bedoelde meer iedereen in dat filmpjequote:Op maandag 1 juli 2013 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Natty?
Of is dit zo'n typische winstrol turk?
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.quote:
Rare Turk. Net zoals deze gast:quote:Op maandag 1 juli 2013 17:44 schreef Dimachaerus het volgende:
1;43:
"Heb je er voor getrained?"
> "Nee, ik heb van mezelf een bouw"![]()
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Veel mooie steden, mooie natuur, cultuur, en ligt naast Nevada.
[..]
Rare Turk. Net zoals deze gast:
Die stem van die neger op het laatst btw.
Dat klopt.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is vaak niet zo mooi als in de films hè.
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.
maakt niet uit manquote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent nu ook alweer 10 uur verder zeurkous. Daarnaast heb ik er geen last van dat mijn internetten traag wordt. Werk nog altijd met torrents werkt prima, zeker met een goede private tracker of nieuwe dingen op TPB.
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:00 schreef seto het volgende:
[..]
maakt niet uit man
is gwn te langzaam weetj
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
heb je ook episode 2 wacht erop tot ie klappen krijgtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Met dat duimpje omhoog like a bawwsquote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Tranny choked man.quote:
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
True maar kont > tieten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.
Liever gewoon allebei.quote:
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
knowdatfeelbrah. Heb mijn echte vader nooit gekend.
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.
Enigskind. Nu wel een stiefbroer en stiefvader dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?
Prachtig, legt gewoon alles vast, emotie/dominantie/beheersing alles in dezenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |