Sterktequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
Nerveus, ik moet zo met de trein en ik ben een sukkeltje wat dat betreft
Wat is er eng aan dan? Voor mij is het net als fietsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef Karina het volgende:
Nerveus, ik moet zo met de trein en ik ben een sukkeltje wat dat betreft
Tik takquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
Verrast. Ik zag net een baby bij haar moeder op schoot in de kassa rij. Het kindje keek naar me en damn, ze was zo schattig dat ik smolt.
Ik hoop dat dit niet de bekende 30-ers klok is.
Fap maar even als ontlading.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tik tak![]()
Moe, chago, maar klaar voor het weekend.
Hee hoe ist?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef cassettebandje het volgende:
Ook even klote. Ben al even zonder succes aan het solliciteren, maar net kreeg ik 21 minuten na het versturen van mijn sollicitatiebrief al een afwijzing.![]()
Kut zorg he somsquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee hoe ist?
OT: Best ok, mezelf voorbereiden op 6 dagen om 6 uur opstaan
Inmiddels wat beter gelukkig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hee hoe ist?
OT: Best ok, mezelf voorbereiden op 6 dagen om 6 uur opstaan
quote:
Nou vertel aan HK wat er is gebeurd. Ik ben het boegbeeld van R&P advies opmaat voor iedereen.quote:
Ik las "god".quote:
Thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Ot: word voor de tigste keer blij van de film Sweet November
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zoals een echte borderliner betaamt voel ik me ineens een stuk minder...
Ik ga 1x per 5 jaar met de trein, dan is het nogal ingewikkeld en zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:57 schreef cassettebandje het volgende:
Ai, sterkte...
[..]
Wat is er eng aan dan? Voor mij is het net als fietsen.
Succes in ieder geval!
Ach zo... vergeleken met 5 jaar geleden is er ook heel wat veranderd inderdaad. Snap t dan eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga 1x per 5 jaar met de trein, dan is het nogal ingewikkeld en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |