Donnie Darkoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
Gohquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh een zolderkamer hebben is niet eens zo speciaal.
Oja niet aan gedachtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.
Hmm, ziet er niet zo leuk uit.quote:
Recent nog gezien.quote:
Pics van je zusje?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meetsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Macrador het volgende:
Dan heb ik altijd met mannen gezoend op meets?![]()
Buiten die 1 bewuste keer dan.
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.quote:
Mjuh nog nooit hier gemeet, maar het lijkt altijd zo te gaan op het internet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meets
Figuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vreemd om verliefd te zijn op een verloofde vrouw
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huisquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.
Gewoon een man die zich voordoet als vrouwquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Oh, je geeft het zelf al aanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Dat zei je er niet bijquote:
Ha! Neppertquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
mm, die kleding keuze is niet echt mijn dingquote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendettaquote:
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
Normaliter ook niet de mijne omdat het dan dikwijls van die typetjes zijn. Maar het past haarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
mm, die kleding keuze is niet echt mijn ding![]()
En jij vreemgaantoelater
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was datquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Of 10.1quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijk
19 is nog lang geen 30quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |