Laat dit nu net de zin zijn waarin ik niet begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
k wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
Ik kan mezelf niet accepteren omdat ik zelf eisen heb gesteld waar ik niet aan voldoe, ook al denkt men er anders over.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat dit nu net de zin zijn waarin ik niet begrijp wat je bedoelt.
Volgens mij zie jij jezelf idd dikker dan dat je bent, want ik zie het niet op de foto's die je post.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
[..]
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.
[..]
Idd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezen
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
M'n benen zijn niet groter dan op de foto. Het is dryfit van Nike trouwens. En idd, ik ben me wel bewust van het negatief beeld dat ik heb van mezelf. Ik wil gewoon niet mooier overkomen dan dat ik ben, als je snapt wat ik bedoel
[..]
Ik ben nooit blij geweest met m'n lichaam dus het zal hier ook wel te maken mee hebben. Achja, zolang ik maar goed bezig ben met trainen en eten, dus niet maaltijden voor expres overslaan, dan ben ik tevreden.
[..]
Idd ja. Ik ga hier sowieso meer over lezen
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.
Ik denk dat GRS dat destructieve wel achter haar heeft gelaten.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.
Niet fysiek, maar mentaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat GRS dat destructieve wel achter haar heeft gelaten.
BDD dusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet accepteren omdat ik zelf eisen heb gesteld waar ik niet aan voldoe, ook al denkt men er anders over.
Niet meteen stempeltjes plakken, man.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
BDD dusenjoy the journey gek. Arnold lag ook niet te brullen 's nachts omdat die nog er nog niet was. Het klinkt als een hoop druk/stress die je over jezelf afroept. Stress is catabool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
TR gemaakt, ik ben voor minder gebanned (dick in pizzadoos btw #shoutoutnaaryuri)quote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat ik volt zit met testosteron nu..
hij helpt haar gewoon een handje meer nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TR gemaakt, ik ben voor minder gebanned (dick in pizzadoos btw #shoutoutnaaryuri)
Nu je het zegt. Stempels kun je helemaal niet plakken.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Niets persoonlijk jegens sapstengel, maar die gast stelt totaal geen fysieke eisen. Zeggen dat ze bij hem in de smaak zal vallen zegt echt helemaal niks.
Wat ik eerder heb gezegd; ik onderschat mezelf. Zo kom ik niet tot verassingen te staan.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij jezelf idd dikker dan dat je bent, want ik zie het niet op de foto's die je post.
Misschien iets teveel gekeken naar al die slanke fitnessmodelletjes, wat sowieso niet realistisch haalbaar is voor de meeste vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn alleen mijn benen waar ik meezit. We zien over een aantal maanden wel of het gaat lukken of niet
Absoluut. Ook tijdens mijn studie streef ik naar het bestequote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit tevreden zijn geeft is een goede drijfveer vind ik.Dat destructieve heb ik idd achter me gelaten. Ook op mentaal vlak. Ik weet nu dat janken over mijn lichaam geen enkel effect zal hebben. Gewoon keihard trainen en eten. Ik geniet er ook van trouwens. Ik kijk altijd uit naar m'n volgende gymsessiequote:Op maandag 1 juli 2013 22:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ook heel destructief zijn. Alleen heb je dat pas later in je leven door.Ik geniet er ook van hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
BDD dusenjoy the journey gek. Arnold lag ook niet te brullen 's nachts omdat die nog er nog niet was. Het klinkt als een hoop druk/stress die je over jezelf afroept. Stress is catabool.
Ik word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat ik volt zit met testosteron nu..Dat is een pittige om lang vol te houden... Werkt wel goed als de shit echt zo nat is dat er niet tegen te dweilen valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
kennerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is een pittige om lang vol te houden... Werkt wel goed als de shit echt zo nat is dat er niet tegen te dweilen valt.
Die meiden waar jij jaloers op bent, hebben zelf ook niet het gevoel dat ze hun doelen al bereikt hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
Ik geniet er ook van hoorIk word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
Ja, ik doe hem zoals Theo Maassen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat ik eerder heb gezegd; ik onderschat mezelf. Zo kom ik niet tot verassingen te staan.
Het lichaam van Lais Deleon is haalbaar in mijn ogen. Het is een kwestie van keihard bikkelen en goed eten.zou je borstvergroting willen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn alleen mijn benen waar ik meezit. We zien over een aantal maanden wel of het gaat lukken of niet
[..]
Absoluut. Ook tijdens mijn studie streef ik naar het beste
[..]
Dat destructieve heb ik idd achter me gelaten. Ook op mentaal vlak. Ik weet nu dat janken over mijn lichaam geen enkel effect zal hebben. Gewoon keihard trainen en eten. Ik geniet er ook van trouwens. Ik kijk altijd uit naar m'n volgende gymsessie
[..]
Ik geniet er ook van hoorIk word soms jaloers op meiden die hun doelen al bereikt hebben. Maar he, op een dag zal ik ook over de finish gaan
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Lol wut?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Niets persoonlijk jegens sapstengel, maar die gast stelt totaal geen fysieke eisen. Zeggen dat ze bij hem in de smaak zal vallen zegt echt helemaal niks.
Ach, zolang je maar niet doorslaatquote:Op maandag 1 juli 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die meiden waar jij jaloers op bent, hebben zelf ook niet het gevoel dat ze hun doelen al bereikt hebben.
Zoals dingetje al postte, heeft iedereen die traint wel een beetje BDD in zich. Kut, maar ja.
Precies. Straks lekker aan de IFquote:Op maandag 1 juli 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
Ik snap dat gejank om de ramadan echt niet trouwens. Een beetje IF'er wordt daar niet warm of koud van.
quote:
Neuh. Ze zijn niet meloewagroot ofzo maar ben er wel tevreden meequote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou je borstvergroting willen trouwens?
Dat kanquote:
Als het maar een hartslag heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wut?
Totaal geen fysieke eisen. Ik val niet op chicks zonder kont of met een planklichaam. Ook niet op te dik. Dat zijn toch best wat fysieke eisen.
ben je een wijf ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Montelly het volgende:
FUUUUUAAARRRKKKKKKKK bitches, 8 km lopen hollen net, heerlijke weerben he-le-maal doordrenkt met zweet
zelfs mijn pansies zijn nat, bilnaad alles.
ff koude douche...
Ja daarom dusquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi lichaam hoor
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
peer/zandloper, na paar boco's merk ik verschil niet meerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meeste hier vallen echt op zandloper volgens mij. Doe mij maar gewoon peer, jwz.
[ afbeelding ]
trannyhoofd 3/10 would not bangquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
dit soort meiden zijn eeuwig single imho..quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
Links net een man...!quote:
zelfs de walvis is dan een optiequote:Op maandag 1 juli 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
peer/zandloper, na paar boco's merk ik verschil niet meer
Wowquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede waist-hip ratio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |