daar net vandaan om een paar dagen bij mijn vriend te zijn, dus het is mijn vriend + ik + schoonbroer en het is altijd hel als zijn ouders er niet zijn. Keiharde negerghettomuziek aan, klemzuipen, alles in de keuken is vettig omdat hij een zak chips vreet en dan alles aanraakt, hij is nog te lui om zijn eigen borden in de vaatwasser te zetten en dumpt ze in de gootsteen. Ik ben net helemaal los gegaan op hem en het enige was hij te zeggen had was 'alright'.
Hij eet altijd veel guacemole, ik ga denk ik zo naar de supermarkt en een bakje guacemole kopen en dan wat ghost peppers erdoorheen mixen en in de koelkast planten.
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijtquote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet het ook niet vertellen gekkie.
Kan jij t dalijk nog gaan poetsen ookquote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijt
Iets waar je kutje misselijk van wordt zodat elke keer als je hem naar de wc ziet lopen je een dr. Evil pinkje kan pullen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijt
Wat de fuck.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedeHet ergste is nog dat hij 3 doosjes met take out heeft staan in de koelkast en dat niet heeft gegeten. Ik had veel tilapia in de oven gemaakt, gisteren vertelde hij mij nog dat hij niet zo van tilapia houdt en de volgende ochtend heeft hij 4/6 tilapia fillets en bijna al mijn mashed sweet potatoes opgegeten.
Zijn ouders zijn nu een paar dagen aan het strand, ik kwam daar net vandaan om een paar dagen bij mijn vriend te zijn, dus het is mijn vriend + ik + schoonbroer en het is altijd hel als zijn ouders er niet zijn. Keiharde negerghettomuziek aan, klemzuipen, alles in de keuken is vettig omdat hij een zak chips vreet en dan alles aanraakt, hij is nog te lui om zijn eigen borden in de vaatwasser te zetten en dumpt ze in de gootsteen. Ik ben net helemaal los gegaan op hem en het enige was hij te zeggen had was 'alright'.
Hij eet altijd veel guacemole, ik ga denk ik zo naar de supermarkt en een bakje guacemole kopen en dan wat ghost peppers erdoorheen mixen en in de koelkast planten.
Fixedquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
Dit dus. De straf sluit dan 1 op 1 aan bij de overtreding. Voor de rest: z.s.m. dat huis uit: alle energie die je in diw gast steekt is negatieve/verloren energie. Lekker in zijn sop laten gaarkoken en laat je schoonouders het verder oplossen. Eventueel kan je vriend (dus niet jij) nog neutraal de feiten aan je ouders meedelen en uitspreken dat hij zich zorgen maakt over hem. Maar het is aan je schoonouders om er wat aan te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het niet de eerste keer is weet je waarschijnlijk wanneer hij weer een drinksessie heeft. En weet je waarschijnlijk waar hij het eerst voor gaat. Ik zou de heetste peper die je kan vinden in een recept doen en dat voor in de koelkast zetten.
Ik was 3 maanden geleden al weg hier als het aan mij lag, maar mijn vriend wil wachten totdat hij een vast contract heeft voordat hij een huis gaat kopen, wat ik op zich wel begrijp en ook slim is. Als het goed is heeft hij dat contract deze maand, en dan kunnen we meteen opzoek naar een huis.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. De straf sluit dan 1 op 1 aan bij de overtreding. Voor de rest: z.s.m. dat huis uit: alle energie die je in diw gast steekt is negatieve/verloren energie. Lekker in zijn sop laten gaarkoken en laat je schoonouders het verder oplossen. Eventueel kan je vriend (dus niet jij) nog neutraal de feiten aan je ouders meedelen en uitspreken dat hij zich zorgen maakt over hem. Maar het is aan je schoonouders om er wat aan te doen.
Dit dus. Yuri: je hebt weer gelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.
[..]
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.
Ok. Enkele aanvullende suggesties: mocht er geen vast contract komen stel dan een deadline waarna je iets gaat zoeken om te huren. En informeer je zwager niet/zo laat mogelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was 3 maanden geleden al weg hier als het aan mij lag, maar mijn vriend wil wachten totdat hij een vast contract heeft voordat hij een huis gaat kopen, wat ik op zich wel begrijp en ook slim is. Als het goed is heeft hij dat contract deze maand, en dan kunnen we meteen opzoek naar een huis.
quote:
Je hoeft je niet te schamen joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Hou eens op met die foto steeds ik begin te twijfelen aan m'n geaardheid.
Ik ga zelf voor de 20%. Als ik de 20% heb bereikt zie ik daarna wel of ik verder ga of niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef CarbonC het volgende:
Nog even over het BF van vrouwen: 15-22% is mijn eerste keuze.
Ik ben me ervan bewust dat m'n bips niet kleiner gaat wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
GRS, als ik me goed herinner heb jij een iets grotere bumz in vergelijking met je bovenlichaam. Dit is genetisch bepaald. Goed erop letten dat je je bovenlichaam niet uitmergelt in de hoop je bumz wat kleiner te krijgen. Kan zijn dat dit je genetisch bepaalde vorm is.
Take it in your angus.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij lijkt best op een vriend van me, die is alleen minder grijs. Wel gay. Misc wut do?
Mja, ik zal ff laten zien wat ik bedoel:quote:Op maandag 1 juli 2013 20:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat m'n bips niet kleiner gaat wordenHet maakt ook niets uit. M'n kont mag zelfs wat ronder. Ik ben meer bezorgd om m'n bovenbenen. Ik hoop juist dat ik ze wat strakker en dus slanker kan krijgen.
Heb jij ook van die treurige, naar beneden wijzende tietjes ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
ja denk dat ik dat ook heb. ik wist dat het niet aan mezelf of voeding lag
Lol.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Disclaimer: jij hebt een mooier figuur dan deze mevrouw
Yep. Pas precies in het profiel.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij ook van die treurige, naar beneden wijzende tietjes ja?
Ja, blijkbaar gebeurt dat bij sommige afwijkingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
Nee maar srs, het lichaam 'kiest' er voor om zaken die vallen onder je bmr (stofwisseling, instandhouding van organen etc) ondergeschikt te maken aan een overbodige vetopslag?
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik zal ff laten zien wat ik bedoel:
[ link | afbeelding ]
Disclaimer: jij hebt een mooier figuur dan deze mevrouw
^^ vrouwtje hierboven heeft progressieve lipodystrofie met lower body obesiteit. Met andere woorden, haar lichaam reguleert het zo dat al het overschot aan energie in haar vetcellen van haar lower body wordt gestopt, terwijl de upper body eigenlijk enorm catabool is (zie die titties).
Dit plaatje komt uit Good Calories Bad Calories van Gary Taubes. Taubes heeft de hypothese dat voor (sommige) obese mensen de vetcellen over hun hele lichaam uit de cellen bestaan die bij deze mevrouw alleen beneden zitten. Deze vetcellen slaan dan continu energie op maar laten het niet los bij een deficit, waardoor het lichaam de tekorten elders moet compenseren (organen op lager pitje zetten, spierweefsel afbreken etc. etc.)
Zal best zijn dat het voor sommige mensen geldt, maar no way dat dit dé verklaring is voor moderne westerse obesiteit. Da's gewoon een overschot aan betaalbaar en bereikbaar voedsel versus minder beweging = chronisch kcal overschot.
Ze spuiten hem plat met insuline, toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar gebeurt dat bij sommige afwijkingen.
[ afbeelding ]
door bepaalde genen uit te schakelen kunnen wetenschappers de rechter muis laten verhongeren, ondanks dat de muis een shitlading bf meedraagt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit met trainen en goed eten te verhelpen is, maar typisch genetisch.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.
Dat staat er volgens mij gewoon:quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.
Lijkt me dus niet zo gezond om onder een bepaald vetpercentage te gaan zitten.quote:Deze vetcellen slaan dan continu energie op maar laten het niet los bij een deficit, waardoor het lichaam de tekorten elders moet compenseren (organen op lager pitje zetten, spierweefsel afbreken etc. etc.)
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
Arme sapstengelquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.
Mijn ex ook. Wilde ik even kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arme sapstengel
Ik hou van alle vormen, maar een van mijn ex'en had bijvoorbeeld ook een rondere kont en benen dan haar bovenlichaam.
Alles dat je voor 'maar' zegt is gelogen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arme sapstengel
Ik hou van alle vormen, maar een van mijn ex'en had bijvoorbeeld ook een rondere kont en benen dan haar bovenlichaam.
Wut? Ja... maar...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alles dat je voor 'maar' zegt is gelogen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit met trainen en goed eten te verhelpen is, maar typisch genetisch.
En ik zeg niet gauw dat iets 'typisch genetisch' ismaar in dit geval denk ik echt wel.
Maar afgaande van de foto's die je laatst post zie je er prima uit, dus ik zou er niet al teveel zorgen om maken. En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
FML.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij gewoon:
[..]
Lijkt me dus niet zo gezond om onder een bepaald vetpercentage te gaan zitten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.
yauwzaaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
FML.![]()
Doei doei, streeffysiek.
[ afbeelding ]
Da's een goed streven! Maar wat ik dus met de allereerste post van deze discussie wilde zeggen: hou er iig rekening mee dat het ook genetisch kan zijn. Ofwel hou ook je upper body in de gaten zodat je tetten fier naar voren blijven wijzen ipv naar onder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzen
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Haha! Bedankt voor de heads up iig. Zonder jou zou ik er nooit op komen. Ik blijf nu gewoon doortrainen en zal m'n boobs en de rest van mn lichaam goed in de gaten houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een goed streven! Maar wat ik dus met de allereerste post van deze discussie wilde zeggen: hou er iig rekening mee dat het ook genetisch kan zijn. Ofwel hou ook je upper body in de gaten zodat je tetten fier naar voren blijven wijzen ipv naar onder.
Dit inderdaad. Ook omdat je een anorexiaverleden had en zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de heads up iig. Zonder jou zou ik er nooit op komen. Ik blijf nu gewoon doortrainen en zal m'n boobs en de rest van mn lichaam goed in de gaten houden.
Is dat boek de moeite of was alleen dat plaatje tof? Ben wel toe aan een nieuw voedinggerrelateerd boek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.
Oh, Good Calories Bad Calories is een geweldig boek om te lezen, denk het meest polariserende boek van de afgelopen 10 jaar over voedsel. Taubes zit denk ik verkeerd, maar hij haalt een hoop dingen aan die te denken geven (zoals dat vrouwtje van hierboven).quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is dat boek de moeite of was alleen dat plaatje tof? Ben wel toe aan een nieuw voedinggerrelateerd boek.
dan print je tog zelf uit :squote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ben beetje allergisch voor het lezen op een elektronisch scherm.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ben beetje allergisch voor het lezen op een elektronisch scherm.
Dit.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorderIdd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.![]()
Laat dit nu net de zin zijn waarin ik niet begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
k wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
Ik kan mezelf niet accepteren omdat ik zelf eisen heb gesteld waar ik niet aan voldoe, ook al denkt men er anders over.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit nu net de zin zijn waarin ik niet begrijp wat je bedoelt.
Volgens mij zie jij jezelf idd dikker dan dat je bent, want ik zie het niet op de foto's die je post.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
[..]
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.
[..]
Idd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezen
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
[..]
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.
[..]
Idd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezen
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.
Ik denk dat GRS dat destructieve wel achter haar heeft gelaten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.
Niet fysiek, maar mentaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat GRS dat destructieve wel achter haar heeft gelaten.
BDD dusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet accepteren omdat ik zelf eisen heb gesteld waar ik niet aan voldoe, ook al denkt men er anders over.
Niet meteen stempeltjes plakken, man.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
BDD dusenjoy the journey gek. Arnold lag ook niet te brullen 's nachts omdat die nog er nog niet was. Het klinkt als een hoop druk/stress die je over jezelf afroept. Stress is catabool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
TR gemaakt, ik ben voor minder gebanned (dick in pizzadoos btw #shoutoutnaaryuri)quote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat ik volt zit met testosteron nu..
hij helpt haar gewoon een handje meer nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TR gemaakt, ik ben voor minder gebanned (dick in pizzadoos btw #shoutoutnaaryuri)
Nu je het zegt. Stempels kun je helemaal niet plakken.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Niets persoonlijk jegens sapstengel, maar die gast stelt totaal geen fysieke eisen. Zeggen dat ze bij hem in de smaak zal vallen zegt echt helemaal niks.
Wat ik eerder heb gezegd; ik onderschat mezelf. Zo kom ik niet tot verassingen te staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij jezelf idd dikker dan dat je bent, want ik zie het niet op de foto's die je post.
Misschien iets teveel gekeken naar al die slanke fitnessmodelletjes, wat sowieso niet realistisch haalbaar is voor de meeste vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn alleen mijn benen waar ik meezit. We zien over een aantal maanden wel of het gaat lukken of niet
Absoluut. Ook tijdens mijn studie streef ik naar het bestequote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.Dat destructieve heb ik idd achter me gelaten. Ook op mentaal vlak. Ik weet nu dat janken over mijn lichaam geen enkel effect zal hebben. Gewoon keihard trainen en eten. Ik geniet er ook van trouwens. Ik kijk altijd uit naar m'n volgende gymsessiequote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.Ik geniet er ook van hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
BDD dusenjoy the journey gek. Arnold lag ook niet te brullen 's nachts omdat die nog er nog niet was. Het klinkt als een hoop druk/stress die je over jezelf afroept. Stress is catabool.
Ik word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat ik volt zit met testosteron nu..Dat is een pittige om lang vol te houden... Werkt wel goed als de shit echt zo nat is dat er niet tegen te dweilen valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
kennerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is een pittige om lang vol te houden... Werkt wel goed als de shit echt zo nat is dat er niet tegen te dweilen valt.
Die meiden waar jij jaloers op bent, hebben zelf ook niet het gevoel dat ze hun doelen al bereikt hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ik geniet er ook van hoorIk word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
Ja, ik doe hem zoals Theo Maassen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat ik eerder heb gezegd; ik onderschat mezelf. Zo kom ik niet tot verassingen te staan.
Het lichaam van Lais Deleon is haalbaar in mijn ogen. Het is een kwestie van keihard bikkelen en goed eten.zou je borstvergroting willen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn alleen mijn benen waar ik meezit. We zien over een aantal maanden wel of het gaat lukken of niet
[..]
Absoluut. Ook tijdens mijn studie streef ik naar het beste
[..]
Dat destructieve heb ik idd achter me gelaten. Ook op mentaal vlak. Ik weet nu dat janken over mijn lichaam geen enkel effect zal hebben. Gewoon keihard trainen en eten. Ik geniet er ook van trouwens. Ik kijk altijd uit naar m'n volgende gymsessie
[..]
Ik geniet er ook van hoorIk word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Lol wut?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Niets persoonlijk jegens sapstengel, maar die gast stelt totaal geen fysieke eisen. Zeggen dat ze bij hem in de smaak zal vallen zegt echt helemaal niks.
Ach, zolang je maar niet doorslaatquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die meiden waar jij jaloers op bent, hebben zelf ook niet het gevoel dat ze hun doelen al bereikt hebben.
Zoals dingetje al postte, heeft iedereen die traint wel een beetje BDD in zich. Kut, maar ja.
Precies. Straks lekker aan de IFquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap dat gejank om de ramadan echt niet trouwens. Een beetje IF'er wordt daar niet warm of koud van.
quote:
Neuh. Ze zijn niet meloewagroot ofzo maar ben er wel tevreden meequote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou je borstvergroting willen trouwens?
Dat kanquote:
Als het maar een hartslag heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wut?
Totaal geen fysieke eisen. Ik val niet op chicks zonder kont of met een planklichaam. Ook niet op te dik. Dat zijn toch best wat fysieke eisen.
ben je een wijf ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Montelly het volgende:
FUUUUUAAARRRKKKKKKKK bitches, 8 km lopen hollen net, heerlijke weerben he-le-maal doordrenkt met zweet
zelfs mijn pansies zijn nat, bilnaad alles.
ff koude douche...
Ja daarom dusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi lichaam hoor
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
peer/zandloper, na paar boco's merk ik verschil niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meeste hier vallen echt op zandloper volgens mij. Doe mij maar gewoon peer, jwz.
[ afbeelding ]
trannyhoofd 3/10 would not bangquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
dit soort meiden zijn eeuwig single imho..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
Links net een man...!quote:
zelfs de walvis is dan een optiequote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
peer/zandloper, na paar boco's merk ik verschil niet meer
Wowquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!quote:
Haar lichaam lijkt veel op die van Lais. Kan ze allebei gebruiken als m'n voorbeeld johquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom dusIk was redelijk serieus met mijn suggestie.
Gewoon een zak erover heen gooienquote:
true, herkenbaarquote:
Niet elk weekend drakendodenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!
U srs!? lol.quote:
je hebt hots voor haarquote:
Soms moet je eerst door alle piemels heen vechten voordat je bij de prinses kan geraken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, mijn girlcrush is Scarlett Johansson.
![]()
boeiendquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, plamuurhoer alert, seven layers or more
lastig, ik prefereer allebei, maar ga toch voor assertje,quote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe kijkt de gemiddelde gym-regular er eigenlijk tegen aan?
Poll: Kont of tieten?
• Kont
• Tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het zou ook vrij apart zijn als je voor geen van beiden zou kiezen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
lastig, ik prefereer allebei, maar ga toch voor assertje,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check! /\quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens zijn meer pics altijd gewenst. Zo houd ik het vol om dit vak nog even te studeren.
Dat gezichtquote:
Is toch gewoon prima?quote:
Viel 2x toch aardig tegen.. had toch minimaal 1 bikini scene verwachtquote:
Voor mij dat laatste. Een kop als een trekhaak is echt niks meer aan te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gezichtWat ik me altijd afvraag he mannen, als een vrouw een perfect lichaam (in te vullen naar eigen voorkeuren) heeft, maakt het gezicht dan niet zo veel meer uit??
Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
One night standquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gezichtWat ik me altijd afvraag he mannen, als een vrouw een perfect lichaam (in te vullen naar eigen voorkeuren) heeft, maakt het gezicht dan niet zo veel meer uit??
Langetermijnoverwegingenquote:Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
Aan het lichaam kun je altijd werken, het gezicht is een ander verhaalquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
B&H / Strakke jurkjesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Montelly het volgende:
ik horse laatste tijd op meiden met strakke rokjes. Hoe skankier hoe beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel wijsheid deze man.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
One night stand
[..]
Langetermijnoverwegingen
Njah dat is dan ervan uitgaande dat in eerste geval de kop echt niet te doen is!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
One night stand
[..]
Langetermijnoverwegingen
*dwingtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het gezicht mbv makeup juist enorm te verbloemen valt
dwing me niet die pr0nstarz weer te posten hier
is ze wel maar voor een fatty heeft ze een goed lichaam.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dit is pas figuur en nee ze is niet dik!
[ afbeelding ]
Stop die pad in een spoiler!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dit is pas figuur en nee ze is niet dik!
[ afbeelding ]
zandloper FTWquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Stop die pad in een spoiler!
ga ribben tellen,johquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
is ze wel maar voor een fatty heeft ze een goed lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |