Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan donerenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET IS DE SCHULD VAN DE ECONOMISCHE CRISIS!!!! BESPAAR OP UW ZAAD ENDE PUSSYJUICE
Zie post boven jequote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in crisistijden juist stimuleren. Dus allicht moet ik maar flink gaan doneren
quote:
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen plantenquote:
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERquote:
Wat zonde! Fantastisch nummer!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
HIJ WIL NIET MOBIEL EN MIJN NEEFJE IS EEN GINGERWANNE KUTLEVEN GODNONDEJU!!!
Lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niceeeeh! Ik heb nu paprika en pompoen planten
Hmm ziltig onderbroekje heb jij nu vastquote:
Ja.. Ik zal m naar je opsturen :$quote:
Iedere week een nieuwe?quote:
Kaarsjes? Wie komt erbij?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
Neem het ervan
Ga ik ook een welverdiend bad pakken
[ afbeelding ]
Niemand. Ik heb nu eenmaal een aangeboren hekel aan kunstmatig lichtquote:
Ik moet wel oppassen want m'n semi-vriendin zit beneden en voor ik het weet ben ik niet meer alleenquote:
We doen al genoeg samen. Soms alleen zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
Is toch alleen maar beter als je vriendin mee gaat?
Andersom mag ik hard hopenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Wel de lasten niet de lusten?
(O, hai)
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehadquote:
Ik ben er ook nog maar een uurtje uitquote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ging mijn voorkeur ook wel een beetje naar uit, al zoooo lang niet gehad.
Was trouwens pas om 1 uur mijn bed uit, (lag er ook pas om 5 uur in) jij een leuk weekend gehad?
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog maar een uurtje uit
Vrijdagavond gepoold, gisteren helemaal niks uitgevoerd, en vandaag tot nu toe ook niet. Ben nu in afwachting van wind. Zodra ik de windmeter boven een bepaald punt zie komen ga ik vertrekken![]()
Hoe's jouw weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zie al helemaal voor me hoe je geobserdeerd naar de windmeter zit te kijken, en aan te moedigen.
Mijn weekend was echt goed te doenlekker uitgeweest gister.
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Haha, oefening baart kunstquote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch zo makkelijk?![]()
En kijk je mee? De groene moet boven 14 knopen komen![]()
http://www.meetadviesdienst.nl/applets/windroos/windroos.html
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppiequote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, oefening baart kunst. Nee grapje, was gewoon wel gelijk al een beetje duidelijk....
Ja zodra het groene boven de 14 knopen komt bel ik je gelijk op!
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik niet gek met zo'n leuk koppie![]()
Zo alvast maar spulletjes inladen...
De kts jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]dankje.
Waar zie jij het aantal knopen? Is dat de kts?
Ga pizza bestellen, voel me nou al schuldig
Ja oke maar dat kan blijven schommelen hequote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan ga maar vast inladen want hij is in 5 minuten al 0,4 gestegen oid.
Was al aan het wachten op de 14,1 maar die kwam nietquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
Oeh 13,9
Mja ik ga vertrekken
Veel plezier met de pizza
OMG jij!quote:
Jij bent er!quote:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goedquote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er!Na zoveel tijd weer es. Hoe is het ermee?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Evie het volgende:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goed![]()
Daar?
Thnxquote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.
Jij bent raar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Evie het volgende:
ThnxHaha van oververmoeidheid ga ik alleen maar meer lachen
misschien is dat het
Klein stukkie over de dijk geredenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
Hoe is het hier? Mooi ritje gemaakt vandaag?
Balen wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukkie over de dijk geredenVol met auto's en fietsers helaas, maar dat was te verwachten
Ah, gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gereden, bij de biesbosch geweest met mijn zusje, net pas thuis.
Lekker toch, even op het waterquote:Op zondag 30 juni 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een lang boottochtje, wel chill.
Goed planquote:Op zondag 30 juni 2013 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, sowieso water.![]()
Keertje weer recreatief gaan zwemmen.
Bummerquote:Op zondag 30 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom er net achter dat de duinrell kortingkaartjes zijn verlopen.
Waarom bij Faxie?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik vraag me af of er bij faxie in de buurt een zwembad is.
Ik snap er echt geen hol vanquote:
Mijn dank is grootquote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ik zeg niks
(zit ook pas in ronde 16 hoor)
Euh ja. Zulks een grote sprong?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen hol vanDie duinrellkaartjes zijn niet meer geldig en dan gaat het over een zwembad bij Faxie in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |