¤3,5mioquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we ervoor krijgen, 3-4 miljoen was het gerucht toch?
1 ervan is Wijnaldum, want die is geen linksbuiten. Plek op de bank voor die plek is voor Bakkali.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar volgend seizoen dus zo zeggen jullie?
Zoet
Arias - Marcelo - Bruma - Willems
Hiljemark-Strootman
Maher
Narsingh-Matavz-Wijnaldum/Depay
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Wie zijn dan de twee middenvelders op de bank?
Schaars zal nog wel komen en Wijnaldum wordt meer als middenvelder gezien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Manolev op middenveldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Dan houd je er nog één over.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1 ervan is Wijnaldum, want die is geen linksbuiten. Plek op de bank voor die plek is voor Bakkali.
Geloven in die kabelquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
Pieters/Mertens/Toivonen/V Bommel weg, houdt je bijna geen blanke meer over in het team. Is de kabel ook meteen opgelost, gewoon een 'swagteam'. Al zijn Waterman/Lens daarentegen ook weg.
Bakkali wisselt met Depay en Wijnaldum wisselt tussen middenveld en rechtervleugel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zoet
Hiljemark-Strootman
Maher
Bank:
1. Tyton/Bertrams
2. Tamata
3. Derijck
4. MID
5. MID
6. Depay/Wijnaldum
7. Locadia
Het lijkt wel een NBA team...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
Pieters/Mertens/Toivonen/V Bommel weg, houdt je bijna geen blanke meer over in het team. Is de kabel ook meteen opgelost, gewoon een 'swagteam'. Al zijn Waterman/Lens daarentegen ook weg.
Zoet/Strootman/Hiljemark/Matavz over?
Ach, kabel... Volgens mij zijn die Wijnaldum, Narsingh en Jozefzoon bijvoorbeeld ook doodnormale gasten. Alleen die Willems is echt zo'n straatfiguurtje volgens mij, samen met Pieters dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig is Lens weg. Volgens mij had die wel veel negatieve invloed op Willems.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, kabel... Volgens mij zijn die Wijnaldum, Narsingh en Jozefzoon bijvoorbeeld ook doodnormale gasten. Alleen die Willems is echt zo'n straatfiguurtje volgens mij, samen met Pieters dan.
Edit: Oh en Bruma heeft dat ook wel lichtelijk.
Alle 'probleemgevallen' zijn straks weg. Wat 'swaggers' betreft houden we alleen Depay en Willems over. No biggie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef Grifte het volgende:
Mwah, 2 dagen terug wou die nog sprinten met iemand die hem een broertje van Zeefuik noemde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig is Lens weg. Volgens mij had die wel veel negatieve invloed op Willems.
Depay is wel een swagger, maar traint wel als een idioot volgens mij. In de wedstrijd zelf is er ook niets op strijdlust ed. aan te merken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alle 'probleemgevallen' zijn straks weg. Wat 'swaggers' betreft houden we alleen Depay en Willems over. No biggie.
Het ging me alleen even puur om het swag gebeuren. Niks mis met zijn instelling verder.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Depay is wel een swagger, maar traint wel als een idioot volgens mij. In de wedstrijd zelf is er ook niets op strijdlust ed. aan te merken.
Alleen hij heeft de naam nog steeds tegen vanwege dat gelazer met z'n oorbellen bij een wisselbeurt.
Sterke grap. Ik moest een beetje huilen van binnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Knap van Brands.
De ruiten en kassa's rinkelen.
Nu zich nog iets beter in het onderhandelen ontwikkelen, en gaan rare aankopen, en hij mag blijven.quote:
ik vind het serieus wel meevallen. Helemaal als je kijkt wat de winst is. Daarom loont zelf opleiden nog meer imo.quote:
Brands heeft niks met de aankoop van Pieters te maken gehad, dus het is vreemd om hem te beoordelen op de winst die er gemaakt is op Pieters. 3.5 miljoen voor zo'n beperkte speler als Pieters, die het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld heeft (het seizoen 2011/2012 overigens ook maar 16 wedstrijden) is gewoon een uitstekend bedrag. Wat Stoke City in Pieters ziet is mij een raadsel verder.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind het serieus wel meevallen. Helemaal als je kijkt wat de winst is. Daarom loont zelf opleiden nog meer imo.
Om een vergelijking met Ajax te maken: vorig jaar werden Vertonghen, Anita en Van der Wiel voor 24 miljoen in totaal verkocht maar stonden maar hebben Ajax zelf nauwelijks iets gekost (Salaris alleen).
Zou juist mooi zijn als je straks op een speler als Depay een grote klapper kan maken.
Ht is op zich geen verkeerd bedrag als je ziet wat Pieters anderhalf jaar vooral niet heeft laten zien, maar Brands was pas een baas als je hem op het goede moment voor 7 miljoen had verkocht. Het gaat om de waan van de dag en momentum, dan moet je een huis tuin en keuken back altijd verkopen als er zo'n bod is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Brands heeft niks met de aankoop van Pieters te maken gehad, dus het is vreemd om hem te beoordelen op de winst die er gemaakt is op Pieters. 3.5 miljoen voor zo'n beperkte speler als Pieters, die het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld heeft (het seizoen 2011/2012 overigens ook maar 16 wedstrijden) is gewoon een uitstekend bedrag. Wat Stoke City in Pieters ziet is mij een raadsel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |