Is dat zeldzaam dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, ja jullie wel, was trouwens nog zo goed als nuchter
Straks nog opquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ohdan zla het wel aan mij liggen! Wel echt zin in mac trouwens :p
Dat was wel een erg fijne bierworst danquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
Je weet ze wel uit te kiezen hequote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben nog helemaal in de wolken als ik eraan terug denk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eerder een avontuur van al 7 maandenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dit was niet je eerste avontuurtje dan?
Wanneer is de bruiloft?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee, eerder een avontuur van al 7 maanden
Nee ik heb ze beide nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
haha, zeg nooit nooit maar,
ooit van wel de lusten niet de lasten gehoord
Lekker z'n ogen uitstekenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dit gun ik echt iedereen, is gewoon zo prettig
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is altijd Faxie lacht Faxie huilt zodra het over m'n liefdesleven gaat
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets andersquote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, mijn liefdes leven is anders hetzelfde als die van jou hoor
Dat is dan wel weer waar, maar dacht misschien is het een troost dat ik ook geen liefde hebquote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
Het resultaat is hetzelfdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij neukt je anders helemaal schraal, ik ruk me suf. Da's toch iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |