Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
PSV was niet stuk gegaan. Het is te veel en te vroeg.
Dezelfde dag aankondigen dat je 3 spelers koopt is daar een teken van.
Anders zou je zoals de Rotterdamse vrienden een stuk zuiniger moeten doen.
Lopende contracten ontbinden van dure spelers, veel meer met jeugd moeten doen.
Niet even 3 spelers kopen. Dan heb je kennelijk genoeg geld of te veel gekregen.
Competitievervalsing.
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:28 schreef psvdiablo het volgende:
Mooi dat mertens en strootman zijn vastgelegd,jong , talentvol,en vol strijd en passie en dat hebben we nodig.
Wijnaldum waarchijnlijk ook en ik denk personelijk dat hij de vervanger wordt voor ola,want ola staat in de belangstelling van een aantal clubs en heeft nog maar een jaar contract.
Nu nog een echte SCORENDE spits en een echte centrale verdediger en we zijn compleet.
Heb volste vertrouwen in aankomend seizoen.
[ afbeelding ]
Ja de ene is blank en de andere donkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.
Klopt, Wijnaldum is niet echt een 10 maar meer een schaduwspits. Ben nog steeds van mening dat 'ie het beste op de flanken uit de voeten kan... alleen ziet hij dat zelf nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ola en Wijnaldum zijn wel echt compleet verschillende spelers.
Zucht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Ja de ene is blank en de andere donker![]()
Spelen allebei op de zelfde positie , achter de spits.
Maar ja als je goed oplet voortaan dan post je niet zo dom vriend .
Ben het niet met je eens , vind hem meer een speler voor achter de spits,op de flanken is hij minder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, Wijnaldum is niet echt een 10 maar meer een schaduwspits. Ben nog steeds van mening dat 'ie het beste op de flanken uit de voeten kan... alleen ziet hij dat zelf niet
Waarom dan? Een geweldig overzicht heeft 'ie niet, een steekpass al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:03 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens , vind hem meer een speler een speler achter de spits,op de flanken is hij minder.
Zie je verkeerd heeft inzicht wel en de steekpass bezit hij ook,denk dat hij bij ons ook achter de spits komt te spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom dan? Een geweldig overzicht heeft 'ie niet, een steekpass al helemaal niet.
Tsja, wedstrijden en ook statistieken wijzen toch anders uit. Het is een fysiek sterke komende speler, maar een echte spelverdeler in de zin van een '10' zeker niet. Ik heb hem in ieder geval nog nooit op een prachtige steekpass kunnen betrappen. Toivonen zal wel verkocht worden neem ik aan, anders begrijp ik de aankoop al helemaal niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef psvdiablo het volgende:
[..]
Zie je verkeerd heeft inzicht wel en de steekpass bezit hij ook,denk dat hij bij ons ook achter de spits komt te spelen.
Ben echt blij met deze gast.
Of op de CDMquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:05 schreef Geo3kant het volgende:
Op de flank.. achter de spits, ik hoop dat Rutten maar niet denkt dat hij het beste is vanaf de bank![]()
Het zou jullie dan ook sieren om te roepen dat het inderdaad door dit reddingsplan pas mogelijk was om deze spelers te halen, ipv te lachen en naar anderen te wijzen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zie het nu ook op NOS bij het sportjournaal.
"hoe kunnen er spelers gekocht worden, nadat psv 79 miljoen krijgt vanwege de schuld"
Nee, tuurlijk niet. Door de hulp van de gemeente kan er met geld worden gesmeten en hoeft er geen cent in de schuldenpot van transfers. Snijden in salarissen, personeel en de verkoop van Dzsudzsák = Strootman, Mertens en eventueel Wijnaldum.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Caland het volgende:
Maar stel dat de gemeenteraad niet akkoord was gegaan, dan waren deze spelers toch nooit gehaald? Van welk geld ze nu ook worden aangekocht.
Je bent een maand te laat, spuitelf. Toen de deal nog op losse schroeven stond kwam die voice-over hier om het kwartier een troll van acht A-4 neerplempen en was je hier nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Happel het volgende:
Proberen we een beetje normaal te doen tegen elkaar. Psv supporters in dit topic reageren gewoon normaal tegen andere users en doen niet alles meteen af als getroll (simpel voor wanneer je niks nuttigs te zeggen hebt natuurlijk).
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een maand te laat, spuitelf. Toen de deal nog op losse schroeven stond kwam die voice-over hier om het kwartier een troll van acht A-4 neerplempen en was je hier nooit.
Als het nou één keer was, á la. Maar 4 á 5 topics lang TR's maken? Schei eens uit. Wie is hier nou mod, gij of ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.
Heb ik gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Had een TR geplaatst of had wat gezegd in Feedback, dan had er wat aan gedaan kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |