Wereldopmerkingquote:PVV-leider Wilders heeft hard uitgehaald naar premier Rutte. In een Kamerdebat over de bezuinigingen zei Wilders dat het er op lijkt dat Rutte zijn economiediploma heeft gehaald op het Ibn Ghaldoun-college
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.quote:
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nlquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij groot genoeg is om door een brievenbus te kunnen pissen, meldt hij zich aan.
quote:
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij 18+ is registreert hij zich voor omakutje.nl
Ja, dankzij Derksen..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij Derksen zit die site in mijn geheugen gegriefd.
quote:
Good busy hoorquote:
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop isquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weer met de verrekijker gericht op de slaapkamer van Eriksen?
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo zou ik naar onze slaapkamer kijken als die 1 meter verderop is
nee zit nu op schoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, sorry, helemaal niet aan gedacht. Bodylotion op zijn rug aan het smeren?
'sup?quote:
niks mis meequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lekker, vanavond alles afmaken, morgen inleveren en toetsje en dan doei
rawrquote:
Wiskunde kan je niet eens leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu leren voor Geschiedenis. Wiskunde vind ik onnodig om te leren.
Kwestie van oefenen ja. Maar ik sta toch een 7.8quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde kan je niet eens leren.
Dan wordt het toch een behoorlijke thriller. Wie weet wat hij heeft uitgespookt tussen onze hoofdstukken in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
Johannesquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was er nog een nieuw deel van Fred de Drugsbaron?
Eigenlijk wilde ik de kant van de maatschappelijk betrokken scandi-thriller op gaan, maar JR interpreteerde dat als een aanzetje om de boeven uit Bassie en Adriaan in het verhaal te krijgen.
Ook vertelde hij mij off-script dat Fred af en toe gaten in zijn geheugen heeft.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 8:
De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.
Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?
In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen.
Ik heb het nooit gehad over Surinamequote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland en zijn koloniën --> Indonesië en Suriname
Zeg gewoon tegen je zusje "ruim mijn kamer even op, dan kun je alvast oefenen voor later"quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een grote teringzooi op mijn kamer man.
Had ik 8.1 en 7.6 voor bij twee SO's over Indië.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad over Surinamemaar Nederlands-Indië wel interessant
Ik stel je in die vrijheidquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, mag ik het volgende deel doen?
Of essaytje schrijven en dan een 9 vangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik 8.1 en 7.6 voor bij twee SO's over Indië.
Nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Staan de delen ook ergens achter elkaar?
In een word bestand op mijn computer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Staan de delen ook ergens achter elkaar?
Ah, zwarte bladzijden. Aan de hand van dat soort onderwerpen kun je meteen beoordelen in hoeverre je je docent serieus moet nemen. Ik had er 1 die meende dat vanwege, en ik citeer 'het niet weglopen van minder goede zaken ik nu kan profiteren van een OV-chipkaart, een laptop en iedere dag vers voedsel.'quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland en zijn koloniën --> Indonesië en Suriname
In spoiler wat over Suirname gr grquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Of essaytje schrijven en dan een 9 vangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Harry Potter boeken werden ook steeds dikker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
Deel 6 is langer dan de 5 voorgaande delen bij elkaar.
Helaas niet zo dik als Hagrid was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Harry Potter boeken werden ook steeds dikker.
Hagrid was niet dik, gewoon een beetje mollig.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helaas niet zo dik als Hagrid was.
Maar nog niet zo lang als Freds geslachtsdeel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:24 schreef GGMM het volgende:
Deel 6 is langer dan de 5 voorgaande delen bij elkaar.
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nog niet zo lang als Freds geslachtsdeel.
Ik vind Hagrid gewoon vies dik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hagrid was niet dik, gewoon een beetje mollig.
Ja ik begin nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARagogquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Buitendam het volgende:
Hoe klinkt Hagrid eigenlijk als hij klaarkomt?
Mandela is toch slechts een rol van Morgan Freeman?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandela wordt nu kunstmatig beademd, hoelang gaat hij het nog houden? Denk dat hij voor het eind van deze maand gestorven is.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In spoiler wat over Suirname gr grManhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
ligt eraan hoelang de familie de stekker erin laatquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mandela wordt nu kunstmatig beademd, hoelang gaat hij het nog houden? Denk dat hij voor het eind van deze maand gestorven is.
Anders hadden wij nooit die Surinaamse spelers in Oranje gehad...quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Manhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.
Zijn nieren werken ook al niet meer las ik, ik denk dat het bijna is gebeurd met hem.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Schitterende deal. Het deel wat nu Suriname is had 100 keer meer waarde dan dat open riool wat nu New York is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Manhattan ruilen voor Suriname, en dan hebben ze het nog over de beroemde Nederlandse handelsgeest.
Tsongaquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:31 schreef JanCees het volgende:
Ik wist niet dat negers goed konden tennissen
http://www.solvitech.nl/quote:
Fred de Drugsbaron deel 9quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je al schrijven aan het nieuwe stuk?
Wat een leuke tekeningetjes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.solvitech.nl/
Inloggen met demo@imsuper.nl pw demo
Online doet hij het niet zo goed als hij het lokaal deed bij ons, maar we hebben geen zin omdat te fixen, omdat we cijfer toch al binnen hebben.
Maar je kan dit soort shit maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 9
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
quote:
http://fok.nl/sherlock/in(...)935&ppp=50&start=450quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan je terugvinden wanneer Stijn voor het eerst Stinho werd genoemd?
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?quote:
Hoe maak je zoietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die worden terplekke getekend, en je kan vervolgens alles aanpassen qua style en kleur.. tot de laatste knoop.
Zijn allemaal vector afbeeldingen.
Er zijn 2 kanten, C-ers ( de opleiding die jij nu doet en die ook die verkrachte layout hebben gemaakt) en I-ers.quote:
VBL / [VBL Slowchat] #457: Duurt lang Stijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:51 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kan je terugvinden wanneer Stijn voor het eerst Stinho werd genoemd?
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?
Ik vertrek vrijdag 28-06 om 05:30 uurquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je echt op vakantie? Wanneer kom je terug?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ben al bezig met het volgende deel
Nee, dat was volgens mij niet de eerste keer. Dat was een hilariteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #457: Duurt lang Stijn
Hier?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Kunnen jullie niet een eigen topic starten met die onzin?
Uh, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Ik wacht eerst waar het verhaal heengaat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij er nou wat tekeningen bij maakt kunnen we het verhaal ook als prentenboek verkopen.
Je bent zelf onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vertrek vrijdag 28-06 om 05:30 uur
En kom terug Zaterdag 13-07 om 3:30 uur
Weer wat bans gevallen blijkbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij deze TT kunnen uitleggen?
bansquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou iemand mij deze TT kunnen uitleggen?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:07 schreef Happel het volgende:
Ik moet die donderdag pas weer werken. Dus we kunnen nog wel gaan skaten hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijk)
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer wat bans gevallen blijkbaar.
Wie?quote:
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je dan maandag alweer werken? Of zullen we dan (als het weer het toelaat) ff rondje kralingse bos skaten? (en een pilsje pakken ergens natuurlijk)
Heb je al een nieuwe router/modem?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.
We kunnen niet altijd praten over het in elkaar trimmen van SV hooligans en het overgewicht van Sjek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook dit schaar ik onder onzin die een eigen topic verdiend.
Fred de Drugsbaron Deel 10quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gast ik ben een master in schrijven. Dus wil je hier heel blijven? Pas dan maar op want mijn teksten komen harder dan Stijn. Ik ben de jongen wat jij heel je leven wilt zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat leuk vindt zal ik eens het personage Rens introduceren.
Dan moet hij dat aangeven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niels wil ook vast graag een keer.
Nein. Maar ik heb gisteren voor het eerst online gespeeld tegen een maat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe router/modem?
GELHOOFD!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast ik ben een master in schrijven. Dus wil je hier heel blijven? Pas dan maar op want mijn teksten komen harder dan Stijn. Ik ben de jongen wat jij heel je leven wilt zijn.
Doe het via DM.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een vriendin van mij
En ze vraagt wat aan mij
Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nein. Maar ik heb gisteren voor het eerst online gespeeld tegen een maat.
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet die donderdag pas weer werken. Dus we kunnen nog wel gaan skaten hoor
Dat mag je vinden, wij laten ons er niet door beïnvloeden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.quote:
Eerste training Feijenoord?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kreeg gisteren een uitnodiging om vandaag mee te gaan. 3x raden waarheen
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maarquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op een andere manier dan wat wij deden? Of gewoon hetzelfde?
PATSER!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes doe alsjeblieft niet zo naar. Het was een goed bedoelde gebaar. Dus kap met die verzonnen verhalen. Anders zul je het duur moeten betalen.
Correct.quote:
Oh? vertel...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar ik weet het probleem al. Maar dat geloof jij toch niet dus laat maar
Oké Derrek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet liegen. Samen een verhaal schrijven is ultra-gay.
Welke NAT type is goed, volgens jou?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die NAT TYPE van jou is ook niet goed.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Correct.
Ik ben hard gaan lachen en heb toen opgehangen![]()
Mensen sporen niet hoor!
Gelukkig dacht jij er niet aan om mij te bellenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Flauw hoor dat je niet mee ging
Ik wilde wel gaan maar niemand kon, ze moesten allemaal werken
Dus ik baalde wel
Geen idee maar ik leg het wel ff uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke NAT type is goed, volgens jou?
Zo krijg je nooit een vriendin,hè.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee maar ik leg het wel ff uit.
2 goede NAT TYPES -> perfect
1 van de 2 spelers met een goede NAT TYPE -> Kan je gewoon met elkaar gamen.
Pas als beide een zwakke verbinding hebben qua NAT TYPE (dus geen internetsnelheid) kan het niet.
Zo was het ook met Black Ops. Dus die maat van mij heeft wel een open NAT TYPE dus dan kan het.
PATSERquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelhoofd?Ik heb een kale kop, daar smeer ik geen gel op.
Ik had niet verwacht dat een ajacied mee zou willen naar de eerste trainig van Feijenoord. Dus ik heb dat heel goed ingeschat denk ik zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig dacht jij er niet aan om mij te bellen![]()
Oh en zodra jullie kampioen worden moet ik naakt de fontein in. Toen ik zei dat niemand zit te wachten op een naakte bejaarde werd mijn grap niet eens gewaardeerd
Welke NAT type heb jij?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee maar ik leg het wel ff uit.
2 goede NAT TYPES -> perfect
1 van de 2 spelers met een goede NAT TYPE -> Kan je gewoon met elkaar gamen.
Pas als beide een zwakke verbinding hebben qua NAT TYPE (dus geen internetsnelheid) kan het niet.
Zo was het ook met Black Ops. Dus die maat van mij heeft wel een open NAT TYPE dus dan kan het.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat een ajacied mee zou willen naar de eerste trainig van Feijenoord. Dus ik heb dat heel goed ingeschat denk ik zo
Ik spring mee![]()
Tegen die tijd kan jij niet eens meer springen joh. Dan loop je achter een rollator aanquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tegen die tijd kan jij niet eens meer springen joh. Dan loop je achter een rollator aan
Johannes_Vermeer het doet me zeer. Maar laat me je dit vertellen Sierdje Vos. Als je met mij door blijft fucken ben jij echt de klos. Dus KOEKOEK wat minder en stop met die onzin te posten. Anders gaat het binnen afzienbare tijd je kop kosten.quote:
Geen idee? Je hebt volgens mij OPEN en STRICT en ik zit daar tussen in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke NAT type heb jij?Ik heb type 3 zie ik net.
Kusjekroelquote:
Doeiquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Maar ik ga weer uit de VBL SC. Fijne dag allen
Hee Rensie, kan jou het schelen, laat gaan jongen! Lekker vliegjes uit het jacuzzitje vissen, in het saunaatje met broekie uit, is toch heerlijk man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes_Vermeer het doet me zeer. Maar laat me je dit vertellen Sierdje Vos. Als je met mij door blijft fucken ben jij echt de klos. Dus KOEKOEK wat minder en stop met die onzin te posten. Anders gaat het binnen afzienbare tijd je kop kosten.
Fred de Drugsbaron Deel 11:quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron Deel 10
Haarlem, de moord op het WC-Hoertje
Inmiddels was Inspecteur Stinho bezig met het identificeren van het ''WC-Hoertje''. Het was geen gemakkelijke taak, het lijk was namelijk in zeer vergaande staat van ontbinding. Dan blijft er maar een oplossing over: de identiteit ontrafelen door middel van gebitsherkenning. Met een heel onderzoeksteam zocht hij naar sporen in en rondom de WC. Ze konden niets vinden, op een losgescheurd stuk uit de VI na. Het artikel ging over niemand minder dan Merab Jordania. Zou hij meer weten over deze gruwelmoord? Heeft hij connecties met een van de daders? Wie weet!
Ondertussen in Boekarest:
Fred wordt wakker op een bankje naast de fontein op het belangrijkste plein van Boekarest. In de verte ziet hij een boze en woedende menigte aankomen: ''Godmiljaar, wat heeft dit te betekenen?'', denkt Fred. Omdat Fred de Duivelse Derrek met een taak de wereld had ingezonden, zocht Fred een hotel op om zich voor te bereiden op een belangrijk telefoontje van Derrek. Had hij een ontmoeting geregeld?
Duivelse Derrek in Craiova
Derrek ging, na het meekrijgen van de taak, gelijk op pad. In Craiova kon hij meer te weten komen over de mysterieuze man. In een antiekhandel, aan de rand van Boekarest, kreeg hij namelijk te horen dat in Craiova de meeste van dit soort rare gevallen rondzwerven. Daar is het epicentrum van roddelaars en klikspaantjes. Onlangs is daar ook een ''metsjfiksingbende'' opgerold. Maar goed, Derrek is in Craiova, dat is het belangrijkste. Omdat hij geen hotel kon vinden, sliep hij in zijn auto op de parkeerplaats, gelegen bij een groot bos. Midden in de nacht schrok Derrek wakker, hij hoorde getik op zijn autoraam. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en probeerde te kijken wie op zijn raam tikte.. Het was een man met verwilderd haar, en keek wat paniekerig. Doet Derrek de deur open?
Wie mag verder schrijven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron Deel 11:
Derrek keek paniekerig door het raam. Wie was die rare man die voor zijn autoraam stond. De man lachte naar hem en ontblootte zijn bruine tanden. Derrek wist niet zeker of hij het raampje open zou doen. Hij vertrouwde de vreemdeling niet. Hij keek naar de man en schudde zijn hoofd. De vreemdeling was eerst verbaasd, en toen lachte hij nog harder. Manikiaal bijna. De man bukte en zwaaide lachend naar Derrek, daarna rende hij keihard weg. Derrek snapte er niks meer van. Wat deed die man? Voordat hij het besefte werd zijn auto losgerukt van de bodem en alles werd zwart voor Derrek...
Fred lag in zijn bed te wachten op het telefoontje van Derrek. Derrek was toch al zo'n halfuur te laat met bellen. Fred was ongerust. Wat moest hij nu doen? Hij besloot te gaan wandelen in de stad om zijn hoofd leeg te maken. Hij liep rustig langs het park toen hij opeens een keiharde knal hoorde. Iedereen om hem heen liep gewoon door, dit was blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Fred besloot toch even polshoogte te nemen. Hij zag een auto die compleet verwoest was. Er stonden wat mensen omheen en politie. Fred vroeg aan een agent wat er aan de hand was. "Djenprdepepper "zei de agent alleen maar. Fred vroeg zich af wat Djenprdepepper was. Toen draaide hij zich om en zag hij een vreemde man naar hem glimlachen. Wat moest Fred nou doen?
Ik snap er echt geen flikker van, je moet me toch eens helpen met dat spel. Altijd kom ik moeiteloos de groepsronde door en dan word ik geslacht door Madrid, Dortmund etc.quote:
Ik ga dat van mij even veranderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee? Je hebt volgens mij OPEN en STRICT en ik zit daar tussen in.
Littlerabbit is momenteel afwezig, maar we moeten wel het verhaal draaiend houden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat de geestelijk vader van Fred de Drugsbaron Littlerabbit nu ook wel iets mag doen.
Het is kinderachtig om een verhaal te maken met anderen samen. GGMM kan dit ook beamen. Dus kap ermee want ik mag je graag. Maar op dit moment werk je samen met Stinho, die kleine blaag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee Rensie, kan jou het schelen, laat gaan jongen! Lekker vliegjes uit het jacuzzitje vissen, in het saunaatje met broekie uit, is toch heerlijk man.
Het is maar wat je kinderachtig vind.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is kinderachtig om een verhaal te maken met anderen samen. GGMM kan dit ook beamen. Dus kap ermee want ik mag je graag. Maar op dit moment werk je samen met Stinho, die kleine blaag.
Simpel, dan doe ik ''Counteren als spel opvatting'' en ''Meer Dieptepasses'' als instructies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen flikker van, je moet me toch eens helpen met dat spel. Altijd kom ik moeiteloos de groepsronde door en dan word ik geslacht door Madrid, Dortmund etc.
Drogreden om het verhaal af te kappenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is kinderachtig om een verhaal te maken met anderen samen. GGMM kan dit ook beamen. Dus kap ermee want ik mag je graag. Maar op dit moment werk je samen met Stinho, die kleine blaag.
Als je mijn gedeeltes gelezen had zie je dat dat niveau ver boven de anderen uitstijgt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kunst probeer je ons bij te leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mijn gedeeltes gelezen had zie je dat dat niveau ver boven de anderen uitstijgt.
Jij bent er voor de literatuur, wij voor de actie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je mijn gedeeltes gelezen had zie je dat dat niveau ver boven de anderen uitstijgt.
En hoe speel je in de groepsronde? Altijd aanvallend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpel, dan doe ik ''Counteren als spel opvatting'' en ''Meer Dieptepasses'' als instructies.
Opvallend dat jij bij 'actie' aan B100 denkt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent er voor de literatuur, wij voor de actie.
Tegen de toppers die ik counteren --> meer dieptepasses. Qua tactiek verander ik vrij weinig tegen de gelijkwaardige/mindere pleogen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En hoe speel je in de groepsronde? Altijd aanvallend?
Verander je nog iets aan je tactiek, qua posities?
Ik heb subtiel gekozen voor een wending waar Merab Jordania bij betrokken wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend dat jij bij 'actie' aan B100 denkt.
De Baron verbrak de verbinding. En je weet hoe hij dat doet. Als dat geen actie meer is, weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opvallend dat jij bij 'actie' aan B100 denkt.
Mijn lyrics zijn harder dan staal. Dat verhaal van jullie is één grote faal. Oké die stukjes die jij schrijft zijn van hoge kwaliteit. Maar het is een fucking feit, dat je samenwerkt met mensen die nog zijn in hun kindertijd is bullshit ja heel veel schijt. Dus wawa kap ermee gangsterboy. Want voor je aanzien hier is dit niet zo mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Derrek laten opblazen door een vreemdeling.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb subtiel gekozen voor een wending waar Merab Jordania bij betrokken wordt.
Ik had al eerder in het verhaal subtiel verwezen naar Merab Jordania toen Fred door iemand met een "vreemd accent" werd opgebeld.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb subtiel gekozen voor een wending waar Merab Jordania bij betrokken wordt.
Maar verander je ook iets aan je opstelling? Bijvoorbeeld van 4-4-2 naar 4-1-3-2 ofzo, met een extra verdedigende middenvelder?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen de toppers die ik counteren --> meer dieptepasses. Qua tactiek verander ik vrij weinig tegen de gelijkwaardige/mindere pleogen.
Dan schrijft Johannes wel verder aan het stuk over het onderzoek naar het vermoorde WC-hoertjequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Derrek laten opblazen door een vreemdeling.
Met Ajax stap ik nooit af van mijn 4-3-3.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar verander je ook iets aan je opstelling? Bijvoorbeeld van 4-4-2 naar 4-1-3-2 ofzo, met een extra verdedigende middenvelder?
Rensie jij en ik hebben zoveel streetcred opgebouwd dat we de komende maanden wel 10.000 kutposts kunnen maken en nog zijn we de bazen hier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn lyrics zijn harder dan staal. Dat verhaal van jullie is één grote faal. Oké die stukjes die jij schrijft zijn van hoge kwaliteit. Maar het is een fucking feit, dat je samenwerkt met mensen die nog zijn in hun kindertijd is bullshit ja heel veel schijt. Dus wawa kap ermee gangsterboy. Want voor je aanzien hier is dit niet zo mooi.
PEACE!
Ik word dan altijd verschrikkelijk overlopen. Verdediging heel diep zetten? Met de kont tegen de eigen 16?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Ajax stap ik nooit af van mijn 4-3-3.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net de CL gewonnen met Go Ahead.
Ik weet het niet man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word dan altijd verschrikkelijk overlopen. Verdediging heel diep zetten? Met de kont tegen de eigen 16?
Als je je eigen tactiek niet kan bedenken kan je net zo goed niet spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word dan altijd verschrikkelijk overlopen. Verdediging heel diep zetten? Met de kont tegen de eigen 16?
Johannes daar heb je opzich gelijk. Maar reken je niet rijk. Want ik heb geen enkele opmerking gehoord. Over de rappskills die ik hier show als een massamoord. Dus vis naar complimenten van deze baas hier. En anders verpletter ik je net als Stinho, de kleine mier.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rensie jij en ik hebben zoveel streetcred opgebouwd dat we de komende maanden wel 10.000 kutposts kunnen maken en nog zijn we de bazen hier.
Jawel, verder loopt het als een trein. Ik ben al tien seizoenen achter elkaar kampioen, geen copy/paste tactieken van internet, alleen maar 4 sterrenspelers en in de groepsronde rol ik Liverpool, United, Bayern etc op als een malle. Maar dan ga ik de knock-out fase in en word ik altijd overlopen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je eigen tactiek niet kan bedenken kan je net zo goed niet spelen.
Alleen maar regens hè. Dat is het leukste. Wel wat bekende in de staf. Zo doen CR7 en Wilfred Bouma mijn -19quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog bekende spelers in je selectie of wat?
door inso word je ingemaaktquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wie hier uit de SC durft een battlerap aan te gaan met mij? Ik ben een geduchte tegenstander niet van koek en ei.
16.00?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wanneer zullen we het eens proberen?
Hij zal me misschien de baas kunnen zijn net als Sjaak en Kapi die hebben ook wel rapkennis.quote:
heten die dingen niet rap battles?quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wie hier uit de SC durft een battlerap aan te gaan met mij? Ik ben een geduchte tegenstander niet van koek en ei.
Toen mocht dit nog:quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #637: 3M1N3M disst iedereen kapot.
Episch topic
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, vanaf februari zal ik weer dagelijks te zien zijn
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee 2 weken en dan is de rust terug en ben ik weer dagelijks hier
rens ga nou niet jokke, en beter ook niet fokkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
rens ga nou niet jokke, en beter ook niet fokken
beter doe je chill en laat je taki achterwege
als je me ziet op straat word je sws verlegen
je weet ik loop geladen heb een knifi en een 9
die bullets komen fast je hood doorzeven
ik kan je wel een middagje spitlessen geven
kom dan nr me block hou nie van die boerenleve
je weet ik weet wat niemand weet ey
wat jij deed was vies en fokkin gay
je snitchde bij de popo en wilde me laten banne
dat is een daad voor bitches niet voor ecte mannen
snitches get stitches dus verwacht er nog maar 1
we komen driveby op je block in heerenveen
maar ok g tis peace ook al was t achterbaks
het is tijd voor een keuze heerenveen of ajax?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Okéquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Dat je bij over die Heerenveen shit begint.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:56 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Jij kan het toch schrijvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurt wel lang voor het nieuwe fred drugsbaron stuk verschijnt
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je bij over die Heerenveen shit begint.
Laat zien wat je echt ben een tering klein kut kind.
Het is niet origineel, fucking flauw.
Dus als je lef hebt kom dan gauw.
En dat snitchen bij de popo shit ik weet niet wat je zegt.
Was je maar voor altijd geband, ja ik meen het oprecht.
Hoerenzoon, teringflikker en meer van dat soort woorden.
Jij mij killen... shit je zou me nooit durven te vermoorden.
Want je weet je gaat kapot, verkracht ja anaal.
Ook al maar je kanjer veel kabaal.
Het maakt niet uit ik doe mijn ding dus hoe je bek.
Je teksten zijn gebrekkig, nep ja fucking wack.
Kenker wat een wanker, hou je bek en vertrek naar je stad. Ik heb het gehad, je moeder is wel nat.
En ik ben liever in jouw ogen een boer.
Dat ik mijn zusje aanbied aan negers, de fucking hoer.
PEACE!
Proefwerkweek ook. Al kan ik het best permitteren om na etenstijd te beginnen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leren een verhaal te schrijven is ook belangrijk.
Ik kan hem niet op persoonlijke gronden hitten. Want ik heb geen info over hem waarover ik kan spitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Meh, beetje zwak. Je moet persoonlijker zijn, schelden is niet persoonlijk en geen "OOOOWW BRAA BRAA" waard.
Pak zijn posthistory.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan hem niet op persoonlijke gronden hitten. Want ik heb geen info over hem waarover ik kan spitten.
Gewoon uitstellen joh. Niks mis mee. Over ga je toch wel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Proefwerkweek ook. Al kan ik het best permitteren om na etenstijd te beginnen.
met me lyrics kreeg ik je pissedquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je bij over die Heerenveen shit begint.
Laat zien wat je echt ben een tering klein kut kind.
Het is niet origineel, fucking flauw.
Dus als je lef hebt kom dan gauw.
En dat snitchen bij de popo shit ik weet niet wat je zegt.
Was je maar voor altijd geband, ja ik meen het oprecht.
Hoerenzoon, teringflikker en meer van dat soort woorden.
Jij mij killen... shit je zou me nooit durven te vermoorden.
Want je weet je gaat kapot, verkracht ja anaal.
Ook al maar je kanjer veel kabaal.
Het maakt niet uit ik doe mijn ding dus hoe je bek.
Je teksten zijn gebrekkig, nep ja fucking wack.
Kenker wat een wanker, hou je bek en vertrek naar je stad. Ik heb het gehad, je moeder is wel nat.
En ik ben liever in jouw ogen een boer.
Dat ik mijn zusje aanbied aan negers, de fucking hoer.
PEACE!
OOOOOOOOOOOWWWWW BRRRRRAAAAA POWPOWPOWquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
met me lyrics kreeg ik je pissed
jij mij niet elke punchline mist
blijf testen lig je in die kist
kleine jongen je weet nie wie je dissed
je bent een gangsta met een rare hobby
die loopt te fokken in een hotellobby
je liep te snitchen dat ik je wilde klappen tegen ggmm
twijfel maar, zie ik je is het click click bam bam
je zusje had ik laatst al doe nu maar je moer
je bent een kleine man nigga je doet te stoer
terwijl jij bosso ben achter je pc
krijg ik hoofd en ben ik omin hai
Ik heb denk ik een fittie tussen jou en Rens gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Hij loopt niet helemaal lekker man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:12 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Laat het escaleren, om naderhand met TR's te strooien. Dit staat goed op het CV van een toekomstig mod. Typisch heeft zichzelf al buitenspel gezetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Tjacka het volgende:
als deze sc een of andere rap battle wordt dan haak ik af
Waarom ben jij het nog niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het escaleren, om naderhand met TR's te strooien. Dit staat goed op het CV van een toekomstig mod. Typisch heeft zichzelf al buitenspel gezet
Fred de Drugsbaron: Editie 12quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron Deel 11:
Derrek keek paniekerig door het raam. Wie was die rare man die voor zijn autoraam stond. De man lachte naar hem en ontblootte zijn bruine tanden. Derrek wist niet zeker of hij het raampje open zou doen. Hij vertrouwde de vreemdeling niet. Hij keek naar de man en schudde zijn hoofd. De vreemdeling was eerst verbaasd, en toen lachte hij nog harder. Manikiaal bijna. De man bukte en zwaaide lachend naar Derrek, daarna rende hij keihard weg. Derrek snapte er niks meer van. Wat deed die man? Voordat hij het besefte werd zijn auto losgerukt van de bodem en alles werd zwart voor Derrek...
Fred lag in zijn bed te wachten op het telefoontje van Derrek. Derrek was toch al zo'n halfuur te laat met bellen. Fred was ongerust. Wat moest hij nu doen? Hij besloot te gaan wandelen in de stad om zijn hoofd leeg te maken. Hij liep rustig langs het park toen hij opeens een keiharde knal hoorde. Iedereen om hem heen liep gewoon door, dit was blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Fred besloot toch even polshoogte te nemen. Hij zag een auto die compleet verwoest was. Er stonden wat mensen omheen en politie. Fred vroeg aan een agent wat er aan de hand was. "Djenprdepepper "zei de agent alleen maar. Fred vroeg zich af wat Djenprdepepper was. Toen draaide hij zich om en zag hij een vreemde man naar hem glimlachen. Wat moest Fred nou doen?
hoezo heeft typisch zich buitenspel gezet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat het escaleren, om naderhand met TR's te strooien. Dit staat goed op het CV van een toekomstig mod. Typisch heeft zichzelf al buitenspel gezet
Jij kan de tering krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
En die verhalen moeten ook stoppen.
Godverdomme.
Nog steeds bezig? Ik zeg het niet vaak genoeg, maar ik ben best trots op julliequote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron: Editie 12
Slaap Derrek, slaap...
Vergezeld door ambulancebroeders wordt Derrek naar het ziekenhuis vervoerd in Craiova. Hij is net bijgekomen na bewusteloos te zijn geweest. Het is hem een groot raadsel hoe hij in de ziekenwagen is beland. Derrek mompelt in gebrekkig Engels: ''I only know that there is a man in the window of my car tapped while I was sleeping. Nothing more''. De ambulancebroeders vertellen hem dat de politie nader onderzoek doet bij het plaats delict (het Bos in Craiova).
Wachten, wachten, wachten duurt zo lang
Het is inmiddels 03:00, midden in de nacht. Fred zijn ogen vallen bijna dicht. Om niet in slaap te komen, snelt hij naar de badkamer toe waar hij even wat water in zijn gezicht gooit voor een ''wake-up-call''. Waar blijft Derrek godverdomme nou? ''Straks komen ze me nog op het spoor in Nederland'', denkt Fred. Hij gaat maar eens recht overeind zitten in bed. Hij weet het al, als Derrek meer weet over deze mysterieuze man, sporen we hem op, gijzelen we hem en rijden we naar het bosgebied gelegen aan de Zwarte Zee. Wat we dan doen, zien we later wel. Fred steekt een sigaar op.
Het spoor leidt naar het Gelredome
Het is een winderige zaterdagavond. Vitesse speelt in het Gelredome een thuiswedstrijd voor de competitie tegen NEC. De 93e minuut, het staat inmiddels 0-3 voor NEC. Merab leest op zijn telefoon dat voormalig trainer/coach Fred Rutten spoorloos verdwenen is. ''Niets voor Fred'', mompelt Merab. Het zal allemaal wel, denkt hij. Nadat hij een stevige conversatie met Peter Bosz had, was het voor Merab tijd om de auto te pakken en naar huis te gaan. Net voordat Merab de sleutel van zijn auto kan pakken, grijpt Inspector Stinho zijn kans en slaat Merab in de boeien, hij neemt hem mee naar het plaatselijke politiebureau. Merab begrijpt het niet: ''What the fuck i'm doing here?''.
In deel 13 komt u meer te weten over het verhoor van Merab Jordania, en natuurlijk over de belevenissen van Derrek en Fred in het altijd gespannen Roemenië.
Een ban.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo heeft typisch zich buitenspel gezet?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Ik zeg het niet vaak genoeg, maar ik ben best trots op jullie
[..]
Een ban.
today has been a good dayquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Rapbattles, Fred de Drugsbaron... Hemeltje.
Johannes was wel van mening dat jij ook eens wat meer bij mag dragen, jij bent immers de geestelijke vader van Fred.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Ik zeg het niet vaak genoeg, maar ik ben best trots op jullie
Helemaal goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat LR maar voor wat nieuwe input.
Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes was wel van mening dat jij ook eens wat meer bij mag dragen, jij bent immers de geestelijke vader van Fred.
Nee, volgende week wellicht. Deze week steek ik mijn tijd liever in projecten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johannes was wel van mening dat jij ook eens wat meer bij mag dragen, jij bent immers de geestelijke vader van Fred.
Je moet gewoon je bek houden. Ga anders weer Feyenoorders naaien, HEY!quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.
Oké.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, volgende week wellicht. Deze week steek ik mijn tijd liever in projecten.
Kom jij eens met een idee dan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als lIttlerabbit een beetje hersenen heeft dan heeft hij spijt dat hij dat gedrocht op de wereld heeft gezet.
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
En die verhalen moeten ook stoppen.
Godverdomme.
Waar moet volgens jou het verhaal over gaan dan? Ik zit al helemaal in het verhaal hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.
beter ga je praten over fmquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:23 schreef Buitendam het volgende:
Rapbattles, Fred de Drugsbaron... Hemeltje.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens TV West wil ADO Koppers en Lukoki kopen
Tjacka zal hiermee blij zijn. Koppers heeft het ook prima gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
kunnen ze verhoek en immers niet terugnemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Kost teveel denk ik, ADO schijnt met een ziek klein budget te werken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kunnen ze verhoek en immers niet terugnemen
Zit het Graydon Mannetje daar nog?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb verdulleme 180 miljoen aan transfergeld en word ieder jaar kampioenquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beter ga je praten over fm
daar laat je zien dat je wel een goede coach ben
je clubje investeert al jaren voor veel poen
maar werd dit jaar alweer geen kampioen
al heb je een hersencel
dan wist ik het wel
wordt voor ado
daar zijn ze lang niet zo aso
PEACE
Nee, ontslagen of zelf weggegaan volgens mijquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit het Graydon Mannetje daar nog?
ook ik ben hier voorquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totale gekte hier, hopelijk gaat deze SC snel voorgoed dicht. Yvonne kan dit gedrag onmogelijk goedkeuren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO wil ook Cabral en Joshua John hebben
Joshua John heeft het anders wel goed gedaan in Denemarken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO wil ook Cabral en Joshua John hebben
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 26-06-2013 om 16:35:45De doelstelling bij #Feyenoord blijft voorlopig plek bij eerste vijf. Kampioenschap als doelstelling is niet reeel, vindt Koeman reageer retweet
Hierdoor ging ik naar de Feyenoord reeks en zag ik dat Sjaak maat S shirts draagt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 26-06-2013 om 16:35:45De doelstelling bij #Feyenoord blijft voorlopig plek bij eerste vijf. Kampioenschap als doelstelling is niet reeel, vindt Koeman reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |