Anderlecht is ten opzichte van Utrecht een stap vooruit maar ten opzichte van PSV een stap achteruit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Prima deal, vooral voor ons. Met Mertens wordt je geen kampioen, die zeurt over 4 weken alweer dat hij naar Anderlecht oid wil.
Strootman is een goede vent, verdiende transfer!
Mogen ze gezellig bij Khalid in het doel theedrinken en met Pieters over vroeger praten!
Heb je Mertens vaak horen zeuren bij Utrecht?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Prima deal, vooral voor ons. Met Mertens wordt je geen kampioen, die zeurt over 4 weken alweer dat hij naar Anderlecht oid wil.
Strootman is een goede vent, verdiende transfer!
Mogen ze gezellig bij Khalid in het doel theedrinken en met Pieters over vroeger praten!
13 miljoen voor die 2, 4.5 voor Wijnaldum. Gaan ze nog een spits erbij kopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:16 schreef gniffie het volgende:
ook weer 14 mil door de plee gespeld dus. met wijnaldum erbij nog meer:')
En dan hebben we nog niet eens een goede verdediger gehaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
13 miljoen voor die 2, 4.5 voor Wijnaldum. Gaan ze nog een spits erbij kopen.
Als ze effe niet oppassen is het gemeentegeld in augustus weer op![]()
Mertens is geen gok, die is geen 7 miljoen waard en ga je verlies op lijden. Strootman verkast misschien ooit wel voor een relatief groot bedrag. Al met al mag je blij zijn als je de transfersom er ooit nog uit haalt....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ongelooflijk veel betaald zeg voor die 2 spelers, gevaarlijke gok.
Erhm.. Constant...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je Mertens vaak horen zeuren bij Utrecht?
Altidore gaat naar AZ of PSV, als hij naar AZ gaat lijkt het me ook duidelijk waar Sigthorsson heen gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast hebben jullie nog steeds geen spits.
Wacht nou maar af, dat gaat max een jaar goed dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Anderlecht is ten opzichte van Utrecht een stap vooruit maar ten opzichte van PSV een stap achteruit.
strootman is redelijk overrated. Benieuwd of die in de kleine ruimtes en onder druk zijn speltempo kan opvoerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mertens is geen gok, die is geen 7 miljoen waard en ga je verlies op lijden. Strootman verkast misschien ooit wel voor een relatief groot bedrag. Al met al mag je blij zijn als je de transfersom er ooit nog uit haalt....
psv sowieso niet. Ajax zou naast Sigthorsson nog een spits willen halen dus misschien gaat die wel naar ajaxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Altidore gaat naar AZ of PSV, als hij naar AZ gaat lijkt het me ook duidelijk waar Sigthorsson heen gaat.
quote:De gemeenteraad van Eindhoven heeft ingestemd met het voorstel van B&W om geld te lenen dat wordt gebruikt om de grond onder het PSV-stadion en trainingscomplex De Herdgang van de club te kopen.
De gemeente koopt het geheel voor 48,4 miljoen euro van de Brabantse eredivisionist. De club huurt de grond vervolgens voor zo'n 2,3 miljoen euro per jaar. De binnengekomen miljoenen gaan door PSV gebruikt worden om schulden af te lossen en het vermogen te herstructureren.
De CDA, LPF en D66 waren voor het voorstel, evenals een groot deel van de Partij van de Arbeid en de VVD. De SP, GroenLinks, Ouderen Appèl en TON waren tegen het plan en stemden negatief. Uiteindelijk heeft een meerderheid van 29 van de 43 raadsleden besloten voor te stemmen.
Een groep van enkele honderden PSV-supporters was aanwezig op het stadhuis in Eindhoven. Deze vierden het goede nieuws met directeur Tiny Sanders. 'Ik ben verschrikkelijk opgelucht', aldus de bestuurder. 'Pas als de stemming geweest is, ben je echt zeker, dus tot het laatste moment was het toch een beetje spannend.'
Ah we verschuiven de miljoentjes van de gemeente daar en dat geld naar het eigen vermogen en we kunnen spelers kopen. Niks geld van de gemeente ons eigen vermogenquote:
Daar heb je gelijk in idd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mertens is geen gok, die is geen 7 miljoen waard en ga je verlies op lijden. Strootman verkast misschien ooit wel voor een relatief groot bedrag. Al met al mag je blij zijn als je de transfersom er ooit nog uit haalt....
Die gaat nu vast naar Utrecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Smoofie het volgende:
En hoe zit het met assaidi? Assaidi>mertens ?
wtf altidore? Waar komt dat nou weer vandaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Altidore gaat naar AZ of PSV, als hij naar AZ gaat lijkt het me ook duidelijk waar Sigthorsson heen gaat.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ar-de-Eredivisie.htmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wtf altidore? Waar komt dat nou weer vandaan?
Dat zou een mop zijn, er moet nl. sowieso betaald worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Knap hoor, met illegale overheidssteun (Brussel zal naar mijn mening ingrijpen) roven jullie de beste spelers weg van concurrenten.
Niet op die troll in gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zou een mop zijn, er moet nl. sowieso betaald worden.
Nee hoor, we hebben ook nog geen geld gezien voor Robert de Pinho Sousa! Je kan gewoon kopen en het bij de UEFA laten komen.. uiteindelijk maakt het dus geen donder uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Reageer niet op die cynistische trollquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Loop niet hypocriet te doen, de meesten hadden hem liever niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:49 schreef Einthovuh het volgende:
Ook grappig dat je alle Ajax fans ineens overal hoort roepen dat Mertens geen goede aankoop is terwijl Ajax hem in de winterstop ook wilde halen maar het niet gelukt was
Naar jouw mening. Het is dus open voor interpretatie of ze ingrijpen of niet??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Knap hoor, met illegale overheidssteun (Brussel zal naar mijn mening ingrijpen) roven jullie de beste spelers weg van concurrenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Je kan van te voren wel zeggen of iets verstandig is of niet, toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
We zien wel, je kan nu roepen goede aankoop of slechte.. ze moeten het laten zienals je ze dadelijk het niveau niet aankunnen zeiken we ze toch af
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd PSV FANS![]()
Mooie titelstrijd wordt dit jaar. PSV gaat er geheid veel scoren dit jaar met deze opstellingToivonen in de spits, a.u.b. niet. Onze beste spits is Lens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Lensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je kan van te voren wel zeggen of iets verstandig is of niet, toch.
[..]
Toivonen in de spits, a.u.b. niet. Onze beste spits is Lens.
gijpvogelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Mertens, Lens, Wijnaldum....
Het is een middenveld met de gemiddelde lengte van anderhalve meter...
In een 4-4-2 als rechter middenvelder misschien, jammer is wel dat die geen goede voorzet heef t:Pquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LensDie kan het beste zijn snelheid benutten op de flanken en dan voorzet geven.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Op tv?quote:
Mertens en Lens in de voorhoede. Hutchinson zal dan wel voor iets meer lengte zorgen als hij terug is van zijn blessure.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Mertens, Lens, Wijnaldum....
Het is een middenveld met de gemiddelde lengte van anderhalve meter...
quote:
Ben ik deels met je eens. Maar als Reis niet geblesseerd was geraakt waren we waarschijnlijk gewoon kampioen geworden hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Het grootste probleem voor PSV zit echter in de persoon die de leiding heeft... Rutten had vorig jaar ook op papier de beste selectie maar kwam daar ook niet mee uit de verf
netjes hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef Einthovuh het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid wordt morgen de overgang van Wijnaldum bekend gemaakt en trainen ze alle drie maandag mee met de selectie
Orlando gaat weer weg en dat is goed voor de salarisplafonds. Weer een hap weg en meer ruimte om te ademenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
kampioenuuhhh!!!
Grapje, eerst prutser orlando en andreas verkopen!!
Zeefuikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
2 middenvelders, 1 flankspeler en Zeefuik in de spits?
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.quote:
Als Reis hopelijk op zijn niveau terugkeert dan komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.
Er komt wél een spits bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.
waarschijnlijk nog een talentje van 21 ofzo..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Brands: "PSV moet niet meer een koopclub zijn"
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..
Behalve dat ze een flink vermogen kostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Enig idee wie?
Lens kan ook spits.
Wijaldum - Mertens op de flanken?
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe die wijnaldum met zn rasta haren in het PSV-Tricot staat. Eens feyenoordfanpages afspeuren voor haatreacties
Ik vind het wel fijn voor jullie dat jullie weergoed kunnen slapen. Triest om te zien dat psv zo moeilijke tijden had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
HeerlijkOok die reacties van de Utrecht fans
Toen kon het gewoon niet, er was geen geld. Rutten wilde Strootman in de winter, maar er kon werkelijk geen euro uitgegeven worden. Dan kun je ook weinig gokjes nemen. Sowieso lijkt het me gezien PSV's situatie niet echt de tijd om gokjes te nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Behalve dat ze een flink vermogen kosten![]()
Strootman hadden 'we' jaar geleden ook voor 7 ton kunnen ophalen, heb je niks aan over het verleden praten maar PSV moet misschien eens wat gokjes gaan nemen.. (eerder)
Ajax heeft het 7 jaar moeilijk gehad =/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn voor jullie dat jullie weergoed kunnen slapen. Triest om te zien dat psv zo moeilijke tijden had.
Daar is Wijnaldum inderdaad het type speler, de jongen barst van het technische vermogen en het spel overzicht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Verwacht dat Toivonen vertrekt en dat Wijnaldum op zijn geambieerde 'tien' komt te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ervan uitgaande dat ze dezelfde verdedigers houdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Breekfast het volgende:
Lekker doorkopen PSV![]()
En dan over 2 jaar er achter komen dat ze toch weer iets teveel hebben uitgegeven.![]()
Het gaat PSV financieel gezien neit bepaald voor de wind, ook niet nu de gemeenteraad akkoord is.
En mocht het gerucht rond Wijnaldum waar zijn dan geven jullie gewoon weer doodleuk 15-20 miljoen uit.
5 miljoen naar verluid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Breekfast het volgende:
En mocht het gerucht rond Wijnaldum waar zijn dan geven jullie gewoon weer doodleuk 15-20 miljoen uit.
Eerlijk is eerlijk, ik vind dit ook vrij vreemd gedrag. Natuurlijk als PSV zijnde moet je eigenlijk altijd risico's nemen en voor de 1e plek gaan maar aan de andere kant om nu juist op zo'n moment even lekker inkopen gaan doen (al is het hard nodig) is nogal inconsequent gezien er eerder is gezegd dat PSV het nu maar (noodgedwongen) met de jeugd moest proberen en eventueel enkele gerichte aankopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Breekfast het volgende:
En dan over 2 jaar er achter komen dat ze toch weer iets teveel hebben uitgegeven.![]()
Het gaat PSV financieel gezien neit bepaald voor de wind, ook niet nu de gemeenteraad akkoord is.
En dat baseer je op zijn Campina beleid en ervaringen neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Tiny Sanders is een baas. Er wordt grote som geld uitgegeven ineens, maar met Tiny aan 't roer heb ik er wel vertrouwen in dat het verantwoord is zo een smak geld uit te geven. Die man doet alleen maar goede dingen.
Nee, op zijn recente beleid bij PSV. "Die man doet alleen maar goede dingen" is misschien wat overdreven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En dat baseer je op zijn Campina beleid en ervaringen neem ik aan?
Op zijn achternaamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En dat baseer je op zijn Campina beleid en ervaringen neem ik aan?
aldus de ajax krantquote:FC Utrecht kon een uniek transferbedrag van dertien miljoen euro eigenlijk niet laten lopen. De financiële winst is enorm, want voor Strootman (850.000 euro) en Mertens (600.000 euro) zijn een half jaar geleden en twee jaar geleden slechts bescheiden transfersommen betaald. PSV op zijn beurt kan een nieuwe mislukking niet gebruiken.
Vergeet Brands niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
Tiny Sanders is een baas. Er wordt grote som geld uitgegeven ineens, maar met Tiny aan 't roer heb ik er wel vertrouwen in dat het verantwoord is zo een smak geld uit te geven. Die man doet alleen maar goede dingen.
Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat El Hamdaoui naar PSV komt gezien de historie met Brands en Ajax van hem af moet.quote:
idd. Je komt uit geldnood door een verkapte lening. En het eerste wat je gaat doen, is weer met geld smijtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop het nog steeds niet, wat moeten wij met de rommel van Ajax?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat El Hamdaoui naar PSV komt gezien de historie met Brands en Ajax van hem af moet.
Stel je kunt 'm voor 3 miljoen overnemen heb je wel een spits die garant staat voor veel doelpunten en hij zal zich ook willen revancheren op Ajax. Daarnaast is Fred Rutten wel een trainer die weet hoe hij met dit soort jongens om moet gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds niet, wat moeten wij met de rommel van Ajax?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.sporza.be/cm/s(...)d/110628_Mertens_PSV
Met geluid.
Lampenclub?quote:Mertens verhuist samen met zijn ploegmaat Kevin Strootman van Utrecht naar de lampenclub.
Niks aan de hand met de huidige verdediging man, mooi zo latenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aparte verdedigers heeft PSV aangekocht.
nee man, die is te jong en onvervaren, dat durft rutten nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop dat Labyad de kans krijgt naast Strootman overigens. Ga er wel van uit dat hij deze krijgt nu Hutch toch geblesseerd is. Kan die zich vervolgens mooi richten op rechtsback.
Zeker welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef Buitendam het volgende:
Tja... Wijnaldum. Ik snap nog steeds niet waarom Bakkal niet gewoon daar staat. Die doet toch niets onder aan Wijnaldum?
Werkelijk belachelijk inderdaad hoe makkelijk ze weer met geld smijten, terwijl ze ondertussen de hulp van de gemeente nodig hebben om financieel op de benen te blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef vincerusso het volgende:
Zo weer lekker gokken met het geld
geen kampioen en ik voorspel een toekomst zoals die van Feyenoord
De basis is de deal met de gemeente. De versterkingen moet juist zorgen voor een stabiele toekomst. Dat zal de gok zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Werkelijk belachelijk inderdaad hoe makkelijk ze weer met geld smijten, terwijl ze ondertussen de hulp van de gemeente nodig hebben om financieel op de benen te blijven.
De volgende keer springt de gemeente niet bij en ga je inderdaad de kant van Feyenoord op.
Je ziet mij op 7 seconden. De rechtse jongenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7907
Tiny.
http://www.sporza.be/cm/s(...)d/110628_Mertens_PSVquote:Rode Duivel Mertens ruilt Utrecht in voor PSV
di 28/06/2011 - 21:12
Dries Mertens heeft zijn beoogde transfer te pakken. De overgang van de Rode Duivel naar PSV is rond. Mertens verhuist samen met zijn ploegmaat Kevin Strootman van Utrecht naar de lampenclub. "Dit is een doorbraak in mijn carrière", zegt Mertens aan Sporza.
Lees ook:
"PSV heeft Dries Mertens bijna binnen"
PSV brengt een bod uit op Dries Mertens
Beluister ook:
Mertens: "PSV is doorbraak in mijn carrière"
De verhuizing van Mertens en Strootman hing al een tijdje in de lucht. PSV wilde beide spelers in één keer binnenhalen en moest daarvoor zijn bod stelselmatig verhogen. Uiteindelijk zou PSV voor de twee samen 13 miljoen betalen.
Belga
"Dit is een doorbraak in mijn carrière", zegt Mertens aan Sporza. "Ik wilde erg graag naar PSV en PSV wilde mij graag. Omdat Utrecht in één klap twee belangrijke spelers zou kwijtraken, deed het een beetje moeilijk, maar uiteindelijk kwam alles rond."
"Ik ben heel tevreden met PSV, dat altijd meespeelt voor de titel en volgend seizoen uitkomt in de Europa League. Het is een goeie club."
"Het is nu aan mij om te bewijzen dat ik dat niveau aankan. Ik wil enkele mooie jaren beleven in Eindhoven en zal er alles aan doen om met PSV volgend seizoen de landstitel binnen te halen."
"Ik teken maandag voor vier of vijf jaar"
PhotoNews
Woensdag wordt Mertens in Eindhoven verwacht voor de medische controle, maandag zal hij zijn contract tekenen. "Het gaat over een verbintenis voor vier of vijf jaar."
"Ik kon ook naar Anderlecht, maar dat kon het transferbedrag niet betalen. Ik wilde graag naar RSCA, maar ben anderzijds ook wel blij dat ik in Nederland blijf, want die competitie ligt me op dit moment beter, denk ik."
"Ik verwacht een 4-3-3-systeem bij PSV. Dat zal geen probleem zijn want ik ben polyvalent. En wie weet kan ik na PSV nog een stapje hoger, want daar moet je toch altijd over blijven dromen."
Dat wil ik nog wel eens zien, want wie zegt dat ie dadelijk in EHV niet hetzelfde gedrag heeft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Stel je kunt 'm voor 3 miljoen overnemen heb je wel een spits die garant staat voor veel doelpunten en hij zal zich ook willen revancheren op Ajax. Daarnaast is Fred Rutten wel een trainer die weet hoe hij met dit soort jongens om moet gaan.
Jan Vennegoor of Hesselink is transfervrij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gok op een spits uit het buitenland.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink is transfervrij.
En ik ook, centrale verdediger. Zijn we ook meteen van dat probleem afquote:
Nee, de versterkingen op het veld moeten niet zorgen voor een stabiele toekomst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De basis is de deal met de gemeente. De versterkingen moet juist zorgen voor een stabiele toekomst. Dat zal de gok zijn.
Dat bedoel ik ook met de stabiele basis. Het feit dat er van die 14 miljoen van Balasz niets in de schuldenpot moet, maar direct kan worden uitgegeven aan die twee van Utrecht is er met name om die stabiele basis, die deze inbreng van de gemeente nu verzorgt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, de versterkingen op het veld moeten niet zorgen voor een stabiele toekomst.
Deze deal zorgt er voor dat PSV de dure leningen die nu uit staan (hypotheek van >8% bijvoorbeeld) afgelost kunnen worden. Dat scheelt miljoenen per jaar, maar daar staat wel tegenover dat je voor 2,4 miljoen de grond moet pachten van de gemeente per jaar.
Maargoed; al met al een flinke besparing per jaar. Ik meen gelezen te hebben dat dit onder de streep een besparing van 5 miljoen per jaar is ongeveer.
Het valt nog te bezien hoe stabiel die basis is, Mertens is geen Dzudszak en Strootman geen Affelay, afgelopen jaar ging het met deze 2 ook niet bepaald vlekkeloos, de verdediging is weer een jaartje ouder geworden en Isaksson idem.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met de stabiele basis. Het feit dat er van die 14 miljoen van Balasz niets in de schuldenpot moet, maar direct kan worden uitgegeven aan die twee van Utrecht is er met name om die stabiele basis, die deze inbreng van de gemeente nu verzorgt.
Noem eens een haalbare naam?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds niet, wat moeten wij met de rommel van Ajax?
Weet je van welk geld die spelers gekocht zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Merkie het volgende:
Echt te gek voor woorden is dit hoor. De gemeente zegt toe met het hulpplan, en hopsakee, meteen ¤14 miljoen uitgeven. Wat een schande.
Nja aangezien ze nu al rond de 18 miljoen uit hebben gegeven, zal dat moeilijk wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een haalbare naam?
Al deze aankopen zijn leuk maar 2 van de 3 voor plekken die al redelijk bezet waren, hoewel Engelaar het nog niet heeft laten zien kan die natuurlijk veel beter, Toivonen vind ik ook beter dan Wijnaldum, als hij die maniertjes afleert is het voor de eredivisie gewoon een topper.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja aangezien ze nu al rond de 18 miljoen uit hebben gegeven, zal dat moeilijk worden. Maar wij hoeven ajax niet te gaan helpen zodat ze van die hamlap afzijn
Toivonen is een goede spitsquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al deze aankopen zijn leuk maar 2 van de 3 voor plekken die al redelijk bezet waren, hoewel Engelaar het nog niet heeft laten zien kan die natuurlijk veel beter, Toivonen vind ik ook beter dan Wijnaldum, als hij die maniertjes afleert is het voor de eredivisie gewoon een topper.
Zonder goede spits is PSV nog niet sterker dan vorig seizoen
Waar was jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen treinen tussen Eindhoven en NijmegenEindelijk thuis gekomen via 2 bussen tussen alle bomen op de weg
Goed nieuws vandaagJammer dat zoveel mensen jelly zijn...
Daar heb ik mijn twijfels over, maar goed we gaan het zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toivonen is een goede spits
Mertens - Toivonen - Lens
Strootman - Wijndalum - Zaki
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dzsudzsak heeft ons 14 miljoen opgeleverd
Het ik inderdaad gewoon reinste competitie vervalsing, Over 2 jaar als er geen CL gehaald wordt zitten ze weer in hetzelfde schuitje. Gewoon eerst eens de balans in orde brengen en dan pas grote aankopen doen, en zoals gezegd beter scouten (Strootman).quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?
retards
Want?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over, maar goed we gaan het zien
Volgens mij is het nu juist zo dat er meer met gescheiden balansen gewerkt wordt. Kort door de bocht is het geld voor de grond, van Philips, ASML etc. (80miljoen) is om de gaten te dichten en om een stabiele balans te krijgen, de extra inkomsten (oa Freo, verkoop Toivonen) en besparingen in salarissen (Koevermans, Dzsudzsak) zijn om de spelersgroep op peil te houden. En een deel van het geld van de verkoop van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente als pachtsom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef tcr het volgende:
[..]
Het ik inderdaad gewoon reinste competitie vervalsing, Over 2 jaar als er geen CL gehaald wordt zitten ze weer in hetzelfde schuitje. Gewoon eerst eens de balans in orde brengen en dan pas grote aankopen doen, en zoals gezegd beter scouten (Strootman).
(en als ze wel CL halen dan duurt het wat langer voor de gemeente weer moet bijschieten als die balans niet goed komt).
ik snap je verhaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu juist zo dat er meer met gescheiden balansen gewerkt wordt. Kort door de bocht is het geld voor de grond, van Philips, ASML etc. (80miljoen) is om de gaten te dichten en om een stabiele balans te krijgen, de extra inkomsten (oa Freo, verkoop Toivonen) en besparingen in salarissen (Koevermans, Dzsudzsak) zijn om de spelersgroep op peil te houden. En een deel van het geld van de verkoop van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente als pachtsom.
Die 50 miljoen is juist om die gaten op te vullen. Heb jij alles wel gevolgd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?
No guts no glory...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Merkie het volgende:
Echt te gek voor woorden is dit hoor. De gemeente zegt toe met het hulpplan, en hopsakee, meteen ¤14 miljoen uitgeven. Wat een schande.
"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die 50 miljoen is juist om die gaten op te vullen. Heb jij alles wel gevolgd?Daarom kan PSV weer 10-20 miljoen aan transfers uitgeven. Anders hadden we over een aantal jaar daar gestaan, waar Feyenoord nu is.
Mertens 16 goalsquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij het in de spits nog niet heeft laten zien, het is niet echt een afmaker
In de oefenwedstrijden?quote:
Goals zal niet het probleem worden is precies wat we vorig seizoen ook dachten met een mogelijke voorhoede met Lens, Toivonen, Berg, Reis, Koevermans (quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mertens 16 goals
Toivonen 15 goals
Lens 10 goals
Wijndaldum 13 goals
Goals zal vast niet het probleem worden
Omdat jij al hapt blijkbaar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je de slechte trollie weer
Waarom doorgaan als je weet dat NIEMAND je serieus neemt?
Dat doe je wel want je stelt weder vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hap niet? Ik noem hem trollie ik ga niet een discussie aan...
je reageert er blijkbaar op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je de slechte trollie weer
Waarom doorgaan als je weet dat NIEMAND je serieus neemt?
Een neus die de selectie van PSV gaat analyseren in het PSV topiquequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, de euforische stemming is flink aanwezig maar realistisch gezien heb je ten opzichte van vorig jaar géén betere selectie. De verdediging is kut, Isaksson is kut, het middenveld opzich aardig maar niet echt creatief en de aanval prima.
Wat mij betreft zijn is het een probleem is dat Rutten voor de groep staat, lekke verdediging en het moeten presteren.
Overigens het plaatje zoals het hier geschetst wordt dat Strootman, Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenbedrag zouden worden verkocht kun je natuurlijk nooit hard maken. Bij Ajax destijds met Aissati en Sulejmani werd ook gezegd dat je die wel even met flink wat winst zou verkopen.
Transfers van 25 miljoen en meer zijn inderdaad schering en inslag in Nederlandquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nogmaals, de euforische stemming is flink aanwezig maar realistisch gezien heb je ten opzichte van vorig jaar géén betere selectie. De verdediging is kut, Isaksson is kut, het middenveld opzich aardig maar niet echt creatief en de aanval prima.
Wat mij betreft zijn is het een probleem is dat Rutten voor de groep staat, lekke verdediging en het moeten presteren.
Overigens het plaatje zoals het hier geschetst wordt dat Strootman, Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenbedrag zouden worden verkocht kun je natuurlijk nooit hard maken. Bij Ajax destijds met Aissati en Sulejmani werd ook gezegd dat je die wel even met flink wat winst zou verkopen.
Nu al aan de whiskey?quote:
Ik ben het niet vaak met hem eens maar nu heeft hij toch gelijk. Je kan nooit garanderen dat je winst maakt op spelers, hoe goed ze ook presteren bij hun subtopclubs. En ondanks deze 2/3 aankopen heb je natuurlijk nog steeds een matige keeper en verdediging en geen spits. Inclusief een trainer die vorig jaar toch ook niet altijd de beste keuzes heeft gemaakt in mijn optiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een neus die de selectie van PSV gaat analyseren in het PSV topique
Alleen is die kans bij een speler van 7 miljoen wat groter als bij 16 en helpt een EU pas ook meequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met hem eens maar nu heeft hij toch gelijk. Je kan nooit garanderen dat je winst maakt op spelers, hoe goed ze ook presteren bij hun subtopclubs. En ondanks deze 2/3 aankopen heb je natuurlijk nog steeds een matige keeper en verdediging en geen spits. Inclusief een trainer die vorig jaar toch ook niet altijd de beste keuzes heeft gemaakt in mijn optiek.
Want Strootman stond inderdaad jarenlang te boek als een groter talent dan Aissati destijds? Nee dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is die kans bij een speler van 7 miljoen wat groter als bij 16 en helpt een EU pas ook mee
Wel. Wat speelde hij vaak he bij PSV?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Want Strootman stond inderdaad jarenlang te boek als een groter talent dan Aissati destijds? Nee dus.
Tuurlijk moet je blijven investeren, Mertens en Strootman zijn dan ook beide aanwinsten en Wijnaldum vermoedelijk eveneens maar ik blijf erbij dat mits PSV niet snel aan de verdediging gaat sleutelen je een mindere selectie hebt ten opzichte van vorig jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met hem eens maar nu heeft hij toch gelijk. Je kan nooit garanderen dat je winst maakt op spelers, hoe goed ze ook presteren bij hun subtopclubs. En ondanks deze 2/3 aankopen heb je natuurlijk nog steeds een matige keeper en verdediging en geen spits. Inclusief een trainer die vorig jaar toch ook niet altijd de beste keuzes heeft gemaakt in mijn optiek.
Risico is gewoon groot. Al is het misschien een noodzakelijk risico als PSV echt een topclub wil blijven in Nederland...
Ja want spelen zegt iets over het talent. Thiago Alcantara? Nee, geen groot talent want hij speelt nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel. Wat speelde hij vaak he bij PSV?
Dat zegt inderdaad iets over talent, maar das ook geblekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja want spelen zegt iets over het talent. Thiago Alcantara? Nee, geen groot talent want hij speelt nooit.
Klopt man, Bastos is nog zo'n voorbeeld van een talent die nooit speelde en vervolgens een kutcarriere had.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad iets over talent, maar das ook gebleken
Geen idee, maar kom lekker met nog meer voorbeelden zou ik zeggen. Ben je ook weer van de straat afquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt man, Bastos is nog zo'n voorbeeld van een talent die nooit speelde en vervolgens een kutcarriere had.
Geen idee, maar als je gewonnen hebt rot je dan op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee niet nodig, iedereen kan prima lezen dat ik mijn gelijk weer heb gehaald. Hoeveel staat het nu?
Ja, van gemeenschapsgeld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Weet je van welk geld die spelers gekocht zijn?
Je mag zoveel risico nemen als je wilt, alleen niet met gemeenschapsgeld. Belachelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
No guts no glory...
Het PSV in '88 heeft ook risico genomen.. en je weet het resultaat.
Ik ben er blij mee en hoop gewoon dat het goed uitpakt.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
leuk die trollies
voor alle ajax fans : http://blog.verzekeringssite.nl/aegon-van-schuld-aan-overheid-af/
Doe er maar wat mee
Ga je mee protesteren op het stadhuisplein?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, van gemeenschapsgeld.
[..]
Je mag zoveel risico nemen als je wilt, alleen niet met gemeenschapsgeld. Belachelijk.
Nee, zoveel boeit het me ook weer niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ga je mee protesteren op het stadhuisplein?
Jammer, schijnbaar wel genoeg om woorden als belachelijk in de mond te nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, zoveel boeit het me ook weer niet.
Ik zie niet in welke burger van Eindhoven hier ook maar een euro voor kwijt is? Lening wordt afgesloten bij een Duitse bank, waarbij PSV de rente betaalt en zelfs iets meer. De gemeente Eindhoven is gewoon een garantsteller.quote:
Niet de taak van de overheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie niet in welke burger van Eindhoven hier ook maar een euro voor kwijt is? Lening wordt afgesloten bij een Duitse bank, waarbij PSV de rente betaalt en zelfs iets meer. De gemeente Eindhoven is gewoon een garantsteller.
En dat bepaal jijquote:
Toen in 2008 veel grote bedrijven in de problemen kwamen heeft de overheid ook geholpen door bijv. deeltijd-WW. Met als achterliggende gedachte dat bij een compleet faillissement of massa onstalagen de kosten veel hoger zijn voor de gemeenschap dan bij deeltijd ww.quote:
quote:In het seizoen 2006/2007 bedroeg de politie-inzet voor de eredivisie (PSV) 12FTE. Dit was inclusief de wedstrijden voor de amstelcup, champions league en de daaraan bestede tijd van het bureau voetbal en evenementen zelf. Omgerekend naar PAB-niveau voor de regio Brabant Zuidoost, een rekennorm voor personele kosten van politie-inzet, komt dat neer op een bedrag van 960.000 euro.
Tegenover het bedrag van circa 1 miljoen euro op jaarbasis aan reguliere publieke diensten van de overheid staat een bedrag van ruim 22 miljoen euro op jaarbasis aan afdrachten, zijnde 10 miljoen euro aan BTW, 12 miljoen euro aan loonbelasting en 3 ton aan onroerend zaakbelasting.
En als het om werkgelegenheid gaat, is er juist WEL weer een taak voor de overheid volgens veel mensen.quote:Zo genereert PSV in economisch opzicht een bedrag van 140 miljoen aan financiele stromen. Zestig procent daarvan slaat in de regio neer. Iedere europ op de PSV begroting genereert 2,52 elders, waarvan 1,50 in de regio. De totale toegevoegde waarde van PSV zelf en bij toeleveranciers bedraagt 116 miljoen euro. Dat levert 1255 arbeidsplaatsen op . Dit aantal is exclusief de 450 vrijwilligers/stewards die bij PSV actief zijn.
Argumenten gaat niet lukken dus, ga je nu weer naar je neuzen topic?quote:
Voor sommigen is alleen eenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Argumenten gaat niet lukken dus, ga je nu weer naar je neuzen topic?
PSV was niet stuk gegaan. Het is te veel en te vroeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen in 2008 veel grote bedrijven in de problemen kwamen heeft de overheid ook geholpen door bijv. deeltijd-WW. Met als achterliggende gedachte dat bij een compleet faillissement of massa onstalagen de kosten veel hoger zijn voor de gemeenschap dan bij deeltijd ww.
Is het de taak van de overheid om in te grijpen als sommige private bedrijven het even lastig hebben? Normaal gesproken zou je zeggen van niet.
Eindhoven kan PSV ook failliet laten gaan, maar dan staan er wel 1255 mensen op straat, en gaat er een bijzonder groot bedrijf voor jawel, gemeente Eindhoven, failliet.
http://eindhoven.notudoc.(...)or_WVB_Marketing.pdf
[..]
[..]
En als het om werkgelegenheid gaat, is er juist WEL weer een taak voor de overheid volgens veel mensen.
Tja...
Exact.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
PSV was niet stuk gegaan. Het is te veel en te vroeg.
Dezelfde dag aankondigen dat je 3 spelers koopt is daar een teken van.
Anders zou je zoals de Rotterdamse vrienden een stuk zuiniger moeten doen.
Lopende contracten ontbinden van dure spelers, veel meer met jeugd moeten doen.
Niet even 3 spelers kopen. Dan heb je kennelijk genoeg geld of te veel gekregen.
Competitievervalsing.
Ok, houdoe hequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor sommigen is alleen eenal genoeg.
PSV zal regelmatig CL moeten halen om een beetje in leven te blijven, anders wordt je dadelijk 10e zoals Feyenoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:52 schreef Merkie het volgende:
Heeft PSV die spelers echt nodig? Volgens mij is zo'n noodplan meer om te zorgen dat PSV niet failliet gaat (vooruit), maar niet om een kampioenschap of CL te garanderen. Wat is er mis met een paar jaar in de middenmoot ploeteren in plaats van zulke onzinregelingen.
[..]
Exact.
PSV kan altijd nog het stadion verkopen aan de gemeente.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Geo3kant het volgende:
Maar.. als sportieve prestaties (CL) weer uitblijven ben je over 5 jaar waarschijnlijk weer terug bij af.. of gaan ze dan wel verder met spelers die ze hebben ipv weer kopen!?
quote:PSV strikt ook Wijnaldum
EINDHOVEN - PSV wist een overeenstemming te bereiken met Feyenoord over de aankoop van Georginio Wijnaldum. Voor de 20-jarige Rotterdammer wordt bijna vijf miljoen euro overgemaakt aan Feyenoord,
Feyenoord verliest met Wijnaldum een van de grootste talenten van de afgelopen jaren. De Rotterdammer is de jongste debutant in de historie van Feyenoord. De Rotterdammers hebben naast de transfersom ook het recht op een percentage van een volgende transfer van Wijnaldum bedongen, maar beseffen dat het financiële gewin slechts minimaal is. Bijna al het geld moet worden aangewend om de schuldpositie van Feyenoord te verbeteren.
Wijnaldum wilde zelf vertrekken uit de Kuip, omdat hij net als Leroy Fer het idee had dat hij stilstond in zijn ontwikkeling. Waar Fer denkt bij FC Twente een grotere stap te kunnen maken, wil Wijnaldum bij PSV doorgroeien. Een zorgwekkende constatering voor de technische staf van Feyenoord, omdat de spelers kennelijk niet willen blijven voor hun coaches in de Kuip.
En de lokale overheid beloont dat wanbeleid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV zal regelmatig CL moeten halen om een beetje in leven te blijven, anders wordt je dadelijk 10e zoals Feyenoord
Ja.. dat kan natuurlijk, maar als je 80 miljoen krijgt om je schulden op te lossen moet het kwartje al gevallen zijn dat het anders moet en dat het niet weer mag gebeuren..quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:11 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
PSV kan altijd nog het stadion verkopen aan de gemeente.
Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet even 3 spelers kopen. Dan heb je kennelijk genoeg geld of te veel gekregen.
Competitievervalsing.
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef psvdiablo het volgende:
Mooi dat mertens en strootman zijn vastgelegd,jong , talentvol,en vol strijd en passie en dat hebben we nodig.
Wijnaldum waarchijnlijk ook en ik denk personelijk dat hij de vervanger wordt voor ola,want ola staat in de belangstelling van een aantal clubs en heeft nog maar een jaar contract.
Nu nog een echte SCORENDE spits en een echte centrale verdediger en we zijn compleet.
Heb volste vertrouwen in aankomend seizoen.
[ afbeelding ]
Ja de ene is blank en de andere donkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.
Klopt, Wijnaldum is niet echt een 10 maar meer een schaduwspits. Ben nog steeds van mening dat 'ie het beste op de flanken uit de voeten kan... alleen ziet hij dat zelf nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.
Zucht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Ja de ene is blank en de andere donker![]()
Spelen allebei op de zelfde positie , achter de spits.
Maar ja als je goed oplet voortaan dan post je niet zo dom vriend .
Ben het niet met je eens , vind hem meer een speler voor achter de spits,op de flanken is hij minder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, Wijnaldum is niet echt een 10 maar meer een schaduwspits. Ben nog steeds van mening dat 'ie het beste op de flanken uit de voeten kan... alleen ziet hij dat zelf niet
Waarom dan? Een geweldig overzicht heeft 'ie niet, een steekpass al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens , vind hem meer een speler een speler achter de spits,op de flanken is hij minder.
Zie je verkeerd heeft inzicht wel en de steekpass bezit hij ook,denk dat hij bij ons ook achter de spits komt te spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan? Een geweldig overzicht heeft 'ie niet, een steekpass al helemaal niet.
Tsja, wedstrijden en ook statistieken wijzen toch anders uit. Het is een fysiek sterke komende speler, maar een echte spelverdeler in de zin van een '10' zeker niet. Ik heb hem in ieder geval nog nooit op een prachtige steekpass kunnen betrappen. Toivonen zal wel verkocht worden neem ik aan, anders begrijp ik de aankoop al helemaal niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Zie je verkeerd heeft inzicht wel en de steekpass bezit hij ook,denk dat hij bij ons ook achter de spits komt te spelen.
Ben echt blij met deze gast.
Of op de CDMquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Geo3kant het volgende:
Op de flank.. achter de spits, ik hoop dat Rutten maar niet denkt dat hij het beste is vanaf de bank![]()
Het zou jullie dan ook sieren om te roepen dat het inderdaad door dit reddingsplan pas mogelijk was om deze spelers te halen, ipv te lachen en naar anderen te wijzen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie het nu ook op NOS bij het sportjournaal.
"hoe kunnen er spelers gekocht worden, nadat psv 79 miljoen krijgt vanwege de schuld"
Nee, tuurlijk niet. Door de hulp van de gemeente kan er met geld worden gesmeten en hoeft er geen cent in de schuldenpot van transfers. Snijden in salarissen, personeel en de verkoop van Dzsudzsák = Strootman, Mertens en eventueel Wijnaldum.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Caland het volgende:
Maar stel dat de gemeenteraad niet akkoord was gegaan, dan waren deze spelers toch nooit gehaald? Van welk geld ze nu ook worden aangekocht.
Je bent een maand te laat, spuitelf. Toen de deal nog op losse schroeven stond kwam die voice-over hier om het kwartier een troll van acht A-4 neerplempen en was je hier nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Happel het volgende:
Proberen we een beetje normaal te doen tegen elkaar. Psv supporters in dit topic reageren gewoon normaal tegen andere users en doen niet alles meteen af als getroll (simpel voor wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt natuurlijk).
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een maand te laat, spuitelf. Toen de deal nog op losse schroeven stond kwam die voice-over hier om het kwartier een troll van acht A-4 neerplempen en was je hier nooit.
Als het nou één keer was, á la. Maar 4 á 5 topics lang TR's maken? Schei eens uit. Wie is hier nou mod, gij of ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.
Ik kan me anders nog herinneren dat die Rotterdamse vrienden destijds ook groots uitpakten met Makaay, Van Bronckhorst, De Cler, Vlaar, Hofland en Tomasson die allemaal ineens kwamen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Competitievervalsing.
je punt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog herinneren dat die Rotterdamse vrienden destijds ook groots uitpakten met Makaay, Van Bronckhorst, De Cler, Vlaar, Hofland en Tomasson die allemaal ineens kwamen.
Klopt inderdaad, ik zie ook liever nog een goede verdediger komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Benieuwd of ze nog verdedigers gaan halen. Want met Bouma en Marcelo wordt je geen kampioen.
quote:
Dat Feyenoord destijds ook niet zuiniger aan heeft gedaan.quote:Anders zou je zoals de Rotterdamse vrienden een stuk zuiniger moeten doen.
Misschien een bod doen op Stefan de Vrij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:54 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik zie ook liever nog een goede verdediger komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien een bod doen op Stefan de Vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Misschien een bod doen op Stefan de Vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Misschien een bod doen op Stefan de Vrij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫
Je bent niet in staat om rationeel na te denken. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[..]
Dat Feyenoord destijds ook niet zuiniger aan heeft gedaan.
echt heh, wat n mafkees. Probeer je het nog subtiel aan te geven, maar nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je bent niet in staat om rationeel na te denken. Gefeliciteerd.
Waar hebben die overheidssteun gekregen? Zover ik me kan herinneren niks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog herinneren dat die Rotterdamse vrienden destijds ook groots uitpakten met Makaay, Van Bronckhorst, De Cler, Vlaar, Hofland en Tomasson die allemaal ineens kwamen.
jpg97 wilde graag er een vergelijking mee maken. Dan mogen mensen toch wel even vertellen dat die nergens op slaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
Kut voor Feyenoord dat ze niet zo'n deal willen doen als Eindhoven voor PSV, maar anders houden we het gewoon een beetje ontopic.
Oh, ik dacht dat hij alweer gereageerd had. Mijn fout.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
jpg97 wilde graag er een vergelijking mee maken. Dan mogen mensen toch wel even vertellen dat die nergens op slaat.
Nou, daar heb je nummer honderdduizend. Nagenoeg vrij van schulden en balast, een verkoop van 14 miljoen, waardoor er drie zeer jonge, talentvolle spelers zijn aangetrokken, hoe gaat dat fout?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef vincerusso het volgende:
lekker speculeren met aankopen.
als het misgaat , dan gaat het ook goed mis met onze vrienden uit braboland
quote:'Ik had Wijnaldum liever aan buitenlandse club verkocht'
Woensdag, 29 juni 2011 om 16:10
PSV heeft Kevin Strootman en Dries Mertens al zo goed als binnen en lijkt ook Georginio Wijnaldum spoedig te kunnen presenteren als nieuwe aanwinst. Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, bevestigt tegenover Voetbal International dat de transfer zich in de afrondende fase bevindt. PSV betaalt vijf miljoen euro voor Wijnaldum.
“Het is een mooie som”, zegt Van Geel, “maar toch: liever hadden we hem aan een buitenlandse club verkocht. Maar als de speler dan zelf niet wil, moet je als club proberen het maximale eruit te halen. Dat lijkt te lukken, want nogmaals: op dit moment is de overgang van Wijnaldum naar PSV nog steeds niet officieel beklonken.” Het heeft er alle schijn van dat dit nog deze week gaat gebeuren.
Het vertrek van de twintigjarige Wijnaldum heeft mogelijk gevolgen voor de één jaar oudere Leroy Fer, die in de belangstelling van FC Twente staat. “De drempel voor een transfer van Fer wordt hoger. Ik heb vaker gezegd: allebei verkopen is te veel van het goede. Wij willen Leroy graag houden. Ook hem gaan we een 'ultieme aanbieding' doen. Leroy zegt daarop te wachten, nou eind deze week kan hij die tegemoet zien”, aldus Van Geel.
De technisch directeur kan niet gaan winkelen met het geld van de transfer van Wijnaldum, daar Feyenoord nog onder curatele van de KNVB staat. De Rotterdammers hopen op enige clementie van de bond: “Maar dan praat je over een proces dat nog wel even wat tijd in beslag kan nemen”, zegt Van Geel. “Deze club is bezig snel gezond te worden, maar wat mij betreft gaat dat samen met sportieve groei. Tot op dit moment mogen we niks, dus doen we niks. Zo is de situatie nu eenmaal.”
feit blijft dat jullie met gemeentegeld spelers kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, daar heb je nummer honderdduizend. Nagenoeg vrij van schulden en balast, een verkoop van 14 miljoen, waardoor er drie zeer jonge, talentvolle spelers zijn aangetrokken, hoe gaat dat fout?
We kopen spelers met het geld van Dzsudzsak en door het snijden in personeel en salarissen. Het enige wat de gemeente doet is de balast aan schulden wegwerken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
feit blijft dat jullie met gemeentegeld spelers kopen.
Ga eens weg uit dit topic als je niet weet hoe de constructie in mekaar zit en hier alleen komt om te trollen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
feit blijft dat jullie met gemeentegeld spelers kopen.
Waarom ging de deal Strootman/Mertens dan pas door op het moment dat de gemeentesteun werd goed gekeurd ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We kopen spelers met het geld van Dzsudzsak en door het snijden in personeel en salarissen. Het enige wat de gemeente doet is de balast aan schulden wegwerken.
Als je niet weet hoe de deal zit houd dan gewoon je mond.
geen kritiek spuien , want dan worden ze kwaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom ging de deal Strootman/Mertens dan pas door op het moment dat de gemeentesteun werd goed gekeurd ?
Waarom roepen Brands en Sanders dan dat zonder die steun, die spelers niet waren gekomen ?
Nou ?
Omdat Philips al zeker was met het pompen van 20 miljoen en een aantal particulieren zoals VDL ook al hadden toegezegd. De gemeente staat garant voor 49 miljoen, terwijl de complete smak geld zo'n 79 miljoen is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom ging de deal Strootman/Mertens dan pas door op het moment dat de gemeentesteun werd goed gekeurd ?
Waarom roepen Brands en Sanders dan dat zonder die steun, die spelers niet waren gekomen ?
Nou ?
Totaal geen antwoord op de vraag. Probeer het nog een keer ajbquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat Philips al zeker was met het pompen van 20 miljoen en een aantal particulieren zoals VDL ook al hadden toegezegd. De gemeente staat garant voor 49 miljoen, terwijl de complete smak geld zo'n 79 miljoen is.
Natuurlijk wel. De gemeente is slechts een onderdeel van de deal, er zijn nog veel meer andere investeerders die samen ook een aantal tientallen miljoenen ophalen. Daarnaast lijkt het me sterk dat PSV interesse toont in spelers zonder geld te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Totaal geen antwoord op de vraag. Probeer het nog een keer ajb
De andere partijen die PSV steunen hadden als voorwaarde dat de gemeente mee zou doen aan het reddingsplan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Totaal geen antwoord op de vraag. Probeer het nog een keer ajb
Als je dondersgoed weet dat de gemeente toch wel instemt op een gegeven moment, kun je natuurlijk al lekker op de zaken vooruit lopen. En anders pech gehad en een hoop onrust creëren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De gemeente is slechts een onderdeel van de deal, er zijn nog veel meer andere investeerders die samen ook een aantal tientallen miljoenen ophalen. Daarnaast lijkt het me sterk dat PSV interesse toont in spelers zonder geld te hebben.
Omdat ze pas vanaf toen zeker wisten dat het geld van balasz niet in de schulden pot hoefde. Zolang dit niet zeker was konden ze dat geld dus niet gebruiken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ?
Een week terug, na de komst van de second opinion en CDA en D66 overstag ging, stonden er al met grote koeienletters op de voorpagina dat het in kannen en kruiken was. En laten we eerlijk zijn; gister was een formaliteit. PSV had dat geld en kon aan de slag met Utrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als je dondersgoed weet dat de gemeente toch wel instemt op een gegeven moment, kun je natuurlijk al lekker op de zaken vooruit lopen. En anders pech gehad en een hoop onrust creeren.
Het geld dat vrijkwam doorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ?
kunnen we nu gebruiken voor spelers, dat had anders gebruikt moeten worden voor schulden met hoge rentelasten. Die rentelasten worden nu geregeld door geld van sponsoren en de gemeente, dus kunnen er spelers gehaald worden (is ook een investering want het verdient zich terug als het goed is).quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:20 schreef Buitendam het volgende:
Dzsudzsak en door het snijden in personeel en salarissen.
Dus direct of indirect, zonder de gemeentesteun waren die spelers niet gekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het geld dat vrijkwam door
[..]
kunnen we nu gebruiken voor spelers, dat had anders gebruikt moeten worden voor schulden met hoge rentelasten. Die rentelasten worden nu geregeld door geld van sponsoren en de gemeente, dus kunnen er spelers gehaald worden (is ook een investering want het verdient zich terug als het goed is).
Dus de spelers konden niet gehaald worden zonder de steun van de overheid?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De gemeente is slechts een onderdeel van de deal, er zijn nog veel meer andere investeerders die samen ook een aantal tientallen miljoenen ophalen. Daarnaast lijkt het me sterk dat PSV interesse toont in spelers zonder geld te hebben.
hm hm. En wat waren jullie tekorten vorig seizoen? En de verwachtingen voor dit seizoen? Weer geen CL. Misschien dat dat wel, oh zo handig, wordt gedekt door die 30 mln die je zou hebben ZONDER staatssteun. Dertig mln om 't verlies vorig seizoen te dekken. Denk niet dat jullie het eigen vermogen nog hadden na 3 jaar op rij geen CL om het verlies te dekken, laat staan die voor komend seizoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat Philips al zeker was met het pompen van 20 miljoen en een aantal particulieren zoals VDL ook al hadden toegezegd. De gemeente staat garant voor 49 miljoen, terwijl de complete smak geld zo'n 79 miljoen is.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef Geo3kant het volgende:
Wat een stelletje zielige knurften komen er nu opeens in dit topic zeg.. ga je even inlezen zou ik zeggen.
Dat zei iemand hier net dus daar ging ik van uit, ik heb geen contact met het bestuur enzo dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus direct of indirect, zonder de gemeentesteun waren die spelers niet gekomen.
Ook voor die voorpagina waar jij op doelt, waren ze al bezig om spelers bij FCU weg te halen. Het is niet zo dat ze pas sinds vorige week woensdag ofzo met Mertens bezig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een week terug, na de komst van de second opinion en CDA en D66 overstag ging, stonden er al met grote koeienletters op de voorpagina dat het in kannen en kruiken was. En laten we eerlijk zijn; gister was een formaliteit. PSV had dat geld en kon aan de slag met Utrecht.
Dus dat geld van de transfer had gewoon naar de rentelasten kunnen gaan en de schuld afbetalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
kunnen we nu gebruiken voor spelers, dat had anders gebruikt moeten worden voor schulden met hoge rentelasten. Die rentelasten worden nu geregeld door geld van sponsoren en de gemeente, dus kunnen er spelers gehaald worden (is ook een investering want het verdient zich terug als het goed is).
Ok, en nu? Wat heeft dat met de positie van PSV nu te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hm hm. En wat waren jullie tekorten vorig seizoen? En de verwachtingen voor dit seizoen? Weer geen CL. Misschien dat dat wel, oh zo handig, wordt gedekt door die 30 mln die je zou hebben ZONDER staatssteun. Dertig mln om 't verlies vorig seizoen te dekken. Denk niet dat jullie het eigen vermogen nog hadden na 3 jaar op rij geen CL om het verlies te dekken, laat staan die voor komend seizoen.
En ik geloof dat het tekort vorig seizoen 17,5 was. Als n voetbalclub zoiets zegt, leert de ervaring (afzien...), is het vaak meer ook nog.
Ik acht de kans vrij klein dat wij die transfersom van 14 miljoen terug gaan zien eerlijk gezegd. Mertens is héél duur betaald imo. Strootman kán een grote worden maar dan moet je nog maar zien voor hoeveel je zo'n kerel kan slijten. Voor hetzelfde geld lopen ze over 4 jaar allebei transfervrij de deur uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Precies. Maar nu dus niet door een deal uit duizenden en zien we volgend jaar drie talenten in het PSV shirt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dat geld van de transfer had gewoon naar de rentelasten kunnen gaan en de schuld afbetalen.
Zoals bij elk normaal bedrijf.
Had gekund denk ik, maar dat had de positie van PSV sterk beïnvloed, minder goede spelers dus minder resultaat. Dat wil elk bedrijf voorkomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus dat geld van de transfer had gewoon naar de rentelasten kunnen gaan en de schuld afbetalen.
Zoals bij elk normaal bedrijf.
Precies. Competitie vervalsing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had gekund denk ik, maar dat had de positie van PSV sterk beïnvloed, minder goede spelers dus minder resultaat. Dat wil elk bedrijf voorkomen
Het betaalt zich niet alleen uit in de transfersom als ze vertrekken, ze zorgen ook voor resultaat, eventueel halen ze CL binnen komend seizoen, goede spelers zijn aantrekkelijk voor sponsoren, etc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij klein dat wij die transfersom van 14 miljoen terug gaan zien eerlijk gezegd. Mertens is héél duur betaald imo. Strootman kán een grote worden maar dan moet je nog maar zien voor hoeveel je zo'n kerel kan slijten. Voor hetzelfde geld lopen ze over 4 jaar allebei transfervrij de deur uit.![]()
Je op voorhand rijk rekenen wat een speler op gaat leveren is iig een beproefde methode om in no-time weer in de financiële prut te zitten.
Maar gezien de vooruitgang qua lage salarissen, lage leeftijden en talent doet wel hoop geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je op voorhand rijk rekenen wat een speler op gaat leveren is iig een beproefde methode om in no-time weer in de financiële prut te zitten.
Dat zou wat zijn. Ik denk dat dan elke BVO op kan doeken aangezien elke club op zijn minst 1 keer door de overheid overeind is gehoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
Ik denk als er eentje op staat en naar de rechter gaat dat het nog een spannende zaak zal worden.
Hoop je. Dat zijn allemaal geen zekerheden. Het is echt het laatste waar ik mijn zuurverdiende centen in zou 'investeren', in voetballers...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het betaalt zich niet alleen uit in de transfersom als ze vertrekken, ze zorgen ook voor resultaat, eventueel halen ze CL binnen komend seizoen, goede spelers zijn aantrekkelijk voor sponsoren, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |