Sterktequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
Nerveus, ik moet zo met de trein en ik ben een sukkeltje wat dat betreft
Wat is er eng aan dan? Voor mij is het net als fietsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
Nerveus, ik moet zo met de trein en ik ben een sukkeltje wat dat betreft
Tik takquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
Verrast. Ik zag net een baby bij haar moeder op schoot in de kassa rij. Het kindje keek naar me en damn, ze was zo schattig dat ik smolt.
Ik hoop dat dit niet de bekende 30-ers klok is.
Fap maar even als ontlading.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tik tak![]()
Moe, chago, maar klaar voor het weekend.
Hee hoe ist?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef cassettebandje het volgende:
Ook even klote. Ben al even zonder succes aan het solliciteren, maar net kreeg ik 21 minuten na het versturen van mijn sollicitatiebrief al een afwijzing.![]()
Kut zorg he somsquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee hoe ist?
OT: Best ok, mezelf voorbereiden op 6 dagen om 6 uur opstaan
Inmiddels wat beter gelukkig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee hoe ist?
OT: Best ok, mezelf voorbereiden op 6 dagen om 6 uur opstaan
quote:
Nou vertel aan HK wat er is gebeurd. Ik ben het boegbeeld van R&P advies opmaat voor iedereen.quote:
Ik las "god".quote:
Thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Ot: word voor de tigste keer blij van de film Sweet November
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zoals een echte borderliner betaamt voel ik me ineens een stuk minder...
Ik ga 1x per 5 jaar met de trein, dan is het nogal ingewikkeld en zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef cassettebandje het volgende:
Ai, sterkte...
[..]
Wat is er eng aan dan? Voor mij is het net als fietsen.
Succes in ieder geval!
Ach zo... vergeleken met 5 jaar geleden is er ook heel wat veranderd inderdaad. Snap t dan eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga 1x per 5 jaar met de trein, dan is het nogal ingewikkeld en zo
En een volle inboxquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezocht:
Iemand die me nu een stevige knuffel geeft
Ik knuffel mijn kussen wel
Wat ArnosL en Trashcanman zeggen dusquote:
Dat is geen gevoel. Dat is een dagboek entryquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:14 schreef Zeroku het volgende:
Over een uur naar het vliegveld. Vanmiddag naar Gran Canaria.
En wat voelde je bij het posten van deze post?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen gevoel. Dat is een dagboek entry
Walging. Dat iemand zo iets op een forum kan pleuren. Dat iemand totaal geen respect heeft voor de regels! Walgelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
wat voelde je bij het posten van deze post?
Toch niet te sterk hé? Ik hou niet van die zoete troep.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ach meid toch*schuift roosvicee toe*
*knuffelt AJ*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Gezocht:
Iemand die me nu een stevige knuffel geeft
Ik knuffel mijn kussen wel
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef formerjellybean het volgende:
Nog steeds even minder , voel ook een ontzettende jankbui aankomen want van alles en nog wat zit me dwars maar dat wil ik niet want ik wil toch positief blijven.
Zo misschien maar even wat Disney films uit de la trekken als verplichte feel good therapie
Meer eten voor jou toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef Ambipur het volgende:
Nodig ik mijn oma & co uit om bij mij te komen eten, omdat ik haar 3 maanden niet ga zien, zegt een deel af..Kan daar slecht tegen!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan het voor je bewaren voor als je een vreetbui hebt? Ik kook goed.
Mij is altijd verteld dat als je geen ADD of ADHD hebt, Ritalin het tegenovergestelde gaat doen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel of ik aan die dude moet vragen of hij Ritalin voor me kan regelen, want mijn concentratie is 0.
Crap, dan maar coke of pep regelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:29 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat als je geen ADD of ADHD hebt, Ritalin het tegenovergestelde gaat doen!![]()
Dan schiet je dus nog niets op, als het echt zo is. M'n vriend slikt het, misschien moet ik eens gaan testen.
Het kan toch heel erg zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd, want ik heb weinig medelijden met een goede vriendin van me. Ze moet haar opleiding stoppwn vanwege een niet gehaalde toets. Heeft ze aan zichzelf te danken want veel te laat begonnen met leren en totaal op de verkeerde manier geleerd.
Nu is ze kwaad dat ik onverschillig reageer
Heb ook geen ADD of ADHD en weleens geslikt, is wel goed voor je concentratiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:29 schreef thetalkingchair het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat als je geen ADD of ADHD hebt, Ritalin het tegenovergestelde gaat doen!![]()
Dan schiet je dus nog niets op, als het echt zo is. M'n vriend slikt het, misschien moet ik eens gaan testen.
Voor welk vak had je die 3?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:54 schreef msacras het volgende:
Goed! Ik dacht dat ik m'n examenweek vol-ko-men had verpest, maar tot nu toe een 3 (die ik ga herkansen, haha), een 5, een 6, twee 7ens en een 8 terug. Ik snap niet hoe, maar daar gaat het niet om, de cijfers liegen niet![]()
* msacras is een happy msacras
M&O. Maar ik stond daar een 8 voor dus ik kan het me wel veroorloven, sta nog steeds een 6. Alsnog ga ik hem wel herkansen, en dit keer wél goed leren.quote:
Heb vanochtend nog met haar gebeld en heb haar nog een beetje kunnen troosten. Mijn reactie van vanochtend was idd niet erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Het kan toch heel erg zijn.
Soms kunnen mensen om welke reden dan ook het even niet opbrengen.
ADD/HD in the house en weinig effect op concentratiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook geen ADD of ADHD en weleens geslikt, is wel goed voor je concentratie
veel hinder van overlast in de buurt. slaap bijna niet, aangegeven bij instanties en politie maar niemand lijkt z'n handen vuil te willen maken.quote:
Pff, vervelend dat soort dingen inderdaad. Op z'n zachtst gezegd...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef Miam het volgende:
[..]
veel hinder van overlast in de buurt. slaap bijna niet, aangegeven bij instanties en politie maar niemand lijkt z'n handen vuil te willen maken.
Ik ga zo op de bank tv liggen kijken. En water drinkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ik ga geen flauwe opmerkingen makenmaar ga lekker slapen dan ofzo.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo op de bank tv liggen kijken. En water drinken
Klopt al vergeet ik dat weleens als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:48 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Water drinken is sowieso altijd goed.
Och verkoudheid wees blij dat je geen griep hebt, laatste keer kotsen en schijten alles net niet tegelijk gelukkig 32 uur in bed gelegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, was deze verkoudheid maar al over....Bleh!
Ken het gevoelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 02:35 schreef Lastpost het volgende:
Weer teveel lopen kloten, morgen de schade maar eens bekijken.
Nette tijd toch, ik begin hier ook rond die tijd met werkzaamheden in huis bij onze verbouwing.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
Kan die lul van boven nou echt niet nadenken als hij om 9 uur staat te boren al fucking 3 weken lang...
Nee, ik word er inmiddels schijtziek van na 3 weken, elke dag, tot 23 uur dit gekut aan te moeten horen met zijn shit smaak aan muziek, die ik ook hoor. Ik werd wakker met: Ik heb de zomer in mijn bolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nette tijd toch, ik begin hier ook rond die tijd met werkzaamheden in huis bij onze verbouwing.![]()
OT: Moe.
Ja, erg vervelend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Pff, vervelend dat soort dingen inderdaad. Op z'n zachtst gezegd...![]()
Mocht je nog advies nodig hebben van mensen die er misschien wat ervaring mee hebben kun je altijd nog een topic in WGR maken hč.
Succes in ieder geval.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Braddie het volgende:
Meh.. om 8 uur `sochtends uit bed, val je om half 10 in slaap, tot kwart over 10, slaap je vervolgens wéér van half 12 tot kwart voor 1.. Hopen dat ik nu maar gewoon wel wakker blijf.
Zonder koffie doet m`n lichaam vervelend(Maar ik il het gewoon niet meer drinken)
Oei sterkte ik heb dat ook gehad, ben uiteindelijk bij beide buren goed geflipt en kwaad geworden en sindsdien is het stil.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:53 schreef Miam het volgende:
[..]
veel hinder van overlast in de buurt. slaap bijna niet, aangegeven bij instanties en politie maar niemand lijkt z'n handen vuil te willen maken.
Herkenbare situatie. Ik voel me in mijn eigen huis ook niet op mijn gemak. Het is gek om je overdag (na een goede nacht) goed te voelen en somber naar huis te keren, met vrees voor de nacht. Alles draait om de rust s'avonds en een goede nacht. Anders bepaalt het echt de volgende dag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei sterkte ik heb dat ook gehad, ben uiteindelijk bij beide buren goed geflipt en kwaad geworden en sindsdien is het stil.
Het is zo bizar hoe dat zo'n impact op je leven kan hebben
Vrees voor de nacht? Alsin (vrees)dat je wakker wordt gehouden door overlast van de buren enzo?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Herkenbare situatie. Ik voel me in mijn eigen huis ook niet op mijn gemak. Het is gek om je overdag (na een goede nacht) goed te voelen en somber naar huis te keren, met vrees voor de nacht. Alles draait om de rust s'avonds en een goede nacht. Anders bepaalt het echt de volgende dag.
Ja klopt inderdaad. Ik ben mede door de buren slecht gaan slapen. Van alles geprobeerd, maar instanties lijken maar niets te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:17 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Vrees voor de nacht? Alsin (vrees)dat je wakker wordt gehouden door overlast van de buren enzo?
Energie is welkom bij mij!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:29 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik bruis van de energie die vanavond kwijtmoet.
Nou meer dat je hoopt dat je een nacht rust hebt omdat je gebroken bent door al het lawaai soms maar je bent ook juist extra achterdochtig door de slechte nachtrust. Mijn ervaring was dat ik er flink opgefokt van werd, want je wil slapen maar dat lukt dus niet .quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:17 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Vrees voor de nacht? Alsin (vrees)dat je wakker wordt gehouden door overlast van de buren enzo?
Je woont in Krommenie ??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Wolken het volgende:
Heel goedHeel veel zin in Parkpop morgen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Moe, maar blij nu ik hem weer gezien heb
Ik ook wel eigenlijk. Hopen dat een andere afspraak 's ochtends door kan gaan en niet naar de middag verplaatst hoeft te worden. En dat het fatsoenlijk weer wordt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Wolken het volgende:
Heel goedHeel veel zin in Parkpop morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 09:45 schreef seasushi het volgende:
[..]![]()
Eric Cantona is vader! Gefeliciteerd!!!!!
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef xuryah het volgende:
Blij
Net een mooie camera gekocht.
Nu gezellig bij mn ouders chillen en bbqen
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:02 schreef Toekito het volgende:
16 van de 112 uur werken komende 14 dagen zit erop. Nu ff slapen en dan Spa - Bra kijken. Zin in
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:37 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Maar Eric_ Cantona is vader
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vrolijk, door 'n paar reacties in dit topic
Klinkt als overtraind zijn. Heb je te veel en te snel gewild? Pas wel op hoor, op dit soort momenten liggen blessures op de loer.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef pietkanarie het volgende:
Gefrustreerd, ren ik zo hard mogelijk 4x5 minuten... probeerde op 14 km/u gevoelsmatig... meet ik het terug is het maar 12,5. Hoe kan dat tempo zo zwaar aanvoelen?? Gecombineerd met het feit dat ik me al erg lang best moe voel (véél slapen) en conditioneel niet vooruit te branden ben maak ik me wel een beetje zorgen om mijn gezondheid eigenlijk. Hoewel ik een gezonde leefstijl heb.
Dacht ik ook aan. Maar ik heb al een paar keer een aantal een paar maanden rust genomen en het dan weer opgebouwd. Maar juist die opbouw lukt niet, het blijft erg moeilijk gaan. Het meest frustrerend is nog dat ik het sporten in groepsverband ook niet meer kan doen. Dat kan ik totaal niet meer bijhouden... irritant, want ik ben echt een sportliefhebber. Maar op deze manier is het niet zoveel aan. Huisarts kon niet veel vinden, op wat kleine dingen na...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Klinkt als overtraind zijn. Heb je te veel en te snel gewild? Pas wel op hoor, op dit soort momenten liggen blessures op de loer.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 30 juni 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
Fantastisch. Enorm leuke dag achter de rug gehad met enorm leuke mensen. Genoten.
Aan de andere kant wel te horen gekregen dat ik en 5.4 voor Nederlands en Wiskunde sta waardoor ik wel móet herkansen omdat ik anders niet over kan... Erg jammer, maar hé, dat mag de pret niet drukken!
Zo is je diploma tenminste wat waard, je hebt er hard voor gewerkt. Loop eens niet zo overal tegenaan te schoppen als het niet gaat zoals jij dat wil.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:31 schreef Mishu het volgende:
Na de overwinning van het diploma en de bijkomende adrenaline nu weer back to earth.
Er overheerst een 'wat nu' gevoel maar nu de overspannenheid van de scriptie inlevertijd voorbij is zie ik ook weer wat stomme foutjes in mijn scriptie
Als je toch eens rustiger aan zo'n scriptie kon werken dan was het allemaal veel minder stressvol maar nee, de diplomafabriek moet door.
Dit. + verveeld.quote:
quote:
Dit. Vandaag is echt de zwaarste maandag sinds maanden. Ik ben nog niet helemaal hersteld van zaterdagnachtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verplicht luisteren aan het begin van iedere dag.
Doen!
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef _Dido_ het volgende:
Zozo.
Ik wil m'n rechterbeen amputeren, maar ik ga wel bijna naar Rome. En naar Rammstein in Rome
Jij ging toch ook naar Rome een dezer dagen? Misschien komen we elkaar nog wel tegenquote:
Die kans is ongeveer 100%. Ruig.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar Rome een dezer dagen? Misschien komen we elkaar nog wel tegen
Dan nietquote:
Stages zijn kut. Werknemers die opeens kritisch gaan lopen doen omdat het kan.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:35 schreef pietkanarie het volgende:
KansloosMijn vakantie is nog niet eens begonnen of ik ben al gestressd aan het doen over mijn stage van het volgende jaar (fulltime, begint op 19 augustus)....
pfff, normaal ben ik best ontspannen. Maar als het om stage gaat loop ik me zinloos druk te maken. Weken van tevoren ook nog eens. Alsof het daardoor beter gaat. Hooguit slechter.
Kritiek is toch juist handig als je iets wil leren?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Stages zijn kut. Werknemers die opeens kritisch gaan lopen doen omdat het kan.
Ja alleen stagiaires zijn altijd heel onzeker en willen ook maar gewoon meedraaien.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kritiek is toch juist handig als je iets wil leren?
Naja ik doelde op opbouwende kritiek. Afgekraakt worden schiet niet opquote:Op maandag 1 juli 2013 20:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja alleen stagiaires zijn altijd heel onzeker en willen ook maar gewoon meedraaien.
En die werknemers zouden het niet gewoon bij het rechte eind kunnen hebben? Niet dat ik precies kan ruiken hoe jouw stages zijn verlopen, maar ik heb hier en daar wel een paar te bijdehante stagiaires meegemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Mishu het volgende:
[..]
Stages zijn kut. Werknemers die opeens kritisch gaan lopen doen omdat het kan.
Mindere dagen?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beter/vrolijker na een aantal flinke huilbuien (of eigenlijk 1 héle lange van uren) en een spontaan telefoongesprek met mijn
zus van 1,5 uur vandaag
![]()
Ik herken het, heb MWD gedaanquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef pietkanarie het volgende:
Bij mijn stages is het probleem altijd: op de een of andere manier heb ik veel moeite met ruimtelijk inzicht, motoriek en praktische instructies (klinkt best dramatisch zo). Dat heeft niks met mijn (toekomstige) vak te maken (pedagogiek) maar mensen veroordelen me er wel op. Dan hoor ik steeds: *diepe zucht* weet je dat nou nog steeds niet? Hoelang ben je hier nu al?" Ik snap ook niet waarom ik soms te meest eenvoudige dingen niet begrijp. Vakinhoudelijke informatie verwerken is geen enkel probleem, pak ik makkelijk op.
Maar door dat gezucht voel ik me erg dom (probeer me altijd wel snel te herpakken, niet in blijven hangen). Ik snap dat mensen het onder stress een keer doen, maar als het vaak voorkomt wordt het vervelend.
Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, dit kan bijna nietik heb een 8,4 voor een hertentamen waarvan ik dacht dat ik 'm never nooit zou halen. Normaal heb ik een hekel aan van die mensen die dat vooraf roepen en dan een 8 halen en nu overkomt het me zelf
Anyway, voelt lekker! Nog 1 cijfer terugkrijgen en als dat een voldoende is heb ik het jaar volledig gehaald in 1 keer.
Ik ben wel benieuwd naar wat je gaat doenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Trots!
Nog een week en dan gaat mijn hele leven 180 graden de andere kant op![]()
![]()
![]()
*traantje wegpinkt
![]()
Het harde werken wordt ein-de-lijk beloond!![]()
van student naar medewerker? Of ga je emigreren?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Trots!
Nog een week en dan gaat mijn hele leven 180 graden de andere kant op![]()
![]()
![]()
*traantje wegpinkt
![]()
Het harde werken wordt ein-de-lijk beloond!![]()
Oké, misschien moet ik leren het iets minder persoonlijk leren nemen dan. Het gebeurt dus meer mensen. Wel vervelend dat je het ook herkent. Zegt veel over de medewerker die zoiets zegt: onder (een beetje) stress niet meer vriendelijk kunnen communiceren of niet het inzicht hebben dat mensen soms andere dingen moeilijk vinden dan zijzelf.quote:
Nog geen directe plannen, maar werkweken van 60+ uur zijn verleden tijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat je gaat doen
Tofquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Nog geen directe plannen, maar werkweken van 60+ uur zijn verleden tijd.
Ik ga relaxen.
"bieden vanaf vraagprijs" een optie?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef xuryah het volgende:
Geirriteerd...
Zet je vraagprijs 70 euro neer, wordt er 20 euro geboden..
Zo irritant!
Marktplaats volkquote:Op maandag 1 juli 2013 23:04 schreef xuryah het volgende:
Geirriteerd...
Zet je vraagprijs 70 euro neer, wordt er 20 euro geboden..
Zo irritant!
Jep inderdaad....quote:
Ja dat kan ik wel doen, maar van vorige keren weet ik dat mensen dan niet meer gaan bieden maar me lastig gaan vallen per mail, ver onder de vraagprijsquote:Op maandag 1 juli 2013 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
"bieden vanaf vraagprijs" een optie?
Dankje Karinaquote:
Ik ook. Terwijl ik vakantie hebquote:
Nee, dan ben je student/scholierquote:
Ach ik klaag ook niet hoorquote:
Misschien veel gesport en je spieren zwaarder geworden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef thetalkingchair het volgende:
Gefrustreerd. Ik ben zo ongeveer 1,5 kilo aangekomen terwijl ik aan het lijnen ben en beter mijn best doe dan ooit te voren.
Ik zit op 19.536quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed
Ik zie dat ik de 10.000 posts ben gepasseerd. Wat erg![]()
Gewicht is ook niet echt een goede maatstafquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:25 schreef thetalkingchair het volgende:
Gefrustreerd. Ik ben zo ongeveer 1,5 kilo aangekomen terwijl ik aan het lijnen ben en beter mijn best doe dan ooit te voren.
Waarvan het grootste deel in klaagbaak zie ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed
Ik zie dat ik de 10.000 posts ben gepasseerd. Wat erg![]()
^^ zin in oranjekoek. Friesland is een eindje rijdenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zin in allerlei dingen die nu helemaal niet handig zijn
Dat kan je ook bij de supermarkt krijgenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^ zin in oranjekoek. Friesland is een eindje rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |