Te druk bij ons 's avondsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Wat doe je?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies he
Buiten is altijd beter. Onder invloed van de elementenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bijquote:
Maar zo begint iedereen, gewoon beginnen en om hulp vragen. Eventueel een trainings maatje zoeken!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Dat is wel lekker jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bij
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Shaolin Kempoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Kwestie van gewoon gaan en met een instructeur aan de hand gaan werken. Dan leert hij je hoe alles werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Maar na de vakantie kan ik samen met iemand die alles nu kentquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijk
Haha, op dat gebied ben ik wel vrij fanatiek jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan met jou bedsport inderdaad een krachtmeting zijn.
Jij gooit ze alle kanten op
Geen, ik wil er 1 gaan doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
judodoe jij ook een vechtsport dan?
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?quote:
Beneden-leeuwenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen, ik wil er 1 gaan doen.
[..]
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar volgend studiejaar kan ik samen met iemand die alles nu kent
Geen idee wat ik kan tillen dusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan tillen dus.
Alleen dat mijn benen etc goed in orde zijn vanwege paardrijden.
Dan moet ik 3x zoveel rukkenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Zolang ik weet hoe alles moet zou het me niet zo boeien hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Met 1 arm jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijk) maar het is voor jezelf, iedereen is met minder begonnen.
Gewoon een keertje iets zwaarder rukken.quote:
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm qua afstand wel minder, dan heb ik 45min enkele reistijd.
Grmpfquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.
Snap ik, ik kick echt wel op bicep'squote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penis
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een dumbell aan je arm hangen tijdens het rukken?
Ah thanks.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aan
http://www.shaolinmartialarts.nl/lesprogramma/
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.
En mijn e-penis krimpt verder en verderquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Snap ik, ik kick echt wel op bicep's
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoor
Je verwart een prins albert met een cockring?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologie
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamberquote:
Haha dat is iets anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamber
Deed ik inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verwart een prins albert met een cockring?![]()
Die zwaartekrachtcapsule dan!quote:
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik inderdaadNaja, lang weekend, paar wijntjes, 12 uur, je kent het wel
Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoor
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoor
Slappe lulquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind worden
Haha heb je het in de gaten gehouden?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij hebt vast lekker gekided met meer dan 17 knopen
Jep, heb het idd nog in de gate gehoudenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha heb je het in de gaten gehouden?
Het is nu iets boven de 17 ja![]()
Maar ging wel lekker ja. Was niet in m'n eentje gelukkig, en weer een nieuwe trick geland jeuj![]()
Hoe was jouw dag? En hoe was de pizza?
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep, heb het idd nog in de gate gehouden.
Pizza viel tegen, nouja de pizza zelf niet, want beste pizzariamaar weet nu waarom ik nooit pizza eet, vette mond en buikpijn
Ow zou best wel eens kunnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
Dan had ik full-time buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihaho
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
ohquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.
Gisteren had je bierworst?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan had ik full-time buikpijn hihaho
Pff ja daar kom je nu meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Worst van de bierman (barman)quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Huh? worst wel maar waar haal je het bier vandaan?
Is dat zeldzaam dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, ja jullie wel, was trouwens nog zo goed als nuchter
Straks nog opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Dat was wel een erg fijne bierworst danquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
Je weet ze wel uit te kiezen hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eerder een avontuur van al 7 maandenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, eerder een avontuur van al 7 maanden
Nee ik heb ze beide nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
haha, zeg nooit nooit maar,
ooit van wel de lusten niet de lasten gehoord
Lekker z'n ogen uitstekenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dit gun ik echt iedereen, is gewoon zo prettig
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is altijd Faxie lacht Faxie huilt zodra het over m'n liefdesleven gaat
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets andersquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoor
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde hebquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
Het resultaat is hetzelfdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
En maar klagenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde heb
Maar als het gebeurt dan gebeurt het hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
Maar je vermaakt je prima ondertussenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
bindingsangst...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt dan gebeurt het he
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben meer bevredigd als ik geneukt heb dan wanneer ik gerukt hebt.
wat is niet vaak?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Zoveel ruk ik trouwens niet eens.... 't valt best mee hoor
Daar gaat het juist wel om.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.
Oh jij ook dusquote:
Oh dat is idd niet zo heel veel neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Varieert.... soms een hele week niet, soms om de dag
Open relatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Zal vanzelf wel een keer over gaan neem ik aan..
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Ik heb het precies andersomquote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappenquote:
I knowquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappen
Bang om gekwetst te worden dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bang om gekwetst te worden dus.
Dat heb ik denk ik ook, daarom stel ik mezelf niet eens toe om verliefd te worden. (wel bekende muur) En als het dan toch gebeurd van uit zijn om mijn kant verbreek ik het contact, of ontken ik het voor mezelf.
Ja daar kan ik je ook geen tips over gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Zeker het mezelf niet toe staan om verliefd te worden.
Natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel verliefd worden, maar ik kan het niet meer
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja daar kan ik je ook geen tips over geven
Ja dat snap ik al 10 jaar nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,
Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom je vrijgezel bent want volgensmij is er vrij weinig mis met jou.
Ja de therotie is idd vrij gemakkelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.
Maar ja de praktijk he
Luister je naar je verstand of naar je hart...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Macrador het volgende:
Het enige wat ik er kut aan vind is altijd dat ratio versus gevoelens gedoe.
Ik geef je gewoon een ...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
je hart is een spier..... dus verstand dan maarquote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Luister je naar je verstand of naar je hart...
Tofheidquote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef Vansschoen het volgende:
Trouwens echt lof voor de pizzaria hier!
Kwam er te laat achter dat mijn bel defect was, zag de pizzaman nog net weg rijden. Gelijk restaurant opgebeld, die bezorger belde en binnen en binnen een aantal minuten stond bij weer voor de deur.
Je moet er de juiste balans in zien te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leukquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
het is een komboquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Zo zie je maar weerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leuk
lekker zoutig.... Faxie dubbelzoutquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben weer een drama queen
Zo maar eens douchen, want ik ben een beetje zoutig.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker zoutig.... Faxie dubbelzout
Arme jij..... *knuffel stuurt*
Ik probeer maar niet te denken aan komend jaar. Want dan gaat ze misschien naar Praag op stage en daarna afgestudeerd en dan wil ze er wonen.quote:
Denk dat Fax liever heeft dat jij zijn kant opkomt, iets met pooltafel...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest jij nog deze kant opkomen of was dat klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |