Debuteren doen ze allemaal. Zou me niks verbazen als daar gewoon afspraken over worden gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef tja77 het volgende:
Laten we ook ff reeel wezen, Bruma was 17 jaar jong toen hij debuteerde voor Chelsea, en dat in 1 van de sterkste competities die er is.
Maar Jozefzoon is wel goedkoop en goed genoeg voor een back-up.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Met Bruma win je de oorlog echt niet hoor. Niet genoeg voor Chelsea en dan een kans krijgen bij HSV. Zelfs dat bleek te hoog gegrepen. Jozefzoon is afgedankt door Ajax en blonk uit bij RKC wat niet zo moeilijk is met al die middelmatige voetballers.
Zou een Van Overbeek als derde keus achter Narsingh en Wijnaldum nou echt zoveel erger zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Jozefzoon is wel goedkoop en goed genoeg voor een back-up.
Peruzzi schijnt dicht bij een overgang naar Sunderland te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat Arias eigenlijk in de TT als Peruzzi o.i.d. reëler is?
Waarom niet? Van Bommel is al weg en Toivonen gaat weg, dat zijn twee plekken die vrij komen, dus kunnen er ook twee spelen: Maher en Wijnaldum.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Want als Maher wordt gehaald zal er denk ik niet veel speeltijd voor Wijnaldum op het middenveld zijn.
Jammer, als je ziet welke clubs er achter hem aan zaten dan was hij vast niet slecht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Peruzzi schijnt dicht bij een overgang naar Sunderland te zijn.
Ik denk eerder Maher en Hiljemark. Of Cocu wil met de punt naar achteren spelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Van Bommel is al weg en Toivonen gaat weg, dat zijn twee plekken die vrij komen, dus kunnen er ook twee spelen: Maher en Wijnaldum.
Ik dacht dat Peruzzi met het oog op het WK het liefst in Argentinie bleef. En dat daarom PSV er ook vanaf zag.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Peruzzi schijnt dicht bij een overgang naar Sunderland te zijn.
Ik ben niet zo onder de indruk van Hiljemark. Leuk als back-up, maar (nog?) niet goed genoeg voor de basis.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk eerder Maher en Hiljemark. Of Cocu wil met de punt naar achteren spelen.
Past wel beter in het systeem dat PSV vorig jaar speelde als je Maher haalt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onder de indruk van Hiljemark. Leuk als back-up, maar (nog?) niet goed genoeg voor de basis.
Ik denk het wel. Maher kan controlerender spelen dan een pure AM en Wijnaldum heeft een loopvermogen waar je 'u' tegen zegt. En ook Strootman heeft enorm veel kwaliteit. Het enige probleem is dat je met Strootman-Maher-Wijnaldum wel een sterke verdediging nodig hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Past wel beter in het systeem dat PSV vorig jaar speelde als je Maher haalt.
Of denk je dat een middenveld van Strootman, Wijnaldum en daarvoor Maher gaat werken?
Bedrag?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Erik Pieters trouwens verkocht aan Stoke City volgens die knakker van het ED.
Hiljemark heeft nog niet het niveau van de basis denk ik. Wijnaldum >> Hiljemark.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk eerder Maher en Hiljemark. Of Cocu wil met de punt naar achteren spelen.
Mooi. De overgang van Ola is ook al zo goed als rond. Weet je ook of er nog gepraat wordt over Viergever? AZ rekende er een paar weken nog op dat die naar PSV vertrok.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Erik Pieters trouwens verkocht aan Stoke City volgens die knakker van het ED.
Leuk lokkertje om de jeugdspelers tevreden te houden, zegt helemaal niks denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Debuteren doen ze allemaal. Zou me niks verbazen als daar gewoon afspraken over worden gemaakt.
Wijnaldum is een blind paard op het middenveld. Maher kan controlerend spelen maar daar is hij wel een stuk minder. Zonde om er dan 8 miljoen aan uit gegeven als je hem niet op zijn sterkste positie gaat gebruiken. Strootman heeft wel wat kwaliteit maar dan meer als lopende linkshalf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maher kan controlerender spelen dan een pure AM en Wijnaldum heeft een loopvermogen waar je 'u' tegen zegt. En ook Strootman heeft enorm veel kwaliteit. Het enige probleem is dat je met Strootman-Maher-Wijnaldum wel een sterke verdediging nodig hebt.
Interesse is nooit echt concreet geworden geloof ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi. De overgang van Ola is ook al zo goed als rond. Weet je ook of er nog gepraat wordt over Viergever? AZ rekende er een paar weken nog op dat die naar PSV vertrok.
Ik denk idd dat een middenveld met Maher, Strootman en Hiljemark voor meer rust en controle zorgt. Wijnaldum loopt welliswaar z'n benen onder zijn kont, maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wijnaldum is een blind paard op het middenveld. Maher kan controlerend spelen maar daar is hij wel een stuk minder. Zonde om er dan 8 miljoen aan uit gegeven als je hem niet op zijn sterkste positie gaat gebruiken. Strootman heeft wel wat kwaliteit maar dan meer als lopende linkshalf.
Ikzelf zou met de punt naar achteren spelen. Hiljemark dus controlerend, Strootman linkshalf, Maher rechtshalf. Dan komt Strootman ook veel meer bij het vijandelijk doel.
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 20:09:05Happy 2 sign at @stokecity for a 4-year deal #newstart ✒ A big thnx 2 @PSV and the supporters for the last 5-years #greattime reageer retweet
Ben benieuwd wat we ervoor krijgen, 3-4 miljoen was het gerucht toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 20:09:05Happy 2 sign at @stokecity for a 4-year deal #newstart ✒ A big thnx 2 @PSV and the supporters for the last 5-years #greattime reageer retweet
Echt aan het verpauperen die jongenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |