Te druk bij ons 's avondsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Wat doe je?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies he
Buiten is altijd beter. Onder invloed van de elementenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bijquote:
Maar zo begint iedereen, gewoon beginnen en om hulp vragen. Eventueel een trainings maatje zoeken!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Dat is wel lekker jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bij
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Shaolin Kempoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Kwestie van gewoon gaan en met een instructeur aan de hand gaan werken. Dan leert hij je hoe alles werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Maar na de vakantie kan ik samen met iemand die alles nu kentquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijk
Haha, op dat gebied ben ik wel vrij fanatiek jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan met jou bedsport inderdaad een krachtmeting zijn.
Jij gooit ze alle kanten op
Geen, ik wil er 1 gaan doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
judodoe jij ook een vechtsport dan?
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?quote:
Beneden-leeuwenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen, ik wil er 1 gaan doen.
[..]
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar volgend studiejaar kan ik samen met iemand die alles nu kent
Geen idee wat ik kan tillen dusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |