Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan tillen dus.
Alleen dat mijn benen etc goed in orde zijn vanwege paardrijden.
Dan moet ik 3x zoveel rukkenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Zolang ik weet hoe alles moet zou het me niet zo boeien hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Met 1 arm jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijk) maar het is voor jezelf, iedereen is met minder begonnen.
Gewoon een keertje iets zwaarder rukken.quote:
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm qua afstand wel minder, dan heb ik 45min enkele reistijd.
Grmpfquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.
Snap ik, ik kick echt wel op bicep'squote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penis
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een dumbell aan je arm hangen tijdens het rukken?
Ah thanks.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aan
http://www.shaolinmartialarts.nl/lesprogramma/
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.
En mijn e-penis krimpt verder en verderquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Snap ik, ik kick echt wel op bicep's
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoor
Je verwart een prins albert met een cockring?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologie
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamberquote:
Haha dat is iets anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamber
Deed ik inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verwart een prins albert met een cockring?![]()
Die zwaartekrachtcapsule dan!quote:
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik inderdaadNaja, lang weekend, paar wijntjes, 12 uur, je kent het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |