Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol. Maar dat verzwaard het rukken nog steeds niet hoor
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind wordenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij ineens een aantal kilo's ipv gram met een repititie van 180 slagen per minuut moet voldoen dan voel je dat verschil echt wel hoor
Slappe lulquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, je lul zou uitgerekt worden in tegenstelling tot de spieren in je arm die getraind worden
Haha heb je het in de gaten gehouden?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij hebt vast lekker gekided met meer dan 17 knopen
Jep, heb het idd nog in de gate gehoudenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha heb je het in de gaten gehouden?
Het is nu iets boven de 17 ja![]()
Maar ging wel lekker ja. Was niet in m'n eentje gelukkig, en weer een nieuwe trick geland jeuj![]()
Hoe was jouw dag? En hoe was de pizza?
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep, heb het idd nog in de gate gehouden.
Pizza viel tegen, nouja de pizza zelf niet, want beste pizzariamaar weet nu waarom ik nooit pizza eet, vette mond en buikpijn
Ow zou best wel eens kunnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
Dan had ik full-time buikpijn hihahoquote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van worst krijg je 9 maanden buikpijn hihaho
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:02 schreef Vansschoen het volgende:
Volgensmij is pizza net als macdonalds, als je er elke week heen gaat smaakt het echt super goed.
Als je het een half jaar niet eet, valt het enorm tegen
ohquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het nooit tegenvallen eigenlijk.
Gisteren had je bierworst?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan had ik full-time buikpijn hihaho
Pff ja daar kom je nu meequote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Worst van de bierman (barman)quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Huh? worst wel maar waar haal je het bier vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |