Op tv?quote:
Mertens en Lens in de voorhoede. Hutchinson zal dan wel voor iets meer lengte zorgen als hij terug is van zijn blessure.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Buitendam het volgende:
Mertens, Lens, Wijnaldum....
Het is een middenveld met de gemiddelde lengte van anderhalve meter...
quote:
Ben ik deels met je eens. Maar als Reis niet geblesseerd was geraakt waren we waarschijnlijk gewoon kampioen geworden hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Het grootste probleem voor PSV zit echter in de persoon die de leiding heeft... Rutten had vorig jaar ook op papier de beste selectie maar kwam daar ook niet mee uit de verf
netjes hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:05 schreef Einthovuh het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid wordt morgen de overgang van Wijnaldum bekend gemaakt en trainen ze alle drie maandag mee met de selectie
Orlando gaat weer weg en dat is goed voor de salarisplafonds. Weer een hap weg en meer ruimte om te ademenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Doublepain het volgende:
kampioenuuhhh!!!
Grapje, eerst prutser orlando en andreas verkopen!!
Zeefuikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
2 middenvelders, 1 flankspeler en Zeefuik in de spits?
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.quote:
Als Reis hopelijk op zijn niveau terugkeert dan komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.
Er komt wél een spits bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm valt te doen al verbaasd het mij wel dat er geen spits bij komt. Iig geen gevestigde naam het transferbudget zal nu toch wel bijna op zijn.
waarschijnlijk nog een talentje van 21 ofzo..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Brands: "PSV moet niet meer een koopclub zijn"
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..
Behalve dat ze een flink vermogen kostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hij haalt gewoon nederlanders en nl sprekende spelers.. Niks mis mee..
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Enig idee wie?
Lens kan ook spits.
Wijaldum - Mertens op de flanken?
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe die wijnaldum met zn rasta haren in het PSV-Tricot staat. Eens feyenoordfanpages afspeuren voor haatreacties
Ik vind het wel fijn voor jullie dat jullie weergoed kunnen slapen. Triest om te zien dat psv zo moeilijke tijden had.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
HeerlijkOok die reacties van de Utrecht fans
Toen kon het gewoon niet, er was geen geld. Rutten wilde Strootman in de winter, maar er kon werkelijk geen euro uitgegeven worden. Dan kun je ook weinig gokjes nemen. Sowieso lijkt het me gezien PSV's situatie niet echt de tijd om gokjes te nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Behalve dat ze een flink vermogen kosten![]()
Strootman hadden 'we' jaar geleden ook voor 7 ton kunnen ophalen, heb je niks aan over het verleden praten maar PSV moet misschien eens wat gokjes gaan nemen.. (eerder)
Ajax heeft het 7 jaar moeilijk gehad =/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn voor jullie dat jullie weergoed kunnen slapen. Triest om te zien dat psv zo moeilijke tijden had.
Daar is Wijnaldum inderdaad het type speler, de jongen barst van het technische vermogen en het spel overzicht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee.
Verwacht dat Toivonen vertrekt en dat Wijnaldum op zijn geambieerde 'tien' komt te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ervan uitgaande dat ze dezelfde verdedigers houdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef Breekfast het volgende:
Lekker doorkopen PSV![]()
En dan over 2 jaar er achter komen dat ze toch weer iets teveel hebben uitgegeven.![]()
Het gaat PSV financieel gezien neit bepaald voor de wind, ook niet nu de gemeenteraad akkoord is.
En mocht het gerucht rond Wijnaldum waar zijn dan geven jullie gewoon weer doodleuk 15-20 miljoen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |