Noem eens een haalbare naam?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik hoop het nog steeds niet, wat moeten wij met de rommel van Ajax?
Weet je van welk geld die spelers gekocht zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Merkie het volgende:
Echt te gek voor woorden is dit hoor. De gemeente zegt toe met het hulpplan, en hopsakee, meteen ¤14 miljoen uitgeven. Wat een schande.
Nja aangezien ze nu al rond de 18 miljoen uit hebben gegeven, zal dat moeilijk wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Noem eens een haalbare naam?
Al deze aankopen zijn leuk maar 2 van de 3 voor plekken die al redelijk bezet waren, hoewel Engelaar het nog niet heeft laten zien kan die natuurlijk veel beter, Toivonen vind ik ook beter dan Wijnaldum, als hij die maniertjes afleert is het voor de eredivisie gewoon een topper.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja aangezien ze nu al rond de 18 miljoen uit hebben gegeven, zal dat moeilijk worden. Maar wij hoeven ajax niet te gaan helpen zodat ze van die hamlap afzijn
Toivonen is een goede spitsquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al deze aankopen zijn leuk maar 2 van de 3 voor plekken die al redelijk bezet waren, hoewel Engelaar het nog niet heeft laten zien kan die natuurlijk veel beter, Toivonen vind ik ook beter dan Wijnaldum, als hij die maniertjes afleert is het voor de eredivisie gewoon een topper.
Zonder goede spits is PSV nog niet sterker dan vorig seizoen
Waar was jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen treinen tussen Eindhoven en NijmegenEindelijk thuis gekomen via 2 bussen tussen alle bomen op de weg
Goed nieuws vandaagJammer dat zoveel mensen jelly zijn...
Daar heb ik mijn twijfels over, maar goed we gaan het zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toivonen is een goede spits
Mertens - Toivonen - Lens
Strootman - Wijndalum - Zaki
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dzsudzsak heeft ons 14 miljoen opgeleverd
Het ik inderdaad gewoon reinste competitie vervalsing, Over 2 jaar als er geen CL gehaald wordt zitten ze weer in hetzelfde schuitje. Gewoon eerst eens de balans in orde brengen en dan pas grote aankopen doen, en zoals gezegd beter scouten (Strootman).quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?
retards
Want?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels over, maar goed we gaan het zien
Volgens mij is het nu juist zo dat er meer met gescheiden balansen gewerkt wordt. Kort door de bocht is het geld voor de grond, van Philips, ASML etc. (80miljoen) is om de gaten te dichten en om een stabiele balans te krijgen, de extra inkomsten (oa Freo, verkoop Toivonen) en besparingen in salarissen (Koevermans, Dzsudzsak) zijn om de spelersgroep op peil te houden. En een deel van het geld van de verkoop van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente als pachtsom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef tcr het volgende:
[..]
Het ik inderdaad gewoon reinste competitie vervalsing, Over 2 jaar als er geen CL gehaald wordt zitten ze weer in hetzelfde schuitje. Gewoon eerst eens de balans in orde brengen en dan pas grote aankopen doen, en zoals gezegd beter scouten (Strootman).
(en als ze wel CL halen dan duurt het wat langer voor de gemeente weer moet bijschieten als die balans niet goed komt).
ik snap je verhaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu juist zo dat er meer met gescheiden balansen gewerkt wordt. Kort door de bocht is het geld voor de grond, van Philips, ASML etc. (80miljoen) is om de gaten te dichten en om een stabiele balans te krijgen, de extra inkomsten (oa Freo, verkoop Toivonen) en besparingen in salarissen (Koevermans, Dzsudzsak) zijn om de spelersgroep op peil te houden. En een deel van het geld van de verkoop van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente als pachtsom.
Die 50 miljoen is juist om die gaten op te vullen. Heb jij alles wel gevolgd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mja, misschien was dat geld wel nodig voor ehm, ik weet niet hoor, maar GATEN in jullie begroting?
No guts no glory...quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:49 schreef Merkie het volgende:
Echt te gek voor woorden is dit hoor. De gemeente zegt toe met het hulpplan, en hopsakee, meteen ¤14 miljoen uitgeven. Wat een schande.
"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die 50 miljoen is juist om die gaten op te vullen. Heb jij alles wel gevolgd?Daarom kan PSV weer 10-20 miljoen aan transfers uitgeven. Anders hadden we over een aantal jaar daar gestaan, waar Feyenoord nu is.
Mertens 16 goalsquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij het in de spits nog niet heeft laten zien, het is niet echt een afmaker
In de oefenwedstrijden?quote:
Goals zal niet het probleem worden is precies wat we vorig seizoen ook dachten met een mogelijke voorhoede met Lens, Toivonen, Berg, Reis, Koevermans (quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mertens 16 goals
Toivonen 15 goals
Lens 10 goals
Wijndaldum 13 goals
Goals zal vast niet het probleem worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |