De meeste Engelsen snappen dan ook geen kut van voetbal. Als het maar fysiek sterk is vinden ze het al geweldig. Techniek vinden ze niks joh.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom willen ze allemaal zo'n matige voetballer?
Wanneer wordt jij trainer eigenlijk? Winnen we zo het WK.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste Engelsen snappen dan ook geen kut van voetbal. Als het maar fysiek sterk is vinden ze het al geweldig. Techniek vinden ze niks joh.
Aparte reactie op mijn post.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer wordt jij trainer eigenlijk? Winnen we zo het WK.
Je snapt er zelf anders ook geen kut vanquote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste Engelsen snappen dan ook geen kut van voetbal. Als het maar fysiek sterk is vinden ze het al geweldig. Techniek vinden ze niks joh.
Jawel, maar omdat ik jullie geliefde Strootman aanval zeggen jullie maar dat ik er niks van snap.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je snapt er zelf anders ook geen kut van
Ze denken dat Kevin de best Nederlandse talent is die we hebben.quote:Waarom willen ze allemaal zo'n matige voetballer?
Ik geef er geen fuck om wat je over Strootman zegt. Alleen snap je er zelf geen kut vanquote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik jullie geliefde Strootman aanval zeggen jullie maar dat ik er niks van snap.
Waar blijkt dat uit? Want dit is leuk om te roepen natuurlijk, maar je komt niet eens met argumenten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik geef er geen fuck om wat je over Strootman zegt. Alleen snap je er zelf geen kut van
Jij komt binnen paar minuten al met Eriksen aanzetten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat ik jullie geliefde Strootman aanval zeggen jullie maar dat ik er niks van snap.
Wat is er mis met Eriksen?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij komt binnen paar minuten al met Eriksen aanzetten.
Dan weet ik al genoeg waarom je dit allemaal post
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Want dit is leuk om te roepen natuurlijk, maar je komt niet eens met argumenten.
Je bedoelt met verstandige jongens toch niet de mensen die Strootman aanbidden? Want als je die serieus goed vind, heb je er echt niks van begrepen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt. Ik probeer deze discussie niet aan te gaan. Die hou ik wel met de verstandige jongens
Tsja, het is ook beter als ik niet meer hierop hap.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze hele Strootman-discussie ontstond uit populair gelul. Uit je vorige posts blijkt wel dat je noch kennis noch verstand van Strootman of PSV hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bedoelt met verstandige jongens toch niet de mensen die Strootman aanbidden? Want als je die serieus goed vind, heb je er echt niks van begrepen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar veel plezier met Strootman. Dan worden wij weer kampioen.
Ik begon met de haat, ben ik nu cool????quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk zie ik ook waarom iedereen jou haat in de VBL SC.
Iedereen?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk zie ik ook waarom iedereen jou haat in de VBL SC.
Haha omdat ik de waarheid zeg over Strootman. De waarheid is hard hè.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Stofje het volgende:
Je bent een leuke tekenaar, JR. Verder ben je een strontvervelende user, sorry dat ik het zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |