Ja daar kan ik je ook geen tips over gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.
Zeker het mezelf niet toe staan om verliefd te worden.
Natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel verliefd worden, maar ik kan het niet meer
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja daar kan ik je ook geen tips over geven
Ja dat snap ik al 10 jaar nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij kan het ook, maar wil misschien te graag,
Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom je vrijgezel bent want volgensmij is er vrij weinig mis met jou.
Ja de therotie is idd vrij gemakkelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie weet ik het wel, niet bang zijn, jezelf open stellen, toegeven aan je gevoelens etc etc.
Maar ja de praktijk he
Luister je naar je verstand of naar je hart...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Macrador het volgende:
Het enige wat ik er kut aan vind is altijd dat ratio versus gevoelens gedoe.
Ik geef je gewoon een ...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Faxie het volgende:
je hart is een spier..... dus verstand dan maarquote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Luister je naar je verstand of naar je hart...
Tofheidquote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef Vansschoen het volgende:
Trouwens echt lof voor de pizzaria hier!
Kwam er te laat achter dat mijn bel defect was, zag de pizzaman nog net weg rijden. Gelijk restaurant opgebeld, die bezorger belde en binnen en binnen een aantal minuten stond bij weer voor de deur.
Je moet er de juiste balans in zien te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leukquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Ik neig naar m'n verstand. M'n gevoel volgen heeft alleen maar ellende opgeleverd.
het is een komboquote:Op zondag 30 juni 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
Zo zie je maar weerquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb dat nu juist eens niet gedaan en nu is het best wel leuk
lekker zoutig.... Faxie dubbelzoutquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
Let maar niet op mij, ik ben weer een drama queen
Zo maar eens douchen, want ik ben een beetje zoutig.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lekker zoutig.... Faxie dubbelzout
Arme jij..... *knuffel stuurt*
Ik probeer maar niet te denken aan komend jaar. Want dan gaat ze misschien naar Praag op stage en daarna afgestudeerd en dan wil ze er wonen.quote:
Denk dat Fax liever heeft dat jij zijn kant opkomt, iets met pooltafel...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moest jij nog deze kant opkomen of was dat klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |