Ah ja, ik zoek een vet zwembad waar ik nog niet ben geweest.quote:
Nope, dan heb ik al iets.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet naar World War Z, toch?
Kijk, dat is tenminste duidelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik zoek een vet zwembad waar ik nog niet ben geweest.
http://www.dagtripdoen.nl/zwembaden/zwemparadijs/ ?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nope, dan heb ik al iets.![]()
![]()
Duinrel is wel grappig.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Nope, dan heb ik al iets.![]()
![]()
Foto maken en appen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Dan kan ik mijn date niet showen enzo.
"Heb je zin om woensdag naar de film te gaan?"quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Ja oke sorry.quote:
Hm even kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.dagtripdoen.nl/zwembaden/zwemparadijs/ ?
Tjah baas, dat wordt een herkansing dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duinrel is wel grappig.
Neuh.quote:
Ze zei laatst dat ze graag naar World War Z wilde, vandaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Heb je zin om woensdag naar de film te gaan?"
Zit je dan met 100 andere FOK!kers
Tssk.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah baas, dat wordt een herkansing dan.
Blijven Hollanders hé, gratiesj naar de filmquote:Op zondag 30 juni 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei laatst dat ze graag naar World War Z wilde, vandaar.
Ik ben niet hollands, jong.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven Hollanders hé, gratiesj naar de film
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, ja.
Ik ben een voorbeeld voor velen.
Is dat niet een beetje vreemd met die semi-vriendin van je?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
Vandaag het verloofde stelletje weer ontmoet. Ik ben nog steeds verliefd op die vrouw
Dit vraagt om meer uitleg...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Dven het volgende:
Vandaag het verloofde stelletje weer ontmoet. Ik ben nog steeds verliefd op die vrouw
Daarom is het semiquote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet een beetje vreemd met die semi-vriendin van je?
Heel vreemd is dat niet, niet handig is het welquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vreemd om verliefd te zijn op een verloofde vrouw
Ja oke, goed puntquote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heel vreemd is dat niet, niet handig is het wel
Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen levenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel van die gekke dingen in zijn leven of dichtbij zijn leven?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede FOK!kers, Slechte FOK!kers (patent Heloef)
quote:
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, FOK!kers hebben geen leven
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je de titel FOK!ker dan wel waardig?
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen leven, een lul van 30cm+, zolderkamer, etc.
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Hé wat naarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah verdorie dan heb ik maar 1 kenmerk
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenquote:
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Role models!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
Donnie Darkoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuke film om te kijken?
Gohquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh een zolderkamer hebben is niet eens zo speciaal.
Oja niet aan gedachtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ow wacht, vergeten! Vrouwelijke Fok!ers zijn natuurlijk gewoon mannen die zich als vrouw voordoenduhh
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet, waar de mannen mannen zijn, de vrouwen ook mannen zijn en jonge meisjes FBI agenten.
Hmm, ziet er niet zo leuk uit.quote:
Recent nog gezien.quote:
Pics van je zusje?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Klopt, ik stuur mijn zusje altijd naar meets, zodat ik niet door de mand val!
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meetsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Macrador het volgende:
Dan heb ik altijd met mannen gezoend op meets?![]()
Buiten die 1 bewuste keer dan.
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.quote:
Mjuh nog nooit hier gemeet, maar het lijkt altijd zo te gaan op het internet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Er wordt trouwens wel altijd wat afgezoend op meets
Figuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vreemd om verliefd te zijn op een verloofde vrouw
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huisquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een man die zich voordoet als vrouwquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit een echte Fok!er worden, of wat zijn de eisen voor vrouwen?
Oh, je geeft het zelf al aanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijquote:
Ha! Neppertquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
mm, die kleding keuze is niet echt mijn dingquote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendettaquote:
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Amerikaanse dame die de afgelopen jaren voornamelijk in Oceanie heeft gewerkt. Komt een beetje uit de binnenlanden maar is in tegenstelling tot de gemiddelde bevolking aldaar wel wereldwijs. Qua uiterlijk past ze wel in die ene serie van een aantal jaar geleden over wat dames op een fokkerij ergens in Australie. Lang, mooi figuur, boots aan, strakke broek, leren jack, bruine ogen en roodbruin lang gekruld haar.
Haar verloofde is een Engelsman met wie ze op reis is door Europa. Anderhalf week geleden sliep zijn verloofde bij mij in bed
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een antiFOK!ker. Redelijk bestaan, slechts een lul van 10+ en geen zolder in huis
Normaliter ook niet de mijne omdat het dan dikwijls van die typetjes zijn. Maar het past haarquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
mm, die kleding keuze is niet echt mijn ding![]()
En jij vreemgaantoelater
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was datquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Of 10.1quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
een 10+ kan ook gewoon 19 betekenen natuurlijk
19 is nog lang geen 30quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog achter de naam gerakenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Die was kei goed jong!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Cabin in the woods. Wat een waardeloze film was dat
McClouds daughters?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet gewoon welke pauperserie jij bedoelt.
Ok, doe maar.quote:
Tropic Thunder, die moest ik nog kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Shaun of the dead, Hot fuzz, Paul, Despicable me, Se7ven, Lucky number slevin, Cabin in the woods, Superbad, Kickass, Tropic Thunder, V for vendetta
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Alsof een vrouw blij wordt van 30 cm
Het is inderdaad maar net wat je er in wil zien. Een man die zijn eigen gevoel meer waarde wil geven geeft me een 11. Een dame die hoopt op een nachtelijk akkefietje met mij hoopt op de 19. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen...quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Mc'Lauds Daughtersquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu moeten we alleen nog achter de naam geraken
Kunnen ze er handdoeken op drogenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...quote:
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just seequote:
Zet het op je to-do listquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Mijn gevoel zegt van niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vanaf de laatste scenes dacht ik juist haha awesomequote:Op zondag 30 juni 2013 21:45 schreef Dven het volgende:
[..]
De laatste scene's waren echt compleet waardeloos, totaal niet in samenhang met de rest van de film. Ik zat daar echt van... WTF did I just see
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoietsquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Lijkt me niet prettig om zo'n grote te hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kan ik er wel opzetten, maar kleine kans dat ik iemand versier met een paal van 30 cm
Je weet het niet héquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen overquote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, ben er nog nooit 1 in tegengekomen maar kan me er wat voorstellingen bij maken...
Daarom, en de kans dat je die er dan precies uitpikt (pik hihaho) is behoorlijk klein.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Ik gok drie handen vol in nederlandquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mannen er rondlopen met zoiets
Heb je die in je bips gehad dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriendin van me hier heeft zo'n kunstpik van 30 CM. Dimitar is zijn naam. Ik heb er nog slechte dromen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |