Nu moeten we alleen nog achter de naam gerakenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Die was kei goed jong!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was dat
McClouds daughters?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Ok, doe maar.quote:
Tropic Thunder, die moest ik nog kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Alsof een vrouw blij wordt van 30 cm
Het is inderdaad maar net wat je er in wil zien. Een man die zijn eigen gevoel meer waarde wil geven geeft me een 11. Een dame die hoopt op een nachtelijk akkefietje met mij hoopt op de 19. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijk
Mc'Lauds Daughtersquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog achter de naam geraken
Kunnen ze er handdoeken op drogenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...quote:
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just seequote:
Zet het op je to-do listquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Mijn gevoel zegt van niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vanaf de laatste scenes dacht ik juist haha awesomequote:Op zondag 30 juni 2013 21:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just see
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoietsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Lijkt me niet prettig om zo'n grote te hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Je weet het niet héquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen overquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Daarom, en de kans dat je die er dan precies uitpikt (pik hihaho) is behoorlijk klein.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Ik gok drie handen vol in nederlandquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Heb je die in je bips gehad dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |