Fijn. Nu weet iedereen dat we elkaar alleen via de foto kennen. Wil je nog meer geheimen tussen ons delen?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een foto of in het echt maakt natuurlijk ook nog verschil. Schijnbaar kom ik gewoon jong over ofzo, echt geen idee!
Ik vind 24 ook het beste ja met mijn kleine testpoolquote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja dat was voor Koninginnedag. Daarna is het opgeschoven naar 24. Probeer maar eens.
Ohquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn. Nu weet iedereen dat we elkaar alleen via de foto kennen. Wil je nog meer geheimen tussen ons delen?
Alsof billen geen leeftijd kennenquote:
Zodra mijn 23'ers de 24 hebben bereikt zal ik laten weten of zo ook beter warenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vind 24 ook het beste ja met mijn kleine testpool
Alhoewel het leed reeds geleden is ben je nooit, zeker in jouw geval, te oud om te leren. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat dit een eenmalig incident was en onze vertrouwensband in de toekomst niet verder geschaad zal worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh, voor de rest beroep ik mij op mijn zwijgplicht!
50% score voor jouquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik gok maar heel snel op 27 of 32 gaat sowieso fout zijn
Hier stem ik volledig mee in.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel het leed reeds geleden is ben je nooit, zeker in jouw geval, te oud om te leren. Ik ga er derhalve dan ook vanuit dat dit een eenmalig incident was en onze vertrouwensband in de toekomst niet verder geschaad zal worden.
Nou, op een gegeven moment merk je wel, hoeveel aandacht er ook aan besteed wordt, dat de leeftijd toch wel begint in te slaanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Meestal zeggen de billen vrijweinig over leeftijd, meer over leefgewoonten
Altijd prettig om je online vriendschappen uit te kaderenquote:
Ik heb billen van 40 gezien waar ik nog jaloers op benquote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment merk je wel, hoeveel aandacht er ook aan besteed wordt, dat de leeftijd toch wel begint in te slaan
Ik verwacht wel dat jij niet meer details vrijgeeft zoals hierboven.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd prettig om je online vriendschappen uit te kaderen
Uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik heb billen van 40 gezien waar ik nog jaloers op ben
Strikt genomen ben ik dikwijls vrij confidentieel van aard dus geen zorgen, mijn beste.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij niet meer details vrijgeeft zoals hierboven.
0 %quote:
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Strikt genomen ben ik dikwijls vrij confidentieel van aard dus geen zorgen, mijn beste.
Van die strakgetrainde vrouwenbillenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Was ook wel in de sportschool, dus beetje valsspelen..
Te lang in het water gelegen denk ikquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja vedorie ik vond de voeten er wat ouder uitzien ofzo
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool benquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die strakgetrainde vrouwenbillenMensen zouden meer moeten sporten. Zou een weldaad zijn voor onze ogen
Wat mij weer bekoren kanquote:
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Onder andere, meer om sterk te worden/blijven trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog wel
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam makenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamen
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
sportvissenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Gemengd douchen kan nog altijd na het sportenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Ok true krachttraining zie ik me nog niet buiten doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Tot het moment dat er een walvis binnen staptquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Conditiesport moet je in bed doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoevenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot het moment dat er een walvis binnen stapt
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een grote vis, van die mini visjes is niet echt sport om omhoog te halen
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijn
Buitensporten zijn sowiesoZwemmen, hardlopen, fietsen, voetbal en klimmen
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies hequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Dan zit je jezelf weer aan te gapen in die spiegels. Kan ik mezelf ook direct niet meer serieus nemenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Truequote:
Gheghequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoeven
Te druk bij ons 's avondsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Wat doe je?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies he
Buiten is altijd beter. Onder invloed van de elementenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doe je?
En buiten is ook lekker hoor.
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Ik durf ook niet heel goed naar de sportschool voor krachttraining omdat ik er niks van ken
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bijquote:
Maar zo begint iedereen, gewoon beginnen en om hulp vragen. Eventueel een trainings maatje zoeken!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Dat is wel lekker jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh bij ons valt het altijd mee, hebben ook 2 rekken met losse gewichten, aan 2 kanten dus kun je gewoon naar de kant waar het vrij is. Staan zelden meer dan 3 personen bij
judoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Shaolin Kempoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over vechtsport, welke zit jij ook alweer op?
Kwestie van gewoon gaan en met een instructeur aan de hand gaan werken. Dan leert hij je hoe alles werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef Macrador het volgende:
Maar na de vakantie kan ik samen met iemand die alles nu kentquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar door niet te gaan zal je het ook nooit leren natuurlijk
Haha, op dat gebied ben ik wel vrij fanatiek jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan met jou bedsport inderdaad een krachtmeting zijn.
Jij gooit ze alle kanten op
Geen, ik wil er 1 gaan doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
judodoe jij ook een vechtsport dan?
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?quote:
Beneden-leeuwenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen, ik wil er 1 gaan doen.
[..]
Ah ja, ik heb wel interesse. Waar train jij?
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Maar volgend studiejaar kan ik samen met iemand die alles nu kent
Geen idee wat ik kan tillen dusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je naast die opgepompte apen die 30 kilo pakken terwijl jij met een trillend armpje met moeite 8 kilo omhoog weet te krijgen
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Geen idee wat ik kan tillen dus.
Alleen dat mijn benen etc goed in orde zijn vanwege paardrijden.
Dan moet ik 3x zoveel rukkenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Zolang ik weet hoe alles moet zou het me niet zo boeien hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je met een trillend armpje 8kg probeert te tillen.
Met 1 arm jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon veel rukken, dan press je zo 90 kilo.
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penisquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Boeie, ik kan ook niet zoveel gewicht als al die jongens doen (staan nooit meisjes ook eigenlijk) maar het is voor jezelf, iedereen is met minder begonnen.
Gewoon een keertje iets zwaarder rukken.quote:
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aanquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm qua afstand wel minder, dan heb ik 45min enkele reistijd.
Grmpfquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
gewoon beginnen met een flesje bier. Driemaal daags.
Snap ik, ik kick echt wel op bicep'squote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet weten dat de biceps voor een man nog belangrijker is dan zijn (E-)penis
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Een dumbell aan je arm hangen tijdens het rukken?
Ah thanks.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier bieden ze ook wel leuke dingen aan
http://www.shaolinmartialarts.nl/lesprogramma/
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat extra gewichten aan je cockring hangen. Voorzichtigheid is wel geboden wegens kans op doorscheuren.
En mijn e-penis krimpt verder en verderquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Snap ik, ik kick echt wel op bicep's
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar wordt het rukken niet zwaarder van hoor
Je verwart een prins albert met een cockring?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die staaf door je voorhuid dan. Niet de diep ingaan op de terminologie
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamberquote:
Haha dat is iets anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg opeens flarden jeugdsentiment over de hyperbolic time chamber
Deed ik inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je verwart een prins albert met een cockring?![]()
Die zwaartekrachtcapsule dan!quote:
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed ik inderdaadNaja, lang weekend, paar wijntjes, 12 uur, je kent het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |