SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gelukkig niet. Toen ze hem te voorschijn haalde werd het donker in de kamer, zoveel schaduw worp dat ding over zich heen.quote:
Zo'n royale lulquote:
Ze wilde je gewoon graag penetreren maar deed de lamp uit omdat ze de pijn in je ogen niet wilde zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Toen ze hem te voorschijn haalde werd het donker in de kamer, zoveel schaduw worp dat ding over zich heen.
En daar ben je trots op omdat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik werd gister trouwens gewoon gehosselt door een vrouw van achter in de 40
Gewoon zeggen ik ben niet rijk doei!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dringquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ze wilde je gewoon graag penetreren maar deed de lamp uit omdat ze de pijn in je ogen niet wilde zien
Mjuh ik heb ook eens een rare ervaring met zo een ding gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen over
Tsja, dat is ook altijd zo'n excuus van jongens met een kleine tot matig gevormde lul. Wat mij betreft is het de combinatie tussen de twee die jij noemt welke er toe doet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb liever een vent die weet wat ie doet dan een vent met een royale lul to be honest
Gewoon doggy, hoef je dat ook niet te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dring
Ja ja en vervolgens roof je al haar sieraden, verkracht je de kat en vreet je nog even snel de koelkast leeg alvorens je hem peert.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook altijd de lichten uit vlak voordat ik bij een dame naar binnen dring
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.quote:
Mijn ervaring was ook op een verjaardagsfeestquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik heb ook eens een rare ervaring met zo een ding gehad.
Ik was op een feestje en daar hing er 1 aan de muur. Toen had de jarige ineens zin om te worstelen en dat ding in mijn mond te stopen. Kapotte bierflesjes en gescheurde broek.
Daar heb je ook wel een puntquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook altijd zo'n excuus van jongens met een kleine tot matig gevormde lul. Wat mij betreft is het de combinatie tussen de twee die jij noemt welke er toe doet.
Doggy? Wil je dat ik door m'n knieen zak? Ben verdomme geen 18 meerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon doggy, hoef je dat ook niet te zien
Waarom ga je naar een tent met oude wijven?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.
Mochten er hier dus mannen rondlopen die denken, hey dat wil ik wel, het was in 1 of andere kroeg in Den Bosch, waar opvallend veel oudere dames rondliepen die zich als een stel hongerige wolven op onze groep jongemannen wierp.
Niks mis met ouder, maar 40 is toch wat te verquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er niet trots op, maar ik denk ik deel het even met mijn medefokkers.
Mochten er hier dus mannen rondlopen die denken, hey dat wil ik wel, het was in 1 of andere kroeg in Den Bosch, waar opvallend veel oudere dames rondliepen die zich als een stel hongerige wolven op onze groep jongemannen wierp.
Ik hoopte dat zij rijk wasquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ik ben niet rijk doei!
Nouja, op een warme dag is zo'n zacht briesje in je zo gek nog nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt
Te klein daar voel ik niks van
Je kunt toch gewoon blijven staan, zei gewoon op de knieen op de rand van het bedquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Doggy? Wil je dat ik door m'n knieen zak? Ben verdomme geen 18 meer
Potverdrie, ik kan nog een hoop van jou leren!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon blijven staan, zei gewoon op de knieen op de rand van het bed
We hadden een kroegentocht en die kroeg was er onderdeel van.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een tent met oude wijven?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Royco1 het volgende:
quote:
Afhankelijk van de persoon.quote:
Zij*quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon blijven staan, zei gewoon op de knieen op de rand van het bed
Wat moet ik met een vrouw van achterin de 40?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hadden een kroegentocht en die kroeg was er onderdeel van.
En niet zo neerbuigend over oudere vrouwen he, er liepen best mooie exemplaren tussen.
Jij wordt op steeds bizardere plekken wakker de laatste tijdquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik werd vanochtend wakker op een boot in Arnhem
[..]
Helaas staat in mijn leeftijdscatagorie jonger nog wel eens gelijk aan ''gebrek aan ervaring''quote:
Op een ouwe fiets .... ?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vrouw van achterin de 40?
Ik werd gewoon thuis wakkerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik werd vanochtend wakker op een boot in Arnhem
[..]
Ik hanteer denk ik de 30 maar. Ben eens dronken gevoerd door iemand van 33 en ben best blij dat er niks is gebeurt ook al was het een mooi exemplaarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van de persoon.
Vorig jaar had ik een couchsurfster uit Azie over de vloer. Uiteindelijk mee in bed beland en de ochtend daarop vroeg ze hoe oud ik eigenlijk was. Ik gaf mijn leeftijd en zij gaf mij die van haar. We zijn beide een beetje geschrokken
Rare plaats voor je mondquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh ik heb ook eens een rare ervaring met zo een ding gehad.
Ik was op een feestje en daar hing er 1 aan de muur. Toen had de jarige ineens zin om te worstelen en dat ding in mijn mond te stopen. Kapotte bierflesjes en gescheurde broek.
Ik zeg niet dat je er iets mee moet doen, maar dan kun je ze nog wel met respect behandelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vrouw van achterin de 40?
Die kan je nog vormen en aanleren... enzoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Helaas staat in mijn leeftijdscatagorie jonger nog wel eens gelijk aan ''gebrek aan ervaring''
Vooral omdat ik naar veteranendag in Den Haag was.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wordt op steeds bizardere plekken wakker de laatste tijd
Alleen?quote:
Ja dat doen ze he, die barmannenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ook gewoon thuis, inclusief bijzonder lekker barman.
Wat doe je dan op FOK!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ook gewoon thuis, inclusief bijzonder lekker barman.
Dan moet je ook de juiste selecteren he.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Helaas staat in mijn leeftijdscatagorie jonger nog wel eens gelijk aan ''gebrek aan ervaring''
Alleen, met een blauwe plek van het schieten en met een brakke kop ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral omdat ik naar veteranendag in Den Haag was.
[..]
Alleen?
Hij kreeg hem niet in mijn mond dus ik gok dat hij wat anders probeerde. Ik had alleen te veel bier op en moest het doen met een filmpjequote:
Zij had mijn moeder kunnen zijn. Was op dat moment 39quote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hanteer denk ik de 30 maar. Ben eens dronken gevoerd door iemand van 33 en ben best blij dat er niks is gebeurt ook al was het een mooi exemplaar
Zeg ik ergens dat ik dat niet doe dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er iets mee moet doen, maar dan kun je ze nog wel met respect behandelen.
Jij gaat ook ooit oud worden he
Ik wil niet teveel moeite doen om iemand alles aan te leren, gewoon gelijk gedomineerd worden. Dat doen die meeste jongeren dan mij toch niet echt heb ik gemerktquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kan je nog vormen en aanleren... enzo
maar goed jij bent sowieso nog erg jong dus dan is jonger jonger voor mij al richting puber
Sowieso niet. In mijn leven maar 2 jongere vrouwen gehadquote:
Leuk vrijgezellenfeestje gehad?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen, met een blauwe plek van het schieten en met een brakke kop ja.
oude wijven is niet respectvol Vinquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik dat niet doe dan?
Overigens; nee, tegen de tijd dat ik 40 ben, ben ik al 5x dood gegaan denk ik
ohja nee idd daar hebben ze geen kaas van gegeten nee ....quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel moeite doen om iemand alles aan te leren, gewoon gelijk gedomineerd worden. Dat doen die meeste jongeren dan mij toch niet echt heb ik gemerkt
Omdat je vanochtend wakker werd met een barman mag je nu niet FOK!ken. Logisch tochquote:
Dat is waar, maar meestal zie je wel wie een beetje het ''alfa mannetje'' van de groep is, die wil ikquote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja nee idd daar hebben ze geen kaas van gegeten nee ....
oudere trouwens ook niet altijd hoor
Haha nee hoor, weer netjes gegaan na het ontbijtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij nu bij je was, las het verkeerd
Nou zelfs dan kan het nog vies tegen vallen hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar meestal zie je wel wie een beetje het ''alfa mannetje'' van de groep is, die wil ik
Dat zegt echt niksquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar meestal zie je wel wie een beetje het ''alfa mannetje'' van de groep is, die wil ik
Dat is al het eerste herkenningspunt he.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
Ik wil wel eens een vrouw die wat dominant is. Vorige keer kreeg ik de belofte dat het ging gebeuren. Helemaal niks natuurlijk
Misschien heb ik tot nu toe gewoon geluk gehad!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou zelfs dan kan het nog vies tegen vallen hoor
*met klodders aftersun gooi*quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn gezicht doet pijn.
Ik ben behoorlijk verbrand
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Misschien heb ik tot nu toe gewoon geluk gehad!
2 weken geleden ofzo werd ik versierd door een 19 jarige, gelijk een reminder waarom ik dat niet moet doen.
Trustenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Race is af
Veel plezier nog Roy
Ik ga douchen en slapen![]()
Beetje afwisseling kan geen kwaad nee, soms komt ook de dominant in mij naar bovenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
Ik wil wel eens een vrouw die wat dominant is. Vorige keer kreeg ik de belofte dat het ging gebeuren. Helemaal niks natuurlijk
Weltruste en douche zequote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Race is af
Veel plezier nog Roy
Ik ga douchen en slapen![]()
hoe oud ben je ?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
2 weken geleden ofzo werd ik versierd door een 19 jarige, gelijk een reminder waarom ik dat niet moet doen.
Wat is er mis met 19 jarigen?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mjah maar ik denk dat ze het gewoon leuker vind zo en het gaat best automatisch. Ik dacht na 10 minuutjes braaf wachten al godverdomme zeg ik begin wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beetje afwisseling kan geen kwaad nee, soms komt ook de dominant in mij naar boven
Jong en onbezonnenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
23, maar word eigenlijk nooit ouder dan 20 geschat.
De oudste tot nu toe is ook 27 hoor, dus ook niet echt oud.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jong en onbezonnendan snap ik wel dat je voor de wat oudere man gaat
Ik dacht dat je 18 wasquote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
23, maar word eigenlijk nooit ouder dan 20 geschat.
boven de 40 zijn mannen pas oudquote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
De oudste tot nu toe is ook 27 hoor, dus ook niet echt oud.
Vanuit intieme bron heb ik vernomen dat 24-jarigen absoluut gezien de beste prestaties afleveren dus wat dat betreft zit je nog in de goede margequote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
De oudste tot nu toe is ook 27 hoor, dus ook niet echt oud.
Ik dacht 21quote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha serieus? Daar sta ik eerlijk gezegt niet van te kijken
Nou, mijn ervaring tot nu toe heeft bewezen dat 23 jarigen echt in mijn top 3 staanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanuit intieme bron heb ik vernomen dat 24-jarigen absoluut gezien de beste prestaties afleveren dus wat dat betreft zit je nog in de goede marge
Nee eigenlijk niet. In gedachte had je mijn leeftijd. En dat klopt dan ook wel weer ongeveer. Maar ik ben vrij saai wat betreft schattingen. Zit altijd in de buurtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha serieus? Daar sta ik eerlijk gezegt niet van te kijken
Ja dat was voor Koninginnedag. Daarna is het opgeschoven naar 24. Probeer maar eens.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaring tot nu toe heeft bewezen dat 23 jarigen echt in mijn top 3 staan
Een foto of in het echt maakt natuurlijk ook nog verschil. Schijnbaar kom ik gewoon jong over ofzo, echt geen idee!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. In gedachte had je mijn leeftijd. En dat klopt dan ook wel weer ongeveer. Maar ik ben vrij saai wat betreft schattingen. Zit altijd in de buurt
Fijn. Nu weet iedereen dat we elkaar alleen via de foto kennen. Wil je nog meer geheimen tussen ons delen?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een foto of in het echt maakt natuurlijk ook nog verschil. Schijnbaar kom ik gewoon jong over ofzo, echt geen idee!
Ik vind 24 ook het beste ja met mijn kleine testpoolquote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat was voor Koninginnedag. Daarna is het opgeschoven naar 24. Probeer maar eens.
Ohquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn. Nu weet iedereen dat we elkaar alleen via de foto kennen. Wil je nog meer geheimen tussen ons delen?
Alsof billen geen leeftijd kennenquote:
Zodra mijn 23'ers de 24 hebben bereikt zal ik laten weten of zo ook beter warenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind 24 ook het beste ja met mijn kleine testpool
Alhoewel het leed reeds geleden is ben je nooit, zeker in jouw geval, te oud om te leren. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat dit een eenmalig incident was en onze vertrouwensband in de toekomst niet verder geschaad zal worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh, voor de rest beroep ik mij op mijn zwijgplicht!
50% score voor jouquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik gok maar heel snel op 27 of 32 gaat sowieso fout zijn
Hier stem ik volledig mee in.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel het leed reeds geleden is ben je nooit, zeker in jouw geval, te oud om te leren. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat dit een eenmalig incident was en onze vertrouwensband in de toekomst niet verder geschaad zal worden.
Nou, op een gegeven moment merk je wel, hoeveel aandacht er ook aan besteed wordt, dat de leeftijd toch wel begint in te slaanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Meestal zeggen de billen vrijweinig over leeftijd, meer over leefgewoonten
Altijd prettig om je online vriendschappen uit te kaderenquote:
Ik heb billen van 40 gezien waar ik nog jaloers op benquote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment merk je wel, hoeveel aandacht er ook aan besteed wordt, dat de leeftijd toch wel begint in te slaan
Ik verwacht wel dat jij niet meer details vrijgeeft zoals hierboven.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd prettig om je online vriendschappen uit te kaderen
Uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik heb billen van 40 gezien waar ik nog jaloers op ben
Strikt genomen ben ik dikwijls vrij confidentieel van aard dus geen zorgen, mijn beste.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij niet meer details vrijgeeft zoals hierboven.
0 %quote:
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Strikt genomen ben ik dikwijls vrij confidentieel van aard dus geen zorgen, mijn beste.
Van die strakgetrainde vrouwenbillenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was ook wel in de sportschool, dus beetje valsspelen..
Te lang in het water gelegen denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja vedorie ik vond de voeten er wat ouder uitzien ofzo
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool benquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die strakgetrainde vrouwenbillenMensen zouden meer moeten sporten. Zou een weldaad zijn voor onze ogen
Wat mij weer bekoren kanquote:
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Onder andere, meer om sterk te worden/blijven trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog wel
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam makenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamen
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
sportvissenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Gemengd douchen kan nog altijd na het sportenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Ok true krachttraining zie ik me nog niet buiten doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Tot het moment dat er een walvis binnen staptquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Conditiesport moet je in bed doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoevenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot het moment dat er een walvis binnen stapt
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een grote vis, van die mini visjes is niet echt sport om omhoog te halen
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijn
Buitensporten zijn sowiesoZwemmen, hardlopen, fietsen, voetbal en klimmen
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies hequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Dan zit je jezelf weer aan te gapen in die spiegels. Kan ik mezelf ook direct niet meer serieus nemenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Truequote:
Gheghequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoeven
Te druk bij ons 's avondsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Wat doe je?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies he
Buiten is altijd beter. Onder invloed van de elementenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bijquote:
Maar zo begint iedereen, gewoon beginnen en om hulp vragen. Eventueel een trainings maatje zoeken!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Dat is wel lekker jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bij
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Shaolin Kempoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Kwestie van gewoon gaan en met een instructeur aan de hand gaan werken. Dan leert hij je hoe alles werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Maar na de vakantie kan ik samen met iemand die alles nu kentquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijk
Haha, op dat gebied ben ik wel vrij fanatiek jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan met jou bedsport inderdaad een krachtmeting zijn.
Jij gooit ze alle kanten op
Geen, ik wil er 1 gaan doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
judodoe jij ook een vechtsport dan?
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?quote:
Beneden-leeuwenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen, ik wil er 1 gaan doen.
[..]
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar volgend studiejaar kan ik samen met iemand die alles nu kent
Geen idee wat ik kan tillen dusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan tillen dus.
Alleen dat mijn benen etc goed in orde zijn vanwege paardrijden.
Dan moet ik 3x zoveel rukkenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Zolang ik weet hoe alles moet zou het me niet zo boeien hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Met 1 arm jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijk) maar het is voor jezelf, iedereen is met minder begonnen.
Gewoon een keertje iets zwaarder rukken.quote:
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm qua afstand wel minder, dan heb ik 45min enkele reistijd.
Grmpfquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.
Snap ik, ik kick echt wel op bicep'squote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penis
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een dumbell aan je arm hangen tijdens het rukken?
Ah thanks.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aan
http://www.shaolinmartialarts.nl/lesprogramma/
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.
En mijn e-penis krimpt verder en verderquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Snap ik, ik kick echt wel op bicep's
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoor
Je verwart een prins albert met een cockring?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologie
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamberquote:
Haha dat is iets anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamber
Deed ik inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verwart een prins albert met een cockring?![]()
Die zwaartekrachtcapsule dan!quote:
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik inderdaadNaja, lang weekend, paar wijntjes, 12 uur, je kent het wel
Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoor
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoor
Slappe lulquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind worden
Haha heb je het in de gaten gehouden?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij hebt vast lekker gekided met meer dan 17 knopen
Jep, heb het idd nog in de gate gehoudenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha heb je het in de gaten gehouden?
Het is nu iets boven de 17 ja![]()
Maar ging wel lekker ja. Was niet in m'n eentje gelukkig, en weer een nieuwe trick geland jeuj![]()
Hoe was jouw dag? En hoe was de pizza?
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep, heb het idd nog in de gate gehouden.
Pizza viel tegen, nouja de pizza zelf niet, want beste pizzariamaar weet nu waarom ik nooit pizza eet, vette mond en buikpijn
Ow zou best wel eens kunnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
Dan had ik full-time buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihaho
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
ohquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.
Gisteren had je bierworst?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan had ik full-time buikpijn hihaho
Pff ja daar kom je nu meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Worst van de bierman (barman)quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Huh? worst wel maar waar haal je het bier vandaan?
Is dat zeldzaam dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, ja jullie wel, was trouwens nog zo goed als nuchter
Straks nog opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Dat was wel een erg fijne bierworst danquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
Je weet ze wel uit te kiezen hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eerder een avontuur van al 7 maandenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, eerder een avontuur van al 7 maanden
Nee ik heb ze beide nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
haha, zeg nooit nooit maar,
ooit van wel de lusten niet de lasten gehoord
Lekker z'n ogen uitstekenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dit gun ik echt iedereen, is gewoon zo prettig
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is altijd Faxie lacht Faxie huilt zodra het over m'n liefdesleven gaat
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets andersquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoor
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde hebquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
Het resultaat is hetzelfdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
En maar klagenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde heb
Maar als het gebeurt dan gebeurt het hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
Maar je vermaakt je prima ondertussenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
bindingsangst...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt dan gebeurt het he
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben meer bevredigd als ik geneukt heb dan wanneer ik gerukt hebt.
wat is niet vaak?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Zoveel ruk ik trouwens niet eens.... 't valt best mee hoor
Daar gaat het juist wel om.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.
Oh jij ook dusquote:
Oh dat is idd niet zo heel veel neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Varieert.... soms een hele week niet, soms om de dag
Open relatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Zal vanzelf wel een keer over gaan neem ik aan..
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Ik heb het precies andersomquote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappenquote:
I knowquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappen
Bang om gekwetst te worden dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bang om gekwetst te worden dus.
Dat heb ik denk ik ook, daarom stel ik mezelf niet eens toe om verliefd te worden. (wel bekende muur) En als het dan toch gebeurd van uit zijn om mijn kant verbreek ik het contact, of ontken ik het voor mezelf.
Ja daar kan ik je ook geen tips over gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Zeker het mezelf niet toe staan om verliefd te worden.
Natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel verliefd worden, maar ik kan het niet meer
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja daar kan ik je ook geen tips over geven
Ja dat snap ik al 10 jaar nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,
Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom je vrijgezel bent want volgensmij is er vrij weinig mis met jou.
Ja de therotie is idd vrij gemakkelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.
Maar ja de praktijk he
Luister je naar je verstand of naar je hart...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Macrador het volgende:
Het enige wat ik er kut aan vind is altijd dat ratio versus gevoelens gedoe.
Ik geef je gewoon een ...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
je hart is een spier..... dus verstand dan maarquote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Luister je naar je verstand of naar je hart...
Tofheidquote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef Vansschoen het volgende:
Trouwens echt lof voor de pizzaria hier!
Kwam er te laat achter dat mijn bel defect was, zag de pizzaman nog net weg rijden. Gelijk restaurant opgebeld, die bezorger belde en binnen en binnen een aantal minuten stond bij weer voor de deur.
Je moet er de juiste balans in zien te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leukquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
het is een komboquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Zo zie je maar weerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leuk
lekker zoutig.... Faxie dubbelzoutquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben weer een drama queen
Zo maar eens douchen, want ik ben een beetje zoutig.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker zoutig.... Faxie dubbelzout
Arme jij..... *knuffel stuurt*
Ik probeer maar niet te denken aan komend jaar. Want dan gaat ze misschien naar Praag op stage en daarna afgestudeerd en dan wil ze er wonen.quote:
Denk dat Fax liever heeft dat jij zijn kant opkomt, iets met pooltafel...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest jij nog deze kant opkomen of was dat klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |