quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
heb je ook episode 2 wacht erop tot ie klappen krijgtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Met dat duimpje omhoog like a bawwsquote:Op maandag 1 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zag ik ook, daar ie het lampje even uit.
Tranny choked man.quote:
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooooh yeahhh i RNC'd the crazy bitch!
True maar kont > tieten.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn dat vrouwen? Ik heb meer tiet.
Liever gewoon allebei.quote:
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
knowdatfeelbrah. Heb mijn echte vader nooit gekend.
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Helemaal niet? Overleden of gescheiden?
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nooit gezien, gekend, niks. Het is complex, maar laten we het houden bij gescheiden toen ik een baby was en daarna overleden.
Enigskind. Nu wel een stiefbroer en stiefvader dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sucks maatje, heb je verder nog broers/zussen?
Prachtig, legt gewoon alles vast, emotie/dominantie/beheersing alles in dezenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Als het niet de eerste keer is weet je waarschijnlijk wanneer hij weer een drinksessie heeft. En weet je waarschijnlijk waar hij het eerst voor gaat. Ik zou de heetste peper die je kan vinden in een recept doen en dat voor in de koelkast zetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:32 schreef IrCute het volgende:
Gisteren 1.5 uur in de keuken gestaan, veel eten gemaakt om de komende dagen te eten, ik kijk vanochtend in de koelkast en mijn schoonbroer heeft de helft opgegeten terwijl hij dronken was. Niet de eerste keer dat dit is gebeurd.
Wat zal ik doen? Laxeermiddel in al zijn flesjes drinken doen? Praten helpt niet, boos worden helpt niet.
Ik word er echt schijtziek van, hopelijk binnen 2 maanden weg hier, schoonouders zijn geweldig en prima mee te leven, schoonbroer is een alcholist van 33 zonder opleiding die als bediening in een restaurant werkt en op zijn vrije dagen zich klemzuipt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]wat een teringstreek. Laxeermiddel proeft ie wel denk ik in z'n drinken..
Goede facial aesthetics heeft die gast. Would hit (nohomo)quote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
Ik voel jequote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik word er echt schijtziek van, hopelijk binnen 2 maanden weg hier, schoonouders zijn geweldig en prima mee te leven, schoonbroer is een alcholist van 33 zonder opleiding die als bediening in een restaurant werkt en op zijn vrije dagen zich klemzuipt.
itaquote:Op maandag 1 juli 2013 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede facial aesthetics heeft die gast. Would hit (nohomo)
mwhehee niet letterlijk natuuurrlijk u cheeky bastard uquote:
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedequote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel jeik zou echt kóken van woede. Wonen jullie allemaal in 1 huis??
Dan heb ik ruzie met mijn schoonouders als ik zoiets doe.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef Awesome_ het volgende:
Fuck ghost peppers, dat is 1 hap en dan gooi je het weg. Kies iets waar die maanden zo ziek als een hond van is.
Je moet het ook niet vertellen gekkie.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dan heb ik ruzie met mijn schoonouders als ik zoiets doe.
Je moet echt iets vinden wat hij niet direct proeft. Gewoon stukje rauwe kip in doen ofzo of iets met wat schimmel dat ie gewoon echt ziek wordtquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedeHet ergste is nog dat hij 3 doosjes met take out heeft staan in de koelkast en dat niet heeft gegeten. Ik had veel tilapia in de oven gemaakt, gisteren vertelde hij mij nog dat hij niet zo van tilapia houdt en de volgende ochtend heeft hij 4/6 tilapia fillets en bijna al mijn mashed sweet potatoes opgegeten.
Zijn ouders zijn nu een paar dagen aan het strand, ik kwam daar net vandaan om een paar dagen bij mijn vriend te zijn, dus het is mijn vriend + ik + schoonbroer en het is altijd hel als zijn ouders er niet zijn. Keiharde negerghettomuziek aan, klemzuipen, alles in de keuken is vettig omdat hij een zak chips vreet en dan alles aanraakt, hij is nog te lui om zijn eigen borden in de vaatwasser te zetten en dumpt ze in de gootsteen. Ik ben net helemaal los gegaan op hem en het enige was hij te zeggen had was 'alright'.
Hij eet altijd veel guacemole, ik ga denk ik zo naar de supermarkt en een bakje guacemole kopen en dan wat ghost peppers erdoorheen mixen en in de koelkast planten.
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijtquote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet het ook niet vertellen gekkie.
Kan jij t dalijk nog gaan poetsen ookquote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijt
Iets waar je kutje misselijk van wordt zodat elke keer als je hem naar de wc ziet lopen je een dr. Evil pinkje kan pullen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laxeermiddel heb ik ook niet zo'n zin in want dan ruikt het hele huis naar schijt
Wat de fuck.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had al bijna een hamer in mijn hand, ik stond letterlijk te trillen van woedeHet ergste is nog dat hij 3 doosjes met take out heeft staan in de koelkast en dat niet heeft gegeten. Ik had veel tilapia in de oven gemaakt, gisteren vertelde hij mij nog dat hij niet zo van tilapia houdt en de volgende ochtend heeft hij 4/6 tilapia fillets en bijna al mijn mashed sweet potatoes opgegeten.
Zijn ouders zijn nu een paar dagen aan het strand, ik kwam daar net vandaan om een paar dagen bij mijn vriend te zijn, dus het is mijn vriend + ik + schoonbroer en het is altijd hel als zijn ouders er niet zijn. Keiharde negerghettomuziek aan, klemzuipen, alles in de keuken is vettig omdat hij een zak chips vreet en dan alles aanraakt, hij is nog te lui om zijn eigen borden in de vaatwasser te zetten en dumpt ze in de gootsteen. Ik ben net helemaal los gegaan op hem en het enige was hij te zeggen had was 'alright'.
Hij eet altijd veel guacemole, ik ga denk ik zo naar de supermarkt en een bakje guacemole kopen en dan wat ghost peppers erdoorheen mixen en in de koelkast planten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |