quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
heb je ook episode 2 wacht erop tot ie klappen krijgtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Met dat duimpje omhoog like a bawwsquote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Tranny choked man.quote:
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
True maar kont > tieten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.
Liever gewoon allebei.quote:
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
knowdatfeelbrah. Heb mijn echte vader nooit gekend.
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.
Enigskind. Nu wel een stiefbroer en stiefvader dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?
Prachtig, legt gewoon alles vast, emotie/dominantie/beheersing alles in dezenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Als het niet de eerste keer is weet je waarschijnlijk wanneer hij weer een drinksessie heeft. En weet je waarschijnlijk waar hij het eerst voor gaat. Ik zou de heetste peper die je kan vinden in een recept doen en dat voor in de koelkast zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Ik word er echt schijtziek van, hopelijk binnen 2 maanden weg hier, schoonouders zijn geweldig en prima mee te leven, schoonbroer is een alcholist van 33 zonder opleiding die als bediening in een restaurant werkt en op zijn vrije dagen zich klemzuipt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]wat een teringstreek. Laxeermiddel proeft ie wel denk ik in z'n drinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |