Uiterlijk is het Fiatje redelijk nieuw, onderhuids minder. Dat staat ook in de advertentie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je had 'm potdomme wel effe kunnen droogmaken.
Plus die gebreken noem ik geen bijna nieuwstaat.
Foto`s van de gebreken?...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef webb2012 het volgende:
foto's van de gebreken is misschien wel handig?
Voor de APK: Remmetjes > Roestquote:
Omdat mijn moeder wat groters wilt rijden, en het zelf niet ziet zitten om geld uit te geven aan een autotje wat ze misschien 1x per 1,5 week nog gebruikt.quote:
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto`s van de gebreken?...
Je wilt dus een foto zien van de koppeling, de remmen, en de roest?
Zal even kijken of ik morgen sowieso van dat roestgat even een foto kan plaatsen, en van de vliegroest op de motorkap, en de scheurtjes in de bestuurders stoel.
Roestplekken en de stoel ga ik morgen foto`s van maken voor jequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
Ja, auto staat toch voor de deur, en dan zet ik hem er liever direct op dan dat ik tot morgen wachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
Misschien zit er zo'n inspectiegaatje op de bak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
TR gedaan uiteraard...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want voor 1000 euro koop je niks?
M`n ma rijd nu al 2,5 jaar lang rond in een Fiat Cinquecento die ze kocht voor 250 euro. Ze heeft er nog nooit mee stil gestaan, alleen komt deze nu naar 2,5 jaar niet meer de APK door(Koppeling begint slecht te worden.. nou, heeft ze toch 2,5 jaar met plezier rond gereden voor 250 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |