Hoewel ik het prima naar mijn zin heb, sluit ik niet uit dat Australie niet het eindstation is. Een vriend van me uit Ierland is niet lang geleden vertrokken naar Bali. Ook heel rotquote:Op maandag 1 juli 2013 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
respect star_gazer![]()
Vriendin van mij ook, stage in Zuid-Afrika, au-pair op de Kaaiman eilanden.... iedereen roept het, zij doet het
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?quote:(mijn vriendin is Japans)
Nee, ze piepen meer.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
heeft ze ook van die wazige blokjes bij d'r kut?
he getquote:Op maandag 1 juli 2013 16:14 schreef Awesome_ het volgende:
quote:
Ga je haar dan ook in het Spaans vertellen hoe ze een smoothie met haar ass moet maken?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat piepen zou ik echt niet mee kunnen leven, srs mn piemel krimpt er direct van.
Doe mij maar een latina die in het Spaans gaat praten.
Ja, en dan moet ze ondertussen dingen als "oi papi" zeggenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef seto het volgende:
[..]
Ga je haar dan ook in het Spaans vertellen hoe ze een smoothie met haar ass moet maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
ik wou dat ik die vrouw voor jou kon zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze ondertussen dingen als "oi papi" zeggen
Doen ze niet allemaal. Mijn vriendin is behoorlijk verwesterd in een hoop aspecten. Maar goed, dit is alweer genoeg informatie, schobbejakkenquote:Op maandag 1 juli 2013 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Dat piepen zou ik echt niet mee kunnen leven, srs mn piemel krimpt er direct van.
Doe mij maar een latina die in het Spaans gaat praten.
Zeker ook al van het begrip feminisme gehoord?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doen ze niet allemaal. Mijn vriendin is behoorlijk verwesterd in een hoop aspecten.
Zo platquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
okee ander onderwerp, schreeuwen die echt zo in bed?
haha shitquote:Op maandag 1 juli 2013 16:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik wou dat ik die vrouw voor jou kon zijn
no homo
Neuj, ze is nog gewoon liefquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zeker ook al van het begrip feminisme gehoord?
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)quote:
Mooi. Knallen!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)
Mooi om te zien dat jij op latere leeftijd ook nog goed terecht bent gekomen.
kan je in een golds gym tanktop bij golds trainen tochquote:Op maandag 1 juli 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice. Maar Star, wat een tof verhaal! Ik ben zelf ook niet echt tevreden met Nederland en wil zeker verder kijken. In februari richting de USA (afstuderen), dan ben ik 22. Eveneens online business etc. (software)
Mooi om te zien dat jij op latere leeftijd ook nog goed terecht bent gekomen.
Braddie, gotta love him.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
V&A / [TK] Mooie Fiat Cinquecento 900s met werk.De Bradmobiel
Kwaliteitstroll is die Braddie wel.
Mooi dit!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het roer moest om. Ik woonde op mijn 27e nog bij mijn ouders. Ik had wel een prima baan, maar eigenlijk verder weinig wat op een leven leek. Ik ging naar m'n werk, ging naar huis en kroop achter de computer. Ik was Nederland beu en had eigenlijk geen ambities meer; was bijna depressief. Aangezien ik verder geen huis of hypotheek had en tot de beslissing was gekomen dat het roer drastisch om moest, ben ik in Australie gaan solliciteren. Ik vond een baan en heb toen de sprong genomen; het was nu of nooit. Het is misschien niet voor iedereen, maar het was voor mij de beste beslissing ooit.
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.quote:
Daar staan alle losse aflevering sowieso wel in 720p.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.
True, maar dan moet ik alle seizoenen in losse afleveringen downloaden. Kan mij echt niet voorstellen dat alle seizoenen niet in 720p op nieuwsgroepen staan. Nzbindex en binsearch vind ik ook niet fijn werken. Ik kan wel de DVD versie downloaden. Even kijken hoe dat beeld is.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar staan alle losse aflevering sowieso wel in 720p.
Ik heb seizoen 1 720p in 10uur binnen gehaald.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, torrents duren echt te lang. Ik kijk nog even op Spotnet. Nog bedankt trouwens. Was vergeten een DM terug te sturen.
Beter dan je zorgen maken of je wel schoon water hebt, eten hebt of de lokale warlord je kinderen komt ontvoeren.quote:
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:36 schreef seto het volgende:
^first world problems
[ afbeelding ]
zo herkenbaar
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 720p in 10uur binnen gehaald.
Waarom Cali?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Braddie, gotta love him.
[..]
Mooi dit!Ook goede motivatie om harder te werken en te zorgen dat ik binnen vijf jaar in Cali woon.
wat een uitschotquote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
1;43:
"Heb je er voor getrained?"
> "Nee, ik heb van mezelf een bouw"![]()
Niet gewoon altijd ghostpoop hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.
bedoelde meer iedereen in dat filmpjequote:Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Natty?
Of is dit zo'n typische winstrol turk?
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.quote:
Rare Turk. Net zoals deze gast:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
1;43:
"Heb je er voor getrained?"
> "Nee, ik heb van mezelf een bouw"![]()
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.
[..]
Rare Turk. Net zoals deze gast:
Die stem van die neger op het laatst btw.
Dat klopt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.
maakt niet uit manquote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:00 schreef seto het volgende:
[..]
maakt niet uit man
is gwn te langzaam weetj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |