Uiterlijk is het Fiatje redelijk nieuw, onderhuids minder. Dat staat ook in de advertentie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je had 'm potdomme wel effe kunnen droogmaken.
Plus die gebreken noem ik geen bijna nieuwstaat.
Foto`s van de gebreken?...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef webb2012 het volgende:
foto's van de gebreken is misschien wel handig?
Voor de APK: Remmetjes > Roestquote:
Omdat mijn moeder wat groters wilt rijden, en het zelf niet ziet zitten om geld uit te geven aan een autotje wat ze misschien 1x per 1,5 week nog gebruikt.quote:
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Foto`s van de gebreken?...
Je wilt dus een foto zien van de koppeling, de remmen, en de roest?
Zal even kijken of ik morgen sowieso van dat roestgat even een foto kan plaatsen, en van de vliegroest op de motorkap, en de scheurtjes in de bestuurders stoel.
Roestplekken en de stoel ga ik morgen foto`s van maken voor jequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef webb2012 het volgende:
[..]
koppeling en remmen lijkt me niet zo spannend, maar eerder de stoel etc en de roestplekken idd..
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
Ja, auto staat toch voor de deur, en dan zet ik hem er liever direct op dan dat ik tot morgen wachtquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
preciesquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
Misschien zit er zo'n inspectiegaatje op de bak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De versleten koppeling fotograferen lijkt me wat lastig.
TR gedaan uiteraard...quote:Op woensdag 17 april 2013 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want voor 1000 euro koop je niks?
M`n ma rijd nu al 2,5 jaar lang rond in een Fiat Cinquecento die ze kocht voor 250 euro. Ze heeft er nog nooit mee stil gestaan, alleen komt deze nu naar 2,5 jaar niet meer de APK door(Koppeling begint slecht te worden.. nou, heeft ze toch 2,5 jaar met plezier rond gereden voor 250 euro)
Dit handel noemen.quote:
TS heeft een beetje een verleden in V&A.quote:
serieus wat denk je? Dat er echt een maloot 150,- komt betalen voor een auto met zo veel gebreken? Ik koop voor 150 nog 3 van die dingen, denk er maar over na.. Je bent er gelijk van af..quote:Op woensdag 26 juni 2013 03:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doe er 100 bovenop en we hebben een deal
50 euro, nee dankje.
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tóch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloopquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
serieus wat denk je? Dat er echt een maloot 150,- komt betalen voor een auto met zo veel gebreken? Ik koop voor 150 nog 3 van die dingen, denk er maar over na.. Je bent er gelijk van af..
Even een kleine verbetering doorgevoerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, en hem dan op PTA in een project tegenkomen wat 2/3 delen heeft, waar je er zelf 500 euro in steekt omdat je hem tóch een Abarth uiterlijk wilt meegeven, uiteindelijk past het niet, is je motor in de soep gelopen en breng je hem naar de sloop
Dan hou ik hem lekker zelf en kan ik het geld er net zo goed zelf in steken, dan blijft hij tenminste origineel, en weet ik zeker dat hij helemaal uitelkaar valt aangezien ik geen flikker van auto's weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Even een kleine verbetering doorgevoerd.Hij bied 50 euro.... dan kan ik hem net zo goed direct naar de sloop toe rijden, en dat wil ik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk verboden bij de wet om geld te verdienen, he?
Mwah als Turquaz nog een leuk projectje ervan kan maken geniet dat toch mijn voorkeur.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:19 schreef BigSmurf het volgende:
Bel gewoon de sloop man, die bieden je ook wel 50-100 euro en dan heb je geen particulier gezeik.
1. Handel is volgens mij in V&A niet toegestaan daarvoor ga je maar naar MP enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want het is natuurlijk verboden bij de wet om geld te verdienen, he?
1. Handel is het niet, ik verkoop het Fiatje puur omdat m`n moeder hem na 1,5-2 jaar toch wel zat is, en er werk aan komt wat wij niet 1.2.3 kunnen ophoesten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1. Handel is volgens mij in V&A niet toegestaan daarvoor ga je maar naar MP enzo
2. Je krijgt nooit meer dan 50 E ofzo voor die rijdende puinhoop
Mij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah als Turquaz nog een leuk projectje ervan kan maken geniet dat toch mijn voorkeur.
Bijkomend "klein" probleempje is natuurlijk dat hij niet door de APK komt en je in een andere thread al geroepen hebt dat hij vorig jaar eigenlijk ook al niet door de APK kwam en je moeder toen gematst is. Dus dat de auto nog top is, is natuurlijk gelul.quote:Het wagentje is Motorisch nog top, en ondanks dat hij wat koppel probleempjes heeft, wat probleempjes met de remmen en roest start en loopt hij áltijd en ligt hij heel erg strak op de weg.
Lees a.u.b.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:10 schreef gelepino het volgende:
[..]
Bijkomend "klein" probleempje is natuurlijk dat hij niet door de APK komt en je in een andere thread al geroepen hebt dat hij vorig jaar eigenlijk ook al niet door de APK kwam en je moeder toen gematst is. Dus dat de auto nog top is, is natuurlijk gelul.
Hij kan motorisch dan misschien nog goed zijn, maar wat heb je eraan als die motor er zo ongeveer uit pleurt van de roest?quote:Lees a.u.b.
MOTORISCH is het autotje nog top.
Hij heeft last van roest (Dat gat, moet een plaatje overheen gelast worden)
Dat was het enige waardoor hij niet door de APK kwam, die Koppeling/Remmen zijn pas sinds dit jaar gekomen
Fijn ook dat de remmen slecht zijn en de koppeling. Dan kan hij nog zo lekker op de weg liggen (lekker subjectief ook), maar dan knal je toch mooi lekker strak tegen een boom omdat hij niet zo goed remt.quote:ondanks dat hij wat koppel probleempjes heeft, wat probleempjes met de remmen en roest start en loopt hij áltijd en ligt hij heel erg strak op de weg.
Dat kan je ook niet, want om hem naar de sloop te rijden heb je een rijbewijs nodig.quote:Hij bied 50 euro.... dan kan ik hem net zo goed direct naar de sloop toe rijden, en dat wil ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |