Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool benquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die strakgetrainde vrouwenbillenMensen zouden meer moeten sporten. Zou een weldaad zijn voor onze ogen
Wat mij weer bekoren kanquote:
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mijn ogen sowieso, waarom denk je dat ik zo vaak in de sportschool ben.
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Onder andere, meer om sterk te worden/blijven trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je lichaam proberen mooi/gezond te krijgen omdat je dat zelf wilt dankzij de maatschappij.
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Om als voltroffen voyeur naar 40-jarige damesbillen te staren?
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon om een puntgaaf, strak en sterk figuur te hebben waar je zelf te aller tijde weer de vruchten van plukt. Ik ken mijn dagen als bodymodel nog wel
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam makenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou, aangezien we apparte douches hebben zie ik meer naakte vrouwenlichamen dan mannenlichamen
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
sportvissenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Gemengd douchen kan nog altijd na het sportenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Ok true krachttraining zie ik me nog niet buiten doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben op het moment niet zo van de conditie sporten, dus geen idee wat ik buiten zou moeten doen
Tot het moment dat er een walvis binnen staptquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gemengd douchen zou wat dat betreft het sportieve leven nog zoveel meer aangenaam maken
Conditiesport moet je in bed doenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen maar ik vind het zo saai in de sportschool.
Doe mij maar buiten sporten.
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoevenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot het moment dat er een walvis binnen stapt
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan hoop ik op een grote vis, van die mini visjes is niet echt sport om omhoog te halen
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sportscholen zijn inderdaad suf. Wachten tot een apparaat vrij is, dat gepuf van 30 man aanhoren, groepjes oude lullen die wat ouwehoeren over werkgerelateerde bezigheden en jonge pikkies die aan het hanen zijn
Buitensporten zijn sowiesoZwemmen, hardlopen, fietsen, voetbal en klimmen
Vechtsport doe ik al, wel binnen altijd, anders wordt mijn pak vies hequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die grote kunnen aardig strijd leveren ja.
Maar dat weet je niet van te voren dus dat valt af.
Lekker in de buitenlucht trainen voor een vechtsport dan?
Dan zit je jezelf weer aan te gapen in die spiegels. Kan ik mezelf ook direct niet meer serieus nemenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon niet met apparaten trainen, maar met losse gewichten hoef je ook bijna niet te wachten, en daar staan toch niet de oude mensen die klagen..
Truequote:
Gheghequote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wil mezelf best langs een walvis werken om tussen de meerminnetjes te vertoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |