Was al aan het wachten op de 14,1 maar die kwam nietquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef Faxie het volgende:
Oeh 13,9
Mja ik ga vertrekken
Veel plezier met de pizza
OMG jij!quote:
Jij bent er!quote:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goedquote:Op zondag 30 juni 2013 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er!Na zoveel tijd weer es. Hoe is het ermee?
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Evie het volgende:
Flink oververmoeid en afgepeigerd.. weer meer shit op mn bordje dan normaal zou moeten zijn, maar ondanks dat verdomde goed![]()
Daar?
Thnxquote:Op zondag 30 juni 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Hier ook alles prima, ondanks dat er genoeg speelt. Ook genoeg leuke dingen gelukkig.
Jij bent raar.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:24 schreef Evie het volgende:
ThnxHaha van oververmoeidheid ga ik alleen maar meer lachen
misschien is dat het
Klein stukkie over de dijk geredenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
Hoe is het hier? Mooi ritje gemaakt vandaag?
Balen wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein stukkie over de dijk geredenVol met auto's en fietsers helaas, maar dat was te verwachten
Ah, gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gereden, bij de biesbosch geweest met mijn zusje, net pas thuis.
Lekker toch, even op het waterquote:Op zondag 30 juni 2013 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een lang boottochtje, wel chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |