Niks aan de hand met de huidige verdediging man, mooi zo latenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aparte verdedigers heeft PSV aangekocht.
nee man, die is te jong en onvervaren, dat durft rutten nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop dat Labyad de kans krijgt naast Strootman overigens. Ga er wel van uit dat hij deze krijgt nu Hutch toch geblesseerd is. Kan die zich vervolgens mooi richten op rechtsback.
Zeker welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef Buitendam het volgende:
Tja... Wijnaldum. Ik snap nog steeds niet waarom Bakkal niet gewoon daar staat. Die doet toch niets onder aan Wijnaldum?
Werkelijk belachelijk inderdaad hoe makkelijk ze weer met geld smijten, terwijl ze ondertussen de hulp van de gemeente nodig hebben om financieel op de benen te blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef vincerusso het volgende:
Zo weer lekker gokken met het geld
geen kampioen en ik voorspel een toekomst zoals die van Feyenoord
De basis is de deal met de gemeente. De versterkingen moet juist zorgen voor een stabiele toekomst. Dat zal de gok zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Werkelijk belachelijk inderdaad hoe makkelijk ze weer met geld smijten, terwijl ze ondertussen de hulp van de gemeente nodig hebben om financieel op de benen te blijven.
De volgende keer springt de gemeente niet bij en ga je inderdaad de kant van Feyenoord op.
Je ziet mij op 7 seconden. De rechtse jongenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7907
Tiny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sporza.be/cm/s(...)d/110628_Mertens_PSVquote:Rode Duivel Mertens ruilt Utrecht in voor PSV
di 28/06/2011 - 21:12
Dries Mertens heeft zijn beoogde transfer te pakken. De overgang van de Rode Duivel naar PSV is rond. Mertens verhuist samen met zijn ploegmaat Kevin Strootman van Utrecht naar de lampenclub. "Dit is een doorbraak in mijn carrière", zegt Mertens aan Sporza.
Lees ook:
"PSV heeft Dries Mertens bijna binnen"
PSV brengt een bod uit op Dries Mertens
Beluister ook:
Mertens: "PSV is doorbraak in mijn carrière"
De verhuizing van Mertens en Strootman hing al een tijdje in de lucht. PSV wilde beide spelers in één keer binnenhalen en moest daarvoor zijn bod stelselmatig verhogen. Uiteindelijk zou PSV voor de twee samen 13 miljoen betalen.
Belga
"Dit is een doorbraak in mijn carrière", zegt Mertens aan Sporza. "Ik wilde erg graag naar PSV en PSV wilde mij graag. Omdat Utrecht in één klap twee belangrijke spelers zou kwijtraken, deed het een beetje moeilijk, maar uiteindelijk kwam alles rond."
"Ik ben heel tevreden met PSV, dat altijd meespeelt voor de titel en volgend seizoen uitkomt in de Europa League. Het is een goeie club."
"Het is nu aan mij om te bewijzen dat ik dat niveau aankan. Ik wil enkele mooie jaren beleven in Eindhoven en zal er alles aan doen om met PSV volgend seizoen de landstitel binnen te halen."
"Ik teken maandag voor vier of vijf jaar"
PhotoNews
Woensdag wordt Mertens in Eindhoven verwacht voor de medische controle, maandag zal hij zijn contract tekenen. "Het gaat over een verbintenis voor vier of vijf jaar."
"Ik kon ook naar Anderlecht, maar dat kon het transferbedrag niet betalen. Ik wilde graag naar RSCA, maar ben anderzijds ook wel blij dat ik in Nederland blijf, want die competitie ligt me op dit moment beter, denk ik."
"Ik verwacht een 4-3-3-systeem bij PSV. Dat zal geen probleem zijn want ik ben polyvalent. En wie weet kan ik na PSV nog een stapje hoger, want daar moet je toch altijd over blijven dromen."
Dat wil ik nog wel eens zien, want wie zegt dat ie dadelijk in EHV niet hetzelfde gedrag heeft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Stel je kunt 'm voor 3 miljoen overnemen heb je wel een spits die garant staat voor veel doelpunten en hij zal zich ook willen revancheren op Ajax. Daarnaast is Fred Rutten wel een trainer die weet hoe hij met dit soort jongens om moet gaan.
Jan Vennegoor of Hesselink is transfervrij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik gok op een spits uit het buitenland.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jan Vennegoor of Hesselink is transfervrij.
En ik ook, centrale verdediger. Zijn we ook meteen van dat probleem afquote:
Nee, de versterkingen op het veld moeten niet zorgen voor een stabiele toekomst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De basis is de deal met de gemeente. De versterkingen moet juist zorgen voor een stabiele toekomst. Dat zal de gok zijn.
Dat bedoel ik ook met de stabiele basis. Het feit dat er van die 14 miljoen van Balasz niets in de schuldenpot moet, maar direct kan worden uitgegeven aan die twee van Utrecht is er met name om die stabiele basis, die deze inbreng van de gemeente nu verzorgt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, de versterkingen op het veld moeten niet zorgen voor een stabiele toekomst.
Deze deal zorgt er voor dat PSV de dure leningen die nu uit staan (hypotheek van >8% bijvoorbeeld) afgelost kunnen worden. Dat scheelt miljoenen per jaar, maar daar staat wel tegenover dat je voor 2,4 miljoen de grond moet pachten van de gemeente per jaar.
Maargoed; al met al een flinke besparing per jaar. Ik meen gelezen te hebben dat dit onder de streep een besparing van 5 miljoen per jaar is ongeveer.
Het valt nog te bezien hoe stabiel die basis is, Mertens is geen Dzudszak en Strootman geen Affelay, afgelopen jaar ging het met deze 2 ook niet bepaald vlekkeloos, de verdediging is weer een jaartje ouder geworden en Isaksson idem.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met de stabiele basis. Het feit dat er van die 14 miljoen van Balasz niets in de schuldenpot moet, maar direct kan worden uitgegeven aan die twee van Utrecht is er met name om die stabiele basis, die deze inbreng van de gemeente nu verzorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |