En maar klagenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde heb
Maar als het gebeurt dan gebeurt het hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
Maar je vermaakt je prima ondertussenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ben gewoon nog niet klaar om liefde te hebben..
bindingsangst...quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het gebeurt dan gebeurt het he
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben meer bevredigd als ik geneukt heb dan wanneer ik gerukt hebt.
wat is niet vaak?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:24 schreef Faxie het volgende:
Zoveel ruk ik trouwens niet eens.... 't valt best mee hoor
Daar gaat het juist wel om.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan het nu niet over gevoelens hebben he, maar gewoon het feit dat je bij beide handelingen een orgasme krijgt.
Oh jij ook dusquote:
Oh dat is idd niet zo heel veel neequote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Varieert.... soms een hele week niet, soms om de dag
Open relatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Zal vanzelf wel een keer over gaan neem ik aan..
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Ik heb het precies andersomquote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Ik ben gewoon bang om mijn leven met 1 persoon te moeten delen, geen vrijgezel te zijn, niet meer flirten, iemand versieren enz..
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh jij ook dus?
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappenquote:
I knowquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Open relatie is zo moeilijk, meestal is 1 van de 2 toch wel een tikkeltje jaloers. Al zou ik met de juiste persoon zeker wel in een open relatie stappen
Bang om gekwetst te worden dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het flirten en versieren ik niet zo, maar om iemand zo dicht bij te laten komen, je diepste geheimen en gevoelens met die persoon te delen en het risico lopen dat je die persoon kwijtraakt kan ik slecht handelen.
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bang om gekwetst te worden dus.
Dat heb ik denk ik ook, daarom stel ik mezelf niet eens toe om verliefd te worden. (wel bekende muur) En als het dan toch gebeurd van uit zijn om mijn kant verbreek ik het contact, of ontken ik het voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |