Van allebei wat. van Bommel nam te veel hooi op zijn vork, waardoor hij overlopen werd. Daarnaast was de verdediging gewoon niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
doordat verdediging niet aansloot.
Dat laatste kun je pas beoordelen op het moment dat, Strootman, Schaars en Maher 1 of meerdere seizoenen samen hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
3x beter heb ik in ieder geval niet gezegd. Maar beter wel ja. Mits er een trainer achterstaat die die drie ook goed samen laat spelen. Individueel zijn Strootman-Schaars-Maher beter, als team is het middenveld van Ajax beter.
Ook dat eerste klopt niet. Hebben nog niet laten zien dat ze betere spelers zijn dan de middenvelders van Ajax.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je pas beoordelen op het moment dat, Strootman, Schaars en Maher 1 of meerdere seizoenen samen hebben gespeeld.
Knap dat jij nu al weet dat die 3 van Ajax een beter team vormen.
Waar komt dat schuldenverhaal toch vandaan? De gemeente heeft schulden door die gemeente deal, waarvan de kosten op periodieke basis door PSV worden betaald. Er zijn twee achtergestelde leningen, that's it...quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
KopenLeningen aflossen? Schulden afbetalen? Fuck dat
.
Makkelijk scoren. Ze weten alleen niet dat ze juist voor lul staan door niet te begrijpen hoe het echt in elkaar zit.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dat schuldenverhaal toch vandaan? De gemeente heeft schulden door die gemeente deal, waarvan de kosten op periodieke basis door PSV worden betaald. Er zijn twee achtergestelde leningen, that's it...
nou ja daarmee heeft PSV dus gewoon schulden, geld moet toch worden terugbetaaldquote:Op zondag 30 juni 2013 00:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dat schuldenverhaal toch vandaan? De gemeente heeft schulden door die gemeente deal, waarvan de kosten op periodieke basis door PSV worden betaald. Er zijn twee achtergestelde leningen, that's it...
Onder bepaalde voorwaarden. Het is een achtergestelde lening. De looptijd licht vooraf al vast (10 jaar) en is renteloos. Waarom zou je dat geld dan vervroegd afbetalen terwijl je het voor andere zaken kan gebruiken die zelfs geld kunnen genereren? Het gaat overigens om 5 miljoen Euro van ASML en VDL, dus in totaal 10 miljoen Euro.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja daarmee heeft PSV dus gewoon schulden, geld moet toch worden terugbetaald
geld van de gemeente moet ook terug en wel met rentequote:Op zondag 30 juni 2013 01:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Onder bepaalde voorwaarden. Het is een achtergestelde lening. De looptijd licht vooraf al vast (10 jaar) en is renteloos. Waarom zou je dat geld dan vervroegd afbetalen terwijl je het voor andere zaken kan gebruiken die zelfs geld kunnen genereren? Het gaat overigens om 5 miljoen Euro van ASML en VDL, dus in totaal 10 miljoen Euro.
Mooi om te zien iddquote:Op zondag 30 juni 2013 00:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Makkelijk scoren. Ze weten alleen niet dat ze juist voor lul staan door niet te begrijpen hoe het echt in elkaar zit.
Afschrijvingen post blijft structureel hoog bij PSV.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Smoofie het volgende:
KopenLeningen aflossen? Schulden afbetalen? Fuck dat
.
Hoe dan? Maher was dit seizoen een veelbelovend talent, Eriksen een veel constantere en belangrijkere speler. Schöne speelde naar zijn kunnen uitstekend, op allerlei posities, Schaars speelde de afgelopen twee seizoenen maar 18 competitiewedstrijden. Strootman is in potentie natuurlijk beter dan De Jong, al gaat hij de wereldtop niet bestormen, maar ik denk dat De Jong dit seizoen voor Ajax belangrijker was dan Strootman voor PSV.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Individueel zijn Strootman-Schaars-Maher beter, als team is het middenveld van Ajax beter.
Constant slecht ja.quote:
Idd, liet hij het maar eens zien in de topwedstrijden zoals Mertens en Strootmanquote:
Aha, dus met doelpunten en assists was hij constant goed? Misschien belangrijk. Maar constant goed voetballen is wat anders hoor. Zelfs je ajax vriendjes vinden dat...quote:Op zondag 30 juni 2013 10:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Met je gekleurde bril... Droeftoeter.
[ afbeelding ]
Constant goed is ook onmogelijk natuurlijk, tenzij je tot de wereldtop behoort. En Eriksen is zowel in balbezit als bij balverlies de belangrijkste speler en dat heeft hij voor mij dit seizoen wel waargemaakt. Maar doordat hij heel flegmatiek overkomt negeren mensen vaak zijn aandeel in de omschakeling.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:43 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Aha, dus met doelpunten en assists was hij constant goed? Misschien belangrijk. Maar constant goed voetballen is wat anders hoor. Zelfs je ajax vriendjes vinden dat...
oh ja droeftoeter. Nieuw woordje geleerd?
We zullen je missen Eriktwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 30-06-2013 om 09:16:33Got some awesome days in #Bermuda & #Hardersplaza ft @djdyna @RemcoNoorlander @KemyAgustien #fun #love #celebrate #champagne #shower #lobi reageer retweet
Oke.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Constant goed is ook onmogelijk natuurlijk, tenzij je tot de wereldtop behoort. En Eriksen is zowel in balbezit als bij balverlies de belangrijkste speler en dat heeft hij voor mij dit seizoen wel waargemaakt. Maar doordat hij heel flegmatiek overkomt negeren mensen vaak zijn aandeel in de omschakeling.
Om het te vergelijken met Strootman, hij wordt geroemd om zijn werkersmentaliteit maar ik weet 100% zeker dat Eriksen veel meer meters aflegt in een wedstrijd.
Tommetje, zielepiet. Doe eens aan die weddenschap, zet je bril af.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
Laat die Ajacieden het lekker in hun eigen topic over die stinkjood hebben. Meest overschatte voetballer van de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie. Vooral mooi die reacties van een tijdje geleden. Hij vertrekt zeker voor 40 mil naar een Europese topclub!
Mooi niet dus. Je mag blij zijn als je er een miljoentje of 7/8 voor krijgt
Ik zeg ook dat de voorwaarde is dat er een coach moet staan die er een team van maakt. In aanvang is het logisch dat die 3 van Ajax beter zullen zijn, want die spelen al een tijd samen in een voor hun bekend systeem.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je pas beoordelen op het moment dat, Strootman, Schaars en Maher 1 of meerdere seizoenen samen hebben gespeeld.
Knap dat jij nu al weet dat die 3 van Ajax een beter team vormen.
Ik vind Maher beter dan de Jong. Ik vind Strootman en Eriksen gelijkwaardig en ik vind Schaars (in zijn AZ-tijd althans) beter dan Poulsen nu.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe dan? Maher was dit seizoen een veelbelovend talent, Eriksen een veel constantere en belangrijkere speler. Schöne speelde naar zijn kunnen uitstekend, op allerlei posities, Schaars speelde de afgelopen twee seizoenen maar 18 competitiewedstrijden. Strootman is in potentie natuurlijk beter dan De Jong, al gaat hij de wereldtop niet bestormen, maar ik denk dat De Jong dit seizoen voor Ajax belangrijker was dan Strootman voor PSV.
Als ik een speler zou moeten ruilen met PSV zou het hoogstens Schöne voor Strootman zijn, voor de rest spelen er ook individueel betere spelers bij Ajax. En ja, ik weet dat jij Eriksen overschat vindt en dat nu gaat zeggen, maar je kan toch niet serieus menen dat je op basis van afgelopen seizoen Maher een betere speler dan Eriksen vind?
ja man, helemaal mee eensquote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
Laat die Ajacieden het lekker in hun eigen topic over die stinkjood hebben. Meest overschatte voetballer van de afgelopen 10 jaar in de Eredivisie. Vooral mooi die reacties van een tijdje geleden. Hij vertrekt zeker voor 40 mil naar een Europese topclub!
Haha manman. #shower. Serieus, hoezo?quote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef RubenSosa het volgende:
We zullen je missen Eriktwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 30-06-2013 om 09:16:33Got some awesome days in #Bermuda & #Hardersplaza ft @djdyna @RemcoNoorlander @KemyAgustien #fun #love #celebrate #champagne #shower #lobi reageer retweet
Echt zo blij dat die Erik Tweeters niet meer bij PSV speeltquote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef RubenSosa het volgende:
#Champagne #Showerquote:Op zondag 30 juni 2013 11:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Haha manman. #shower. Serieus, hoezo?
Had ik kunnen weten, hij moet weer de homeboy uithangen... Wat is het toch een wigger.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:42 schreef LuNaTiC het volgende:
Liefde (van faja lobi, 'vurige liefde', Surinaamse bloem) #wikipedia
Haha echt héquote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
Eriksen moet je met Maher vergelijken, dat zijn de creatieve spelers die de aanvallen moeten opzetten. Ik zeg verder ook niet dat Ajax op elke plek betere spelers heeft. Ik zeg dat Eriksen beter is dan Maher op dit moment, en Schöne beter dan Schaars op dit moment. Daarmee zeg ik ook niet dat dit absolute wereldtoppers zijn, maar wel dat ze beter zijn, op dit moment, dan wat PSV daar heeft lopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:16 schreef Knalerwtje het volgende:
Dat Ajax op alle posities individueel betere spelers heeft dan PSV is zo'n enorme onzin, dat ik eigenlijk twijfelde of ik wel op deze post van je zou reageren.
Dus dat is twee keer zoveel als Toivonen moet kosten, terwijl ze beide een aflopend contract hebben? Ik denk dat je dit nog wat ruim neemt dan, 4 miljoen lijkt me realistischer.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
Toivonen heeft een jaar amper gespeeld. Rare vergelijking.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus dat is twee keer zoveel als Toivonen moet kosten, terwijl ze beide een aflopend contract hebben? Ik denk dat je dit nog wat ruim neemt dan, 4 miljoen lijkt me realistischer.
En iedereen zei dat hij veel geld ging opleveren omdat zijn contract toen nog niet afliep. Je mag er blijkbaar wel quotes van 3 jaar geleden bij halen als het om Ajax-spelers gaat, maar wanneer spelers van PSV ergens bij betrokken zijn moet je alle actuele informatie meenemen in je afwegingen?quote:Op zondag 30 juni 2013 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen heeft een jaar amper gespeeld. Rare vergelijking.
Uh, niemand heeft gezegd dat Toivonen 40 miljoen ging opleveren hoor. Er was juist vaak kritiek op Toivonen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En iedereen zei dat hij veel geld ging opleveren omdat zijn contract toen nog niet afliep. Je mag er blijkbaar wel quotes van 3 jaar geleden bij halen als het om Ajax-spelers gaat, maar wanneer spelers van PSV ergens bij betrokken zijn moet je alle actuele informatie meenemen in je afwegingen?
Daar gaat het toch niet om, knul. Het gaat erom dat je bij Toivonen moet meenemen dat hij een tijdje niet gespeeld heeft en dus minder waard is, terwijl je bij Eriksen blijkbaar lachend verwachtingen van drie jaar terug in je argumentatie mag meenemen. Alsof er ook maar iemand is geweest het afgelopen seizoen die serieus dacht dat Eriksen veertig miljoen ging opleveren. Kom maar eens met een bron, dan gaan we verder praten.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, niemand heeft gezegd dat Toivonen 40 miljoen ging opleveren hoor. Er was juist vaak kritiek op Toivonen.
Leuke poging van je, maar probeer het de volgende keer wat meer bij de feiten houden.
Geld van de gemeente? Waar heb je het over? PSV heeft helemaal geen gemeentegeld. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:58 schreef Adames het volgende:
[..]
geld van de gemeente moet ook terug en wel met rente
Haten is verlaten.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten, hij moet weer de homeboy uithangen... Wat is het toch een wigger.
nee pas vanaf ronde 23 oidquote:Op zondag 30 juni 2013 13:29 schreef Pedroso het volgende:
Schijnbaar wordt er hier van uitgegaan dat hoe meer er voor een speler betaald wordt hoe beter hij is.
Dan heeft PSV idd de beste spelers, zijn ook altijd kampioen van de voorbereiding met alle nieuwe spelers die weer gehaald zijn.
Vanaf de 1e competitie wedstrijd neemt Ajax het weer over, niks mis mee !
Hey leuk weer een persoonlijke aanval van Stijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent zo dom dat jijzelf niet eens weet hoe het in elkaar zit.
Strootman is veruit de meest overschatte voetballer in de Eredivisie.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
Must..not...feed....troll....quote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is veruit de meest overschatte voetballer in de Eredivisie.
Die positie wordt al gedeeld door vilhena en clasie.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is veruit de meest overschatte voetballer in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |