abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121568779
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Echt he :7
Mooi hé, die Feyenoorders met praatjes. Zelf een paar jaar geleden failliet omdat ze zonodig Gullit als trainer wilde vanwege het aanzien, en nu zeuren over PSV omdat zij wel kunnen investeren in de selectie. Heerlijk, die jaloezie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121569115
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef eight het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken.
De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden?
Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
Wat mensen nogal eens vergeten is dat PSV in datzelfde jaar ook voor dik 25 miljoen aan spelersmateriaal heeft verkocht. Daarnaast is er flink bezuinigd en ligt PSV nu, mede dankzij de eredivisiedeal met de televisierechten, dik voor op de afspraken die met de gemeente zijn gemaakt.

En het mooiste is dat in al die berekeningen uit is gegaan van een totale selectie met een waarde van 25 miljoen euro. De werkelijke situatie is dus nog beter, want alleen Strootman en Mertens zijn samen dat bedrag al (bijna) waard.
pi_121569184
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende:
Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg :r
Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
pi_121569200
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

PSV en verkoopbeleid/communicatie. Wat een kut combinatie _O_
:{
pi_121569246
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef eight het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken.
De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden?
Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoelt :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121569408
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoelt :)
Is er al iemand verkocht dan van de spelers die na de grondverkoop zijn aangetrokken?
pi_121569565
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Is er al iemand verkocht dan van de spelers die na de grondverkoop zijn aangetrokken?
Nope. Zo snel ik even bedenk iniedergeval niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121569837
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nope. Zo snel ik even bedenk iniedergeval niet.
Vanwaar dan je conclusie dat ze met winst worden verkocht? Of doel je op alle aankopen over de afgelopen 100 jaar bij elkaar in totaal?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 22:21:58 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121569849
Er is geld binnen gekomen uit Spanje van Betis als ik me niet vergis en de transfer van Amrabat heeft geld binnen gebracht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121569900
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Vanwaar dan je conclusie dat ze met winst worden verkocht? Of doel je op alle aankopen over de afgelopen 100 jaar bij elkaar in totaal?
Ik doel op de verwachting.
pi_121569915
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

PSV en verkoopbeleid/communicatie. Wat een kut combinatie _O_
Ja echt irritant, want ik wilde vandaag graag weten hoe het zat.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:24:03 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121569963
Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121570081
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik doel op de verwachting.
Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?

Verder Willems misschien. Paar ton gekocht, nu misschien 3 miljoen waard. Maar alles bij elkaar vraag ik me af of ze nu in totaal meer waard zijn als bij aankoop als je Stroot niet mee rekent.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 22:30:47 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121570369
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan. :')
tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mij :D

maar dit is wel echt belachelijk :{
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_121570386
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?

Verder Willems misschien. Paar ton gekocht, nu misschien 3 miljoen waard. Maar alles bij elkaar vraag ik me af of ze nu in totaal meer waard zijn als bij aankoop als je Stroot niet mee rekent.
Laten we ze anders eens op een rijtje zetten.
Strootman 7mio
Mertens 7mio
Wijnaldinho 5mio
Matavz 5mio
Narsingh 3-4mio

Ik denk dat alleen Wijnaldum met een verlies verkocht zal worden. De rest minstens voor aankoopprijs, denk ik.
pi_121570447
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Met bekerwedstrijden en uitwedstrijden is het altijd zo ja. En de prijzen vallen dan meestal ook nog eens niet mee.. :N
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 22:32:02 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121570454
zo moeilijk. Voor Van Bommel werd ook altijd verwacht dat hij veel op zou brengen.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 14 januari 2013 @ 22:33:09 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121570528
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mij :D

maar dit is wel echt belachelijk :{
Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121570567
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.
Zuid neem ik aan dan?
pi_121570614
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zo moeilijk. Voor Van Bommel werd ook altijd verwacht dat hij veel op zou brengen.
Klopt. Als ze transfervrij vertrekken heb je dr niks aan nee.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:34:44 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121570616
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zuid neem ik aan dan?
Aan die lange zijde tegenover het uitvak, tweede ring.

Kwam koning Aad nog tegen daar _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121570709
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Laten we ze anders eens op een rijtje zetten.
Strootman 7mio
Mertens 7mio
Wijnaldinho 5mio
Matavz 5mio
Narsingh 3-4mio

Ik denk dat alleen Wijnaldum met een verlies verkocht zal worden. De rest minstens voor aankoopprijs, denk ik.
Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.
pi_121570716
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Aan die lange zijde tegenover het uitvak, tweede ring.

Kwam koning Aad nog tegen daar _O_
Zuid dus :) Zitten mensen sowieso niet graag, alleen de pechvogels, ouwe zeikerds of losse kvv ;)
Aad dus :D
pi_121570993
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.
Ja, het is daarom ook maar een verwachtinkje van mijn kant.
Tyton en Narsingh zijn niet voor een gek bedrag gehaald. Veel verlies zal er niet op gemaakt kunnen worden.
Wijnaldum moet je zien te beperken, en Narsigh en Mertens weet je nog niet.
Mertens zou best wel eens 7mio op kunnen leveren.

Misschien vertrekken ze transfervrij, misschien raken ze geblesseerd en misschien verongelukken ze.
Dat erbuiten gelaten, dus. De transfer van Stroot kan heel belangrijk zijn dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 januari 2013 @ 22:42:26 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_121571066
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zuid dus :) Zitten mensen sowieso niet graag, alleen de pechvogels, ouwe zeikerds of losse kvv ;)
Aad dus :D
op zuid hoor je vooral

ZITTEN, ZITTEN :') ooit één CL seizoen gezeten :{
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')