Fixedquote:Op maandag 1 juli 2013 18:04 schreef G.R.S. het volgende:
alphamale
[ afbeelding ]
achtergrondverhaal:
http://www.huffingtonpost(...)494790.html?ir=World
Dit dus. De straf sluit dan 1 op 1 aan bij de overtreding. Voor de rest: z.s.m. dat huis uit: alle energie die je in diw gast steekt is negatieve/verloren energie. Lekker in zijn sop laten gaarkoken en laat je schoonouders het verder oplossen. Eventueel kan je vriend (dus niet jij) nog neutraal de feiten aan je ouders meedelen en uitspreken dat hij zich zorgen maakt over hem. Maar het is aan je schoonouders om er wat aan te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als het niet de eerste keer is weet je waarschijnlijk wanneer hij weer een drinksessie heeft. En weet je waarschijnlijk waar hij het eerst voor gaat. Ik zou de heetste peper die je kan vinden in een recept doen en dat voor in de koelkast zetten.
Ik was 3 maanden geleden al weg hier als het aan mij lag, maar mijn vriend wil wachten totdat hij een vast contract heeft voordat hij een huis gaat kopen, wat ik op zich wel begrijp en ook slim is. Als het goed is heeft hij dat contract deze maand, en dan kunnen we meteen opzoek naar een huis.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit dus. De straf sluit dan 1 op 1 aan bij de overtreding. Voor de rest: z.s.m. dat huis uit: alle energie die je in diw gast steekt is negatieve/verloren energie. Lekker in zijn sop laten gaarkoken en laat je schoonouders het verder oplossen. Eventueel kan je vriend (dus niet jij) nog neutraal de feiten aan je ouders meedelen en uitspreken dat hij zich zorgen maakt over hem. Maar het is aan je schoonouders om er wat aan te doen.
Dit dus. Yuri: je hebt weer gelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat plaatje is ook herkenbaar. Of dat je aan het poepen bent en geen wc-papier binnen handbereik hebt.
[..]
Ben je gek. Met nieuwsgroepen gaat het tig keer sneller. Tien uur is echt te lang, en daarbij trekken torrents je internetverbinding leeg, waardoor normaal internet slomer is. Bij nieuwsgroepen niet.
Ok. Enkele aanvullende suggesties: mocht er geen vast contract komen stel dan een deadline waarna je iets gaat zoeken om te huren. En informeer je zwager niet/zo laat mogelijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was 3 maanden geleden al weg hier als het aan mij lag, maar mijn vriend wil wachten totdat hij een vast contract heeft voordat hij een huis gaat kopen, wat ik op zich wel begrijp en ook slim is. Als het goed is heeft hij dat contract deze maand, en dan kunnen we meteen opzoek naar een huis.
quote:
Je hoeft je niet te schamen joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Hou eens op met die foto steeds ik begin te twijfelen aan m'n geaardheid.
Ik ga zelf voor de 20%. Als ik de 20% heb bereikt zie ik daarna wel of ik verder ga of niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:54 schreef CarbonC het volgende:
Nog even over het BF van vrouwen: 15-22% is mijn eerste keuze.
Ik ben me ervan bewust dat m'n bips niet kleiner gaat wordenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
GRS, als ik me goed herinner heb jij een iets grotere bumz in vergelijking met je bovenlichaam. Dit is genetisch bepaald. Goed erop letten dat je je bovenlichaam niet uitmergelt in de hoop je bumz wat kleiner te krijgen. Kan zijn dat dit je genetisch bepaalde vorm is.
Take it in your angus.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij lijkt best op een vriend van me, die is alleen minder grijs. Wel gay. Misc wut do?
Mja, ik zal ff laten zien wat ik bedoel:quote:Op maandag 1 juli 2013 20:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat m'n bips niet kleiner gaat wordenHet maakt ook niets uit. M'n kont mag zelfs wat ronder. Ik ben meer bezorgd om m'n bovenbenen. Ik hoop juist dat ik ze wat strakker en dus slanker kan krijgen.
Heb jij ook van die treurige, naar beneden wijzende tietjes ja?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef Awesome_ het volgende:
ja denk dat ik dat ook heb. ik wist dat het niet aan mezelf of voeding lag
Lol.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Disclaimer: jij hebt een mooier figuur dan deze mevrouw
Yep. Pas precies in het profiel.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij ook van die treurige, naar beneden wijzende tietjes ja?
Ja, blijkbaar gebeurt dat bij sommige afwijkingen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Awesome_ het volgende:
Nee maar srs, het lichaam 'kiest' er voor om zaken die vallen onder je bmr (stofwisseling, instandhouding van organen etc) ondergeschikt te maken aan een overbodige vetopslag?
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ik zal ff laten zien wat ik bedoel:
[ link | afbeelding ]
Disclaimer: jij hebt een mooier figuur dan deze mevrouw
^^ vrouwtje hierboven heeft progressieve lipodystrofie met lower body obesiteit. Met andere woorden, haar lichaam reguleert het zo dat al het overschot aan energie in haar vetcellen van haar lower body wordt gestopt, terwijl de upper body eigenlijk enorm catabool is (zie die titties).
Dit plaatje komt uit Good Calories Bad Calories van Gary Taubes. Taubes heeft de hypothese dat voor (sommige) obese mensen de vetcellen over hun hele lichaam uit de cellen bestaan die bij deze mevrouw alleen beneden zitten. Deze vetcellen slaan dan continu energie op maar laten het niet los bij een deficit, waardoor het lichaam de tekorten elders moet compenseren (organen op lager pitje zetten, spierweefsel afbreken etc. etc.)
Zal best zijn dat het voor sommige mensen geldt, maar no way dat dit dé verklaring is voor moderne westerse obesiteit. Da's gewoon een overschot aan betaalbaar en bereikbaar voedsel versus minder beweging = chronisch kcal overschot.
Ze spuiten hem plat met insuline, toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar gebeurt dat bij sommige afwijkingen.
[ afbeelding ]
door bepaalde genen uit te schakelen kunnen wetenschappers de rechter muis laten verhongeren, ondanks dat de muis een shitlading bf meedraagt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit met trainen en goed eten te verhelpen is, maar typisch genetisch.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.
Dat staat er volgens mij gewoon:quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Toen ik 50 kilo woog staken m'n heupbotten en ribben uit. M'n benen waren gewoon hetzelfde gebleven. Is het dan gewoon een kwestie van hard trainen en goed eten of zal ik hier altijd, aangezien het genetisch is, last van hebben.
Lijkt me dus niet zo gezond om onder een bepaald vetpercentage te gaan zitten.quote:Deze vetcellen slaan dan continu energie op maar laten het niet los bij een deficit, waardoor het lichaam de tekorten elders moet compenseren (organen op lager pitje zetten, spierweefsel afbreken etc. etc.)
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
Arme sapstengelquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.
Mijn ex ook. Wilde ik even kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arme sapstengel
Ik hou van alle vormen, maar een van mijn ex'en had bijvoorbeeld ook een rondere kont en benen dan haar bovenlichaam.
Alles dat je voor 'maar' zegt is gelogen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arme sapstengel
Ik hou van alle vormen, maar een van mijn ex'en had bijvoorbeeld ook een rondere kont en benen dan haar bovenlichaam.
Wut? Ja... maar...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alles dat je voor 'maar' zegt is gelogen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit met trainen en goed eten te verhelpen is, maar typisch genetisch.
En ik zeg niet gauw dat iets 'typisch genetisch' ismaar in dit geval denk ik echt wel.
Maar afgaande van de foto's die je laatst post zie je er prima uit, dus ik zou er niet al teveel zorgen om maken. En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
FML.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij gewoon:
[..]
Lijkt me dus niet zo gezond om onder een bepaald vetpercentage te gaan zitten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je trekt gasten als Sapstengel daarmee aan, dus jouw lichaamsvorm is een populaire niche.![]()
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt een grovere belediging kun je niet maken volgens mij.
yauwzaaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
FML.![]()
Doei doei, streeffysiek.
[ afbeelding ]
Da's een goed streven! Maar wat ik dus met de allereerste post van deze discussie wilde zeggen: hou er iig rekening mee dat het ook genetisch kan zijn. Ofwel hou ook je upper body in de gaten zodat je tetten fier naar voren blijven wijzen ipv naar onder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzen
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat andere ervan denken. Ik heb altijd gehoopt op slankere benen maar waarschijnlijk gaat het me niet lukken. Ik hoop toch het tegendeel te bewijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Haha! Bedankt voor de heads up iig. Zonder jou zou ik er nooit op komen. Ik blijf nu gewoon doortrainen en zal m'n boobs en de rest van mn lichaam goed in de gaten houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's een goed streven! Maar wat ik dus met de allereerste post van deze discussie wilde zeggen: hou er iig rekening mee dat het ook genetisch kan zijn. Ofwel hou ook je upper body in de gaten zodat je tetten fier naar voren blijven wijzen ipv naar onder.
Dit inderdaad. Ook omdat je een anorexiaverleden had en zo.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de heads up iig. Zonder jou zou ik er nooit op komen. Ik blijf nu gewoon doortrainen en zal m'n boobs en de rest van mn lichaam goed in de gaten houden.
Is dat boek de moeite of was alleen dat plaatje tof? Ben wel toe aan een nieuw voedinggerrelateerd boek.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.
Oh, Good Calories Bad Calories is een geweldig boek om te lezen, denk het meest polariserende boek van de afgelopen 10 jaar over voedsel. Taubes zit denk ik verkeerd, maar hij haalt een hoop dingen aan die te denken geven (zoals dat vrouwtje van hierboven).quote:Op maandag 1 juli 2013 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Is dat boek de moeite of was alleen dat plaatje tof? Ben wel toe aan een nieuw voedinggerrelateerd boek.
dan print je tog zelf uit :squote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ben beetje allergisch voor het lezen op een elektronisch scherm.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ben beetje allergisch voor het lezen op een elektronisch scherm.
Dit.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat er een discrepantie zit in hoe de mensen jou zien en hoe jij jezelf ziet? Van wat ik gezien heb heb je geen dikke benen of zo, eerder goed gevormd.M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorderIdd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat zoiets bestond voor ik Taubes las. Maar 't geeft iig nieuwe inzichten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |