Mooi hé, die Feyenoorders met praatjes. Zelf een paar jaar geleden failliet omdat ze zonodig Gullit als trainer wilde vanwege het aanzien, en nu zeuren over PSV omdat zij wel kunnen investeren in de selectie. Heerlijk, die jaloezie.quote:
Wat mensen nogal eens vergeten is dat PSV in datzelfde jaar ook voor dik 25 miljoen aan spelersmateriaal heeft verkocht. Daarnaast is er flink bezuinigd en ligt PSV nu, mede dankzij de eredivisiedeal met de televisierechten, dik voor op de afspraken die met de gemeente zijn gemaakt.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken.
De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden?
Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:56 schreef De_Pel het volgende:
Wat zijn jullie een zaadclub geworden zeg
Ik begin te hopen dat Maher inderdaad wordt gehaald voor 9 miljoen, hij en stroot een bouaouzannetje bij elkaar doen en jullie naast de CL grijpen. Ben je direct half failliet.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV en verkoopbeleid/communicatie. Wat een kut combinatie
Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de koopkracht van PSV. Na de financiële herstructurering van een paar jaar geleden zijn er ieder jaar diverse topspelers aangetrokken.
De hoeveelste +5 miljoen aankoop gaat Maher nu worden?
Het is bijna on-Nederlands. Ik hoop voor jullie dat het bestuur van psv weet waar het mee bezig is.
Is er al iemand verkocht dan van de spelers die na de grondverkoop zijn aangetrokken?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die spelers worden tot nu toe wel (totaal) met winst verkocht iniedergeval. Maar ik snap wat je bedoelt
Nope. Zo snel ik even bedenk iniedergeval niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Is er al iemand verkocht dan van de spelers die na de grondverkoop zijn aangetrokken?
Vanwaar dan je conclusie dat ze met winst worden verkocht? Of doel je op alle aankopen over de afgelopen 100 jaar bij elkaar in totaal?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nope. Zo snel ik even bedenk iniedergeval niet.
Ik doel op de verwachting.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vanwaar dan je conclusie dat ze met winst worden verkocht? Of doel je op alle aankopen over de afgelopen 100 jaar bij elkaar in totaal?
Ja echt irritant, want ik wilde vandaag graag weten hoe het zat.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV en verkoopbeleid/communicatie. Wat een kut combinatie
Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik doel op de verwachting.
tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan.
Laten we ze anders eens op een rijtje zetten.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Dat zegt geen fuck. De enige die zijn aankoopprijs terug lijkt te gaan verdienen is Strootman. En als die een rotschop krijgt?
Verder Willems misschien. Paar ton gekocht, nu misschien 3 miljoen waard. Maar alles bij elkaar vraag ik me af of ze nu in totaal meer waard zijn als bij aankoop als je Stroot niet mee rekent.
Met bekerwedstrijden en uitwedstrijden is het altijd zo ja. En de prijzen vallen dan meestal ook nog eens niet mee..quote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
Beginnen ze bij jullie altijd zo laat de voorverkoop voor bijvoorbeeld bekerwedstrijden? Geen wonder dat er geen hond op af komt dan.
Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen de amateurs zat er bijna 30.000 man volgens mij
maar dit is wel echt belachelijk
Zuid neem ik aan dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige keer zat ik ook los tijdens PSV - Feyenoord voor de beker. Leek wel een thuiswedstrijd voor ons, bijna overal Feyenoorders en haast geen PSV'er te bekennen. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar wel apart, zo laat.
Klopt. Als ze transfervrij vertrekken heb je dr niks aan nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zo moeilijk. Voor Van Bommel werd ook altijd verwacht dat hij veel op zou brengen.
Aan die lange zijde tegenover het uitvak, tweede ring.quote:
Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laten we ze anders eens op een rijtje zetten.
Strootman 7mio
Mertens 7mio
Wijnaldinho 5mio
Matavz 5mio
Narsingh 3-4mio
Ik denk dat alleen Wijnaldum met een verlies verkocht zal worden. De rest minstens voor aankoopprijs, denk ik.
Zuid dusquote:Op maandag 14 januari 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan die lange zijde tegenover het uitvak, tweede ring.
Kwam koning Aad nog tegen daar
Ja, het is daarom ook maar een verwachtinkje van mijn kant.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je vergeet Tyton, die vertrekt echt niet voor de aankoopprijs. Mertens gaat ook echt geen 7 opleveren en Wijnaldum geen 5. Narsingh zie ik over anderhalf jaar wel een klapper maken, maar ook dat is moeilijk te voorspellen. Sommige spelers zullen ook gewoon einde contract transfervrij gaan bij gebrek aan belangstelling.
op zuid hoor je vooralquote:Op maandag 14 januari 2013 22:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zuid dusZitten mensen sowieso niet graag, alleen de pechvogels, ouwe zeikerds of losse kvv
![]()
Aad dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |