Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!quote:
Haar lichaam lijkt veel op die van Lais. Kan ze allebei gebruiken als m'n voorbeeld johquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja daarom dusIk was redelijk serieus met mijn suggestie.
Gewoon een zak erover heen gooienquote:
true, herkenbaarquote:
Niet elk weekend drakendodenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!
U srs!? lol.quote:
je hebt hots voor haarquote:
Soms moet je eerst door alle piemels heen vechten voordat je bij de prinses kan geraken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Respect voor jongens die dat kunnen... Vroeger genoeg vrienden die gewoon alles pakte wat kon. Dat heb ik echt nooit gehad. Regelmatig dat ik de volgende dag FB checkte en dacht oke gaan we niet weer doen. Maar echte draken, never!
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, mijn girlcrush is Scarlett Johansson.
![]()
boeiendquote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, plamuurhoer alert, seven layers or more
lastig, ik prefereer allebei, maar ga toch voor assertje,quote:Op maandag 1 juli 2013 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe kijkt de gemiddelde gym-regular er eigenlijk tegen aan?
Poll: Kont of tieten?
• Kont
• Tieten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het zou ook vrij apart zijn als je voor geen van beiden zou kiezen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
lastig, ik prefereer allebei, maar ga toch voor assertje,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check! /\quote:Op maandag 1 juli 2013 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens zijn meer pics altijd gewenst. Zo houd ik het vol om dit vak nog even te studeren.
Dat gezichtquote:
Is toch gewoon prima?quote:
Viel 2x toch aardig tegen.. had toch minimaal 1 bikini scene verwachtquote:
Voor mij dat laatste. Een kop als een trekhaak is echt niks meer aan te doen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gezichtWat ik me altijd afvraag he mannen, als een vrouw een perfect lichaam (in te vullen naar eigen voorkeuren) heeft, maakt het gezicht dan niet zo veel meer uit??
Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
One night standquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat gezichtWat ik me altijd afvraag he mannen, als een vrouw een perfect lichaam (in te vullen naar eigen voorkeuren) heeft, maakt het gezicht dan niet zo veel meer uit??
Langetermijnoverwegingenquote:Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
Aan het lichaam kun je altijd werken, het gezicht is een ander verhaalquote:Op maandag 1 juli 2013 22:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Of liever een mwoah lichaam maar cutieface??
B&H / Strakke jurkjesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Montelly het volgende:
ik horse laatste tijd op meiden met strakke rokjes. Hoe skankier hoe beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel wijsheid deze man.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
One night stand
[..]
Langetermijnoverwegingen
Njah dat is dan ervan uitgaande dat in eerste geval de kop echt niet te doen is!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
One night stand
[..]
Langetermijnoverwegingen
*dwingtquote:Op maandag 1 juli 2013 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het gezicht mbv makeup juist enorm te verbloemen valt
dwing me niet die pr0nstarz weer te posten hier
is ze wel maar voor een fatty heeft ze een goed lichaam.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dit is pas figuur en nee ze is niet dik!
[ afbeelding ]
Stop die pad in een spoiler!quote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef THEFXR het volgende:
dit is pas figuur en nee ze is niet dik!
[ afbeelding ]
zandloper FTWquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Stop die pad in een spoiler!
ga ribben tellen,johquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
is ze wel maar voor een fatty heeft ze een goed lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |