#TeamStinhoquote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begon met de haat, ben ik nu cool????
Dat je jouw mening over Strootman, die jij baseert op een wedstrijd tegen ajax, als waarheid ziet zegt al genoeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha omdat ik de waarheid zeg over Strootman. De waarheid is hard hè.
Zuigen? Ik geef slechts mijn mening, en ik kan ook kritisch zijn op Ajax hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef Stofje het volgende:
Nee, dat je hier in een PSV-topic loopt te zuigen. Dat je overal loopt te zuigen. Dat je overal je irritante Ajax-fanboyschap moet etaleren. En overal loopt te zuigen.
Als je even mijn posts gelezen hebt kan je zien dat ik het baseer op meerdere wedstrijden. En niet alleen tegen Ajax.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je jouw mening over Strootman, die jij baseert op een wedstrijd tegen ajax, als waarheid ziet zegt al genoeg.
Je ziet niet het verschil tussen je mening geven en zuigen. Dit begint een beetje triest te worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zuigen? Ik geef slechts mijn mening, en ik kan ook kritisch zijn op Ajax hoor.
Owja... "En nog een topper"quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je even mijn posts gelezen hebt kan je zien dat ik het baseer op meerdere wedstrijden. En niet alleen tegen Ajax.
Ja dat komt omdat ik een andere mening hebt. Het is wat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet niet het verschil tussen je mening geven en zuigen. Dit begint een beetje triest te worden.
Ik neem aan dat je hier Strootgod bedoelt, een beetje respect graag.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat je jouw mening over Strootman, die jij baseert op een wedstrijd tegen ajax, als waarheid ziet zegt al genoeg.
Dat komt omdat ik hier nooit tegenargumenten krijg waardoor ik overtuigd moet worden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Stofje het volgende:
Je geeft je mening op een zuigende manier. En je geeft geen strobreed toe. Je blijft bij je mening, zuigt en betrekt het constant op Ajax. Je bent gewoon echt strontvervelend.
Kan ik nog wel zeggen dat Strootman weg werd gespeeld door die zelfde Eriksen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Chase_Utley het volgende:
De Eriksen en Strootman vergelijking slaat sowieso nergens op. Totaal verschillende spelers met een totaal verschillende rol.
Ik zeg even Strootman omdat Strootgod atheïsten zijn naam niet mogen vervuilenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier Strootgod bedoelt, een beetje respect graag.
Leuk dat dat is gebeurd, maar dat is maar 1 wedstrijd. Nu jij weer.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik nog wel zeggen dat Strootman weg werd gespeeld door die zelfde Eriksen.
1 wedstrijd? Zo'n 4 wedstrijden minimaal.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk dat dat is gebeurd, maar dat is maar 1 wedstrijd. Nu jij weer.
De tegenargumenten zijn dat hij captain was bij Jong Oranje en vice-captain bij Oranje. Nou daar raak ik niet van overtuigd hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Stofje het volgende:
Je krijgt constant goede tegenargumenten, maar die zie je voor het gemak niet. Jouw argumenten worden ook constant weerlegd, zie je ook niet. Kortom: Je geeft niets toe en blijft bij je strontvervelende, zuigende meninkje.
Ik geef je tegenargumenten maar jij wuift dat allemaal weg omdat alleen jij blijkbaar alles beter weet dan de pro's.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hier nooit tegenargumenten krijg waardoor ik overtuigd moet worden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 wedstrijd? Zo'n 4 wedstrijden minimaal.
Nu kan Eriksen er niks van en is het een hype. Volgens JR dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef Stofje het volgende:
Anthony Lurling won ooit de slag van Eriksen op het middenveld bij NAC - Ajax. Potverdikkeme, het is wat.
En jouw argument is dat Eriksen Strootman eens uit de wedstrijd speelde. Nou, boeiend. Als Ajax gewoon beter is dan PSV, is zo'n onderling duel al snel in het voordeel van de Ajacied. Totaal niet relevant dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegenargumenten zijn dat hij captain was bij Jong Oranje en vice-captain bij Oranje. Nou daar raak ik niet van overtuigd hoor.
Ja nergens voetbaltechnische tegenargumenten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik geef je tegenargumenten maar jij wuift dat allemaal weg omdat alleen jij blijkbaar alles beter weet dan de pro's.
Eriksen was alleen in het begin een hype. Maar daarna kreeg hij vooral veel kritiek enzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu kan Eriksen er niks van en is het een hype. Volgens JR dan.
In meerdere wedstrijden zeg ik ook. En hij heeft nog nooit een topper beslist. In Oranje is hij ook erg matig.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
En jouw argument is dat Eriksen Strootman eens uit de wedstrijd speelde. Nou, boeiend. Als Ajax gewoon beter is dan PSV, is zo'n onderling duel al snel in het voordeel van de Ajacied. Totaal niet relevant dus.
Wist je trouwens dat Ajax 4 punten van de 6 in de CL-poule heeft gepakt tegen Man City vorig seizoen?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu kan Eriksen er niks van en is het een hype. Volgens JR dan.
Het gaat mij hier niet zozeer om de inhoudelijke discussie, maar meer over jouw rol erin. Je bent gewoon echt aan het zuigen en vervelend aan het doen. Dat doe je al maanden. Zonde, je was met die tekeningen best een toffe, bescheiden (!) user, maar je bent echt een irritant ventje geworden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In meerdere wedstrijden zeg ik ook. En hij heeft nog nooit een topper beslist. In Oranje is hij ook erg matig.
Ik mag dus niet mijn mening geven op een forum. Oké, apart. Dacht dat daarvoor forums waren uitgevonden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het gaat mij hier niet zozeer om de inhoudelijke discussie, maar meer over jouw rol erin. Je bent gewoon echt aan het zuigen en vervelend aan het doen. Dat doe je al maanden. Zonde, je was met die tekeningen best een toffe, bescheiden (!) user, maar je bent echt een irritant ventje geworden.
Zucht.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag dus niet mijn mening geven op een forum. Oké, apart. Dacht dat daarvoor forums waren uitgevonden.
Tsjongejongejonge... Oké, ik geef het opquote:Op zondag 30 juni 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag dus niet mijn mening geven op een forum. Oké, apart. Dacht dat daarvoor forums waren uitgevonden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge... Oké, ik geef het op.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is niet alleen een hype, maar hij is wel wat overschat vind ik. Het is op dit moment in zijn rol een waterdrager, terwijl als hij meer naar voren zou spelen hij zich meer zou onderscheiden. De topper die vele PSV users in hem zie zie ik dan weer niet. Maar met de goede keuzes kan hij prima de Europese subtop aan.
twitter:Ad8mmaher twitterde op zondag 30-06-2013 om 11:19:51Thanks again to my bro and hairstylist @HanniHanna for the last minute haircut http://t.co/94LtWPxS0a reageer retweet
Hanni, godverdommequote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef StijnDa het volgende:
twitter:Ad8mmaher twitterde op zondag 30-06-2013 om 11:19:51Thanks again to my bro and hairstylist @HanniHanna for the last minute haircut http://t.co/94LtWPxS0a reageer retweet
jammer dat je zelf zo hypocriet als wat bent, zoals je bijvoorbeeld in het Ajax topic post.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:59 schreef RubenSosa het volgende:
Graag weer over psv.
Vanaf morgen 1-7 zijn we verlost van Engelaar. Dat is ook wel positief te noemen...
Ik post 1 bericht en jij gaat daar over janken??quote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jammer dat je zelf zo hypocriet als wat bent, zoals je bijvoorbeeld in het Ajax topic post.
Nee, ik jank niet hoor. Maar het is nu gewoon een gevalletje pot verwijt de ketel. Wat je goed recht is natuurlijk, net zoals wij gewoon hier mogen posten.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik post 1 bericht en jij gaat daar over janken??
Oh ik moet natuurlijk jullie nadoen en 100 berichten gaan posten...
Goeie vergelijking.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik jank niet hoor. Maar het is nu gewoon een gevalletje pot verwijt de ketel. Wat je goed recht is natuurlijk, net zoals wij gewoon hier mogen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |