Uhm ik ben oud genoeg om dat weer te zijn vergeten...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaJij weet toch wel hoe oud ik ben
Pas daar maar mee op!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had die gozert gevonden maar heeft nog steeds niet mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd
Die van de VBE.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm ik ben oud genoeg om dat weer te zijn vergeten...
Ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron had op jouw leeftijd al 8 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, waar sta jij tot nu toe?
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
De tering, zo oud?
[..]
Voetbaleenheid.
Als die pussy's niet weggaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is weer gezellig! Weer tot een uurtje of 03.00?
Dat heb ik ook. Niet echt positief in mijn geval. Ze schatten me gewoon rond de 23.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja
Maar ik zie er nog jong uit blijkbaar
Haha, die linker zag je weleens bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Happel (met *linker)pet)?
Gelukkig zijn ze altijd zo onherkenbaar dat ze enorm onherkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Happel (met *linker)pet)?
Dat is zij toch niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef 1908. het volgende:
Tering zie net de nieuwe fotos van anne. (Ijsmeis) de tijd heeft dr goed gedaan zeg
Nog bedankt voor je sms actiequote:
Lachwekkend is het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze altijd zo onherkenbaar dat ze enorm onherkenbaar zijn.Die gasten ruik je serieus al van een kilometer afstand.
quote:
ja?quote:
thanks, vanaf februari zal ik weer dagelijks te zien zijnquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
Arme Stijn is net naar bed, nu ziet hij morgen pas dat Steven heeft gepost, als hij alweer weg is.
Maar als het wat beter weer is zak ik wel weer een keer af naar varkenoord. Doen we een biertje.quote:
Nee manquote:
Bijna uitgetraind?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
thanks, vanaf februari zal ik weer dagelijks te zien zijn
Dan gaan ze je weer ontslaan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben al 2x gepromoveerdquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet echt positief in mijn geval. Ze schatten me gewoon rond de 23.
Nee dan stop ik met 2 andere projecten om mij met 1 bezig te houdenquote:
He ouwequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dan stop ik met 2 andere projecten om mij met 1 bezig te houden
achja hahaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker incompetente mensen verder joh
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
Steven als jij de opa van S_A in elkaar slaat komt het in de krant en ben je baan weer kwijt
Word je dan weer mod?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker dan pikquote:
Weet niet, als het nog kan welquote:
Welkom terug alvast.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, als het nog kan wel
Nee, daar heb je die kleine piemel aan te danken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Komt door mn indo genen.
Ik breek zijn heup af man stomme dwaasquote:
Contract niet verlengd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
onze carrièreman.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
Stijn is jou voorbij gegaan met meeste posts hier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, als het nog kan wel
haha nee man ga gewoon minder werken en gewoon normale uren makenquote:
fix'dquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn is jou voorbij gegaan met meeste posts hier.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat hij jodengezeik op mijn FB plaatste
tevens plaatste hij heel mijn FB vol met liefdesgedichtenDie ik dus weer kon verwijderen.....
Hij heeft een ajax plaatje in zijn FB profiel staan, dus ik kreeg mijn halve vriendengroep over mij heen, wat ik met die kankerjood op FB moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik ook. We moeten ons haatbaard weer laten groeien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ja man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
En dan nu gewoon tot 5 uur op Fok zitten en niet naar zijn werk gaan
Gast....waarom doe je zo man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, daar heb je die kleine piemel aan te danken.
hahaha nee manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
En dan nu gewoon tot 5 uur op Fok zitten en niet naar zijn werk gaan
indoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
aub niet zeg, blij dat de gastapo net weg wasquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Steven ik wil niet stoken hoor maar lees dit eens:
[..]Niet leuk dit. Doe gewoon normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]stoer man stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt ik was heel bang
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
zit wat leeftijd verschil tussen man, niet getreurd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
Steven maakt grote successen, en wij staan maar moedeloos aan de zijlijn te kijken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet leuk dit. Doe gewoon normaal.
[..]over wie gaat t nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
In de dertig.quote:
[..]Weet je wat ze vroeger deden met jouw soort? Nou, eenzelfde behandeling graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je tegen je vader zeggen met zijn zielige gedrag de domme fooliganquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het ook, alleen aan mijn uiterlijk zie je het niet
Hoop het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zit wat leeftijd verschil tussen man, niet getreurd.
Hij was net banvrij tochquote:
ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had. Maar is inmiddels ookw eer terug
zit zo'n hele grote mooie bril voorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben het ook, alleen aan mijn uiterlijk zie je het niet
En dan 23 geschat wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef Happel het volgende:
[..]
In de dertig.
[..]
Weet je wat ze vroeger deden met jouw soort? Nou, eenzelfde behandeling graag.
Ik reageer toch niet op hemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry C_A ik wil gewoon een verzetje
ikikik, volgens mijn beschrijving ben ik het lichamelijk gehandicapte broertje van Luuk en Siemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik op je stem rekenen met de yvonne awards?
Ja ineens mailde hij niet meer dus ik dacht al dat ie terug wasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een paar dagen terug van z'n 3e ban sinds jouw verdwijning.
Je denkt haar hiermee het bed in te krijgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Sorry C_A ik wil gewoon een verzetje
hij is geen crew manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik op je stem rekenen met de yvonne awards?
voor haar hebben ze breezersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je denkt haar hiermee het bed in te krijgen?
ohquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik reageer op het feit dat ie terug mag
ja dat is bij mij ook het probleemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien is het in combinatie met mijn gedrag?
Jij zou je toch terugtrekken samen met MrStylo? Je weet dat een jaaraccount mij 150 euro heeft gekost he?quote:
sharing is caring, jeweetzquote:
Haal mijn foto eens weg kneusquote:
Er zijn dus serieus mensen die dit niet delen wist je dat?quote:
Ik ga nog niet fappen man.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou je toch terugtrekken samen met MrStylo? Je weet dat een jaaraccount mij 150 euro heeft gekost he?
Ik had ook gesolliciteerd bij Feijenoord.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee, maar zulke mongolen mogen komen werken bij de club.
Had je vader erop afgestuurd dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook gesolliciteerd bij Feijenoord.
Werd niet aangenomen omdat ik te erg voor Feijenoord was
Precies, joden hakken moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die dit niet delen wist je dat?Zo worden de daders natuurlijk nooit gepakt.
Verder vind ik het goed dat er wordt gespecificeerd dat het om zinloos geweld gaat.Zinvol geweld moet natuurlijk wel gewoon blijven.
Te kansloos dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je vader erop afgestuurd dan?
Hey, je hebt het zeker druk de laatste tijd?quote:
Oorlog is zinvol geweld, (olie)geld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die dit niet delen wist je dat?Zo worden de daders natuurlijk nooit gepakt.
Verder vind ik het goed dat er wordt gespecificeerd dat het om zinloos geweld gaat.Zinvol geweld moet natuurlijk wel gewoon blijven.
Ik krijg flashbacks naar die dikke schele AZ-fan, zij werd weggestuurd bij AZ vanwege het stalken van spelers...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja met onderduiken voor boze vadersquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, je hebt het zeker druk de laatste tijd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
Het doet me goed dat Steven terug is.
Wisten jullie dat stevenmac26 eigenlijk z'n wachtwoord moest worden? Bij het registreren van deze account heeft hij z'n username en wachtwoord per ongeluk omgedraaid.
Voor meer feitjes over Steven kan je me altijd Dm-en.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je vader erop afgestuurd dan?
Liever een Feijenoorder dan een Jood toch bij de klantenservice??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, joden hakken moet kunnen.
[..]
Te kansloos dat.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met onderduiken voor boze vaders
Wisten jullie dat stevenmac26 eigenlijk z'n wachtwoord moest worden? Bij het registreren van deze account heeft hij z'n username en wachtwoord per ongeluk omgedraaid.
Even bij zijn facebook proberen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
quote:
En?quote:
potverdomme wat een prachtig verhaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
Heb geen dm gehad manquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Die navraag naar feitjes levert een teleurstellend resultaat op.
Ik had zijn lengte goed geschatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Die navraag naar feitjes levert een teleurstellend resultaat op.
Huh wat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad man
Of stuur je ook een prive dreigbericht per pb via fb?
Niet getreurd, ben zo weer wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
Ik mis de tijd dat steven door zijn afwezigheid een legende was
FITTIEquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb geen dm gehad man
Of stuur je ook een prive dreigbericht per pb via fb?
Zinloos geweld geen probleem maar met 8man op 1inhakken ...quote:
Goeie tijden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
Ik mis de tijd dat steven door zijn afwezigheid een legende was
Zie mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet getreurd, ben zo weer weg
Waarom?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zinloos geweld geen probleem maar met 8man op 1inhakken ...
Doe t dan 1op 1
Ik hou van Mark K.quote:
Ja of gewoon 0 op 0?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zinloos geweld geen probleem maar met 8man op 1inhakken ...
Doe t dan 1op 1
je bent snelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon zwart, wacht ff misbruik makenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lang?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou tot ziens dan maar weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon zwart, wacht ff misbruik maken
hahaha kom maarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 1 hand vastgebonden op mijn rug klap ik je nog.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat Steven terug is en weer mod wordt.
Minder leuk voor Davy, die we morgen wouden vragen.
Nee 2 weken en dan is de rust terug en ben ik weer dagelijks hierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Lang?
Als Stijn je dan echt gemist heeft wordt hij helemaal panja
Jij hebt ook een goed onderschrift van die idioot.quote:
Je neus begint te groeien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
*wildenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
nou nou nou wat een taalgebruik tochquote:
Wouden kan ook turkquote:
Ja maar morgen dus niet hier?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee 2 weken en dan is de rust terug en ben ik weer dagelijks hier
steven moet je nog een brazzers account hebben??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou nou nou wat een taalgebruik toch
Ja in de avond heel misschien weer, na 23uurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar morgen dus niet hier?
Je kent hem hij wordt geak
omdat t kan?quote:
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
steven moet je nog een brazzers account hebben??
Vond hem wel leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij hebt ook een goed onderschrift van die idioot.
Turk.quote:
Oerwoudquote:
topquote:
volg jij alles nog??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Nee maar respect hoe Steven zijn leven heeft veranderd hoor![]()
Helaas hebben wij op FOK! nu een leuke user minder.
Laat hem lekker wegblijven joh die haakneus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Nee maar respect hoe Steven zijn leven heeft veranderd hoor![]()
Helaas hebben wij op FOK! nu een leuke user minder.
Samzz en KKJ staan er ook tussen.quote:
Je hebt mij wel gemistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat hem lekker wegblijven joh die haakneus.
fapfapfapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
arosenberg69
aquafina69
veel plezier ermee
GODVERDOMME. Doe even normaal met mijn account man, 150 euro...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
arosenberg69
aquafina69
veel plezier ermee
Samzz heb ik wat mee gehadquote:
Serieus?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
Ik ging ooit eens om 4 uur snachts slapen, en pmde hem nog even snel een reeks van 30 topics achter de schermen die hij echt even moest lezen.
Zag ik de volgende dag een pm om 8 uur sochtends van hem dat hij het gelezen had.
Wat moet ik vertellenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Dat wist ik niet. Vertel.
Dat doet hij toch net...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Wat is haar echte naam (DM) zoek haar facebook even op!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus?
Zal hij wel strak hebben gestaan van de poeder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
Ik ging ooit eens om 4 uur snachts slapen, en pmde hem nog even snel een reeks van 30 topics achter de schermen die hij echt even moest lezen.
Zag ik de volgende dag een pm om 8 uur sochtends van hem dat hij het gelezen had.
banned gvd, koop ff een nieuwequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Doe even normaal met mijn account man, 150 euro...
Tijdje al niet meer gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal hij wel strak hebben gestaan van de poeder.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen
Het was maar kort
Mijn sarcasme valt dus niet goed.quote:
als iedereen hem mag hebben dan hij toch ook wel man, mongoolquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GODVERDOMME. Doe even normaal met mijn account man, 150 euro...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:40 schreef GGMM het volgende:
Die Steven.
iets met sannequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is haar echte naam (DM) zoek haar facebook even op!
Ja ik had een keer wat gehaald en bij de 1e lijn een bloedneus, wat een tyfusbende dus meteen genezen ervanquote:
Richt je eigen forum op dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Make your own rules, zeg ik altijd.
Of die ene waar Davy ook een mod was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen forum op dan.
IkBenHappel
Dan moet je nog wel navraag bij mij doen. Als ik je een keer wat te drinken aanbied in mijn huis loop je toch niet met de fles cola naar buiten om een wildvreemde een glas aan te bieden?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
als iedereen hem mag hebben dan hij toch ook wel man, mongool
Haha, leuke referentie naar WijzijnVquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen forum op dan.
IkBenHappel
Ze staat er bij mij tussenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ja dat doe ik welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel navraag bij mij doen. Als ik je een keer wat te drinken aanbied in mijn huis loop je toch niet met de fles cola naar buiten om een wildvreemde een glas aan te bieden?
Thnx, ik was al benieuwd of hij op zou vallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, leuke referentie naar WijzijnV
Bij mij viel het kwartje niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, ik was al benieuwd of hij op zou vallen.
gay.nl?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of die ene waar Davy ook een mod was.
Ik ook niet. Sinds vorige week al niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
Mag ik even complimentjes scoren?
Nog steeds niet gedronken. Avonden zijn wel saai zo
Goedzo Paul.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
heb jij dat in het echt ook? dat zo'n meisje haar naam zegt en dat jij dan gelijk op facebook gaat zoekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Baas.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:43 schreef Saind het volgende:
PKC??quote:
Experts daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ook bij ESPN vinden ze de PSV verdediging niet goed.
Ja hoor. En ben ondertussen Stylo en J0rdiii hun voorkeuren ook aan het analyseren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
LR, heb je nog wat leuks op je account of is alles gelocked
Die weet ik. maar zeg ik niet, hi hahoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben er meer verstand van dan Brands.quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Het is een papendrechtse Korfbalnerd!!
Nee, daar moet je blij mee zijn
moet ergens aan de trekken komenquote:
2 uur daar gingen mijn voornemensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al een paar maanden niet gedronken!
ik heb alleen wat uit de history aangeklikt, succes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. En ben ondertussen Stylo en J0rdiii hun voorkeuren ook aan het analyseren.
Ieder mens met meer dan 2 hersencellen wist dat het een project zonder toekomst was.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
WijZijnVoetbal al een tijd niet meer gekeken.
Benieuwd of ze nog steeds in hetzelfde Feyenoordtopic zitten als een hal jaar geleden.
Wel jammer, was best geinig daar het eerste jaar.
watsdezequote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Rokenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme, geen sigaretten meer want mijn pak yoghi is over mijn sigaretten gegaan in mijn tas
Ik heb er nog 3.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme, geen sigaretten meer want mijn pak yoghi is over mijn sigaretten gegaan in mijn tas
Maak dan lekker een eigen topic aanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PKC??
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Volgens mij post tong daar ook, ik googlede laatst iets en kwam toen opeens zijn naam daar tegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
WijZijnVoetbal al een tijd niet meer gekeken.
Benieuwd of ze nog steeds in hetzelfde Feyenoordtopic zitten als een hal jaar geleden.
Wel jammer, was best geinig daar het eerste jaar.
toppiejoppiequote:
nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Davy was toch mod bij wijzijnvoetbal?
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
jongen hij heeft het hartstikke druk daar, laat hem lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Als volwassen man een pakje yoghi meenemen in je tas
heel vreemd jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Ook daar kotste men hem uit trouwens. Apart.
wat is hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Iemand doe al kan uitleggen wat brazzers zo speciaal maakt?
Tieten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:46 schreef Jimbo het volgende:
Iemand doe al kan uitleggen wat brazzers zo speciaal maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |