Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen levenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel van die gekke dingen in zijn leven of dichtbij zijn leven?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers (patent Heloef)
quote:
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen leven
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Hé wat naarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerk
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenquote:
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Role models!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |