Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
quote:
Beperkt aantal tekens in TT
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 18:36 schreef StijnDa het volgende:[..]
Er mag wel wat meer activiteit komen rond de rechtsback positie inderdaad
Maar we hebben 3 linksbacks, waarvan er 1 lijkt te vertrekken, en wat de centrale plekken betreft is al duidelijk gemaakt dat er eerst spelers verkocht moeten worden.
Klopt, maar dat vind ik in principe grote bull. Op die verdedigers moet je maar gewoon je verlies nemen dan. Hier schiet je niks mee op. Op het middenveld hadden we ook 9 spelers ofzo voor 3 posities.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 18:54:30
rubbereend
JUICHEN
Van mij mag er best een overschot aan verdedigers zijn als het qua budget allemaal past. Liever dat het vanuit achteren dicht zit dan weer een seizoen doorrommelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 18:54 schreef rubbereend het volgende:Van mij mag er best een overschot aan verdedigers zijn als het qua budget allemaal past. Liever dat het vanuit achteren dicht zit dan weer een seizoen doorrommelen.
Ach we moeten ook weer niet doen alsof het vorige seizoen zo dramatisch was.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
BlaZ
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Is pas 21, een speler die niet genoeg is voor Chelsea kan nog altijd een absolute topper zijn voor PSV.
[quote]
Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef BlaZ het volgende:[..]
Is pas 21, een speler die niet genoeg is voor Chelsea kan nog altijd een absolute topper zijn voor PSV.
[/quotOh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Alex was ook niet goed genoeg voor Chelsea, en kwam pas aan spelen toe door blessures van teamgenoten.
Het feit dat Ajax Jozefzoon afdankte, wil natuurlijk niks zeggen over het feit dat hij zich misschien heeft doorontwikkelt. De gozer komt transfervrij, en als hij een laag salaris heeft, dus weinig risico's.
quote:
4 ton toch? Maar is wel te verantwoorden inderdaad. Die Ruben Bentancourt die bij Jong PSV speelt is binnen gehaald voor 8 ton en dat is ook niet zo'n geweldenaar tot nu toe.
Land of the free. Home of the brave.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:27 schreef Scarface88 het volgende:[..]
4 ton toch? Maar is wel te verantwoorden inderdaad. Die Ruben Bentancourt die bij Jong PSV speelt is binnen gehaald voor 8 ton en dat is ook niet zo'n geweldenaar tot nu toe.
Transfervrij heb ik op verschillende plekken gelezen. (oa NOS). Veel salaris zal hij niet eisen als je RKC gewend bent.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef tja77 het volgende:[..]
Transfervrij heb ik op verschillende plekken gelezen. (oa NOS). Veel salaris zal hij niet eisen als je RKC gewend bent.
Hij had een contract tot 2014 bij RKC met een gelimiteerde afkoopsom. Lijkt me sterk dat RKC hem dan gratis weg doet aan PSV.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef tja77 het volgende:[..]
Thijs zei 4 ton

Heeft het denk ik wel bij het rechte eind.
Maar goed, dat is kleingeld, prima prijsje voor een redelijke voetballer om de bank aan te vullen.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Oh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
Ebecilio is nog slim geweest met z'n 19 jaar, Arsenal wilde hem wel houden. Met die leeftijd ook nog geen achterstand, als hij nu speeltijd krijgt kan dat nog goed komen. Maar inderdaad, eigenlijk heeft alleen Tim Krul het gehaald, en is geen toeval dat dat een keeper is, die maken een heel andere ontwikkeling door.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:[quote][
afbeelding ]
Op vrijdag 28 juni 2013 19:16 schreef BlaZ het volgende:[..]
[/quotOh ik hoop het voor je maar er zijn maar heel weinig spelers die als puber naar Engeland zijn gegaan en het niet gered hebben. Ebicilio is daar ook z'n voorbeeld van. Haalde het niet bij Arsenal, gaat nu bij FC Twente aan de slag. Bij HSV zat Bruma ook op de bank en dat was echt geen wonderploeg.
Heel weinig spelers die naar Engeland zijn gegaan als puber en het NIET gered hebben? Volgens mij zijn er vooral heel weinig die het WEL gered hebben. Qua Nederlanders kom ik niet veel verder dan van Persie.
Iemand die niet goed genoeg is voor Chelsea en tijdens een huurbeurt bij HSV hoeft niet perse te slecht te zijn voor PSV. Maar dat het geen garantie voor succes is, dat is helder.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 19:42:48
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Heel weinig spelers die naar Engeland zijn gegaan als puber en het NIET gered hebben? Volgens mij zijn er vooral heel weinig die het WEL gered hebben. Qua Nederlanders kom ik niet veel verder dan van Persie.
Van Persie ging natuurlijk niet als puber. Hij had zelfs al een Europese prijs op zak.
Krul heeft het gehaald........
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Iemand die niet goed genoeg is voor Chelsea en tijdens een huurbeurt bij HSV hoeft niet perse te slecht te zijn voor PSV. Maar dat het geen garantie voor succes is, dat is helder.
Krul.
Van Persie had natuurlijk al ruim 60 wedstrijden op Eredivisie niveau in zijn benen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 19:45:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:Laten we ook ff reeel wezen, Bruma was 17 jaar jong toen hij debuteerde voor Chelsea, en dat in 1 van de sterkste competities die er is.
Hem daarop afrekenen is wel heel makkelijk.
Ik weet niet hoe hij bij HSV speelde, en hoeveel wedstrijden hij daar heeft gespeeld, maar ook die competitie is van een veel hoger niveau dan de Nederlandse.
afgelopen seizoen 10 wedstrijdjes in de basis, 8 ingevallen. Gemiddeld een minuut of 57 in 18 competitiewedstrijden. Maar wat ik er van zag was het allemaal niet zo bijzonder.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:Laten we ook ff reeel wezen, Bruma was 17 jaar jong toen hij debuteerde voor Chelsea, en dat in 1 van de sterkste competities die er is.
Hem daarop afrekenen is wel heel makkelijk.
Ik weet niet hoe hij bij HSV speelde, en hoeveel wedstrijden hij daar heeft gespeeld, maar ook die competitie is van een veel hoger niveau dan de Nederlandse.
maar hij staat nu juist stil, terwijl hij eenzelfde ontwikkeling als BMI had kunnen doormaken.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:[..]
afgelopen seizoen 10 wedstrijdjes in de basis, 8 ingevallen. Gemiddeld een minuut of 57 in 18 competitiewedstrijden. Maar wat ik er van zag was het allemaal niet zo bijzonder.
Kan met wedstrijdritme te maken hebben. Ben benieuwd of hij zich kan handhaven in de NL competitie als hij wekelijks speelt. Veel beroerder dan Marcelo kan hij onmogelijk zijn.
quote:
Klopt, al vind ik het een matige speler. Kan in de Eredivisie wel gewoon mee op kracht maar hij zal PSV niet veel verder brengen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 20:00:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
klopt, maar hij heeft wel jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling. Het wordt wel echt een jaar van de waarheid......
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Debuteren doen ze allemaal. Zou me niks verbazen als daar gewoon afspraken over worden gemaakt.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Maar Jozefzoon is wel goedkoop en goed genoeg voor een back-up.
Waarom staat Arias eigenlijk in de TT als Peruzzi o.i.d. reëler is?
quote:
Zou een Van Overbeek als derde keus achter Narsingh en Wijnaldum nou echt zoveel erger zijn?
Want als Maher wordt gehaald zal er denk ik niet veel speeltijd voor Wijnaldum op het middenveld zijn.
quote:
Peruzzi schijnt dicht bij een overgang naar Sunderland te zijn.
quote:
Waarom niet? Van Bommel is al weg en Toivonen gaat weg, dat zijn twee plekken die vrij komen, dus kunnen er ook twee spelen: Maher en Wijnaldum.
quote:
Jammer, als je ziet welke clubs er achter hem aan zaten dan was hij vast niet slecht.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Waarom niet? Van Bommel is al weg en Toivonen gaat weg, dat zijn twee plekken die vrij komen, dus kunnen er ook twee spelen: Maher en Wijnaldum.
Ik denk eerder Maher en Hiljemark. Of Cocu wil met de punt naar achteren spelen.
quote:
Ik ben niet zo onder de indruk van Hiljemark. Leuk als back-up, maar (nog?) niet goed genoeg voor de basis.
quote:
Past wel beter in het systeem dat PSV vorig jaar speelde als je Maher haalt.
Of denk je dat een middenveld van Strootman, Wijnaldum en daarvoor Maher gaat werken?
Erik Pieters trouwens verkocht aan Stoke City volgens die knakker van het ED.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Past wel beter in het systeem dat PSV vorig jaar speelde als je Maher haalt.
Of denk je dat een middenveld van Strootman, Wijnaldum en daarvoor Maher gaat werken?
Ik denk het wel. Maher kan controlerender spelen dan een pure AM en Wijnaldum heeft een loopvermogen waar je 'u' tegen zegt. En ook Strootman heeft enorm veel kwaliteit. Het enige probleem is dat je met Strootman-Maher-Wijnaldum wel een sterke verdediging nodig hebt.
tja77
quote:
Hiljemark heeft nog niet het niveau van de basis denk ik. Wijnaldum >> Hiljemark.
Wijnaldum loopt gewoon de hele rechterflank af.
quote:
Mooi. De overgang van Ola is ook al zo goed als rond. Weet je ook of er nog gepraat wordt over Viergever? AZ rekende er een paar weken nog op dat die naar PSV vertrok.
quote:
Leuk lokkertje om de jeugdspelers tevreden te houden, zegt helemaal niks denk ik.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Ik denk het wel. Maher kan controlerender spelen dan een pure AM en Wijnaldum heeft een loopvermogen waar je 'u' tegen zegt. En ook Strootman heeft enorm veel kwaliteit. Het enige probleem is dat je met Strootman-Maher-Wijnaldum wel een sterke verdediging nodig hebt.
Wijnaldum is een blind paard op het middenveld. Maher kan controlerend spelen maar daar is hij wel een stuk minder. Zonde om er dan 8 miljoen aan uit gegeven als je hem niet op zijn sterkste positie gaat gebruiken. Strootman heeft wel wat kwaliteit maar dan meer als lopende linkshalf.
Ikzelf zou met de punt naar achteren spelen. Hiljemark dus controlerend, Strootman linkshalf, Maher rechtshalf. Dan komt Strootman ook veel meer bij het vijandelijk doel.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Mooi. De overgang van Ola is ook al zo goed als rond. Weet je ook of er nog gepraat wordt over Viergever? AZ rekende er een paar weken nog op dat die naar PSV vertrok.
Interesse is nooit echt concreet geworden geloof ik

Is ook al weer wat langer geleden en eigenlijk nooit meer dan een gerucht in de wat onbetrouwbaardere bronnen.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Wijnaldum is een blind paard op het middenveld. Maher kan controlerend spelen maar daar is hij wel een stuk minder. Zonde om er dan 8 miljoen aan uit gegeven als je hem niet op zijn sterkste positie gaat gebruiken. Strootman heeft wel wat kwaliteit maar dan meer als lopende linkshalf.
Ikzelf zou met de punt naar achteren spelen. Hiljemark dus controlerend, Strootman linkshalf, Maher rechtshalf. Dan komt Strootman ook veel meer bij het vijandelijk doel.
Ik denk idd dat een middenveld met Maher, Strootman en Hiljemark voor meer rust en controle zorgt. Wijnaldum loopt welliswaar z'n benen onder zijn kont, maar dat is het dan ook.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ben benieuwd wat we ervoor krijgen, 3-4 miljoen was het gerucht toch?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Maar volgend seizoen dus zo zeggen jullie?
Zoet
Arias - Marcelo - Bruma - Willems
Hiljemark-Strootman
Maher
Narsingh-Matavz-Wijnaldum/Depay
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Wie zijn dan de twee middenvelders op de bank?
quote:
Echt aan het verpauperen die jongen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:Maar volgend seizoen dus zo zeggen jullie?
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
1 ervan is Wijnaldum, want die is geen linksbuiten. Plek op de bank voor die plek is voor Bakkali.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:Maar volgend seizoen dus zo zeggen jullie?
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Schaars zal nog wel komen en Wijnaldum wordt meer als middenvelder gezien.
Adames
Klara!
quote:
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Manolev op middenveld
wickedmen
Doet Berkeldansje
quote:
Dan houd je er nog één over.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:Pieters/Mertens/Toivonen/V Bommel weg, houdt je bijna geen blanke meer over in het team. Is de kabel ook meteen opgelost, gewoon een 'swagteam'. Al zijn Waterman/Lens daarentegen ook weg.
Geloven in die kabel
quote:
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Bakkali wisselt met Depay en Wijnaldum wisselt tussen middenveld en rechtervleugel.
De bankzitter van Sporting hoeft wmb echt niet te komen. Voor de rest is zo'n Tamata op de bank ook pure armoede.
Ook Maher zie ik liever bij AZ blijven.
tja77
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:Pieters/Mertens/Toivonen/V Bommel weg, houdt je bijna geen blanke meer over in het team. Is de kabel ook meteen opgelost, gewoon een 'swagteam'. Al zijn Waterman/Lens daarentegen ook weg.
Zoet/Strootman/Hiljemark/Matavz over?
Het lijkt wel een NBA team...
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ach, kabel... Volgens mij zijn die Wijnaldum, Narsingh en Jozefzoon bijvoorbeeld ook doodnormale gasten. Alleen die Willems is echt zo'n straatfiguurtje volgens mij, samen met Pieters dan.

Edit: Oh en Bruma heeft dat ook wel lichtelijk.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Ach, kabel... Volgens mij zijn die Wijnaldum, Narsingh en Jozefzoon bijvoorbeeld ook doodnormale gasten. Alleen die Willems is echt zo'n straatfiguurtje volgens mij, samen met Pieters dan.

Edit: Oh en Bruma heeft dat ook wel lichtelijk.
Gelukkig is Lens weg. Volgens mij had die wel veel negatieve invloed op Willems.
quote:
Alle 'probleemgevallen' zijn straks weg. Wat 'swaggers' betreft houden we alleen Depay en Willems over. No biggie.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Depay is wel een swagger, maar traint wel als een idioot volgens mij. In de wedstrijd zelf is er ook niets op strijdlust ed. aan te merken.
Alleen hij heeft de naam nog steeds tegen vanwege dat gelazer met z'n oorbellen bij een wisselbeurt.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Depay is wel een swagger, maar traint wel als een idioot volgens mij. In de wedstrijd zelf is er ook niets op strijdlust ed. aan te merken.
Alleen hij heeft de naam nog steeds tegen vanwege dat gelazer met z'n oorbellen bij een wisselbeurt.
Het ging me alleen even puur om het swag gebeuren. Niks mis met zijn instelling verder.
Cavaliers
Retired.
Knap van Brands.
De ruiten en kassa's rinkelen.
quote:
Sterke grap. Ik moest een beetje huilen van binnen.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Brands is echt een verkoopbaas.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
ik vind het serieus wel meevallen. Helemaal als je kijkt wat de winst is. Daarom loont zelf opleiden nog meer imo.
Om een vergelijking met Ajax te maken: vorig jaar werden Vertonghen, Anita en Van der Wiel voor 24 miljoen in totaal verkocht maar stonden maar hebben Ajax zelf nauwelijks iets gekost (Salaris alleen).
Zou juist mooi zijn als je straks op een speler als Depay een grote klapper kan maken.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
ik vind het serieus wel meevallen. Helemaal als je kijkt wat de winst is. Daarom loont zelf opleiden nog meer imo.
Om een vergelijking met Ajax te maken: vorig jaar werden Vertonghen, Anita en Van der Wiel voor 24 miljoen in totaal verkocht maar stonden maar hebben Ajax zelf nauwelijks iets gekost (Salaris alleen).
Zou juist mooi zijn als je straks op een speler als Depay een grote klapper kan maken.
Brands heeft niks met de aankoop van Pieters te maken gehad, dus het is vreemd om hem te beoordelen op de winst die er gemaakt is op Pieters. 3.5 miljoen voor zo'n beperkte speler als Pieters, die het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld heeft (het seizoen 2011/2012 overigens ook maar 16 wedstrijden) is gewoon een uitstekend bedrag. Wat Stoke City in Pieters ziet is mij een raadsel verder.
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Kopsterk het volgende:[..]
Brands heeft niks met de aankoop van Pieters te maken gehad, dus het is vreemd om hem te beoordelen op de winst die er gemaakt is op Pieters. 3.5 miljoen voor zo'n beperkte speler als Pieters, die het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld heeft (het seizoen 2011/2012 overigens ook maar 16 wedstrijden) is gewoon een uitstekend bedrag. Wat Stoke City in Pieters ziet is mij een raadsel verder.
Ht is op zich geen verkeerd bedrag als je ziet wat Pieters anderhalf jaar vooral niet heeft laten zien, maar Brands was pas een baas als je hem op het goede moment voor 7 miljoen had verkocht. Het gaat om de waan van de dag en momentum, dan moet je een huis tuin en keuken back altijd verkopen als er zo'n bod is.
Verder past Pieters prima bij Stoke. Beperkte voetballer maar wel redelijk sterk.
Brands is nu weer een baas

wispelturige kutjes hier.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 22:27:20
rubbereend
JUICHEN
Ik heb geen zin om terug te zoeken, maar weet zeker dat er een hele rij users was die zeker wisten dat we deze rij spelers nooit met winst zouden verkopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Een dwaas als Pieters voor 4mio slijten is aardig knap.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 juni 2013 @ 22:53:21
rubbereend
JUICHEN
quote:
nounou, voor zijn verloren seizoen door een blessure was hij gewoon basisklant Oranje en een prima linksback.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 22:27 schreef rubbereend het volgende:Ik heb geen zin om terug te zoeken, maar weet zeker dat er een hele rij users was die zeker wisten dat we deze rij spelers nooit met winst zouden verkopen

quote:
quote:
Viergever vind ik niks toe voegen aan PSV. Maar het verbaasd me niets dat Brands weer naar een AZ speler kijkt
Jah, Brands is echt de man nu.
Verkopen
verkopen
verkopen
quote:
Gelukkig, we hebben nog een doelman nodig.
Adames
Klara!
Adames
Klara!
quote:
12 miljoen mertens, 10 miljoen lens, 3,5 miljoen pieters.
dat is nog beter dan de martin van geel dagen
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 04:27 schreef Adames het volgende:[..]
Zijn verkoopbeleid is goed (dit seizoen, want het blijft zijn fout dat Engelaar nog zo lang is gebleven en dat Manolev nu weer terugkomt), maar hij blijft een dwaas qua aankoopbeleid.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 06:43 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Zijn verkoopbeleid is goed (dit seizoen, want het blijft zijn fout dat Engelaar nog zo lang is gebleven en dat Manolev nu weer terugkomt), maar hij blijft een dwaas qua aankoopbeleid.
En qua contractverlengingen.
quote:
Mertens is 9.5m en hoe goed ia dat? Beste cijfers van psv, 3 jarig contract en gekocht voor 7 miljoen. Valt dus wel mee hoe goed.
quote:
'PSV komt in actie na miljoenenovergang Pieters naar Engeland'
PSV maakte vrijdagavond de transfer van Erik Pieters naar Stoke City officieel. De verkoop van Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Dries Mertens (Napoli) en Pieters heeft de Eindhovense club een bedrag van 22 miljoen euro opgeleverd. Volgens het Eindhovens Dagblad gaat PSV op zoek naar een nieuwe verdediger nu Pieters is vertrokken.
Nick Viergever en Santiago Arias zijn volgens het regionale dagblad de belangrijkste gegadigden om de selectie van Phillip Cocu te versterken. Eerstgenoemde wil en mag vertrekken bij AZ en heeft als groot voordeel dat hij centraal in de verdediging, als linksback en als controlerende middenvelder uit de voeten kan. Bovendien is de 23-jarige Viergever een van de weinige linksbenige verdedigers in Nederland.
Arias is nimmer uit het schaduwteam van PSV verdwenen. De club toonde vorig jaar zomer voor het eerst interesse en in januari werd zelfs een bod gedaan op de 21-jarige Colombiaanse rechtsback van Sporting Portugal. Het voorbije seizoen speelde Arias nauwelijks in de hoofdmacht van os Leoes.
quote:
Nee joh, Ryan

Babel

verkopen voor 18 miljoen euro. Daar kan geen deal tegen op.
quote:
'Dure Schaars blijft optie voor PSV; club en zaakwaarnemer in gesprek'
PSV heeft naar eigen zeggen geen belangstelling meer voor Stijn Schaars, maar volgens diverse media is dat slechts een afleidingsmanoeuvre. Het Eindhovens Dagblad meldt dat Sporting Portugal zondag intern onderhandelt over de hoogte van de transfersom voor de 29-jarige middenvelder.
Het regionale dagblad claimt dat er nog geen schot zit in een eventuele transfer van Schaars naar Eindhoven. Het salaris van de ex-international vormt nog steeds een struikelblok. Over de hoogte van zijn honorarium bestaat veel onduidelijkheid. De ex-speler van AZ zou volgens diverse media 1,5 miljoen euro per jaar verdienen, maar Record claimt zaterdag dat Schaars voor negen ton op de loonlijst staat.
De Portugese krant schrijft zaterdag dat zaakwaarnemer Karel Jansen een dezer dagen met voorzitter Bruno de Carvalho om de tafel gaat. De belangenbehartiger wil horen wat de plannen van de Liga Sagres-club met zijn cliënt zijn. Schaars kan in Eindhoven naar verluidt voor drie seizoenen signeren. De Eindhovense club zal in principe ook een afkoopsom moeten betalen, daar het contract van Schaars nog een jaar doorloopt.
quote:
Mwa, ik vind Sulejmani verkopen voor 17,9 miljoen eigenlijk nog veel knapper.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 11:11 schreef RubenSosa het volgende:Er moet dan wel intresse zijn voor Strootman toch? Waarom zou je anders voor Schaars gaan? Een middenveld met Schaars en Strootman gaat echt niet werken..
waarom niet? Een middenveld De Zeeuw-Schaars bleek toen ook prima te werken. En Strootman is een verbeterde versie van De Zeeuw.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 11:14 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
waarom niet? Een middenveld De Zeeuw-Schaars bleek toen ook prima te werken. En Strootman is een verbeterde versie van De Zeeuw.
Ik vind dat beide thuishoren links op het middenveld..Dus niet als verdedigende middenvelder.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Ik mag geen andere clubs volgen of wat?
quote:
schaars is van nature uit veel controlerender.
Schaars de controleur, Strootman box-to-box en dan de creatieve Maher nog. Zou best wel kunnen werken.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 11:24 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
schaars is van nature uit veel controlerender.
Schaars de controleur, Strootman box-to-box en dan de creatieve Maher nog. Zou best wel kunnen werken.
Ik betwijfel het...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
RubenSosa
quote:
Knap hoor. Je hebt ze niet eens met zijn 3en zien spelen.
quote:
ik ook, Maher zet beter druk dan Toivonen, Schaars zal het wat beter dan Van Bommel kunnen belopen en zal Strootman dus meer kunnen ontzien.
quote:
Je weet toch wat voor type spelers het zijn? Dan kan je toch wel redelijk inschatten hoe ze functioneren?
RubenSosa
quote:
Knap al die aannames van je. Schaars kan het nog wel belopen... Wie zegt dat? Die is ook al weer een dagje ouder. Heb jij hem recent nog zien ballen bij Sporting?
Maar goed, we zijn het eens dat we het oneens zijn over of het wel of niet kan functioneren.
Hoop dat het niet doorgaat. Schaars is gewoon te duur (qua salaris) als de bedragen kloppen. Zeker ook als hij niet transfervrij komt.
Schaars is 29, dan moet je normaliter op de top van je kunnen zitten fysiek hoor. Dus hij zal zeker niet trager zijn dan Van Bommel. Hij is alleen afgelopen jaar veel geblesseerd geweest en daarom wel een risico. Maar fit kan hij het zeker beter dan Van Bommel belopen, wat ook heel logisch is.
tja77
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 11:41 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Knap al die aannames van je. Schaars kan het nog wel belopen... Wie zegt dat? Die is ook al weer een dagje ouder. Heb jij hem recent nog zien ballen bij Sporting?
Maar goed, we zijn het eens dat we het oneens zijn over of het wel of niet kan functioneren.
Hoop dat het niet doorgaat. Schaars is gewoon te duur (qua salaris) als de bedragen kloppen. Zeker ook als hij niet transfervrij komt.
Schaars zal normaal gesproken een betere conditie hebben dan van Bommel, tuurlijk blessuregevoelig, maar hoeveel wedstrijden heeft van Bommel moeten missen door blessure en schorsingen?
Ik moet nog zien wat Schaars kan brengen, en dat is natuurlijk ook afwachten. Maar qua spelers en speelstijl. Is een middenveld van Strootman, Maher, en Schaars (of anders Hiljemark) beter op elkaar afgestemd dan een middenveld met Strootman, Toivonen, en van Bommel.
Maar das gewoon een gevoel hè....
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Search skills
Mertens was voor mij idd de grote verrassing, dat hij dit niveau zou halen had ik nooit gedacht. En nog 2 miljoen winst op gemaakt ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Search skills
Mertens was voor mij idd de grote verrassing, dat hij dit niveau zou halen had ik nooit gedacht. En nog 2 miljoen winst op gemaakt ook

Ik hoop dat Jozefzoon mij net zo gaat verrassen....
quote:
Dat hebben we gezien ja.
quote:
Wat ben jij een jammerlijk figuur zeg

Beetje alles positieve dingen bekritiseren. Verkeerde topic voor jou wellicht?
Ik heb nog eens wat van Jozefzoon bekeken. Best aardig toch, vooral heel snel. Ik denk dat hij een paar procent minder is dan Wijnaldum en hij kostte 90% minder, dus Brands toont spectaculaire vooruitgang.
Hij gaat ons niet verder helpen, maar gaat wel Depay scherp houden.
RubenSosa
quote:
Wat lul jij nou weer man. Als er iemand positief ingesteld is over psv dan ben ik het wel.
Ik betwijfel of een middenveld met schaars/strootman/maher werkt. Mag ik???

Oh en heb je nu weer je maandelijkse post in het psv topic gehad?? Mooi zo.
quote:
Opvallende keuze. Vooral omdat hij voor 1 jaar komt, ik had verwacht dat er wat continuïteit werd gezocht, maar mogelijk dat ze na dat jaar iemand vanuit de eigen gelederen willen gebruiken op die plek?
Voor Kalezic een mooie kans om zich te bewijzen in de Jupiler Leaugue en om met jonge talenten te werken. Sympathieke kerel volgens mij, type trainer waar spelers voor door het vuur gaan.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Opvallende keuze. Vooral omdat hij voor 1 jaar komt, ik had verwacht dat er wat continuïteit werd gezocht, maar mogelijk dat ze na dat jaar iemand vanuit de eigen gelederen willen gebruiken op die plek?
Lijkt me inderdaad een soort van tussenoplossing. Het is allemaal wat snel gegaan natuurlijk die instroming van 2de elftal in de jupiler league.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 15:44 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Wat lul jij nou weer man. Als er iemand positief ingesteld is over psv dan ben ik het wel.

Ik twijfel daar ook aan. Ik vind alleen dat er een ervaren middenvelder moet komen, Strootman heeft laten zien dat hij niet de speler is die èn zich op zijn eigen spel kan richten èn zijn medespelers mee kan krijgen. Sinds hij de status van (reserve)-aanvoerder heeft heb ik het idee dat hij veel te veel met anderen bezig is. Aan de andere kant heeft hij ook laten zien dat hij niet rendeert naast een ervaren middenvelder, want je kunt niet zeggen dat hij zich in positieve zin heeft opgetrokken aan van Bommel.
Eigenlijk lijkt het me goed als Strootman gewoon vertrekt. Strootman is een beetje de Eriksen van PSV. Fans van de eigen club vinden hem geweldig, fans van de concurrent vinden hem niks. De media schrijven ze naar de hemel, veel geruchten over transfers naar topclubs. Maar als puntje bij paaltje komt blijken ze gewoon te licht bevonden voor een transfer.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik twijfel daar ook aan. Ik vind alleen dat er een ervaren middenvelder moet komen, Strootman heeft laten zien dat hij niet de speler is die èn zich op zijn eigen spel kan richten èn zijn medespelers mee kan krijgen. Sinds hij de status van (reserve)-aanvoerder heeft heb ik het idee dat hij veel te veel met anderen bezig is. Aan de andere kant heeft hij ook laten zien dat hij niet rendeert naast een ervaren middenvelder, want je kunt niet zeggen dat hij zich in positieve zin heeft opgetrokken aan van Bommel.
Eigenlijk lijkt het me goed als Strootman gewoon vertrekt. Strootman is een beetje de Eriksen van PSV. Fans van de eigen club vinden hem geweldig, fans van de concurrent vinden hem niks. De media schrijven ze naar de hemel, veel geruchten over transfers naar topclubs. Maar als puntje bij paaltje komt blijken ze gewoon te licht bevonden voor een transfer.
Dat lijkt me ook. Daarnaast is een nieuwe frisse start misschien ook wel goed. Maar dan moet je ook jongens als Marcelo, Derijck en manolev proberen te lozen. Die doen te veel herinneren aan het "net niet" van de laatste jaren.
Na de eerste wedstrijd krijg je gelijk weer de discussie over de verdediging als deze jongens er nog zijn...
BlaZ
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 16:06 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dat lijkt me ook. Daarnaast is een nieuwe frisse start misschien ook wel goed. Maar dan moet je ook jongens als Marcelo, Derijck en manolev proberen te lozen. Die doen te veel herinneren aan het "net niet" van de laatste jaren.
Na de eerste wedstrijd krijg je gelijk weer de discussie over de verdediging als deze jongens er nog zijn...
Ik denk dat we Marcelo, Derijck en Manolev nog hard nodig gaan hebben. We moeten gewoon accepteren dat Ajax momenteel iets sterker is en dat een 2e plaats gewoon een goed resultaat is.
Liever "net niet" dan dadelijk een keer echt volledig door de mand vallen en als 7e eindigen.
En hun willen de jeugd een kans geven maar er worden allemaal spelers gehaald die moeten gaan spelen omdat het anders miskopen zijn
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef Kadabra4 het volgende:En hun willen de jeugd een kans geven maar er worden allemaal spelers gehaald die moeten gaan spelen omdat het anders miskopen zijn
't is wat.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef Kadabra4 het volgende:En hun willen de jeugd een kans geven maar er worden allemaal spelers gehaald die moeten gaan spelen omdat het anders miskopen zijn
Poeh, nou zeg.
Stel je voor.
BlaZ
quote:
De jeugd een kans geven is leuk natuurlijk, maar het ook niet de bedoeling om met PSV 1 en jong PSV dadelijk in de Jupiler League te moeten voetballen.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 15:44 schreef RubenSosa het volgende:[..]

Haha schei toch lekker uit, dat middenveld is sowieso 3x zo goed als het middenveld wat daarna volgt in Nederland (het zij Ajax, hetzij Feyenoord)
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Tjonge.
LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Haha schei toch lekker uit, dat middenveld is sowieso 3x zo goed als het middenveld wat daarna volgt in Nederland (het zij Ajax, hetzij Feyenoord)
Dat werd afgelopen seizoen ook geroepen met v. Bommel er bij.
quote:
was ook zo, maar verdediging.
quote:
Het middenveld werd anders vaak genoeg overlopen.
quote:
doordat verdediging niet aansloot.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 18:43 schreef ZaZoe het volgende:Toivonen
Matavz
Manolev
Tyton
Hoeveel moeten deze jongens nog evt. opbrengen?
Kan met de reeds verkochte spelers een aardig centje in totaal worden voor PSV.
Zie trouwens wel 2 van deze 4 nog blijven.
Toivonen rond de 5,5 - 6
Matavz rond de 5
Manolev. 1 ofzo
Tyton 2,5 (wat psv vraagt)
Nog eens 14 miljoen boven op de 22 miljoen. (lens 9, Mertens 9,5, pieters, 3,5)
Zit je dus op 36 miljoen.
quote:
Ik heb hier volgens mij al heel vaak mijn mening hierover gegeven en die verandert niet. Ik blijf er bij dat een middenveld dat er in slaagt om de ruimtes klein te houden, heel goed in staat moet zijn om de verdediging te ontlasten. Daar ging het bij PSV in ieder geval OOK fout. Ruimtes waren te groot en hoewel Strootman dat kan belopen, kon van Bommel dat niet meer. Daarbij hadden/hebben Strootman en Wijnaldum gewoon niet het inzicht om daar goed mee om te gaan.
Persoonlijk vind ik dat Toivonen dat altijd beter deed. Die zorgde er in ieder geval voor dat Bommel en Strootma de bal niet hoefde te gaan brengen, hij maakte de verbinding tussen aanval en verdediging en in een fase aan het begin van de eerste seizoenshelft (eigenlijk tot de blessure van Toivonen, vond ik dat best aardig lopen. Van Bommel kon toen ook echt de verdediging ondersteunen (bijna in zijn Milan-rol) en toen liep het best prima. Ik durf ook bijna te garanderen (maar ga het niet narekenen) dat PSV in die fase minder scoorde, maar ook minder goals tegenkreeg, gewoon omdat het elftal meer in balans was.
Ik vind Maher in dat opzicht, als het nog rondkomt, iemand die wat dat betreft tussen Toivonen en Wijnaldum in zit, met het verschil dat hij veel meer techniek heeft en beter een man voorbij komt. Tel daar dan Strootman bij op die voor de verdediging speelt en Hiljemark/Schaars als stofzuiger en dan denk ik dat het wel wat kan worden. Zelfs (gevaarlijke uitspraak volgt) als de verdediging niet substantieel verbetert.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 18:28 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Nou, ik denk dat ik toch echt liever met Eriksen - Schöne - De Jong speel dan met Strootman - Schaars - Maher.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:
Dat mag jij vinden.
quote:
Ik kan het zelfs beargumenteren. Niet dat ik vermoed dat iemand die een middenveld met Schaars drie keer beter vindt dan het middenveld van de concurrentie daar een boodschap aan heeft, maar ik kan het wel.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef RubenSosa het volgende:Opstelling volgens de huidige stand van zaken..
..Depay.....Matavz/Locadia.....Narsingh/Jozefzoon
.........Strootman.......Wijnaldum
..............Hiljemark.................
.Willems....Bruma....Marcelo/Derijck/Zanka.....?????
................Zoet/Tyton
Nog nodig:
Rechstback (Arias?)
CV (Viergever?)
Middenvelder (Schaars en/of Maher)
Aanval (lijkt me alleen nodig als een matavz zou vertrekken)
Al met al lijken we dit jaar qua saldo veel geld te verdienen maar er qua kwaliteit op achteruit te gaan.
Ben het hier op zich wel mee eens. Al denk ik dat de grootste winst sowieso gemaakt moet worden in de synergie. PSV staat de laatste jaren vooral tegen zichzelf te voetballen.
Overigens wordt voor de rechtsback Brenet getest. Ben benieuwd hoe goed hij is. En wellicht dat Manolev een nieuwe kans krijgt. Kan evt. ook op het middenveld natuurlijk
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 16:02 schreef RubenSosa het volgende:Weg:
Engelaar (transfervrij)
Hutchinson (Transfervrij)
Waterman (transfervrij)
v.Bommel (gestopt)
Lens (9 miljoen)
Pieters (3,6 miljoen)
Mertens (9,5 miljoen)
Nieuw:
Bruma (3 miljoen)
Jozefzoon (0,4 miljoen)
eventueel nog weg:
Toivonen
Matavz
Manolev
Tyton
Waarschijnlijk niet weg;
Derijck
Zanka
Marcelo
Opstelling volgens de huidige stand van zaken..
..Depay.....Matavz/Locadia.....Narsingh/Jozefzoon
.........Strootman.......Wijnaldum
..............Hiljemark.................
.Willems....Bruma....Marcelo/Derijck/Zanka.....?????
................Zoet/Tyton
Nog nodig:
Rechstback (Arias?)
CV (Viergever?)
Middenvelder (Schaars en/of Maher)
Aanval (lijkt me alleen nodig als een matavz zou vertrekken)
Al met al lijken we dit jaar qua saldo veel geld te verdienen maar er qua kwaliteit op achteruit te gaan.
Zoiets inderdaad
Als Tyton weg gaat mag van mij best Gomes erbij gehaald worden mits zijn salaris meevalt. Dan vechten Zoet en hij het maar uit. Niks mis mee imo.
Depay-Locadia/Matavz-Narsingh/Gini
Maher-Strootman-Hiljemark
Viergever-(L)CV-Bruma-RB(Arias?)
Zoet/Tyton
Waar Maher meer richting de spits speelt, en Stroot met het puntje naar achteren
Willems moet z'n plek terugverdienen. En Viergever op LB omdat ik 'm voetballend beter vind dat Willems.
Tenminste nav alle geruchten ed. Met het geld dat er opgehaald is kan ook nog een duurdere CV aangetrokken worden. Al denk ik dat vdHoorn er ook niet misstaat. Alleen krijgt hij het lastig als er ruimte in zijn rug ontstaat. Daarom de optie:
duurdere aankoop.
En Toornstra mag er ook nog altijd bij van mij natuurlijk
Al blijft het middenveld zo erg dun bezaaid.
RubenSosa
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zoiets inderdaad
Als Tyton weg gaat mag van mij best Gomes erbij gehaald worden mits zijn salaris meevalt. Dan vechten Zoet en hij het maar uit. Niks mis mee imo.
Depay-Locadia/Matavz-Narsingh/Gini
Maher-Strootman-Hiljemark
Viergever-(L)CV-Bruma-RB(Arias?)
Zoet/Tyton
Waar Maher meer richting de spits speelt, en Stroot met het puntje naar achteren
Willems moet z'n plek terugverdienen. En Viergever op LB omdat ik 'm voetballend beter vind dat Willems.
Tenminste nav alle geruchten ed. Met het geld dat er opgehaald is kan ook nog een duurdere CV aangetrokken worden. Al denk ik dat vdHoorn er ook niet misstaat. Alleen krijgt hij het lastig als er ruimte in zijn rug ontstaat. Daarom de optie:
duurdere aankoop.
En Toornstra mag er ook nog altijd bij van mij natuurlijk
Al blijft het middenveld zo erg dun bezaaid.
Door de flinke bedragen die binnenkomen kan er ook wat gehaald worden natuurlijk. Gomes zou ook een goeie zijn voor de ervaring (wat dat mist dit team enorm natuurlijk).
Nog 2 maanden, en dan weten we het ... helaas is d-day al over een kleine maand (cl voorronde).
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 20:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Door de flinke bedragen die binnenkomen kan er ook wat gehaald worden natuurlijk. Gomes zou ook een goeie zijn voor de ervaring (wat dat mist dit team enorm natuurlijk).
Nog 2 maanden, en dan weten we het ... helaas is d-day al over een kleine maand (cl voorronde).
Daarom vind ik het ook
noodzakelijk om Strootman te behouden. Anders wordt het hele fundament er onderuit geschopt
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 19:36 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Ik kan het zelfs beargumenteren. Niet dat ik vermoed dat iemand die een middenveld met Schaars drie keer beter vindt dan het middenveld van de concurrentie daar een boodschap aan heeft, maar ik kan het wel.
3x beter heb ik in ieder geval niet gezegd. Maar beter wel ja. Mits er een trainer achterstaat die die drie ook goed samen laat spelen. Individueel zijn Strootman-Schaars-Maher beter, als team is het middenveld van Ajax beter.
Kyman
YANK
quote:
Van allebei wat. van Bommel nam te veel hooi op zijn vork, waardoor hij overlopen werd. Daarnaast was de verdediging gewoon niet te vertrouwen
"Never let the fear of striking out get in your way." - Babe Ruth
tja77
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
3x beter heb ik in ieder geval niet gezegd. Maar beter wel ja. Mits er een trainer achterstaat die die drie ook goed samen laat spelen. Individueel zijn Strootman-Schaars-Maher beter, als team is het middenveld van Ajax beter.
Dat laatste kun je pas beoordelen op het moment dat, Strootman, Schaars en Maher 1 of meerdere seizoenen samen hebben gespeeld.
Knap dat jij nu al weet dat die 3 van Ajax een beter team vormen.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef tja77 het volgende:[..]
Dat laatste kun je pas beoordelen op het moment dat, Strootman, Schaars en Maher 1 of meerdere seizoenen samen hebben gespeeld.
Ook dat eerste klopt niet. Hebben nog niet laten zien dat ze betere spelers zijn dan de middenvelders van Ajax.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
Kopen

Leningen aflossen? Schulden afbetalen? Fuck dat

.
AFCAQui audet adipiscitur
Kenju
Say It!!??
quote:
Waar komt dat schuldenverhaal toch vandaan? De gemeente heeft schulden door die gemeente deal, waarvan de kosten op periodieke basis door PSV worden betaald. Er zijn twee achtergestelde leningen, that's it...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
RubenSosa
quote:
Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Kenju het volgende:[..]
Waar komt dat schuldenverhaal toch vandaan? De gemeente heeft schulden door die gemeente deal, waarvan de kosten op periodieke basis door PSV worden betaald. Er zijn twee achtergestelde leningen, that's it...
Makkelijk scoren. Ze weten alleen niet dat ze juist voor lul staan door niet te begrijpen hoe het echt in elkaar zit.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Kenju het volgende:[..]
nou ja daarmee heeft PSV dus gewoon schulden, geld moet toch worden terugbetaald
Kenju
Say It!!??
quote:
Onder bepaalde voorwaarden. Het is een achtergestelde lening. De looptijd licht vooraf al vast (10 jaar) en is renteloos. Waarom zou je dat geld dan vervroegd afbetalen terwijl je het voor andere zaken kan gebruiken die zelfs geld kunnen genereren? Het gaat overigens om 5 miljoen Euro van ASML en VDL, dus in totaal 10 miljoen Euro.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 01:55 schreef Kenju het volgende:[..]
Onder bepaalde voorwaarden. Het is een achtergestelde lening. De looptijd licht vooraf al vast (10 jaar) en is renteloos. Waarom zou je dat geld dan vervroegd afbetalen terwijl je het voor andere zaken kan gebruiken die zelfs geld kunnen genereren? Het gaat overigens om 5 miljoen Euro van ASML en VDL, dus in totaal 10 miljoen Euro.
geld van de gemeente moet ook terug en wel met rente
quote:
Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Makkelijk scoren. Ze weten alleen niet dat ze juist voor lul staan door niet te begrijpen hoe het echt in elkaar zit.
Mooi om te zien idd
quote:
Afschrijvingen post blijft structureel hoog bij PSV.
quote:
Jij bent zo dom dat jijzelf niet eens weet hoe het in elkaar zit.
quote:
Hoe dan? Maher was dit seizoen een veelbelovend talent, Eriksen een veel constantere en belangrijkere speler. Schöne speelde naar zijn kunnen uitstekend, op allerlei posities, Schaars speelde de afgelopen twee seizoenen maar 18 competitiewedstrijden. Strootman is in potentie natuurlijk beter dan De Jong, al gaat hij de wereldtop niet bestormen, maar ik denk dat De Jong dit seizoen voor Ajax belangrijker was dan Strootman voor PSV.
Als ik een speler zou moeten ruilen met PSV zou het hoogstens Schöne voor Strootman zijn, voor de rest spelen er ook individueel betere spelers bij Ajax. En ja, ik weet dat jij Eriksen overschat vindt en dat nu gaat zeggen, maar je kan toch niet serieus menen dat je op basis van afgelopen seizoen Maher een betere speler dan Eriksen vind?
RubenSosa
quote:
Constant slecht ja.
quote:
Ha, daar heb je me.
quote:
Idd, liet hij het maar eens zien in de topwedstrijden zoals Mertens en Strootman

.
RubenSosa
quote:
Aha, dus met doelpunten en assists was hij constant goed? Misschien belangrijk. Maar constant goed voetballen is wat anders hoor. Zelfs je ajax vriendjes vinden dat...
oh ja droeftoeter

. Nieuw woordje geleerd?
quote:
Op zondag 30 juni 2013 10:43 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Aha, dus met doelpunten en assists was hij constant goed? Misschien belangrijk. Maar constant goed voetballen is wat anders hoor. Zelfs je ajax vriendjes vinden dat...
oh ja droeftoeter

. Nieuw woordje geleerd?
Constant goed is ook onmogelijk natuurlijk, tenzij je tot de wereldtop behoort. En Eriksen is zowel in balbezit als bij balverlies de belangrijkste speler en dat heeft hij voor mij dit seizoen wel waargemaakt. Maar doordat hij heel flegmatiek overkomt negeren mensen vaak zijn aandeel in de omschakeling.
Om het te vergelijken met Strootman, hij wordt geroemd om zijn werkersmentaliteit maar ik weet 100% zeker dat Eriksen veel meer meters aflegt in een wedstrijd.
RubenSosa
quote:
Op zondag 30 juni 2013 10:51 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Constant goed is ook onmogelijk natuurlijk, tenzij je tot de wereldtop behoort. En Eriksen is zowel in balbezit als bij balverlies de belangrijkste speler en dat heeft hij voor mij dit seizoen wel waargemaakt. Maar doordat hij heel flegmatiek overkomt negeren mensen vaak zijn aandeel in de omschakeling.
Om het te vergelijken met Strootman, hij wordt geroemd om zijn werkersmentaliteit maar ik weet 100% zeker dat Eriksen veel meer meters aflegt in een wedstrijd.
Oke.
Laat die Ajacieden het lekker in hun eigen topic over die stinkjood hebben. Meest overschatte voetballer van de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie. Vooral mooi die reacties van een tijdje geleden. Hij vertrekt zeker voor 40 mil naar een Europese topclub!
Mooi niet dus. Je mag blij zijn als je er een miljoentje of 7/8 voor krijgt
Ik vind het prima als hij overschat is. Heeft een prima aandeel in 3 kampioenschappen gehad.
En Tompsv die het over overschatten heeft, die overschat de selectie van PSV op structurele basis.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:Laat die Ajacieden het lekker in hun eigen topic over die stinkjood hebben. Meest overschatte voetballer van de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie. Vooral mooi die reacties van een tijdje geleden. Hij vertrekt zeker voor 40 mil naar een Europese topclub!

Tommetje, zielepiet. Doe eens aan die weddenschap, zet je bril af.
quote:
Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik zeg ook dat de voorwaarde is dat er een coach moet staan die er een team van maakt. In aanvang is het logisch dat die 3 van Ajax beter zullen zijn, want die spelen al een tijd samen in een voor hun bekend systeem.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 09:43 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Hoe dan? Maher was dit seizoen een veelbelovend talent, Eriksen een veel constantere en belangrijkere speler. Schöne speelde naar zijn kunnen uitstekend, op allerlei posities, Schaars speelde de afgelopen twee seizoenen maar 18 competitiewedstrijden. Strootman is in potentie natuurlijk beter dan De Jong, al gaat hij de wereldtop niet bestormen, maar ik denk dat De Jong dit seizoen voor Ajax belangrijker was dan Strootman voor PSV.
Als ik een speler zou moeten ruilen met PSV zou het hoogstens Schöne voor Strootman zijn, voor de rest spelen er ook individueel betere spelers bij Ajax. En ja, ik weet dat jij Eriksen overschat vindt en dat nu gaat zeggen, maar je kan toch niet serieus menen dat je op basis van afgelopen seizoen Maher een betere speler dan Eriksen vind?
Ik vind Maher beter dan de Jong. Ik vind Strootman en Eriksen gelijkwaardig en ik vind Schaars (in zijn AZ-tijd althans) beter dan Poulsen nu.
Dat Ajax op alle posities individueel betere spelers heeft dan PSV is zo'n enorme onzin, dat ik eigenlijk twijfelde of ik wel op deze post van je zou reageren.
Strootman moet je imo meer vergelijken met De Jong en Maher met Eriksen. Want die lijken qua speltype veel meer op elkaar.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:Laat die Ajacieden het lekker in hun eigen topic over die stinkjood hebben. Meest overschatte voetballer van de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie. Vooral mooi die reacties van een tijdje geleden. Hij vertrekt zeker voor 40 mil naar een Europese topclub!

ja man, helemaal mee eens
quote:
#Champagne #Shower
Oftewel, hij heeft de bubbels over zichzelf heen gespoten.
De vraag is vooral, wat is #lobi?
quote:
Had ik kunnen weten, hij moet weer de homeboy uithangen... Wat is het toch een wigger.
quote:

Haha echt hé
quote:
Op zondag 30 juni 2013 11:16 schreef Knalerwtje het volgende:Dat Ajax op alle posities individueel betere spelers heeft dan PSV is zo'n enorme onzin, dat ik eigenlijk twijfelde of ik wel op deze post van je zou reageren.
Eriksen moet je met Maher vergelijken, dat zijn de creatieve spelers die de aanvallen moeten opzetten. Ik zeg verder ook niet dat Ajax op elke plek betere spelers heeft. Ik zeg dat Eriksen beter is dan Maher op dit moment, en Schöne beter dan Schaars op dit moment. Daarmee zeg ik ook niet dat dit absolute wereldtoppers zijn, maar wel dat ze beter zijn, op dit moment, dan wat PSV daar heeft lopen.
Waarom je überhaupt Schaars in zijn AZ-tijd erbij haalt en die vergelijkt met Poulsen van nu is me ook een raadsel. Is het okay als ik Poulsen in zijn Sevilla-tijd beter vond dan Schaars nu?
quote:
Dus dat is twee keer zoveel als Toivonen moet kosten, terwijl ze beide een aflopend contract hebben? Ik denk dat je dit nog wat ruim neemt dan, 4 miljoen lijkt me realistischer.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 12:53 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Dus dat is twee keer zoveel als Toivonen moet kosten, terwijl ze beide een aflopend contract hebben? Ik denk dat je dit nog wat ruim neemt dan, 4 miljoen lijkt me realistischer.
Toivonen heeft een jaar amper gespeeld. Rare vergelijking.
quote:
En iedereen zei dat hij veel geld ging opleveren omdat zijn contract toen nog niet afliep. Je mag er blijkbaar wel quotes van 3 jaar geleden bij halen als het om Ajax-spelers gaat, maar wanneer spelers van PSV ergens bij betrokken zijn moet je alle actuele informatie meenemen in je afwegingen?
quote:
Op zondag 30 juni 2013 12:57 schreef Ludachrist het volgende:[..]
En iedereen zei dat hij veel geld ging opleveren omdat zijn contract toen nog niet afliep. Je mag er blijkbaar wel quotes van 3 jaar geleden bij halen als het om Ajax-spelers gaat, maar wanneer spelers van PSV ergens bij betrokken zijn moet je alle actuele informatie meenemen in je afwegingen?
Uh, niemand heeft gezegd dat Toivonen 40 miljoen ging opleveren hoor. Er was juist vaak kritiek op Toivonen.
Leuke poging van je, maar probeer het de volgende keer wat meer bij de feiten houden.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 12:59 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Uh, niemand heeft gezegd dat Toivonen 40 miljoen ging opleveren hoor. Er was juist vaak kritiek op Toivonen.
Leuke poging van je, maar probeer het de volgende keer wat meer bij de feiten houden.
Daar gaat het toch niet om, knul. Het gaat erom dat je bij Toivonen moet meenemen dat hij een tijdje niet gespeeld heeft en dus minder waard is, terwijl je bij Eriksen blijkbaar lachend verwachtingen van drie jaar terug in je argumentatie mag meenemen. Alsof er ook maar iemand is geweest het afgelopen seizoen die serieus dacht dat Eriksen veertig miljoen ging opleveren. Kom maar eens met een bron, dan gaan we verder praten.
quote:
Haten is verlaten.
Schijnbaar wordt er hier van uitgegaan dat hoe meer er voor een speler betaald wordt hoe beter hij is.
Dan heeft PSV idd de beste spelers, zijn ook altijd kampioen van de voorbereiding met alle nieuwe spelers die weer gehaald zijn.
Vanaf de 1e competitie wedstrijd neemt Ajax het weer over, niks mis mee !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:Schijnbaar wordt er hier van uitgegaan dat hoe meer er voor een speler betaald wordt hoe beter hij is.
Dan heeft PSV idd de beste spelers, zijn ook altijd kampioen van de voorbereiding met alle nieuwe spelers die weer gehaald zijn.
Vanaf de 1e competitie wedstrijd neemt Ajax het weer over, niks mis mee !
nee pas vanaf ronde 23 oid
Oke
quote:
Hey leuk weer een persoonlijke aanval van Stijn.
Kom je weer hier vage posts plaatsen en als iemand erop ingaat niet meer antwoorden?
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:

Strootman is veruit de meest overschatte voetballer in de Eredivisie.
Oh.
quote:
Must..not...feed....troll....
quote:
Goed dat je het meteen toegeeft
quote:
Clasie idd

Vilhena heeft wel potentie.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Vilhena is een groot talent.
Oh.
RubenSosa
quote:
Op zondag 30 juni 2013 13:46 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Hey leuk weer een persoonlijke aanval van Stijn.
Kom je weer hier vage posts plaatsen en als iemand erop ingaat niet meer antwoorden?
Doet ie altijd toch.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Dat leek me al duidelijk hè. Iedereen weet dat Strootman een matige voetballer is. Pure hype.
Oh.
quote:
Matige voetballer die (vice)captain wordt van PSV, Oranje en Jong Oranje.
Daarnaast nog op de scoutlijstjes staat van de grootste clubs uit Europa.
Maargoed, gelukkig weet jij het beter dan zij. Deze 'hype' duurt best lang trouwens.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Maargoed, gelukkig weet jij het beter dan zij. Deze 'hype' duurt best lang trouwens.
Het is ook gewoon een hele matige speler. Heeft geen techniek, weet niet waar hij moet lopen, nauwelijks scorend vermogen. Draaivermogen van een olietanker. Kan alleen maar hard werken. Dus dat vice-captain van Oranje zegt niks want dat was Kuyt ook. En dat hij op een scoutlijstje staat zegt niet zoveel. Daar staan zoveel voetballers op. Het is de vraag of ze hem dan ook echt gaan halen.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
En die vragen daarover ontwijkt hij altijd. Wat een malloot.
Oh.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Strootman, de man die een ploeg op sleeptouw neemt, de man die voor 35 miljoen naar Man United gaat.
Strootgod
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Het is ook gewoon een hele matige speler. Heeft geen techniek, weet niet waar hij moet lopen, nauwelijks scorend vermogen. Draaivermogen van een olietanker. Kan alleen maar hard werken. Dus dat vice-captain van Oranje zegt niks want dat was Kuyt ook. En dat hij op een scoutlijstje staat zegt niet zoveel. Daar staan zoveel voetballers op. Het is de vraag of ze hem dan ook echt gaan halen.
Misschien met je eens een hele wedstrijd van PSV gaan kijken. Zo te zien heb je dat niet gedaan.
quote:
Uh, oké.. Goede toevoeging van jou altijd weer.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Jawel tegen Ajax. En toen werd hij helemaal dolgedraaid door een echt goede voetballer, Eriksen. En zelfs door een andere matige voetballer, Siem de Jong. In toppers faalt hij standaard.
Oh.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Een paar jaar geleden speelde Clasie bij Excelsior en waren er eigenlijk geen verwachtimgem over hem.
Vilhena is altijd een groot talent geweest. Jongste speler ook op dat jeugd EK. Is ook gewoon nog erg jong, maar ik snap dat PSVers daar niet doorheen kunnen kijken aangezien jeugdspelers in Eindhoven nog niet eens de kans krijgen om te spelen. Laat staan een dip te hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
op de inhoudelijke posts van mij reageer je doorgaans niet.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Jawel tegen Ajax. En toen werd hij helemaal dolgedraaid door een echt goede voetballer, Eriksen. En zelfs door een andere matige voetballer, Siem de Jong. In toppers faalt hij standaard.
Ah je beoordeeld iemand zijn kwaliteiten op 1 wedstrijd tegen Ajax, waar de hele team kut speelde.
Man oh man
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ah je beoordeeld iemand zijn kwaliteiten op 1 wedstrijd tegen Ajax, waar de hele team kut speelde.
Man oh man

Nee zo'n 4 wedstrijden tegen Ajax. En ook nog wel eens een andere topper meegepakt. In Oranje was hij vaak ook matig.
Oh.
quote:
Voor users die alles voor een troll aanzien zijn die er doorgaans inderdaad niet.
quote:
quote:
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
De meeste Engelsen snappen dan ook geen kut van voetbal. Als het maar fysiek sterk is vinden ze het al geweldig. Techniek vinden ze niks joh.
Oh.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
De meeste Engelsen snappen dan ook geen kut van voetbal. Als het maar fysiek sterk is vinden ze het al geweldig. Techniek vinden ze niks joh.
Wanneer wordt jij trainer eigenlijk? Winnen we zo het WK.
Manchester United koopt ook Bebe en Diouf. Wil niet zeggen dat die gasten kunnen voetballen.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Aparte reactie op mijn post.
Oh.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Je snapt er zelf anders ook geen kut van
quote:
Waarom willen ze allemaal zo'n matige voetballer?

Ze denken dat Kevin de best Nederlandse talent is die we hebben.
En omdat hij nu al veel interlands heeft gespeld en omdat hij op afstand een beetje op van Persie lijkt denken ze dat hij net zo goed kan worden.
quote:
Ik geef er geen fuck om wat je over Strootman zegt. Alleen snap je er zelf geen kut van
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Waar blijkt dat uit? Want dit is leuk om te roepen natuurlijk, maar je komt niet eens met argumenten.
Oh.
quote:
Jij komt binnen paar minuten al met Eriksen aanzetten.
Dan weet ik al genoeg waarom je dit allemaal post
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Jij komt binnen paar minuten al met Eriksen aanzetten.
Dan weet ik al genoeg waarom je dit allemaal post

Wat is er mis met Eriksen?
Oh.
Laat het maar losbranden.
Even popcorn halen.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Eriksen speelde Strootman weg
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt.
Ik probeer deze discussie niet aan te gaan. Die hou ik wel met de verstandige jongens
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Dat was wel duidelijk ja.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt. Ik probeer deze discussie niet aan te gaan. Die hou ik wel met de verstandige jongens
Je bedoelt met verstandige jongens toch niet de mensen die Strootman aanbidden? Want als je die serieus goed vind, heb je er echt niks van begrepen.
Oh.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt.
Tsja, het is ook beter als ik niet meer hierop hap.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Je bedoelt met verstandige jongens toch niet de mensen die Strootman aanbidden? Want als je die serieus goed vind, heb je er echt niks van begrepen.

Is goed jongen
Je bent een leuke tekenaar, JR. Verder ben je een strontvervelende user, sorry dat ik het zeg.
quote:
Ik begon met de haat, ben ik nu cool????
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Haha omdat ik de waarheid zeg over Strootman. De waarheid is hard hè.
Oh.
Nee, dat je hier in een PSV-topic loopt te zuigen. Dat je overal loopt te zuigen. Dat je overal je irritante Ajax-fanboyschap moet etaleren. En overal loopt te zuigen.
quote:
Dat je jouw mening over Strootman, die jij baseert op een wedstrijd tegen ajax, als waarheid ziet zegt al genoeg.
Ik zal me even als goede keuze voor moderator opstellen.
Jongens, laten we ontopic gaan.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Stofje het volgende:Nee, dat je hier in een PSV-topic loopt te zuigen. Dat je overal loopt te zuigen. Dat je overal je irritante Ajax-fanboyschap moet etaleren. En overal loopt te zuigen.
Zuigen? Ik geef slechts mijn mening, en ik kan ook kritisch zijn op Ajax hoor.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Dat je jouw mening over Strootman, die jij baseert op een wedstrijd tegen ajax, als waarheid ziet zegt al genoeg.
Als je even mijn posts gelezen hebt kan je zien dat ik het baseer op meerdere wedstrijden. En niet alleen tegen Ajax.
Oh.
quote:
Je ziet niet het verschil tussen je mening geven en zuigen. Dit begint een beetje triest te worden.
Je geeft je mening op een zuigende manier. En je geeft geen strobreed toe. Je blijft bij je mening, zuigt en betrekt het constant op Ajax. Je bent gewoon echt strontvervelend.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
Als je even mijn posts gelezen hebt kan je zien dat ik het baseer op meerdere wedstrijden. En niet alleen tegen Ajax.
Owja... "En nog een topper"
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Ja dat komt omdat ik een andere mening hebt. Het is wat.
Oh.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ik neem aan dat je hier Strootgod bedoelt, een beetje respect graag.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ben je nu écht zo kinderachtig?
De Eriksen en Strootman vergelijking slaat sowieso nergens op. Totaal verschillende spelers met een totaal verschillende rol.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Stofje het volgende:Je geeft je mening op een zuigende manier. En je geeft geen strobreed toe. Je blijft bij je mening, zuigt en betrekt het constant op Ajax. Je bent gewoon echt strontvervelend.
Dat komt omdat ik hier nooit tegenargumenten krijg waardoor ik overtuigd moet worden.
Oh.
Helpt niet dit. Even mijn klacht gedeeld in de feedback.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Chase_Utley het volgende:De Eriksen en Strootman vergelijking slaat sowieso nergens op. Totaal verschillende spelers met een totaal verschillende rol.
Kan ik nog wel zeggen dat Strootman weg werd gespeeld door die zelfde Eriksen.
Oh.
quote:
Ik zeg even Strootman omdat Strootgod atheïsten zijn naam niet mogen vervuilen
Je krijgt constant goede tegenargumenten, maar die zie je voor het gemak niet. Jouw argumenten worden ook constant weerlegd, zie je ook niet. Kortom: Je geeft niets toe en blijft bij je strontvervelende, zuigende meninkje.
quote:
Leuk dat dat is gebeurd, maar dat is maar 1 wedstrijd. Nu jij weer.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
1 wedstrijd? Zo'n 4 wedstrijden minimaal.
Oh.
Anthony Lurling won ooit de slag van Eriksen op het middenveld bij NAC - Ajax. Potverdikkeme, het is wat.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Stofje het volgende:Je krijgt constant goede tegenargumenten, maar die zie je voor het gemak niet. Jouw argumenten worden ook constant weerlegd, zie je ook niet. Kortom: Je geeft niets toe en blijft bij je strontvervelende, zuigende meninkje.
De tegenargumenten zijn dat hij captain was bij Jong Oranje en vice-captain bij Oranje. Nou daar raak ik niet van overtuigd hoor.
Oh.
quote:
Ik geef je tegenargumenten maar jij wuift dat allemaal weg omdat alleen jij blijkbaar alles beter weet dan de pro's.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef Stofje het volgende:Anthony Lurling won ooit de slag van Eriksen op het middenveld bij NAC - Ajax. Potverdikkeme, het is wat.
Nu kan Eriksen er niks van en is het een hype. Volgens JR dan.
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:[..]
De tegenargumenten zijn dat hij captain was bij Jong Oranje en vice-captain bij Oranje. Nou daar raak ik niet van overtuigd hoor.
En jouw argument is dat Eriksen Strootman eens uit de wedstrijd speelde. Nou, boeiend. Als Ajax gewoon beter is dan PSV, is zo'n onderling duel al snel in het voordeel van de Ajacied. Totaal niet relevant dus.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
Ik geef je tegenargumenten maar jij wuift dat allemaal weg omdat alleen jij blijkbaar alles beter weet dan de pro's.
Ja nergens voetbaltechnische tegenargumenten.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Eriksen was alleen in het begin een hype. Maar daarna kreeg hij vooral veel kritiek enzo.
Oh.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Stofje het volgende:[..]
En jouw argument is dat Eriksen Strootman eens uit de wedstrijd speelde. Nou, boeiend. Als Ajax gewoon beter is dan PSV, is zo'n onderling duel al snel in het voordeel van de Ajacied. Totaal niet relevant dus.
In meerdere wedstrijden zeg ik ook. En hij heeft nog nooit een topper beslist. In Oranje is hij ook erg matig.
Oh.
quote:
Wist je trouwens dat Ajax 4 punten van de 6 in de CL-poule heeft gepakt tegen Man City vorig seizoen?
AJAX >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> MANCHESTER CITY!!!!!
Strootman is niet alleen een hype, maar hij is wel wat overschat vind ik. Het is op dit moment in zijn rol een waterdrager, terwijl als hij meer naar voren zou spelen hij zich meer zou onderscheiden. De topper die vele PSV users in hem zie zie ik dan weer niet. Maar met de goede keuzes kan hij prima de Europese subtop aan.
quote:
Het gaat mij hier niet zozeer om de inhoudelijke discussie, maar meer over jouw rol erin. Je bent gewoon echt aan het zuigen en vervelend aan het doen. Dat doe je al maanden. Zonde, je was met die tekeningen best een toffe, bescheiden (!) user, maar je bent echt een irritant ventje geworden.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Stofje het volgende:[..]
Het gaat mij hier niet zozeer om de inhoudelijke discussie, maar meer over jouw rol erin. Je bent gewoon echt aan het zuigen en vervelend aan het doen. Dat doe je al maanden. Zonde, je was met die tekeningen best een toffe, bescheiden (!) user, maar je bent echt een irritant ventje geworden.
Ik mag dus niet mijn mening geven op een forum. Oké, apart. Dacht dat daarvoor forums waren uitgevonden.
Oh.
quote:
Tsjongejongejonge... Oké, ik geef het op

.
JR-Style-93
Stukje Tatjana
quote:
Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:Strootman is niet alleen een hype, maar hij is wel wat overschat vind ik. Het is op dit moment in zijn rol een waterdrager, terwijl als hij meer naar voren zou spelen hij zich meer zou onderscheiden. De topper die vele PSV users in hem zie zie ik dan weer niet. Maar met de goede keuzes kan hij prima de Europese subtop aan.

Daarnaast zou het niet gek zijn om hem zijn aanvoerdersband af te nemen, daardoor is hij veels te veel met randzaken bezig. Het probleem is alleen, (als er geen Gomes komt) dat er niemand anders in aanmerking komt voor die band.
Had Cor Pot ook moeten bedenken bij Jong Oranje eigenlijk.
quote:
Moet je altijd het laatste woord hebben of alleen vandaag?
Eigenlijk gewoon een user die je niet serieus hoeft te nemen. Jammer, leek me altijd wel een toffe user maar in dit soort discussies is ie eigenlijk gewoon vervelende ruis.
quote:
Hanni, godverdomme
Ik denk dat we best mogen concluderen dat elke topclub zo wel een speler heeft die door supporters en de vaderlandse pers iets te ver omhoog geschreven wordt. Bij PSV is dat in mijn ogen Strootman, Bij Ajax is dat Eriksen en bij Feyenoord wordt alles dat zijn eigen veters kan strikken aangekondigd als de Messi van Rotterdam (Clasie, Vilhena, de Vrij etc. etc. etc.).
Allemaal heel logisch, we zitten gewoon te wachten op het volgende grote talent. En zeker clubs die op het moment als 'sympathiek' worden ervaren, hebben dan al snel meer van die gasten..
Er lopen wat mij betreft op dit moment maar twee echt grote talenten rond in de eredivisie en dat zijn Fisscher en Maher. Maar ook die twee moeten nog serieuze stappen gaan maken voor ze eventueel ooit naar de top kunnen.
quote:
jammer dat je zelf zo hypocriet als wat bent, zoals je bijvoorbeeld in het Ajax topic post.
RubenSosa
quote:
Ik post 1 bericht en jij gaat daar over janken??
Oh ik moet natuurlijk jullie nadoen en 100 berichten gaan posten...
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:05 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Ik post 1 bericht en jij gaat daar over janken??
Oh ik moet natuurlijk jullie nadoen en 100 berichten gaan posten...
Nee, ik jank niet hoor. Maar het is nu gewoon een gevalletje pot verwijt de ketel. Wat je goed recht is natuurlijk, net zoals wij gewoon hier mogen posten.
RubenSosa
quote:
Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Nee, ik jank niet hoor. Maar het is nu gewoon een gevalletje pot verwijt de ketel. Wat je goed recht is natuurlijk, net zoals wij gewoon hier mogen posten.
Goeie vergelijking.
Lekker dat het in ieder geval over voetbal gaat en dat iedereen hier zo genuanceerd probeert te zijn.
ik blaas het verhaaltje uit